Heb je kabels voor je gear naar de pc ?Trainfreak wrote:Hoe moet je eigenlijk opnemen ?![]()
Heb je daar nog een speciaal kastje voor nodig ?
Of kan het dan via een mixer zoals de 350 ?
Zoja. Audacity
Heb je kabels voor je gear naar de pc ?Trainfreak wrote:Hoe moet je eigenlijk opnemen ?![]()
Heb je daar nog een speciaal kastje voor nodig ?
Of kan het dan via een mixer zoals de 350 ?
Kan, maar ik zou een goedkopen usb-geluidskaart halen (paar tientjes) en dan daar tulp>tulp op doen en audacity van die geluidskaart laten opnemenTrainfreak wrote:Is dat een kabel van Tulp naar Phones ?
Wat hij zegt, ik gebruik hetzelfde en dat werkt prima!Mannonymous wrote:Kan, maar ik zou een goedkopen usb-geluidskaart halen (paar tientjes) en dan daar tulp>tulp op doen en audacity van die geluidskaart laten opnemenTrainfreak wrote:Is dat een kabel van Tulp naar Phones ?

ik zette hem soms hard maar nu helemaal niet en het lichtje springt toch aanTakkU wrote:Clippen houdt simpelweg in dat het volume te hard staat, en er dus vervorming plaats vind omdat de boel het niet aankan... Weet niet hoe hard je hm zet?
jb systems beat 6 usb als mixer en mcd 200 als table topsmarsiascout wrote:Je input kan ook gewoon te hoog zijn. Wat voor apparatuur heb je er op aangesloten?
Het is inderdaad meestal de input die dan te hard staat. Clippen is overbelasten en dus niet goed inderdaad. Oplossing: Output van je mengpaneel zachter zetten.marsiascout wrote:Je input kan ook gewoon te hoog zijn. Wat voor apparatuur heb je er op aangesloten?
Check ff of de + en de - van de je speakerkabels niet ergens tegen elkaar aankomen....hierdoor kan een versterker ook in de beveiliging schieten.marsiascout wrote:Je input kan ook gewoon te hoog zijn. Wat voor apparatuur heb je er op aangesloten?
Hoor sowieso veel verhalen dat de knoppen van de RMP-1 snel kapot gaan en als ze 2e hands zijn moet je hier dus extra mee oppassen. Als ik jou was zou ik nog even doorsparen voor een nieuwkoop of voor een andere cd-speler..93Wesley93 wrote:Ik ben aan het overwegen om deze set te kopen:
Reloop RMP-1 Tabletops + Reloop RMX-20 Blackfire Mixer
Kan dit kopen voor 500 euro, 2e hands wel is waar. Het probleem voor mij is dat er geen garantie op zit, had dit liever wel gewild natuurlijk. Maar de set is nog in prima staat volgens de eigenaar, nog nooit mankementen aan geweest tot nu toe. Maar stel als ik dit setje heb gekocht, en er komen na een tijdje toch onverhoopt mankementen? Als je geen garantie meer hebt, en je wilt het toch laten repareren. Waar kun je dan terecht, wat zijn de kosten ongeveer?
Zou ik beter af zijn om een kleine 200 euries meer neer te tellen voor nieuwkoop?
Die verhalen heb ik idd ook al gehoord, maar bij zijn setje is alles nog prima in orde normaal gezien, je moet alleen de CUE knoppen goed en voorzichtig in drukken. Heeft verder niemand een idee hoe het zit met iets repareren als er geen garantie meer op zit dan. Waar en wat de kosten zullen zijn voor bijvoorbeeld CUE knoppen te vervangen als dat ooit nodig moet zijn.Atraxisz wrote:Hoor sowieso veel verhalen dat de knoppen van de RMP-1 snel kapot gaan en als ze 2e hands zijn moet je hier dus extra mee oppassen. Als ik jou was zou ik nog even doorsparen voor een nieuwkoop of voor een andere cd-speler..93Wesley93 wrote:Ik ben aan het overwegen om deze set te kopen:
Kan dit kopen voor 500 euro, 2e hands wel is waar. Het probleem voor mij is dat er geen garantie op zit, had dit liever wel gewild natuurlijk. Maar de set is nog in prima staat volgens de eigenaar, nog nooit mankementen aan geweest tot nu toe. Maar stel als ik dit setje heb gekocht, en er komen na een tijdje toch onverhoopt mankementen? Als je geen garantie meer hebt, en je wilt het toch laten repareren. Waar kun je dan terecht, wat zijn de kosten ongeveer?
Zou ik beter af zijn om een kleine 200 euries meer neer te tellen voor nieuwkoop?
CUE knoppen druk je niet voorzichtig in ...93Wesley93 wrote:Die verhalen heb ik idd ook al gehoord, maar bij zijn setje is alles nog prima in orde normaal gezien, je moet alleen de CUE knoppen goed en voorzichtig in drukken. Heeft verder niemand een idee hoe het zit met iets repareren als er geen garantie meer op zit dan. Waar en wat de kosten zullen zijn voor bijvoorbeeld CUE knoppen te vervangen als dat ooit nodig moet zijn.Atraxisz wrote:Hoor sowieso veel verhalen dat de knoppen van de RMP-1 snel kapot gaan en als ze 2e hands zijn moet je hier dus extra mee oppassen. Als ik jou was zou ik nog even doorsparen voor een nieuwkoop of voor een andere cd-speler..93Wesley93 wrote:Ik ben aan het overwegen om deze set te kopen:
Bedankt voor je reactie.n3liss wrote:Je moet alleen zorgen dat alle nummers hetzelfde aantal Kbps hebben en als je een setje maakt moet je het master volume constant op zijn hoogst houden.. zo doet ie het bij mij in ieder geval al 1,5 jaar.. succes
Nouja.Piaaa wrote:CUE knoppen druk je niet voorzichtig in ...
Althans, ik kan ze niet voorzichtig indrukken