Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 19:08 

Hardtraxxer

Heb een vraagje over de Reloop Digital Jockey 2 interface edtion. Er staat dat hij alleen maar compatibel is met Mac OS/windows xp/windows vista.
Kun je hem ook compatibel maken met Windows 7?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 19:12 

Hardtraxx Addict

Ja, dat is ie gewoon.

Gewoon de goede driver op je pc installeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 14:09 

Hardtraxx Addict

Helya schreef:
Heb een vraagje over de Reloop Digital Jockey 2 interface edtion. Er staat dat hij alleen maar compatibel is met Mac OS/windows xp/windows vista.

Ja dat is hij idd. Heb zelf windows 7, duurde ff voordat ik de goeie driver had, maar hij werkt top :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 17:49 

Hardtraxxer

Nightbreaker schreef:
Helya schreef:

Ja dat is hij idd. Heb zelf windows 7, duurde ff voordat ik de goeie driver had, maar hij werkt top :thumbup:

en hoe geraak je percies aan de goede driver? zoeken op het internet ofz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 21:59 

Hardtraxx Addict

Helya schreef:
Nightbreaker schreef:
Helya schreef:

Via de Reloop site neem ik aan. Is bij de meeste fabrikanten in ieder geval wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 13:08 

Hardtraxx Veteran

jongens, een maat van me wil tracks vanaf zn laptop laden op een cdj1000. zodat hij niet al zn tracks hoeft te branden.

zijn vraag:

1. kan dit
2. hoe ???

bvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 13:15 

Hardtraxx Veteran

1. Nee
2. CDJ900 of CDJ2000 kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 14:29 

Hardtraxx Veteran

dacht ik dus ook al thx :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 16:00 

Hardtraxx Elite

Of, timecode setup maken!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 17:10 

Hardtraxx Veteran

nvm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 17:16 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Of, timecode setup maken!!

Dat inderdaad, moet je CDJ wel in vinyl mode zetten geloof ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 14:35 

Hardtraxxer

Heb altijd vinyl gedraaid op mijn Technics SL1210's en oude mengpaneel, maar ik wil nu echt mijn eigen CD set kopen. Ik draai vaak bij een vriend op zijn CDJ 1000 MK3's en DJM800. maar gezien mijn budget (ongeveer €1400) kan ik mijzelf zo'n set niet veroorloven. De reloop serie past daarentegen prima in mijn budget en hoor hier goede dingen over. Nu twijfel ik nog tussen welk mengpaneel. Ik hoor goede dingen over de IQ2 en RMX 40. Heeft iemand ervaring hier mee? en wat raden jullie aan?

http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/r ... tails.html

of

http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/r ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:38 

Hardtraxxer

Heb nog eens een vraagje. Heb hier vroeger al discussies gezien over de Reloop RMP1. De cue-knop zou een probleempje zijn.
Nu vraag ik mij af of je dit (veel voorkomend) probleem ook bij de RMP2 of RMP3 hebt. Want ik vind het namelijk nutteloos om voor RMP3 te gaan terwijl RMP2 ook goed zou zijn.

Wie kan mijn vraag beantwoorden aub? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:45 

Hardtraxx Addict

RMP-2 had dat probleem zover ik weet ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 15:54 

Hardtraxx Veteran

Timothy21 schreef:
RMP-2 had dat probleem zover ik weet ook.

Idd, geld volgens mij ook voor de RMP3 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 16:17 

Hardtraxx Elite

RMP-3 is naar mijn weten sterk verbeterd op dat gebied. De RMP-1 en de RMP-2 zijn qua hardware zo goed als dezelfde spelers, met hier en daar kleine aanpassingen. Volgens mij is de RMP-3 hardware matig behoorlijk verbouwt.. Ik weet t niet 100% zeker, voor de zekerheid zou ik zeggen google er op los! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 23:27 

Donateur

Ik ben van plan een eigen (mini) studio te bouwen. Eerst wil ik monitoren bestellen, en daarbij zijn de KRK5's bij mij in de smaak gevallen. Nu wil ik hier ook een midi keyboard bij kopen, maar is het dan beter om een externe geluidskaart erbij te kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 23:29 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Ik ben van plan een eigen (mini) studio te bouwen. Eerst wil ik monitoren bestellen, en daarbij zijn de KRK5's bij mij in de smaak gevallen. Nu wil ik hier ook een midi keyboard bij kopen, maar is het dan beter om een externe geluidskaart erbij te kopen?

Ligt eraan welke audiokaart je in je pc hebt zitten toch? Je kunt ook een goede interne kaart kopen, het is maar net wat je ermee wilt doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 23:35 

Donateur

maarten1410 schreef:
Teknizion schreef:

Ligt eraan welke audiokaart je in je pc hebt zitten toch? Je kunt ook een goede interne kaart kopen, het is maar net wat je ermee wilt doen.

Ik heb nu een 5.1 kaart van sweex.. Maar wil wel van optimaal geluid kunnen profiteren. Daarom dat het me dus beter lijkt een externe kaart erbij te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 00:00 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
maarten1410 schreef:
Teknizion schreef:

Ik heb nu een 5.1 kaart van sweex.. Maar wil wel van optimaal geluid kunnen profiteren. Daarom dat het me dus beter lijkt een externe kaart erbij te nemen.

Ja dat snap ik maar ook daarvoor heb je dus goede interne kaarten. Maar het is maar net wat je wilt natuurlijk ;)

Kijk eens hier of hier. Veel leeswerk maar wel prima info.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 13:42 

Hardtraxx Elite

ALs je een 5.1 kaart hebt van sweex moet je sowieso upgraden, anders heb je niks aan je KRK's.. Dat soort 5.1 kaartjes zijn niet gemaakt voor produceren, en al helemaal t spul van Sweex niet... Koop een geluidskaart die de mogelijkheid heeft om je speakers er via TRS of XLR op aan te sluiten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 13:59 

Hardtraxx Addict

Helya schreef:
Nightbreaker schreef:
Helya schreef:

Google is ur friend, weet ook niet meer precies hoe ik deze heb gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 14:57 

Hardtraxx Veteran

Nightbreaker schreef:
Helya schreef:

Google is ur friend, weet ook niet meer precies hoe ik deze heb gevonden.

Denk dat je dit zoekt: http://www.reloopdj.com/forum/index.php ... 269.0.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 22:06 

Hardtraxx Veteran

ik hoefde helemaal niks te installeren, mischien trouwens wel een driver maar dat dee me windows 7 al uit zichzelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 22:16 

Hardtraxx Veteran

maar zoals de meeste mensen op dit topic heb ik ook een probleem,

ik heb traktor le met digital jockey 2 controller edition en wil ook eens iets opnemen, maar om nou voor alleen de opnamefunctie traktor pro te kopen is ook weer een beetje overdreven, dus mijn vraag, weet er iemand hoe ik kan opnemen?
ik gebruik usb monitoren, een usb soundcard waar me koptelefoon zit en heb ook nog audacity als die van pas kan komen
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner