Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 18:40 

Hardtraxx Addict

Er zitten gewoon aansluitingen op. Heb m'n Mackies er gewoon op aangesloten. Ik weet niet wat voor Logitech speakers je hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 18:55 

Hardtraxx Addict

marsiascout schreef:
Draidy schreef:
mischien een hele stomme vraag, maar wat heb je aan traktor scratch, snap het niet helemaal http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-gear ... tails.html

Met Traktor scratch kan je met timecode draaien. Dan is het dus mogelijk om met cd-spelers en draaitafels te draaien met ondersteuning van Traktor. Je kan hier dus in draaien zonder dat je midi nodig hebt. Dit word vaak gedaan met draaitafels, aangezien je dan wel het autentieke gevoel ervan hebt, maar niet al die platen hoeft te hebben. Alle tracks die je draait staan gewoon op je pc. :P

Wanneer je dus alleen cd-spelers hebt / wilt die midi ondersteunen heb je hier dus niet veel aan.

Dus dit kan ik niet met mijn RMP-2 ofwel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 19:23 

Hardtraxx Elite

Atraxisz schreef:
marsiascout schreef:
Draidy schreef:
mischien een hele stomme vraag, maar wat heb je aan traktor scratch, snap het niet helemaal http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-gear ... tails.html

Met Traktor scratch kan je met timecode draaien. Dan is het dus mogelijk om met cd-spelers en draaitafels te draaien met ondersteuning van Traktor. Je kan hier dus in draaien zonder dat je midi nodig hebt. Dit word vaak gedaan met draaitafels, aangezien je dan wel het autentieke gevoel ervan hebt, maar niet al die platen hoeft te hebben. Alle tracks die je draait staan gewoon op je pc. :P

Wanneer je dus alleen cd-spelers hebt / wilt die midi ondersteunen heb je hier dus niet veel aan.

Dus dit kan ik niet met mijn RMP-2 ofwel?

RMP-2 heeft geen midi.. Wanneer je dus via de PC wilt draaien omdat je bv niet alle nummers wilt branden, kan je dus wel een timecode setup nemen... Je hebt dan wel een speciale kabelset nodig en speciale CD's, om te zorgen dat er wel een geluidsignaal verstuurd wordt via de computer naar de mixer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 19:52 

Hardtraxx Addict

TakkU schreef:
RMP-2 heeft geen midi.. Wanneer je dus via de PC wilt draaien omdat je bv niet alle nummers wilt branden, kan je dus wel een timecode setup nemen... Je hebt dan wel een speciale kabelset nodig en speciale CD's, om te zorgen dat er wel een geluidsignaal verstuurd wordt via de computer naar de mixer...

Die cd's en kabelset kosten niet veel. Traktor Scratch (+Audio8) wel. Dan zou ik eerder voor apparatuur met midi gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:33 

Hardtraxx Addict

Waar moet ik de kabels van mijn RMP-2 in de mixer stoppen? Phono of Line ingang?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:37 

Hardtraxx Veteran

Atraxisz schreef:
Waar moet ik de kabels van mijn RMP-2 in de mixer stoppen? Phono of Line ingang?

Phono is koptelefoon ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:48 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Atraxisz schreef:

Phono is koptelefoon ;).

Haha ok dan is het goed :D
Want Audacity verrekt het bij mij! Als ik iets opneem hoor ik niks.. Iemand die mij kan helpen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 00:06 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Atraxisz schreef:

Phono is koptelefoon ;).

Phono is GEEN koptelefoon :P Das Phones.. Phono is voor Vinyl TT's!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 01:34 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Khadber schreef:
Atraxisz schreef:

Phono is koptelefoon ;).

Phono is GEEN koptelefoon :P Das Phones.. Phono is voor Vinyl TT's!

Idd Line is voor cdj's en phono is voor vinyl idd ...:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 22:07 

Artiest

Als ik 2 CDJ 800's heb, kan ik dan ook gewoon een mixer als een Reloop RMX 30-20 gebruiken ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 22:09 

Hardtraxx Veteran

Trainfreak schreef:
Als ik 2 CDJ 800's heb, kan ik dan ook gewoon een mixer als een Reloop RMX 30-20 gebruiken ?

tuurlijk je kan elke mixer gebruiken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 22:26 

Hardtraxx Veteran

Maakt idd geen hol uit wat voor mixer je ertussen hangt ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 10:57 

Hardtraxx Addict

Haha grappig dat je die vraag stelt, maar geen enkele vraag is fout :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 21:19 

Hardtraxx Addict

Ben op het moment aan het sparen voor 2 tabletops + mixer (heb nu n controller).

Ik moet nu dus gaan kiezen tussen de Denon DN-S1200, Reloop RMP-2, Reloop RMP-3 en de Radius 3000. De Numark NDX-800 hoort eigenlijk ook in dit rijtje, maar die vind ik dr niet uit zien :$ . Die word t m dus niet.

Tussen de RMP-2 en 3 zit ik nog te twijfelen, aangezien de RMP-3 ook midi en USB steunt, maar ik vraag me af hoe veel ik dit ga gebruiken. Weet iemand of er ook kwaliteitsverschil tussen zit? Aangezien de RMP-3 toch later kwam dan de 1 en 2?
Over de Denon heb ik veel goede dingen gehoord. Over de Radius heb ik nog maar weinig gehoord, maar op de foto's lijkt het me n chille speler. Een van de voordelen van de Reloops is toch wel het uiterlijk.

En Pioneers... Tjah, ik zou ze wel willen, maar heb op t moment nog teveel wat ik zou willen en met zulke prijzen gaat dat er even niet komen. Ik geef er graag geld aan uit, maar t moet ook nog leuk blijven. Over n paar jaar kijk ik daar misschien wel naar.

Wat zou ik t beste kunnen nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 22:26 

Hardtraxx Veteran

RMP-3, opzeker ;) is miss wat duurder maar heb je ook wat! het zal in kwaliteit denk ook wel schelen tussen RMP-2, en 3!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 23:54 

Hardtraxx Addict

Ik zat al met de RMP-3 in mn kop en wil er dan een RMX-30 waarschijnlijk bijnemen.
Qua prijs zit er niet veel verschil in. Ik heb er 2 voor 860 (nieuw).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 00:17 

Hardtraxx Veteran

marsiascout schreef:
Ik zat al met de RMP-3 in mn kop en wil er dan een RMX-30 waarschijnlijk bijnemen.

zou zeker de rmp-3 nemen en als je nog iets meer geld wilt uitgeven neem dan de rmx 40 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 13:07 

Hardtraxx Addict

RAW-vizion schreef:
marsiascout schreef:

zou zeker de rmp-3 nemen en als je nog iets meer geld wilt uitgeven neem dan de rmx 40 ;)

Tjah, de RMX-40 lijkt me heel mooi enzo, maar ik vraag me af hoeveel ik die ga gebruiken, aangezien ik de komende tijd niet van plan ben verder te gaan dan 2 tabletops.
Een DJM350 lijkt me ideaal, vanwege het opnemen via USB, alleen heb ik daar op t moment het geld niet voor. Eerst n goedkopere mixer en daarna doorsparen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 17:30 

Hardtraxx Veteran

marsiascout schreef:
RAW-vizion schreef:
marsiascout schreef:

Tjah, de RMX-40 lijkt me heel mooi enzo, maar ik vraag me af hoeveel ik die ga gebruiken, aangezien ik de komende tijd niet van plan ben verder te gaan dan 2 tabletops.
Een DJM350 lijkt me ideaal, vanwege het opnemen via USB, alleen heb ik daar op t moment het geld niet voor. Eerst n goedkopere mixer en daarna doorsparen.

dat usb opnemen dat vind ik zo nutteloos :P het is egt niet meer werk zonder hoor ;) en 4 kanalen is egt wel handig hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 19:13 

Hardtraxx Addict

RAW-vizion schreef:
en 4 kanalen is egt wel handig hoor ;)

Tjah, het is misschien wel handig, maar als ik maar 2 tabletops gebruik heb ik er toch niks aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 00:37 

Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
dat usb opnemen dat vind ik zo nutteloos :P het is egt niet meer werk zonder hoor ;)

niet als je laptop niet fatsoenlijk wil opnemen, of je geen zin hebt om je laptop mee naar je DJ set te sjouwen, bovendien is het gewoon lekker handig, gewoon op record drukken en neemt in WAV op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 14:34 

Hardtraxx Addict

Josh-T schreef:
RAW-vizion schreef:
dat usb opnemen dat vind ik zo nutteloos :P het is egt niet meer werk zonder hoor ;)

niet als je laptop niet fatsoenlijk wil opnemen, of je geen zin hebt om je laptop mee naar je DJ set te sjouwen, bovendien is het gewoon lekker handig, gewoon op record drukken en neemt in WAV op :)

Of je hebt geen laptop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 14:47 

Donateur

marsiascout schreef:
Josh-T schreef:
RAW-vizion schreef:

Of je hebt geen laptop.

Op de RMX 40 zitten ook effecten, kan je je mix wat specialer mee maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 14:54 

Hardtraxx Addict

Refuze schreef:
marsiascout schreef:
Josh-T schreef:

Of je hebt geen laptop.

Op de RMX 40 zitten ook effecten, kan je je mix wat specialer mee maken.

Maar t ging over opnemen? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 16:31 

Artiest

Hoe moet je eigenlijk opnemen ? :$
Heb je daar nog een speciaal kastje voor nodig ?
Of kan het dan via een mixer zoals de 350 ?
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner