Wat zal ik als eerste cd speler doen ? 2e hands RMp-1 of 2e Hands CDJ 800 ?
800Trainfreak wrote:Wat zal ik als eerste cd speler doen ? 2e hands RMp-1 of 2e Hands CDJ 800 ?
800Trainfreak wrote:Wat zal ik als eerste cd speler doen ? 2e hands RMp-1 of 2e Hands CDJ 800 ?
ja maar dat kan niet door een firmware update ofwel?Trainfreak wrote:Als er bijvoorbeeld van die banden in de draaischijf ofzo zijn aangepast of strakker gezet.
En heeft dat ook een bepaalde naam? Heb eventjes vlug op bax-shop.nl rondgeneusd, maar kon geen kabel met zo'n mini jack ingang vinden..RAW-vizion wrote:zo'n kabel zit normaal standaard bij die boxjesWIJNUH wrote:Ik heb computerspeakertjes staan incl. klein subje (doen het vrij goed) maar ik heb slechts één kabel die ik in kan pluggen in mijn mixer, met als gevolg dat ik met draaien alleen links of alleen rechts geluid krijg.
Weet iemand welke kabels ik daarvoor kan halen zonder nieuwe boxen te hoeven kopen??maar wat je zoekt is een kabel waar je aan 1 kant een mini jack in kan pluggen, en aan de andere rood en zwarte tulpjes
Minijack naar tulp, of naar RCAWIJNUH wrote:En heeft dat ook een bepaalde naam? Heb eventjes vlug op bax-shop.nl rondgeneusd, maar kon geen kabel met zo'n mini jack ingang vinden..RAW-vizion wrote:zo'n kabel zit normaal standaard bij die boxjesWIJNUH wrote:Ik heb computerspeakertjes staan incl. klein subje (doen het vrij goed) maar ik heb slechts één kabel die ik in kan pluggen in mijn mixer, met als gevolg dat ik met draaien alleen links of alleen rechts geluid krijg.
Weet iemand welke kabels ik daarvoor kan halen zonder nieuwe boxen te hoeven kopen??maar wat je zoekt is een kabel waar je aan 1 kant een mini jack in kan pluggen, en aan de andere rood en zwarte tulpjes
nee, dat ligt dan waarschijnlijk aan je computer.Refuze wrote:Stel ik zou deze externe geluidskaart kopen: http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=872991
Is dat het gestotter in Fruity Loops Studio verdwenen?
Met dat soort crap ga je het sowieso niet halen... Om de latency wat te verbeteren moet je een echte ASIO interface hebben.. Ik denk alleen dat er wel meer problemen zijn met je computer.. Zal waarschijnlijk aan je werkgeheugen/CPU liggen dat ie zo loopt te schokken!Refuze wrote:Stel ik zou deze externe geluidskaart kopen: http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=872991
Is dat het gestotter in Fruity Loops Studio verdwenen?
naja.. dat ligt er maar aan.. zoals ik al vaker op dit forum gezegd heb.. zal dit idd aan de interne specificaties liggen van je pc..Refuze wrote:Ik heb 2x 2.8 Ghz processor en 3 GB werkgeheugen. Is dat niet genoeg dan?
Nou heb het geprobeerd. Ik heb het punt gepakt waar het project enorm stottert, maar de CPU blijft rond de 40%, met uitschoten naar de 50%.bartjuh2000 wrote:naja.. dat ligt er maar aan.. zoals ik al vaker op dit forum gezegd heb.. zal dit idd aan de interne specificaties liggen van je pc..Refuze wrote:Ik heb 2x 2.8 Ghz processor en 3 GB werkgeheugen. Is dat niet genoeg dan?
een dual core met 3GB werkgeheugen was bij mij ook niet genoeg..
Heb toen een hexacore 2.8 Ghz proccesor met 4GB werkgeheugen erin gestopt.. toen liep alles prima..
Nu laatst een emu 0404 usb externe geluidskaart aangeschaft ivm mijn Access Virus Ti 2 Desktop..
En daarmee maak ik dan gebruik van Asio.. en dat werkt ook prima
Misschien dus eens een Emu 0404 usb aanschaffen?
Edit: Je kunt btw ook even testen of het aan je cpu ligt of je werkgeheugen..
Open het project waar die hapert.. speel het haperende stuk af..
Druk op Ctrl+Shift+Esc en ga naar het tabblad 'prestaties'..
daar kun je zien of je cpu naar 100% springt en of je werkgeheugen volledig benud wordt..
Ok.. je kunt ook de extended memory versie pakken van fl.. deze staat bij uhh... c:\program files\image line\fl extended memory.exe zoiets volgensmij..Refuze wrote:Nou heb het geprobeerd. Ik heb het punt gepakt waar het project enorm stottert, maar de CPU blijft rond de 40%, met uitschoten naar de 50%.bartjuh2000 wrote:naja.. dat ligt er maar aan.. zoals ik al vaker op dit forum gezegd heb.. zal dit idd aan de interne specificaties liggen van je pc..Refuze wrote:Ik heb 2x 2.8 Ghz processor en 3 GB werkgeheugen. Is dat niet genoeg dan?
een dual core met 3GB werkgeheugen was bij mij ook niet genoeg..
Heb toen een hexacore 2.8 Ghz proccesor met 4GB werkgeheugen erin gestopt.. toen liep alles prima..
Nu laatst een emu 0404 usb externe geluidskaart aangeschaft ivm mijn Access Virus Ti 2 Desktop..
En daarmee maak ik dan gebruik van Asio.. en dat werkt ook prima
Misschien dus eens een Emu 0404 usb aanschaffen?
Edit: Je kunt btw ook even testen of het aan je cpu ligt of je werkgeheugen..
Open het project waar die hapert.. speel het haperende stuk af..
Druk op Ctrl+Shift+Esc en ga naar het tabblad 'prestaties'..
daar kun je zien of je cpu naar 100% springt en of je werkgeheugen volledig benud wordt..
Het werkgeheugen blijft staan op 1.35
Met Traktor scratch kan je met timecode draaien. Dan is het dus mogelijk om met cd-spelers en draaitafels te draaien met ondersteuning van Traktor. Je kan hier dus in draaien zonder dat je midi nodig hebt. Dit word vaak gedaan met draaitafels, aangezien je dan wel het autentieke gevoel ervan hebt, maar niet al die platen hoeft te hebben. Alle tracks die je draait staan gewoon op je pc.Draidy wrote:mischien een hele stomme vraag, maar wat heb je aan traktor scratch, snap het niet helemaal http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-gear ... tails.html
Het werkt daarmee goed bij mijRefuze wrote:Bedankt voor je hulp Bartjuhhh, ga ik dat eem proberen.
Als et niet werk, dan moet ik dat USB ding kopen?
Waar heb je dat ding gekocht? En voor welke prijs?bartjuh2000 wrote:Het werkt daarmee goed bij mijRefuze wrote:Bedankt voor je hulp Bartjuhhh, ga ik dat eem proberen.
http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart ... tails.htmlRefuze wrote:Waar heb je dat ding gekocht? En voor welke prijs?bartjuh2000 wrote:Het werkt daarmee goed bij mijRefuze wrote:Bedankt voor je hulp Bartjuhhh, ga ik dat eem proberen.
Ja maar daar kan ik geen logitech speakers op aansluiten ofwel?marsiascout wrote:Ik heb sinds kort een M-Audio Fast Track MKII en ben daar ook wel tevreden mee.
Hij is n stukje goedkoper (105) en heeft ook fantoomvoeding, voor mocht je ooit een studiomic aanschaffen.