Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 15:45 

Hardtraxx Veteran

the_sequence schreef:
Trainfreak schreef:
Achja dan vraag ik dit maar als ik slaag http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... tails.html

zker een aanrader ;) geloof dat dat de zelfde set is als raw-vizion heeft en die geeft zeer goed geluid ;)

idd zelfde alleen ik had ze veel goedkoper :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 17:21 

Artiest

Ja ik zag het setje ook al voor 750, waar had jij ze ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:33 

Hardtraxxer

Ik heb ook een probleempje!! Ik heb mijn Pioneer- 400 setje aangesloten op traktor.. dit werkt allemaal heel leuk met je tracks inladen en zo maar de nummers spelen niet af per kanaal zeg maar. Voorbeeldje: als ik een nummer aan het draaien ben op mijn linker speler (deck A), en ik wil een andere track afspelen op Deck B dan speelt hij allebei de nummers af op mijn linker kanaal... Mijn rechter kanaal op mijn mengpaneel krijgt dan geen signaal en mijn linker kanaal krijgt dus allebei de signalen van allebei de decks.. Kan iemand mij helpen??!! ik hoop dat ik het goed genoeg heb uitgelegd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:06 

Hardtraxx Addict

DJ ShaG schreef:
Ik heb ook een probleempje!! Ik heb mijn Pioneer- 400 setje aangesloten op traktor.. dit werkt allemaal heel leuk met je tracks inladen en zo maar de nummers spelen niet af per kanaal zeg maar. Voorbeeldje: als ik een nummer aan het draaien ben op mijn linker speler (deck A), en ik wil een andere track afspelen op Deck B dan speelt hij allebei de nummers af op mijn linker kanaal... Mijn rechter kanaal op mijn mengpaneel krijgt dan geen signaal en mijn linker kanaal krijgt dus allebei de signalen van allebei de decks.. Kan iemand mij helpen??!! ik hoop dat ik het goed genoeg heb uitgelegd ;)

Dan staan in je instellingen beide spelers / kanalen waarschijnlijk op 1 kanaal ingesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:49 

Hardtraxxer

marsiascout schreef:
DJ ShaG schreef:

Dan staan in je instellingen beide spelers / kanalen waarschijnlijk op 1 kanaal ingesteld.

waar kun je dat veranderen dan??
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:56 

Hardtraxx Addict

DJ ShaG schreef:
marsiascout schreef:
DJ ShaG schreef:

waar kun je dat veranderen dan??

Rechs bovenin heb je ook ergens een knop staan voor je instellingen. Ik kan zelf even niet zeggen wat je dan precies moet aanpassen aangezien ik op dit moment Traktor niet meer op de pc heb staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 10:28 

Hardtraxxer

ja dat moet ik eigenlijk wel precies weten, hier heb ik zaterdagavond de hele avond op zitten kloten... :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 10:40 

Hardtraxx Elite

Hoe heb je ze aangesloten? Je kan namelijk per kanaal je Pass Through instellen, en dan instellen welk kanaal dat moet zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 11:49 

Hardtraxxer

The Axe schreef:
Iemand ervaring met koppelen van een CDJ900 met een Macbook met Rekordbox?
Bij mij verschijnt de knop LINK niet in Rekordbox..

Ik heb wat filmpjes zitten kijken op youtube en aardig wat zoekpogingen gedaan met google..
maar helaas. het enigste wat pioneer erop te zeggen heeft is dat het enige tijd kan duren voordat je CDJ900 een IPadres krijgt.. maar ik heb hem zeker een half uur aan laten staan.. geen resultaat..
Ik heb het geprobeerd met een Cross-kabel en dan direct verbonden met macbook..
Ook met normale UTP kabels met een router ertussen.. alsnog geen LINK knop in Rekordbox..

Is er gewoon niemand die Rekordbox gebruikt :cry: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:07 

Hardtraxx Veteran

The Axe schreef:
The Axe schreef:

Ik heb wat filmpjes zitten kijken op youtube en aardig wat zoekpogingen gedaan met google..
maar helaas. het enigste wat pioneer erop te zeggen heeft is dat het enige tijd kan duren voordat je CDJ900 een IPadres krijgt.. maar ik heb hem zeker een half uur aan laten staan.. geen resultaat..
Ook met normale UTP kabels met een router ertussen.. alsnog geen LINK knop in Rekordbox..

is waarschijnlijk te moeilijk xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 17:18 

Hardtraxx Veteran

The Axe schreef:
The Axe schreef:

ik gebruik rekordbox (heb zelf ook 900'tjes) maar ik heb me spelers nooit laten koppelen ;) miss moet je effe de firmware updaten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 18:59 

Hardtraxxer

even een vraagje k moet zaterdag geluidstechniek bij een zangeres doen maar nou is mijn vraag zit der veel werk aan om het geluid van die microfoon goed af te stellen zodat et goed klinkt laat maar zeggen?

kheb zelf het idee dat er nie veel aan te doen valt maarja heb nie zoveel verstand van microfoons enz :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:26 

Hardtraxx Veteran

the_sequence schreef:
even een vraagje k moet zaterdag geluidstechniek bij een zangeres doen maar nou is mijn vraag zit der veel werk aan om het geluid van die microfoon goed af te stellen zodat et goed klinkt laat maar zeggen?

kheb zelf het idee dat er nie veel aan te doen valt maarja heb nie zoveel verstand van microfoons enz :x

ligt eraan hoe is de zaal/wat staat er voor meuk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:06 

Hardtraxxer

RAW-vizion schreef:
the_sequence schreef:

zover ik weet in een redelijk kleine schuur met zo'n 20/30 man en met goeie apparatuur:P

namelijk me eigen versterker + boxen:P en dan een gehuurde microfoon + monitor:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 21:34 

Hardtraxx Veteran

the_sequence schreef:
RAW-vizion schreef:
the_sequence schreef:

zover ik weet in een redelijk kleine schuur met zo'n 20/30 man en met goeie apparatuur:P

namelijk me eigen versterker + boxen:P en dan een gehuurde microfoon + monitor:P

ooh joh plug dat ding erin en gaawn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 21:43 

the_sequence schreef:
RAW-vizion schreef:
the_sequence schreef:

zingt de zangeres zacht of normaal hard? bij zacht kun je op je mengpaneel bovenaan een knopje vinden. het 48V knopje doet t signaal van de mic versterken naar de stereo uitgang. althans zo is t op mijn siena midas mengpaneel. mocht je vragen hebben kijk eens hier: http://www.popschoolmaastricht.nl.
hier vind je ook veel info zonder dat je een opleiding hoeft te volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 21:52 

Hardtraxxer

TakkU schreef:
Hoe heb je ze aangesloten? Je kan namelijk per kanaal je Pass Through instellen, en dan instellen welk kanaal dat moet zijn...

Oei dat moet je me even uitleggen.. ik heb ze gewoon aangesloten en ze deden het?! :') Maar goed van die instellingen snap ik geen ruk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 19:59 

Hardtraxx Newbie

haii,

ik heb een vraagje, ik heb 2 x reloop rmp-1 en een Reloop IQ2+ mixer.
En nu zou ik graag traktor scratch pro er bij willen gebruiken..
Is dit mogelijk? omdat de RMP-1's geen USB hebben..

Ik denk dat het wel mogelijk is met de 'AUDIO 8 DJ' soundcard.
Maar dat wil ik natuurlijk eerst zeker weten voordat ik het aanschaf ^^

alvast bedankt :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 20:20 

Hardtraxx Elite

Je moet een Timecode setup ervan gaan maken ;) Zoiets als de Audio 8 DJ kan daarbij gebruikt worden... Doe de Timecode cd's erin en je kan draaien met traktor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 20:23 

Hardtraxxer

TakkU waar kun je die pass through instellingen instellen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 20:54 

Hardtraxx Newbie

TakkU schreef:
Je moet een Timecode setup ervan gaan maken ;) Zoiets als de Audio 8 DJ kan daarbij gebruikt worden... Doe de Timecode cd's erin en je kan draaien met traktor!

Bedankt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 23:17 

Hardtraxxer

Hallo ik wil beginnen met draaien.
wat voor een gear adviseren jullie mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 23:55 

Hardtraxx Veteran

hardaddict schreef:

welke kant wil je op cd? digitaal? vinyl? prijsklasse? wat meer info zou handig zijn want zo kunnen we 1000 dingen adviseren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 00:27 

Hardtraxxer

RAW-vizion schreef:
hardaddict schreef:

welke kant wil je op cd? digitaal? vinyl? prijsklasse? wat meer info zou handig zijn want zo kunnen we 1000 dingen adviseren ;)

Naja prijsklasse maak me ff niezo veel uit: ziet hier aan zelf te denken: Reloop RMP-3 Alpha of kan ik tog beter voor de rmp-1 gaan.
ik wil er wel ff mee vooruit kunne dus is de Reloop RMP-3 Alpha black een goeie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 00:35 

Hardtraxx Veteran

hardaddict schreef:
RAW-vizion schreef:
hardaddict schreef:

Naja prijsklasse maak me ff niezo veel uit: ziet hier aan zelf te denken: Reloop RMP-3 Alpha of kan ik tog beter voor de rmp-1 gaan.
ik wil er wel ff mee vooruit kunne dus is de Reloop RMP-3 Alpha black een goeie?

is wel te doen alleen de cue knoppen gaan best wel snel kapot :/
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner