Hardtraxxer
287 posts member since 2010
last seen May 2012
Heb een vraagje over de Reloop Digital Jockey 2 interface edtion. Er staat dat hij alleen maar compatibel is met Mac OS/windows xp/windows vista.
Kun je hem ook compatibel maken met Windows 7?
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Ja, dat is ie gewoon.

Gewoon de goede driver op je pc installeren.
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Helya wrote:Heb een vraagje over de Reloop Digital Jockey 2 interface edtion. Er staat dat hij alleen maar compatibel is met Mac OS/windows xp/windows vista.
Ja dat is hij idd. Heb zelf windows 7, duurde ff voordat ik de goeie driver had, maar hij werkt top :thumbup:
Hardtraxxer
last seen May 2012
Nightbreaker wrote:
Helya wrote:Heb een vraagje over de Reloop Digital Jockey 2 interface edtion. Er staat dat hij alleen maar compatibel is met Mac OS/windows xp/windows vista.
Ja dat is hij idd. Heb zelf windows 7, duurde ff voordat ik de goeie driver had, maar hij werkt top :thumbup:
en hoe geraak je percies aan de goede driver? zoeken op het internet ofz?
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Helya wrote:
Nightbreaker wrote:
Via de Reloop site neem ik aan. Is bij de meeste fabrikanten in ieder geval wel.
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
jongens, een maat van me wil tracks vanaf zn laptop laden op een cdj1000. zodat hij niet al zn tracks hoeft te branden.

zijn vraag:

1. kan dit
2. hoe ???

bvd
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
1. Nee
2. CDJ900 of CDJ2000 kopen
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
dacht ik dus ook al thx :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Of, timecode setup maken!!
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
nvm.
Last edited by Jolle on 28 Feb 2011 13:48, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
TakkU wrote:Of, timecode setup maken!!
Dat inderdaad, moet je CDJ wel in vinyl mode zetten geloof ik ;)
T
Hardtraxxer
129 posts member since 2009
last seen Jul 2019
Heb altijd vinyl gedraaid op mijn Technics SL1210's en oude mengpaneel, maar ik wil nu echt mijn eigen CD set kopen. Ik draai vaak bij een vriend op zijn CDJ 1000 MK3's en DJM800. maar gezien mijn budget (ongeveer €1400) kan ik mijzelf zo'n set niet veroorloven. De reloop serie past daarentegen prima in mijn budget en hoor hier goede dingen over. Nu twijfel ik nog tussen welk mengpaneel. Ik hoor goede dingen over de IQ2 en RMX 40. Heeft iemand ervaring hier mee? en wat raden jullie aan?

http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/r ... tails.html

of

http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/r ... tails.html
Hardtraxxer
last seen May 2012
Heb nog eens een vraagje. Heb hier vroeger al discussies gezien over de Reloop RMP1. De cue-knop zou een probleempje zijn.
Nu vraag ik mij af of je dit (veel voorkomend) probleem ook bij de RMP2 of RMP3 hebt. Want ik vind het namelijk nutteloos om voor RMP3 te gaan terwijl RMP2 ook goed zou zijn.

Wie kan mijn vraag beantwoorden aub? :)
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
RMP-2 had dat probleem zover ik weet ook.
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Timothy21 wrote:RMP-2 had dat probleem zover ik weet ook.
Idd, geld volgens mij ook voor de RMP3 ;)
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
RMP-3 is naar mijn weten sterk verbeterd op dat gebied. De RMP-1 en de RMP-2 zijn qua hardware zo goed als dezelfde spelers, met hier en daar kleine aanpassingen. Volgens mij is de RMP-3 hardware matig behoorlijk verbouwt.. Ik weet t niet 100% zeker, voor de zekerheid zou ik zeggen google er op los! :P
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Ik ben van plan een eigen (mini) studio te bouwen. Eerst wil ik monitoren bestellen, en daarbij zijn de KRK5's bij mij in de smaak gevallen. Nu wil ik hier ook een midi keyboard bij kopen, maar is het dan beter om een externe geluidskaart erbij te kopen?
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 8 days ago
Teknizion wrote:Ik ben van plan een eigen (mini) studio te bouwen. Eerst wil ik monitoren bestellen, en daarbij zijn de KRK5's bij mij in de smaak gevallen. Nu wil ik hier ook een midi keyboard bij kopen, maar is het dan beter om een externe geluidskaart erbij te kopen?
Ligt eraan welke audiokaart je in je pc hebt zitten toch? Je kunt ook een goede interne kaart kopen, het is maar net wat je ermee wilt doen.
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
maarten1410 wrote:
Teknizion wrote:Ik ben van plan een eigen (mini) studio te bouwen. Eerst wil ik monitoren bestellen, en daarbij zijn de KRK5's bij mij in de smaak gevallen. Nu wil ik hier ook een midi keyboard bij kopen, maar is het dan beter om een externe geluidskaart erbij te kopen?
Ligt eraan welke audiokaart je in je pc hebt zitten toch? Je kunt ook een goede interne kaart kopen, het is maar net wat je ermee wilt doen.
Ik heb nu een 5.1 kaart van sweex.. Maar wil wel van optimaal geluid kunnen profiteren. Daarom dat het me dus beter lijkt een externe kaart erbij te nemen.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Teknizion wrote:
maarten1410 wrote:
Ik heb nu een 5.1 kaart van sweex.. Maar wil wel van optimaal geluid kunnen profiteren. Daarom dat het me dus beter lijkt een externe kaart erbij te nemen.
Ja dat snap ik maar ook daarvoor heb je dus goede interne kaarten. Maar het is maar net wat je wilt natuurlijk ;)

Kijk eens hier of hier. Veel leeswerk maar wel prima info.
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
ALs je een 5.1 kaart hebt van sweex moet je sowieso upgraden, anders heb je niks aan je KRK's.. Dat soort 5.1 kaartjes zijn niet gemaakt voor produceren, en al helemaal t spul van Sweex niet... Koop een geluidskaart die de mogelijkheid heeft om je speakers er via TRS of XLR op aan te sluiten ;)
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Helya wrote:
Nightbreaker wrote:
Google is ur friend, weet ook niet meer precies hoe ik deze heb gevonden.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Nightbreaker wrote:
Helya wrote:en hoe geraak je percies aan de goede driver? zoeken op het internet ofz?
Google is ur friend, weet ook niet meer precies hoe ik deze heb gevonden.
Denk dat je dit zoekt: http://www.reloopdj.com/forum/index.php ... 269.0.html
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
ik hoefde helemaal niks te installeren, mischien trouwens wel een driver maar dat dee me windows 7 al uit zichzelf
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
maar zoals de meeste mensen op dit topic heb ik ook een probleem,

ik heb traktor le met digital jockey 2 controller edition en wil ook eens iets opnemen, maar om nou voor alleen de opnamefunctie traktor pro te kopen is ook weer een beetje overdreven, dus mijn vraag, weet er iemand hoe ik kan opnemen?
ik gebruik usb monitoren, een usb soundcard waar me koptelefoon zit en heb ook nog audacity als die van pas kan komen