idd, je kunt voor hetzelfde geld ook een tweedehands pioneer CDJ-800 setje kopen...
hahaha dat 48V knopje is er absoluut NIET om een signaal te versterken! Dit is het knopje om de phantom voeding aan te zetten.biscuit wrote:zingt de zangeres zacht of normaal hard? bij zacht kun je op je mengpaneel bovenaan een knopje vinden. het 48V knopje doet t signaal van de mic versterken naar de stereo uitgang. althans zo is t op mijn siena midas mengpaneel. mocht je vragen hebben kijk eens hier: http://www.popschoolmaastricht.nl.the_sequence wrote:RAW-vizion wrote: ligt eraan hoe is de zaal/wat staat er voor meuk?
zover ik weet in een redelijk kleine schuur met zo'n 20/30 man en met goeie apparatuur:P
namelijk me eigen versterker + boxen:P en dan een gehuurde microfoon + monitor:P
hier vind je ook veel info zonder dat je een opleiding hoeft te volgen.
Condensator Microfoons hebben dit nodig om aan te gaan deze hebben namelijk stroom nodig om te werken.
Zet je dit bij de verkeerde microfoon aan dan kan je de microfoon aardig slopen!
Maar met live optredens maak je (bijna)nooit gebruik van Condensator microfoons..