Laatst ook met die Stanton 2000 gedraaid.. echt goed ding!
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
hoor veel goeds over de technics RP-DH1200 en heb er laatst meegedraait wist toen nie dat het een technics RP-DH1200 is zegt die gast nou pas:P wou hem toen al stiekem mee naar huis neme maar vond die geen goed idee dus gaat voor die 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ooh in dat geval ga ik maar is kijken of me HDJ2000 er nog ligtthe_sequence wrote:hoor veel goeds over de technics RP-DH1200 en heb er laatst meegedraait wist toen nie dat het een technics RP-DH1200 is zegt die gast nou pas:P wou hem toen al stiekem mee naar huis neme maar vond die geen goed idee dus gaat voor die
haha enigste wat je mist is een Reloop RHP-10 zwart 
heeft er iemand toevallig ervaring met Pioneer CDJ-200 ? want die wil ik misschien gaan aanschaffen. of raden jullie me dat juist af.
Waarom niet een CDJ-400?roberttt wrote:heeft er iemand toevallig ervaring met Pioneer CDJ-200 ? want die wil ik misschien gaan aanschaffen. of raden jullie me dat juist af.
Nou ik kwam die 200 tegen op marktplaats, en leek me wel leuk dingmaarten1410 wrote:Waarom niet een CDJ-400?roberttt wrote:heeft er iemand toevallig ervaring met Pioneer CDJ-200 ? want die wil ik misschien gaan aanschaffen. of raden jullie me dat juist af.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
zo begon ik ook te denken hmm vxt 4 hmm 6... hmm 6 met subwoofer en uiteindelijk heb je vxt8 in je huis 
En bij de 400 kun je er nog een usb stick in rammen om daar vanaf te spelenroberttt wrote:Nou ik kwam die 200 tegen op marktplaats, en leek me wel leuk dingmaarten1410 wrote:Waarom niet een CDJ-400?roberttt wrote:heeft er iemand toevallig ervaring met Pioneer CDJ-200 ? want die wil ik misschien gaan aanschaffen. of raden jullie me dat juist af... maar 400 nooit naar gekeken, ziet er beter uit inderdaad
Hahaha zo hoort het! Daardoor staan er nu dus ook 2 CDJ1000 bij mij en niet 2 400's.Skedoedelefloeps wrote:zo begon ik ook te denken hmm vxt 4 hmm 6... hmm 6 met subwoofer en uiteindelijk heb je vxt8 in je huis
Heb toch maar besloten om door te sparen voor de CDJ - 1000 . want dan hoef ik maar 3 maandjes langer te sparen.. maar dan heb je ook watmaarten1410 wrote: En bij de 400 kun je er nog een usb stick in rammen om daar vanaf te spelenScheelt volgens mij niet veel in prijs en staan er ook zat van op mp!
Dan kom ik lekker vaak bij je langs om te knallenroberttt wrote:Heb toch maar besloten om door te sparen voor de CDJ - 1000 . want dan hoef ik maar 3 maandjes langer te sparen.. maar dan heb je ook watmaarten1410 wrote: En bij de 400 kun je er nog een usb stick in rammen om daar vanaf te spelenScheelt volgens mij niet veel in prijs en staan er ook zat van op mp!
Ik zoek een CD-Speler met BPM counter voor een beetje redelijke prijs (Niet meer dan 300 euro, liefst minder natuurlijk), wat voor keuzes heb ik?
BPM counter heb je helemaal niet nodig johpatrickjeb wrote:Ik zoek een CD-Speler met BPM counter voor een beetje redelijke prijs (Niet meer dan 300 euro, liefst minder natuurlijk), wat voor keuzes heb ik?
Zou als ik jou was lekker sparen voor een CDJ 400/350.
-
RHardtraxx Veteran
idd maar sowieso zit er op bijna elke cd speler BPM counterKhadber wrote:BPM counter heb je helemaal niet nodig johpatrickjeb wrote:Ik zoek een CD-Speler met BPM counter voor een beetje redelijke prijs (Niet meer dan 300 euro, liefst minder natuurlijk), wat voor keuzes heb ik?.
Zou als ik jou was lekker sparen voor een CDJ 400/350.
-
RHardtraxx Veteran
ik heb een vraag? ik heb ergens gehoord dat door de gel in je haar die leren kussentjes van me HP (HDJ2000) uitdrogen (en dat die kussentjes best wel duur zijn) klopt dit? en zo ja wat kan ik eraan doen?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
KALE KOPPUH NIET TE STOPPUUH!!!!the sidespinnars wrote:ik heb een vraag? ik heb ergens gehoord dat door de gel in je haar die leren kussentjes van me HP (HDJ2000) uitdrogen (en dat die kussentjes best wel duur zijn) klopt dit? en zo ja wat kan ik eraan doen?
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
overal gel doen behalve bij je oren XD of KAALthe sidespinnars wrote:ik heb een vraag? ik heb ergens gehoord dat door de gel in je haar die leren kussentjes van me HP (HDJ2000) uitdrogen (en dat die kussentjes best wel duur zijn) klopt dit? en zo ja wat kan ik eraan doen?
the sidespinnars wrote:ik heb een vraag? ik heb ergens gehoord dat door de gel in je haar die leren kussentjes van me HP (HDJ2000) uitdrogen (en dat die kussentjes best wel duur zijn) klopt dit? en zo ja wat kan ik eraan doen?
haha je zou is minder gel moete in doen jij
-
RHardtraxx Veteran
the_sequence wrote:the sidespinnars wrote:ik heb een vraag? ik heb ergens gehoord dat door de gel in je haar die leren kussentjes van me HP (HDJ2000) uitdrogen (en dat die kussentjes best wel duur zijn) klopt dit? en zo ja wat kan ik eraan doen?
haha je zou is minder gel moete in doen jijvolges mij doe jij per dag een pot erin anders staat je kast nie zo vol met gel
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
Skedoedelefloeps wrote: KALE KOPPUH NIET TE STOPPUUH!!!!
suc6.........die worden bijna nergens meer verkocht behalve marktplaats enz.roberttt wrote:Heb toch maar besloten om door te sparen voor de CDJ - 1000 . want dan hoef ik maar 3 maandjes langer te sparen.. maar dan heb je ook watmaarten1410 wrote: En bij de 400 kun je er nog een usb stick in rammen om daar vanaf te spelenScheelt volgens mij niet veel in prijs en staan er ook zat van op mp!
-
RHardtraxx Veteran
idd zou kijken naar 850/900 als ik jou wasThe Anim0l wrote:suc6.........die worden bijna nergens meer verkocht behalve marktplaats enz.roberttt wrote:Heb toch maar besloten om door te sparen voor de CDJ - 1000 . want dan hoef ik maar 3 maandjes langer te sparen.. maar dan heb je ook watmaarten1410 wrote: En bij de 400 kun je er nog een usb stick in rammen om daar vanaf te spelenScheelt volgens mij niet veel in prijs en staan er ook zat van op mp!
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Je kunt ook je headphone zo houden dat je hem niet over je haren hoeft te leggen.RAW-vizion wrote:ik heb een vraag? ik heb ergens gehoord dat door de gel in je haar die leren kussentjes van me HP (HDJ2000) uitdrogen (en dat die kussentjes best wel duur zijn) klopt dit? en zo ja wat kan ik eraan doen?
Dus je legt er eentje onder je "favoriete oor" en de andere leg je aan de andere kant van je nek, komt er ook geen gel op en hoef je niet kaal o.i.d.
Als dat niet bevalt kun je ook een pet opzetten, werkt wel fijn vind ik, alleen ben persoonlijk niet zo'n fan van petjes...
En nu mijn vraag: Ik heb computerspeakertjes staan incl. klein subje (doen het vrij goed) maar ik heb slechts één kabel die ik in kan pluggen in mijn mixer, met als gevolg dat ik met draaien alleen links of alleen rechts geluid krijg.
Weet iemand welke kabels ik daarvoor kan halen zonder nieuwe boxen te hoeven kopen??
-
RHardtraxx Veteran
zo'n kabel zit normaal standaard bij die boxjesWIJNUH wrote:Je kunt ook je headphone zo houden dat je hem niet over je haren hoeft te leggen.RAW-vizion wrote:ik heb een vraag? ik heb ergens gehoord dat door de gel in je haar die leren kussentjes van me HP (HDJ2000) uitdrogen (en dat die kussentjes best wel duur zijn) klopt dit? en zo ja wat kan ik eraan doen?
Dus je legt er eentje onder je "favoriete oor" en de andere leg je aan de andere kant van je nek, komt er ook geen gel op en hoef je niet kaal o.i.d.
Als dat niet bevalt kun je ook een pet opzetten, werkt wel fijn vind ik, alleen ben persoonlijk niet zo'n fan van petjes...
En nu mijn vraag: Ik heb computerspeakertjes staan incl. klein subje (doen het vrij goed) maar ik heb slechts één kabel die ik in kan pluggen in mijn mixer, met als gevolg dat ik met draaien alleen links of alleen rechts geluid krijg.
Weet iemand welke kabels ik daarvoor kan halen zonder nieuwe boxen te hoeven kopen??