Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 19:07 

Aan het typen...

Heb nu toch al een andere :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 20:14 

Hardtraxx Addict

Helya schreef:
marsiascout schreef:
Met 2 x DN-S1200 en een DN-X120 zit je net onder je budget. Ik heb deze set ook en ben hier erg tevreden mee.

Nou, ik ben niet echt zo'n voorstander van die cue knoppen. Vind ze veel onhandiger tegenover die van Reloops of Pioneer..

Wat is er mis mee dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 21:12 

Hardtraxxer

marsiascout schreef:
Helya schreef:
marsiascout schreef:
Met 2 x DN-S1200 en een DN-X120 zit je net onder je budget. Ik heb deze set ook en ben hier erg tevreden mee.

Nou, ik ben niet echt zo'n voorstander van die cue knoppen. Vind ze veel onhandiger tegenover die van Reloops of Pioneer..

Wat is er mis mee dan?

ik vind die "toppen" zal ik zeggen nogal een beetje onwennig. Liever die smalle rondjes van Reloops of Pioneers ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 22:05 

Hardtraxx Veteran

Iemand ervaring met de Waldorf Blofeld synth?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 19:40 

Hardtraxxer

Wat komt nu eigenlijk goedkoper uit; CD of USB? (om mee te draaien)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 19:56 

Hardtraxx Addict

Helya schreef:

Tegenwoordig kost een 8gb stick hetzelfde als een spindeltje van 25 cd's. Je zal aan allebei niet failliet gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 20:03 

Hardtraxxer

Timothy21 schreef:
Helya schreef:

Tegenwoordig kost een 8gb stick hetzelfde als een spindeltje van 25 cd's. Je zal aan allebei niet failliet gaan.

Neen, maar de CD-spelers zijn wel een stuk goedkoper dan de USB
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 21:02 

Hardtraxx Addict

Helya schreef:
Timothy21 schreef:
Helya schreef:

Neen, maar de CD-spelers zijn wel een stuk goedkoper dan de USB

Dat is dus helemaal niet waar. Ligt dr gewoon puur aan wat je pakt. En bijna alle nieuwe cd-spelers hebben ook gewoon USB etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 21:03 

Hardtraxxer

Ik draai nu al een paar jaar met VDJ (om ondertussen te kunnen sparen voor mijn DJ-set).
Nu heb ik tog al redelijk wat gespaard, maar zit ik met een paar kleine problemen.
Ofwel zou ik gaan voor 2 keer Numark NDX-400 en een Pioneer DJM-350.
Het enige probleem is dat ik niet weet of die NDX-400 degelijk materiaal gaat zijn?
Ofwel wordt het 2 keer CDJ-350 met een goedkopere mixer.
Hierbij een paar vraagjes,
- Is Numark een degelijke aankoop voor een beginnende DJ die ongeveer elke maand ergens op een feestje gaat draien?
- Een goedkope, deftige mixer onder de €200?
- Voor wat zou ik kiezen? 2 Pioneer CD-spelers of 1 Pioneer mixer?

Alvast bedankt (:
DJens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 22:53 

Hardtraxx Addict

Als je al budget hebt voor 2 cdj350's en een mixer voor max 200 euro zou ik gewoon nog even doorsparen voor die djm350.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 16:37 

Hardtraxx Addict

Timothy21 schreef:
Als je al budget hebt voor 2 cdj350's en een mixer voor max 200 euro zou ik gewoon nog even doorsparen voor die djm350.

Dat dus.

Plus je hebt het voordeel dat dit setje goed bij elkaar past en dit werkt het makkelijkst voor wanneer je een flightcase aan wilt schaffen, wat toch wel aan te raden is als je op feestjes gaat draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 21:01 

Hardtraxx Addict

marsiascout schreef:
Timothy21 schreef:

Dat dus.

Plus je hebt het voordeel dat dit setje goed bij elkaar past en dit werkt het makkelijkst voor wanneer je een flightcase aan wilt schaffen, wat toch wel aan te raden is als je op feestjes gaat draaien.

Past idd goed met flightcase. Sterker nog, je hebt nu ook een setaanbieding voor 1680,- incl flightcase.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 11:53 

Hardtraxx Veteran

Vakantiegeld binnen, dus denk dat ik een budget heb van 1500 a 2000 euro ofzo. Heeft iemand een leuke set? Bij voorkeur met usb functie. Mag ook 2e hands. Wel in goede staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 12:12 

Artiest

Als je even doorspaart kun je CDJ 850 en DJM 700 set kopen (nieuw)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 12:51 

Hardtraxx Veteran

Als je graag gear wilt hoeft het niet perse Pioneer te zijn, al helemaal niet in het begin i.m.o. ....
Bovendien scheelt het een hoop centen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 13:27 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Als je graag gear wilt hoeft het niet perse Pioneer te zijn, al helemaal niet in het begin i.m.o. ....

Aan de ene kant waar maar aan de andere kant geef je dan je geld twee keer uit... als je toch zeker weet dat je echt wilt draaien voor een langere tijd kun je het beter in één keer goed doen.

Maar als je tweedehands wilt kijken zou je de middenweg kunnen kiezen en bijvoorbeeld een set Pio's CDJ400 en een DJM400 kunnen halen... is met usb en nieuw zitten die nog op 1800. Tweedehands kom je dan natuurlijk een stuk goedkoper uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 14:03 

Artiest

Piaaa schreef:

Nee, maar ik vind het ronduit de mooiste gear die er te vinden is en aangezien hij een budget van 200 max heeft kan hij nu met 300 euro extra ofzo die set kopen, rekordbox en usb compatible dus. Speel alleen maar in op zijn needs
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 15:59 

Hardtraxx Veteran

Geld heb ik sowieso wel, dat is helemaal geen probleem(wil het alleen niet te duur maken, aangezien het een hobby is), alleen vind ik 4 kanaals niet echt nodig? en kwa effecten heb je toch wel een beetje hetzelfde? Ik draai bij axe op een CDJ1000, CDJ900 en een DJM800, vind dat wel uberlekker om op te draaien. Maar zoveel money eb ik niet, en aangezien ik wel een groot jogwheel wil, wordt het minimaal een cdj850? tenzij er goedkopere zijn van andere merken oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 16:43 

Donateur

Je zou ook voor een setje tweedehands CDJ800/CDJ400 kunnen gaan. Dat heb je voor rond de 800/1000€ op marktplaats wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 17:20 

Artiest

CDJ 800 heeft volgens mij geen usb ingang (correct me if I'm wrong)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 17:22 

Hardtraxx Elite

Skedoedelefloeps schreef:
CDJ 800 heeft volgens mij geen usb ingang (correct me if I'm wrong)

800 heeft idd geen usb ingang
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 17:26 

Donateur

CDJ 850 daarentegen weer wel, maar die is, zelfs 2e hands, nog wel prijzig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 08:04 

Artiest

Ja persoonlijk zou ik voor de 850 gaan, ik vind simpelweg de lay out van Pioneer veel mooier dan andere cdj's.
+ het is ook goede kwaliteit, alleen betaal je veel voor het feit dat er Pioneer op staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 10:23 

Hardtraxx Elite

Ik zoek eigenlijk een goed midikeyboard, alleen heb geen idee welke echt goed zijn(ben bereid er ongeveer 250 euro voor neer te leggen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 10:31 

Artiest

The Indicator schreef:
Ik zoek eigenlijk een goed midikeyboard, alleen heb geen idee welke echt goed zijn(ben bereid er ongeveer 250 euro voor neer te leggen)

M-Audio Keystation (moet je even kijken welke size je wilt) ik heb de 61, de 88 is 200 euro ofzo.
Basic en degelijk, pitch modulation erop wat met de softsynths prima werkt. Semi verzwaarde toetsen (wat dus lekker stevig aanvoelt en speelt) voor mensen die piano gewend zijn iig al een stuk beter dan de niet verzwaarde toetsen natuurlijk.
Ben er erg over te spreken, velocity wordt (in FL althans) goed in rekening genomen en het speelt allemaal lekker.
Zou wel voor de 88 dan gaan, ik vind het wat kleinere geen probleem, maar mijn budget lag lager. Jouw budget is 250 max en met de 88 zit je er zo'n 50 euro ruim onder.
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner