Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 22:58 

Hardtraxx Veteran

Laatst ook met die Stanton 2000 gedraaid.. echt goed ding!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 23:09 

Hardtraxxer

hoor veel goeds over de technics RP-DH1200 en heb er laatst meegedraait wist toen nie dat het een technics RP-DH1200 is zegt die gast nou pas:P wou hem toen al stiekem mee naar huis neme maar vond die geen goed idee dus gaat voor die :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 09:43 

Hardtraxx Veteran

the_sequence schreef:
hoor veel goeds over de technics RP-DH1200 en heb er laatst meegedraait wist toen nie dat het een technics RP-DH1200 is zegt die gast nou pas:P wou hem toen al stiekem mee naar huis neme maar vond die geen goed idee dus gaat voor die :)

ooh in dat geval ga ik maar is kijken of me HDJ2000 er nog ligt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 16:11 

Hardtraxxer

haha enigste wat je mist is een Reloop RHP-10 zwart ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 16:30 

Donateur

heeft er iemand toevallig ervaring met Pioneer CDJ-200 ? want die wil ik misschien gaan aanschaffen. of raden jullie me dat juist af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 17:20 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
heeft er iemand toevallig ervaring met Pioneer CDJ-200 ? want die wil ik misschien gaan aanschaffen. of raden jullie me dat juist af.

Waarom niet een CDJ-400?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 17:33 

Donateur

maarten1410 schreef:
roberttt schreef:

Waarom niet een CDJ-400?

Nou ik kwam die 200 tegen op marktplaats, en leek me wel leuk ding :D .. maar 400 nooit naar gekeken, ziet er beter uit inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 18:09 

Artiest

zo begon ik ook te denken hmm vxt 4 hmm 6... hmm 6 met subwoofer en uiteindelijk heb je vxt8 in je huis :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 19:14 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
maarten1410 schreef:
roberttt schreef:

Waarom niet een CDJ-400?

Nou ik kwam die 200 tegen op marktplaats, en leek me wel leuk ding :D .. maar 400 nooit naar gekeken, ziet er beter uit inderdaad

En bij de 400 kun je er nog een usb stick in rammen om daar vanaf te spelen :) Scheelt volgens mij niet veel in prijs en staan er ook zat van op mp!

Skedoedelefloeps schreef:
zo begon ik ook te denken hmm vxt 4 hmm 6... hmm 6 met subwoofer en uiteindelijk heb je vxt8 in je huis :lol:

Hahaha zo hoort het! Daardoor staan er nu dus ook 2 CDJ1000 bij mij en niet 2 400's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 09:57 

Donateur

maarten1410 schreef:
En bij de 400 kun je er nog een usb stick in rammen om daar vanaf te spelen :) Scheelt volgens mij niet veel in prijs en staan er ook zat van op mp!

Heb toch maar besloten om door te sparen voor de CDJ - 1000 . want dan hoef ik maar 3 maandjes langer te sparen.. maar dan heb je ook wat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 10:48 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
maarten1410 schreef:

Heb toch maar besloten om door te sparen voor de CDJ - 1000 . want dan hoef ik maar 3 maandjes langer te sparen.. maar dan heb je ook wat :drool:

Dan kom ik lekker vaak bij je langs om te knallen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 17:31 

Hardtraxx Veteran

Ik zoek een CD-Speler met BPM counter voor een beetje redelijke prijs (Niet meer dan 300 euro, liefst minder natuurlijk), wat voor keuzes heb ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 17:32 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Ik zoek een CD-Speler met BPM counter voor een beetje redelijke prijs (Niet meer dan 300 euro, liefst minder natuurlijk), wat voor keuzes heb ik?

BPM counter heb je helemaal niet nodig joh :).

Zou als ik jou was lekker sparen voor een CDJ 400/350.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 21:30 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
patrickjeb schreef:

BPM counter heb je helemaal niet nodig joh :).

Zou als ik jou was lekker sparen voor een CDJ 400/350.

idd maar sowieso zit er op bijna elke cd speler BPM counter ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 22:36 

Hardtraxxer

http://www.bax-shop.nl/table-top-cd/mp3 ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 22:51 

Hardtraxx Veteran

ik heb een vraag? ik heb ergens gehoord dat door de gel in je haar die leren kussentjes van me HP (HDJ2000) uitdrogen (en dat die kussentjes best wel duur zijn) klopt dit? en zo ja wat kan ik eraan doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 22:52 

Artiest

the sidespinnars schreef:
ik heb een vraag? ik heb ergens gehoord dat door de gel in je haar die leren kussentjes van me HP (HDJ2000) uitdrogen (en dat die kussentjes best wel duur zijn) klopt dit? en zo ja wat kan ik eraan doen?

KALE KOPPUH NIET TE STOPPUUH!!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 23:27 

Hardtraxxer

overal gel doen behalve bij je oren XD of KAAL :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 23:34 

Hardtraxxer

haha je zou is minder gel moete in doen jij :P volges mij doe jij per dag een pot erin anders staat je kast nie zo vol met gel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 00:05 

Hardtraxx Veteran

the_sequence schreef:

haha je zou is minder gel moete in doen jij :P volges mij doe jij per dag een pot erin anders staat je kast nie zo vol met gel xd

xd dat is van een jaar -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 12:53 

Artiest

Skedoedelefloeps schreef:
KALE KOPPUH NIET TE STOPPUUH!!!! :yay:

:worship: .... uhuh :D sinds mn kale bats geen last meer met die kussentjes xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 13:37 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
maarten1410 schreef:

suc6.........die worden bijna nergens meer verkocht behalve marktplaats enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 17:49 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
roberttt schreef:
maarten1410 schreef:

suc6.........die worden bijna nergens meer verkocht behalve marktplaats enz.

idd zou kijken naar 850/900 als ik jou was ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 15:17 

Hardtraxxer

RAW-vizion schreef:

Je kunt ook je headphone zo houden dat je hem niet over je haren hoeft te leggen.
Dus je legt er eentje onder je "favoriete oor" en de andere leg je aan de andere kant van je nek, komt er ook geen gel op en hoef je niet kaal o.i.d.

Als dat niet bevalt kun je ook een pet opzetten, werkt wel fijn vind ik, alleen ben persoonlijk niet zo'n fan van petjes...

En nu mijn vraag: Ik heb computerspeakertjes staan incl. klein subje (doen het vrij goed) maar ik heb slechts één kabel die ik in kan pluggen in mijn mixer, met als gevolg dat ik met draaien alleen links of alleen rechts geluid krijg.
Weet iemand welke kabels ik daarvoor kan halen zonder nieuwe boxen te hoeven kopen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 20:13 

Hardtraxx Veteran

WIJNUH schreef:
RAW-vizion schreef:

Je kunt ook je headphone zo houden dat je hem niet over je haren hoeft te leggen.
Dus je legt er eentje onder je "favoriete oor" en de andere leg je aan de andere kant van je nek, komt er ook geen gel op en hoef je niet kaal o.i.d.

Als dat niet bevalt kun je ook een pet opzetten, werkt wel fijn vind ik, alleen ben persoonlijk niet zo'n fan van petjes...

En nu mijn vraag: Ik heb computerspeakertjes staan incl. klein subje (doen het vrij goed) maar ik heb slechts één kabel die ik in kan pluggen in mijn mixer, met als gevolg dat ik met draaien alleen links of alleen rechts geluid krijg.
Weet iemand welke kabels ik daarvoor kan halen zonder nieuwe boxen te hoeven kopen??

zo'n kabel zit normaal standaard bij die boxjes ;) maar wat je zoekt is een kabel waar je aan 1 kant een mini jack in kan pluggen, en aan de andere rood en zwarte tulpjes ;)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner