Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 113  Volgende
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De behringer ddm4000 van een maat van mij doet raar, hij word achterin heel heet na een half uur en valt dan ook uit. Iemand enig idee wat 't probleem zou kunnen zijn?
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 21:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tja t ding kan zn warmte niet kwijt. Kan mss wel komen door stof wat er in zit! Maar aan de andere kant, Behringer staat nou niet bekend om zn geweldige kwaliteit... Denk zelf dat t gewoon stof is waardoor ie zn warmte niet meer kwijt kan, en dus uitvalt!
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 21:52 
 

inderdaad. stof waardoor dus de warmte niet kwijt kan. ik heb alles pro gekoel met water van mijn versterkerrek(het zware). :D
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 16:50 
 
Hardtraxx Newbie

ik heb eigenlijk een vraagje...

ik zit al een tijdje met de gedachte om dj gear aan te schaffe, maar heb er eigenlijk nog niet zo veel verstand van. :$
nu kan ik 'goedkoop' een setje kopen maar mijn vraag aan jullie is of dit een goede prijs/qualiteit verhouding is.

het gaat hier om een pioneer cdj 200 en een simpel mengpaneel voor 400 euro?
is de pioneer cdj 200 goed om mee te beginnen? :huh:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 17:46 
 

bojob schreef:
ik heb eigenlijk een vraagje...

ik zit al een tijdje met de gedachte om dj gear aan te schaffe, maar heb er eigenlijk nog niet zo veel verstand van. :$
nu kan ik 'goedkoop' een setje kopen maar mijn vraag aan jullie is of dit een goede prijs/qualiteit verhouding is.

het gaat hier om een pioneer cdj 200 en een simpel mengpaneel voor 400 euro?
is de pioneer cdj 200 goed om mee te beginnen? :huh:


Pioneer is echte kwaliteit. maar wat wil je er mee prcies doen? setjes maken of meer oefenen?

meer oefenen: ik persooonlijk zou voor een reloop kiezen en bij een maat af en toe op de pioneer gaan.
voor de setjes: dan zou ik wel voor Pioneer gaan maar weer: kies dat wat je budget toe laat.
simpel mengpaneel: eentje kiezen die 2 kanalen heeft en die van pioneer is. ik kan het vaak niet genoeg zeggen: zorg dat je kwaliteit hebt waar je een tijdje mee vooruit kunt. elke 3 maanden iets nieuws kopen is niet rendabel.
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 18:47 
 
Hardtraxx Newbie

ja in principe in het begin echt om te oefenen, ken wel beetje draaien. oefen wel eens ooit bij matties..
maar mijn maat doet hem weg wegens tijdgebrek en kon hem overkopen van hem..

ik dacht dat dat de ideale oplossing was om in het wereld te rollen :innocent: :P

dus opzich wel te doen? alleen nog een pioneer mengpaneel erbij kopen zeg jij?
(bedankt alvast):)
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen naar een fysieke winkel om te kijken voor een mixer (Tonecontrol te Haarlem). Iemand alsnog goede aanraders voor me? (budget is max 500)
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 20:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Morgen naar een fysieke winkel om te kijken voor een mixer (Tonecontrol te Haarlem). Iemand alsnog goede aanraders voor me? (budget is max 500)


Ligt dr aan hoeveel kanalen je wilt.
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 20:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bojob schreef:
ja in principe in het begin echt om te oefenen, ken wel beetje draaien. oefen wel eens ooit bij matties..
maar mijn maat doet hem weg wegens tijdgebrek en kon hem overkopen van hem..

ik dacht dat dat de ideale oplossing was om in het wereld te rollen :innocent: :P

dus opzich wel te doen? alleen nog een pioneer mengpaneel erbij kopen zeg jij?
(bedankt alvast):)


Je hoeft helemaal geen Pioneer mengpaneel te kopen om een fatsoenlijke mixer te hebben. De prijzen gaan bij Pio al gauw over de 1000.

Als je toch die hele set overneemt, oefen dan eerst n tijd met die "goedkope" mixer en bekijk of t je bevalt. Wie weet doet die mixer het gewoon hartstikke goed en als dat niet zo is heb je veel goedkopere alternatieven dan Pioneer die het ook gewoon goed doen.
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Morgen naar een fysieke winkel om te kijken voor een mixer (Tonecontrol te Haarlem). Iemand alsnog goede aanraders voor me? (budget is max 500)

Ik ben nog steeds enorm tevreden over mijn reloop mengpaneel
Gewoon erg gebruiksvriendelijk en totaal niet duur.
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 21:39 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Morgen naar een fysieke winkel om te kijken voor een mixer (Tonecontrol te Haarlem). Iemand alsnog goede aanraders voor me? (budget is max 500)


2 kanaals wou je toch? en effecten?
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Khadber schreef:
Morgen naar een fysieke winkel om te kijken voor een mixer (Tonecontrol te Haarlem). Iemand alsnog goede aanraders voor me? (budget is max 500)


Ligt dr aan hoeveel kanalen je wilt.

Ik heb er in principe maar 2 nodig, meerdere kan wel, maar vind ik niet heel nodig.
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 22:45 
 
Hardtraxx Addict

Nou als je het basic wil houden: Allen & Heath Xone 22. Hoge kwaliteit, mooie filters erop, niet heel duur.

Wil je alles erop en eraan: Denon X600: Hoge kwaliteit, uitgebreide effectensectie, ingebouwde geluidskaart, midi mogelijkheden. eigenlijk net iets boven je budget.

Wil je teveel betalen ( ;) ) Pioneer DJM350.
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 13:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oke, ik weet niet of ik de vraag hier goed stel. Want ik heb geen Dj Gear. Maar het gaat om me audio installatie op me kamer.

Ik heb namelijk me stereo installatie op me computer aangesloten, via een kabel. Maar nu heb ik het probleem dat als ik me muziek heel hard zet, dat die er helemaal uit klapt. Me stereotoren doet dan niks meer. En die moet ik uit en aan zetten, en dan heb ik pas weer geluid.
Weet iemand misschien hoe dit zou kunnen komen?
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 13:41 
 
Hardtraxx Addict

Denk niet dat dat iets met je computer te maken heeft. Kan zijn dat de + en - van je speakerkabeltjes tegen elkaar aankomen bij je versterker of je speakers.
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
Nou als je het basic wil houden: Allen & Heath Xone 22. Hoge kwaliteit, mooie filters erop, niet heel duur.

Die is het geworden. Heb nog even naar die Denon gekeken, heel mooi, maar echt te duur voor nu, heb nog 2 flinke betalingen uitstaan.
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 15:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
Denk niet dat dat iets met je computer te maken heeft. Kan zijn dat de + en - van je speakerkabeltjes tegen elkaar aankomen bij je versterker of je speakers.


Oke, dan ga ik dat ff nakijken. Want het is ook alleen maar als die echt hard staat. Misschien ff kabeltjes opnieuw leggen
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 16:38 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Timothy21 schreef:
Nou als je het basic wil houden: Allen & Heath Xone 22. Hoge kwaliteit, mooie filters erop, niet heel duur.

Die is het geworden. Heb nog even naar die Denon gekeken, heel mooi, maar echt te duur voor nu, heb nog 2 flinke betalingen uitstaan.


Goede Keus.... :thumbup:
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
Khadber schreef:
Timothy21 schreef:
Nou als je het basic wil houden: Allen & Heath Xone 22. Hoge kwaliteit, mooie filters erop, niet heel duur.

Die is het geworden. Heb nog even naar die Denon gekeken, heel mooi, maar echt te duur voor nu, heb nog 2 flinke betalingen uitstaan.


Goede Keus.... :thumbup:

Hij staat! :) Heer-lijk geluid! Bedankt voor de tip!
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
[
Hij staat! :) Heer-lijk geluid! Bedankt voor de tip!

A&H staat ook bekent om het heerlijke geluid :) En die analoge filters (L)
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik ben opzoek naar een nieuwe koptelefoon.
van een bedrag tussen 150 en 200 €, het is voor het draaien en ook gewoon muziek te luisteren.
ik denk wel dat je me t dit bedrag iets of wat kwaliteit kan hebben, hebben jullie een idee?

alvast bedankt ;)
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 22:06 
 
Hardtraxx Addict

Pioneer HDJ1000
Sennheiser HD25
Denon HP1000
A&H Xone XD53

Zou als ik jou was naar een dj gear shop gaan om zelf ff te gaan luisteren en kijken welke bij jou het beste zit.
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 22:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
Pioneer HDJ1000
Sennheiser HD25
Denon HP1000
A&H Xone XD53
Sony MDR-V700
Technics RP-DH1200

Zou als ik jou was naar een dj gear shop gaan om zelf ff te gaan luisteren en kijken welke bij jou het beste zit.

;)

Bedenk ook wat je prettiger vind, een koptelefoon die op je oren zit, of een die over je oren heen zit. Overigens valt alleen de HD25 onder de eerste ;)
Bericht Geplaatst op 03 apr 2011 11:36 
 
Hardtraxx Addict

Ik wil graag beginnen met draaien (met een gear), doe ik er dan goed aan om te
beginnen met twee cd spelers van Numark (Numark NDX200)? Deze zijn om te
beginnen ook wel betaalbaar heb ik gezien en zijn niet te moeilijk als ik dat zo zie
http://www.bax-shop.nl/table-top-cd/mp3/midi-speler/numark-ndx-200-tabletop-cd-speler/product-details.html

Ik heb al een Behringer VMX200 mixer staan, zitten niet veel effecten etc. op,
alles is puur om te beginnen en voor mij zelf als hobby.
Bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Ik wil graag beginnen met draaien (met een gear), doe ik er dan goed aan om te
beginnen met twee cd spelers van Numark (Numark NDX200)? Deze zijn om te
beginnen ook wel betaalbaar heb ik gezien en zijn niet te moeilijk als ik dat zo zie
http://www.bax-shop.nl/table-top-cd/mp3/midi-speler/numark-ndx-200-tabletop-cd-speler/product-details.html

Ik heb al een Behringer VMX200 mixer staan, zitten niet veel effecten etc. op,
alles is puur om te beginnen en voor mij zelf als hobby.


Om te beginnen zijn ze vast wel ok
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner