marsiascout schreef:
Ik draai nu met 2 DN-S1200 tabletops en 1 DN-X120 mixer. Nu ben ik dus gevraagd om opn examenfeest en verjaardag te gaan draaien. Ik wil mn apparatuur dus wel in n case meenemen en ook thuis tegen stof beschermd hebben.
Nu vraag ik me af of ik het best een flightbag kan nemen (140 euro) of een flightcase (150 euro).
Nu lijkt het me dus logisch dat een flightcase beter beschermd, maar een flightbag lijkt me veel makkelijker meenemen (als ik niet met de auto ga).
Een van mn vragen die ik nergens kan vinden: kan ik de bag als rugzak dragen? Dit valt nergens op foto's te vinden, maar wel zie ik n aantal koorden, vandaar. Dit zou namelijk ideaal zijn.
En welke raden jullie aan?
Als je die flightbags op je rug wilt dragen denk ik dat je het snel zat wordt dat gewicht op je rug... En zou het sowieso altijd met een auto vervoeren, zou zelf niet willen dat iemand in de, ik noem maar wat, bus tegenaan ramt. En een mengpaneel? Staat dat er al of moet je die ook dragen? Dan zou ik zekerrrr een flightCASE nemen en de auto pakken.
Antwoord: Case, vanwege de stevig- en veiligheid.