Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:44 

Hardtraxxer

Nikkel schreef:
Ik wil graag beginnen met draaien (met een gear), doe ik er dan goed aan om te
beginnen met twee cd spelers van Numark (Numark NDX200)? Deze zijn om te
beginnen ook wel betaalbaar heb ik gezien en zijn niet te moeilijk als ik dat zo zie
http://www.bax-shop.nl/table-top-cd/mp3/midi-speler/numark-ndx-200-tabletop-cd-speler/product-details.html

Ik heb al een Behringer VMX200 mixer staan, zitten niet veel effecten etc. op,
alles is puur om te beginnen en voor mij zelf als hobby.

ik zou dan tog klein beejte door sparen voor 2x Denon DN-S700 kheb zelf met numark ndx-200 in een winkel gedraait en vond dat tog stukkie minder dan met mijn Denon DN-S700tjes;) t'is maar wat je zelf lekker vind;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 22:33 

Hardtraxx Veteran

the_sequence schreef:
Nikkel schreef:
beginnen ook wel betaalbaar heb ik gezien en zijn niet te moeilijk als ik dat zo zie
http://www.bax-shop.nl/table-top-cd/mp3/midi-speler/numark-ndx-200-tabletop-cd-speler/product-details.html

ik zou dan tog klein beejte door sparen voor 2x Denon DN-S700 kheb zelf met numark ndx-200 in een winkel gedraait en vond dat tog stukkie minder dan met mijn Denon DN-S700tjes;) t'is maar wat je zelf lekker vind;)

zou idd gaan voor de Denon's, net effe beter kwaliteit als numark ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 18:35 

Hardtraxx Addict

Plus een voordeel lijkt me dat als je n keer op Pio's moet draaien, je minder hoeft te wennen omdat de Denon's qua lay-out veel op de Pio;s lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 22:04 

Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
the_sequence schreef:
Nikkel schreef:

zou idd gaan voor de Denon's, net effe beter kwaliteit als numark ;)

Dn-s 700's zijn niet meer op de markt even voor de heren onder ons :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 22:48 

Hardtraxx Addict

Ja idd, er is nog een webshop die ze heeft maar dat kunnen er nooit veel zijn.

De dns1200 vind ik ook wel vet, alleen die is wel stukkie duurder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 12:02 

Hardtraxx Veteran

Timothy21 schreef:
Ja idd, er is nog een webshop die ze heeft maar dat kunnen er nooit veel zijn.

De dns1200 vind ik ook wel vet, alleen die is wel stukkie duurder.

Daar kun je dan ook weer stukken meer mee als een 700
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 19:21 

Hardtraxxer

2x RMP3 Alpha besteld, maar mengpaneel! ik heb nog mijn twijfels, rmx 40 blackfire usb of de denon dn-600...
Vond op de rmx de effecten beter klinken, maar vond de eq knoppen op de rmx op de low te veel op de mid en high afsnoepen.
De effecten van de DN-600 vond ik niet fijn werken(de flanger en filter klonken niet mooi vol en namen de low niet mee), maar de eq was wel beter.... wat zouden jullie doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 19:39 

Hardtraxxer

ThomasW schreef:
2x RMP3 Alpha besteld, maar mengpaneel! ik heb nog mijn twijfels, rmx 40 blackfire usb of de denon dn-600...
Vond op de rmx de effecten beter klinken, maar vond de eq knoppen op de rmx op de low te veel op de mid en high afsnoepen.
De effecten van de DN-600 vond ik niet fijn werken(de flanger en filter klonken niet mooi vol en namen de low niet mee), maar de eq was wel beter.... wat zouden jullie doen?

Tja de eq's is een stuk belangrijker als de effecten, dus in dat opzicht de DN-600.. Ben zelf niet zo'n fan van denon, IK zou voor de reloop gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 20:20 

Hardtraxx Veteran

ThomasW schreef:

EQ is inderdaad VEUL belangrijker. Daar ga je je denk ik sneller aan ergeren dan aan de effecten. Daar kun je nog wel aan wennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 20:31 

Hardtraxxer

Piaaa schreef:

echt??:P dat wist k nie eens:P blij dat k ze 5 maande ofso gelede gekocht heb :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 22:55 

Hardtraxx Addict

ThomasW schreef:

Als je aan 2 kanalen echt genoeg hebt, zeker de Denon. Kwalitatief stuk beter, betere EQ zoals je al zei, betere geluidskwaliteit.

En over die flanger en filter, denk dat ik wel weet waarom ze misschien wat minder klonken. Bij de Denon kan je bij toevallig net die 2 effecten ook de frequentie van de effecten instellen. Misschien stonden ze meer richting de hoge tonen toen je ze beluisterde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 18:23 

Hardtraxx Addict

the_sequence schreef:
Piaaa schreef:

echt??:P dat wist k nie eens:P blij dat k ze 5 maande ofso gelede gekocht heb :$

Ik heb ook maar gekozen voor de Numark NDX200.
Beetje eigenwijs misschien, maar zou het zonde vinden
als ik straks iets duurs heb staan en ik doe er niks mee.
Eerst maar eens een beetje leren draaien en dan kan ik
altijd nog wat duurders/ beter aanschaffen!

Toch bedankt heren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 13:55 

Hardtraxx Veteran

Waar moet ik op letten bij het kopen van een USB geluidskaart en wat is het verschil tussen Firewire en USB?

Ik wil trouwens alleen goed, eerlijk geluid, hoef geen bands of zo op te nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 13:31 

Hardtraxx Veteran

Even een vraag met betrekking tot mijn monitoren. ( M-Audio studiophile av 40 )

Ze zijn aangesloten op mijn pc, ze werken naar behoren ook als ik ze ver open draai op gedeelte met kicks na, dan begint het geluid onzuiver te worden als ik ze verder dan ongeveer de helft open draai.. Dit is dus wel al heel snel. Weet iemand waar het aan ligt en of ik er wat aan kan doen? Denk zelf aan geluidskaart of instellingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 18:16 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:

Ze zijn aangesloten op mijn pc, ze werken naar behoren ook als ik ze ver open draai op gedeelte met kicks na, dan begint het geluid onzuiver te worden als ik ze verder dan ongeveer de helft open draai.. Dit is dus wel al heel snel. Weet iemand waar het aan ligt en of ik er wat aan kan doen? Denk zelf aan geluidskaart of instellingen?

Het zou meerdere dingen kunnen zijn.

Het eerste waar ik aan zit te denken is dat je geluidskaart niet helemaal goed is. Een externe geluidskaart kopen zou veel verschil kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 13:59 

Hardtraxx Veteran

marsiascout schreef:
93Wesley93 schreef:

Het zou meerdere dingen kunnen zijn.

Het eerste waar ik aan zit te denken is dat je geluidskaart niet helemaal goed is. Een externe geluidskaart kopen zou veel verschil kunnen maken.

Volgens mij zit er wel een redelijk goeie geluidskaart in mijn computer, omdat hij nog niet zo oud is en hij des tijds is gebouwd met degelijke onderdelen normaal. Hoe kom ik er achter welke geluidskaart ik heb dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 15:55 

Artiest

zijn gewoon geen briljante speakers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 16:56 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
zijn gewoon geen briljante speakers.

Maar ze horen niet al op 50 % te gaan kraken neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 17:14 

Artiest

Geen idee, het lijkt me niet nee, maar ze zullen niet gemaakt zijn om snoeihard te gaan ook.
Geluidskaart lijkt me sterk, want het zijn actieve monitoren dus dat zou in principe geen probleem moeten vormen, maar ken het setje verder niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 10:53 

Hardtraxx Addict

Geen idee, het lijkt me niet nee, maar ze zullen niet gemaakt zijn om snoeihard te gaan ook.
Geluidskaart lijkt me sterk, want het zijn actieve monitoren dus dat zou in principe geen probleem moeten vormen, maar ken het setje verder niet.

Het zijn inderdaad actieve monitoren, maar ze kunnen alleen omgaan met het geluid wat ze doorgestuurd krijgen van de geluidskaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 12:15 

Hardtraxx Veteran

Nog steeds niet echt verder gekomen wat ik nu moet doen, denk dat ik Bax-shop even ga mailen (daar komen ze vandaan) Denk dat hun wel raad ermee weten, want nu kan ik ze niet echt goed benutten natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 13:09 

Artiest

marsiascout schreef:

Het zijn inderdaad actieve monitoren, maar ze kunnen alleen omgaan met het geluid wat ze doorgestuurd krijgen van de geluidskaart.

Nou een gemiddelde geluidskaart van een PC kan die speakers echt full ondersteunen hoor, dus lijkt me echt niet dat het ligt aan de geluidskaart, behalve als die kaduuk is ofzo. Als ik KRK RP6 G2 aan direct m'n pc kan aansluiten zonder problemen kan hij dat zeker met die dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 22:49 

Hardtraxx Addict

Hey hey, ik wil mijn boxen (M-Audio Studiophile AV 40) ophangen aan de muur. Ik had al even gezocht op internet naar steunen specifiek voor mijn boxen, maar die kon ik niet vinden. Weet iemand universele steunen ofzo die ik zou kunnen gebruiken?
Als dit niet mogelijk is wel ik de monitoren op een plank zetten ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 07:43 

Hardtraxx Newbie

Waarom aan de muur; speaker statieven zijn er genoeg (universeel).
Anders een trip naar Ikea voor een oplossing aan de muur zou ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 11:14 

Hardtraxxer

Dag dames heren, heb een vraagje voor jullie.

Ik heb zelf rmp-1's met een rmx-30, maar dat terzijde.. Maatje van me wil ook een set kopen, maar hij wil er niet al teveel aan uitgeven ( 200-300 euro max ).
Nu heb ik hem voorgesteld om een midi-controller te halen, maar heb er zelf geen ervaring mee.. Hoe vinden jullie midi-controllers en hebben jullie er ervaring mee?

Zat zelf te denken aan deze : http://www.bax-shop.nl/digitale-djgear/ ... tails.html

Hoor het wel :thumbsup: .
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner