Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 16:49 

Hardtraxx Addict

Trainfreak schreef:
Hoe moet je eigenlijk opnemen ? :$
Heb je daar nog een speciaal kastje voor nodig ?
Of kan het dan via een mixer zoals de 350 ?

Heb je kabels voor je gear naar de pc ?
Zoja. Audacity :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 17:30 

Artiest

Is dat een kabel van Tulp naar Phones ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 17:31 

Hardtraxx Elite

Trainfreak schreef:

Kan, maar ik zou een goedkopen usb-geluidskaart halen (paar tientjes) en dan daar tulp>tulp op doen en audacity van die geluidskaart laten opnemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 17:33 

Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
Trainfreak schreef:

Kan, maar ik zou een goedkopen usb-geluidskaart halen (paar tientjes) en dan daar tulp>tulp op doen en audacity van die geluidskaart laten opnemen ;)

Wat hij zegt, ik gebruik hetzelfde en dat werkt prima!
Externe Usb geluidskaart gekoopt, kun je met een usb poort in je computer duwen, en dubbele tulp naar je mengpaneel toe, klaar is klara
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 17:35 

Artiest

Oke :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 01:25 

Artiest

Trouwens: als ik een goede mixer wil wat is dan beter?

Een behringer of een reloop?
Dan bedoel ik met name de Behringer DJX 700 of de Reloop RMX 30
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 01:48 

Artiest

Behringer, de Reloop 30 gaat erg snel vervelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 02:35 

Hardtraxx Veteran

Kwalitatief zou ik het niet weten, heb zelf een reloop en die werkt prima, zoals skeodegdsgfdasr of wat dan ook zegt...
Effecten op een mixer hoeven in het begin niet, het gaat om het mixen zelf en niet de effecten, dus nee dan gaat hij niet snel vervelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 20:10 

Hardtraxxer

ik heb een show psa-2350

Afbeelding
maar als ik de laatste tijd muziek luister/draai dan springt na korte tijd het "clip" lichtje aan :/
het is aleen maar aan de rechter kant, maar denkt niet dat het gezond is voor mijn versterker :x

weet iemand wat dit betekend? of weet iemand wat ik moet doen?

ik denk dat ik hem gewoon even naar de winkel terug breng.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 07:24 

Hardtraxx Elite

Clippen houdt simpelweg in dat het volume te hard staat, en er dus vervorming plaats vind omdat de boel het niet aankan... Weet niet hoe hard je hm zet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 19:36 

Hardtraxxer

TakkU schreef:
Clippen houdt simpelweg in dat het volume te hard staat, en er dus vervorming plaats vind omdat de boel het niet aankan... Weet niet hoe hard je hm zet?

ik zette hem soms hard maar nu helemaal niet en het lichtje springt toch aan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 21:46 

Hardtraxx Addict

Je input kan ook gewoon te hoog zijn. Wat voor apparatuur heb je er op aangesloten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 22:10 

Hardtraxxer

marsiascout schreef:
Je input kan ook gewoon te hoog zijn. Wat voor apparatuur heb je er op aangesloten?

jb systems beat 6 usb als mixer en mcd 200 als table tops

maar de output staat maar op een kwart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 01:16 

Hardtraxx Veteran

marsiascout schreef:

Het is inderdaad meestal de input die dan te hard staat. Clippen is overbelasten en dus niet goed inderdaad. Oplossing: Output van je mengpaneel zachter zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 02:18 

Hardtraxx Addict

marsiascout schreef:

Check ff of de + en de - van de je speakerkabels niet ergens tegen elkaar aankomen....hierdoor kan een versterker ook in de beveiliging schieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 18:53 

Hardtraxx Veteran

Ik ben aan het overwegen om deze set te kopen:
Reloop RMP-1 Tabletops + Reloop RMX-20 Blackfire Mixer

Kan dit kopen voor 500 euro, 2e hands wel is waar. Het probleem voor mij is dat er geen garantie op zit, had dit liever wel gewild natuurlijk. Maar de set is nog in prima staat volgens de eigenaar, nog nooit mankementen aan geweest tot nu toe. Maar stel als ik dit setje heb gekocht, en er komen na een tijdje toch onverhoopt mankementen? Als je geen garantie meer hebt, en je wilt het toch laten repareren. Waar kun je dan terecht, wat zijn de kosten ongeveer?

Zou ik beter af zijn om een kleine 200 euries meer neer te tellen voor nieuwkoop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 00:01 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:

Kan dit kopen voor 500 euro, 2e hands wel is waar. Het probleem voor mij is dat er geen garantie op zit, had dit liever wel gewild natuurlijk. Maar de set is nog in prima staat volgens de eigenaar, nog nooit mankementen aan geweest tot nu toe. Maar stel als ik dit setje heb gekocht, en er komen na een tijdje toch onverhoopt mankementen? Als je geen garantie meer hebt, en je wilt het toch laten repareren. Waar kun je dan terecht, wat zijn de kosten ongeveer?

Zou ik beter af zijn om een kleine 200 euries meer neer te tellen voor nieuwkoop?

Hoor sowieso veel verhalen dat de knoppen van de RMP-1 snel kapot gaan en als ze 2e hands zijn moet je hier dus extra mee oppassen. Als ik jou was zou ik nog even doorsparen voor een nieuwkoop of voor een andere cd-speler..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 01:35 

Hardtraxx Newbie

Mensen..
Ben een beginner met een dj control steel van hercules. Nu mag ik een binnenkort een keer draaien op een kleinschalig hardstyle feest. Ik ben alleen toe aan een nieuwe hoofdtelefoon.
Zat zelf te denken aan de pioneer hdj 500 (nieuwe serie).. Iemand ervaring hiermee en/of andere tips voorbeelden van ander koptelefoons..?

Thnx alvast
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 11:30 

Hardtraxx Veteran

Atraxisz schreef:
93Wesley93 schreef:

Hoor sowieso veel verhalen dat de knoppen van de RMP-1 snel kapot gaan en als ze 2e hands zijn moet je hier dus extra mee oppassen. Als ik jou was zou ik nog even doorsparen voor een nieuwkoop of voor een andere cd-speler..

Die verhalen heb ik idd ook al gehoord, maar bij zijn setje is alles nog prima in orde normaal gezien, je moet alleen de CUE knoppen goed en voorzichtig in drukken. Heeft verder niemand een idee hoe het zit met iets repareren als er geen garantie meer op zit dan. Waar en wat de kosten zullen zijn voor bijvoorbeeld CUE knoppen te vervangen als dat ooit nodig moet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 23:54 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Atraxisz schreef:
93Wesley93 schreef:

Die verhalen heb ik idd ook al gehoord, maar bij zijn setje is alles nog prima in orde normaal gezien, je moet alleen de CUE knoppen goed en voorzichtig in drukken. Heeft verder niemand een idee hoe het zit met iets repareren als er geen garantie meer op zit dan. Waar en wat de kosten zullen zijn voor bijvoorbeeld CUE knoppen te vervangen als dat ooit nodig moet zijn.

CUE knoppen druk je niet voorzichtig in ...
Althans, ik kan ze niet voorzichtig indrukken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 01:18 

Hardtraxxer

Sorry als dit niet in dit topic hoort maar op zich is Virtual DJ ook een soort van gear (echte gear komt nog, maar geld groeit helaas niet op m'n rug of in de achtertuin -.- ). Ik heb een vraag.

Als ik een mix opneem met Virtual DJ en ik luister hem achteraf, dan is het volume echt ontzettend zacht. Moet ik nu elk nummer met een aantal extra decibel opnemen, zoja, hoeveel? Heb ik misschien een optie over het hoofd gezien of heb ik gewoon een encoder met een bug o.i.d?

Bij voorbaat dank! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 01:52 

Hardtraxx Newbie

Je moet alleen zorgen dat alle nummers hetzelfde aantal Kbps hebben en als je een setje maakt moet je het master volume constant op zijn hoogst houden.. zo doet ie het bij mij in ieder geval al 1,5 jaar.. succes
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 02:46 

Hardtraxxer

n3liss schreef:
Je moet alleen zorgen dat alle nummers hetzelfde aantal Kbps hebben en als je een setje maakt moet je het master volume constant op zijn hoogst houden.. zo doet ie het bij mij in ieder geval al 1,5 jaar.. succes

Bedankt voor je reactie.
De nummers die ik gebruik zijn altijd 320 KBPS en het Master Volume staat altijd al op max, dus het probleem is helaas nog niet opgelost. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 13:37 

Hardtraxx Elite

Check is of je ergens het record volume aan kan passen. Ik had namelijk hetzelfde met Traktor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 13:44 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
CUE knoppen druk je niet voorzichtig in ...
Althans, ik kan ze niet voorzichtig indrukken >.<

Nouja. :/ Ik ben er denk ik wel uit.. Ik ga bij Bax shop gewoon 185 euries meer neer leggen, voor een compleet nieuw setje in plaats van 2e hands. Leg toch liever iets meer neer voor de garantie.

http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/d ... tails.html Dit gaat hem worden waarschijnlijk. :thumbsup:
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner