Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 11:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
MelvinFR schreef:
Exterkate schreef:
Hallooooo. Ik ben op zoek naar een DJ set en wil 'm graag via Baxshop kopen. Ben trouwens nog een beginner. Welke adviseren jullie mij? Budget is €200 - €320,-. Wil niet direct bizar veel geld betalen voor een setje omdat ik dus nog een beginner ben ^^ Daarnaast nog een vraag: is het direct een must om naast die dj set ook goede boxen aan te schaffen?


https://www.bax-shop.nl/dj-controller/p ... controller


Zitten wel redelijk weinig effecten aan of niet? Of is dit niet heel erg?


Genoeg als beginner, en de volledige versie van recordbox :thumbup: Meeste controleren rond deze prijs komen met een lite editie van software.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gartainc schreef:
THArdstyler schreef:
Hallo mensen,

Ik heb een probleem met één van mijn studio monitoren.
Het is een Pioneer SDJ80X.

Ik merk dat bij lage tonen (vooral bij house nummers, bij hardstyle nauwelijks) er zich een soort 'kwak' (sorry, beter kan ik het niet omschrijven xd ) klinkt in de bass.

Iemand enig idee waar dit mee te maken kan hebben?



Klinkt alsof je speaker blijft hangen/aanloopt, hoe zit je qua volume al dit gebeurt? Vanaf 90% van zijn capaciteit zou dit met een flinke lage bass voor kunnen komen. aar als het op zacht volume ook gebeurd is er iets mis.


Ja, met een aux kabel kan ie natuurlijk een stuk minder hard. Heb er op het moment een Lexicon Alpha tussen zitten, waardoor het volume flink opgekrikt kan worden. Als ik hier de volumeknop op de helft heb, begint het al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
gartainc schreef:
Genoeg als beginner, en de volledige versie van recordbox :thumbup: Meeste controleren rond deze prijs komen met een lite editie van software.


Top dankje! :D had idd al gelezen dat veel sets met een demo versie worden geleverd. Ik denk dat ik deze vanmiddag maar eens ga bestellen ^^

Samen met deze boxen. Die zijn ook wel aan vervanging toe na 8 jaar :whistle:

https://www.bol.com/nl/p/trust-atlas-2-1-subwoofer-speakerset-zwart/9200000021948031/?suggestionType=suggestedsearch

Trust is dan wel echt een redelijk boutmerk, imo.

Gevalletje kost niks maar is ook niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 10:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Raven schreef:
Trust is dan wel echt een redelijk boutmerk, imo.

Gevalletje kost niks maar is ook niks.


Hmm, verder geen ervaring mee eerlijk gezegd. Kun jij mij iets beters aanbevelen van tussen de €40 - €60 dan? Wil niet te veel betalen namelijk haha


Ik kan niet helemaal uitleggen waarom, maar als dj wil je niet oefenen op een set satellieten met een sub aanvulling. Je wil een full range bereik uit je "monitor" speakers en eventueel een aanvulling met sub.

Je kan dus het beste uitkijken naar een set monitor speakers.

Enkele budget voorbeelden:
https://www.computerstore.nl/product/56 ... GwodxKIANw


https://www.bax-shop.nl/home-audio-spea ... -set-van-2



De pioneer dij-rb kan je bij Bax als b-keus kopen (retour gestuurd door klant) dus doos die open gemaakt is. Krijg je korting en let op in je winkelmand krijg je nog eens 5% kortings op b-stock artikelen. Dus deze ddj-rb komt op €225 heb je wat extra budget voor speakers.

https://www.bax-shop.nl/b-stock-aanbied ... roller-v66



En vergeet geen koptelefoon indien je die nog niet hebt. Een mooie budget instapper is dit: https://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelefoo ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Erg bedankt voor de info tot nu toe ^^ wat zou ik doen haha? Iets als hierboven aanschaffen of toch maar wat extra betalen voor dit: https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_pioneer-dm-40-zwart-1455432.html ?

Kost wel het dubbele maar volgens mij is dit wel erg goede kwaliteit of niet? Of zeggen jullie van neh kies iets goedkopers want het kwaliteitsverschil is miniem?


In elk geval stuk beter dan de trust set, hoe groot is kamer waarin je ze gaat zetten? De dm40 hebben maar een 4" woofer. In een wat grote kamer zal er dan weinig laag over blijven. Maar in een kleine slaapkamer is het prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 09:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
gartainc schreef:
In elk geval stuk beter dan de trust set, hoe groot is kamer waarin je ze gaat zetten? De dm40 hebben maar een 4" woofer. In een wat grote kamer zal er dan weinig laag over blijven. Maar in een kleine slaapkamer is het prima.


Ze gaan staan in mijn slaapkamer. Beetje rare vorm wel maar in zijn totaliteit 6 meter lang en in het gedeelte waar mijn pc ook staat is 4/5 meter breed. Neem aan dat het in dit geval wel kan toch? Kan het ook altijd even uitproberen.


Dat is nog best een flinke kamer, ik persoonlijk zou dan 2 monitoren met 4"woofers bas missen. Maar hangt ook beetje af hoe je met je buren zit en hoe hard je luisterd. Maar je kan ze altijd proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zou zelf graag willen leren mixen, ik heb nu een Hercules dj mp3 e2 hier liggen maar voor mijn gevoel kan ik er weinig mee of ligt dit aan mn software?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik die controller zo bekijk is hij vrij beperkt qua mogelijkheden. Gewoon het standaard spul zoals EQ, pitch en loops/fx zitten er op maar voor de rest niets.

Ik heb ook eerst een vrij beperkte controller gehad (Behringer BCD3000) maar heb sinds een halfjaar een Pioneer DDJ-SB2 en dat bevalt me echt een heel stuk beter. Meer mogelijkheden qua effects, hotcues, samples, loops, en channel level LEDs waarmee het makkelijker wordt om tracks op de juiste gain te zetten. Als je het gevoel hebt dat je maar weinig kan met je huidige controller kan ik een upgrade naar een DDJ-SB2 of iets vergelijkbaars aanraden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 21:09 
 
Hardtraxxer

Lennard95 schreef:
Ik zou zelf graag willen leren mixen, ik heb nu een Hercules dj mp3 e2 hier liggen maar voor mijn gevoel kan ik er weinig mee of ligt dit aan mn software?

Die is idd wel erg beperkt, maar in het begin maakt het niet echt veel uit. Ik ben begonnen met een Reloop Mixage en die was prima voor het leren van de basics. Ben daarna overgestapt naar de Pioneer CDJ 900/DJM 350. Hier kreeg je al meer het gevoel van draaien met een DJ set die op festivals en clubs staan (CDJ 2000 (NXS)/DJM 900 (NXS)). Heb nu de Pioneer XDJ-RX en die geeft, op het jogwheel na, dezelfde ervaring als het draaien met CDJ 2000's en een DJM 950
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 11:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Lennard95 schreef:
Ik zou zelf graag willen leren mixen, ik heb nu een Hercules dj mp3 e2 hier liggen maar voor mijn gevoel kan ik er weinig mee of ligt dit aan mn software?

Die is idd wel erg beperkt, maar in het begin maakt het niet echt veel uit. Ik ben begonnen met een Reloop Mixage en die was prima voor het leren van de basics. Ben daarna overgestapt naar de Pioneer CDJ 900/DJM 350. Hier kreeg je al meer het gevoel van draaien met een DJ set die op festivals en clubs staan (CDJ 2000 (NXS)/DJM 900 (NXS)). Heb nu de Pioneer XDJ-RX en die geeft, op het jogwheel na, dezelfde ervaring als het draaien met CDJ 2000's en een DJM 950


Qua mogelijkheden boeit het niet zo gek veel, wat me wel irriteert is dat ik er geen koptelefoon op kan aansluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg m'n DDJ-RB niet meer goed met mijn extreem legale versie van VDJ Infinite. Hij ziet de controller wel maar er staat (failed to connect) achter. In rekordbox doet 'ie het wel overigens, maar dat vind ik maar zaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ben al een tijdje bezig met mixen voor de lol maar mijn koptelefoon is eigenlijk dikke prut. Ik heb eens zitten kijken op Baxshop maar ik kan niet echt eruit komen wat goed is en wat niet.

Iemand die mij iets kan aanraden? Liefste zou ik onder de €50,- blijven

https://www.bax-shop.be/nl/koptelefoons ... iYQAvD_BwE

Heb al zo'n 4 jaar deze. Ik heb deze zelfs 2 jaar geleden een jaar op mijn hoofd gehad tijdens het fietsen naar mijn werk en hij werkt nog steeds. Ondertussen heb je nog de HD 205 II voor 49,-. Die zal qua geluid wel beter zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 13:56 
 
Hardtraxx Elite

Vraagje over Cue points hoe kan ik die instellen op een DJM350 mey CDJ350?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hallo mensen,

Een paar dagen geleden dacht ik dat mijn koptelefoon gesneuveld was. Om deze reden heb ik een nieuwe besteld. Echter blijkt nu ik hem binnen heb dat het niet aan de koptelefoon ligt, maar aan mijn controller. Met de nieuwe koptelefoon doet die het namelijk ook niet, terwijl de koptelefoon in andere apparaten wel werkt.
Als ik een beetje aan het draaien ben met de aansluiting van de koptelefoon, komt er heel af en toe nog een beetje geluid uit.

Mensen misschien tips over een andere mogelijke aansluiting, of ergens laten repareren of weet ik t wat? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 01:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Hallo mensen,

Een paar dagen geleden dacht ik dat mijn koptelefoon gesneuveld was. Om deze reden heb ik een nieuwe besteld. Echter blijkt nu ik hem binnen heb dat het niet aan de koptelefoon ligt, maar aan mijn controller. Met de nieuwe koptelefoon doet die het namelijk ook niet, terwijl de koptelefoon in andere apparaten wel werkt.
Als ik een beetje aan het draaien ben met de aansluiting van de koptelefoon, komt er heel af en toe nog een beetje geluid uit.

Mensen misschien tips over een andere mogelijke aansluiting, of ergens laten repareren of weet ik t wat? :x

Je had dan beter eerst je koptelefoon op een ander apparaat getest he. xd

Maar, waarschijnlijk slecht contact door een gesneuveld kabeltje binnenin je controller. Werken alle andere knopjes enzo wel? Mogelijks opstapeling van stof/vuil in die opening. Probeer dat eerst eens stofvrij te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 21:19 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wil graag voor mijn verjaardag een DJ set vragen. Ik heb al een computerding met Virtual DJ, maar wil nu graag een 'echte' waarin je usb en/of cd's kan doen. Wat zijn jullie adviezen hierover? Wat zijn de nadelen aan het hebben van een mixingstation t.o.v. 2 CDJ's en een mixer? En wat is het verschil tussen Single MP3/USB player en een multimedia player? (veel vragen, maar wil keer echt leren draaien :$ )

Edit: USB vooral, CD's in principe niet
Edit: is een Pioneer CDJ 350 icm DJM 350 outdated of gewoon nog prima?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aloha,

Ik heb sinds een tijdje een XDJ R1 voor weinig 2de hands op de kop getikt. Echter kom ik thuis, werkt alles perfect op de rechter cue knop na..
Wat raden jullie aan? Ik hoorde al iets van mediamarkt servicedesk die dit kan repareren, maar misschien hebben jullie andere opties? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 17:27 
 
Hardtraxxer

Beurtbalkje schreef:
Aloha,

Ik heb sinds een tijdje een XDJ R1 voor weinig 2de hands op de kop getikt. Echter kom ik thuis, werkt alles perfect op de rechter cue knop na..
Wat raden jullie aan? Ik hoorde al iets van mediamarkt servicedesk die dit kan repareren, maar misschien hebben jullie andere opties? ^^

Zit er nog garantie op?

Ik zou em sowieso laten repareren als de kosten daarvan niet te hoog zijn. De eerste paar keren zal je misschien denken het is wel oke, maar na een tijdje ga je er aan irriteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 22:50 
 
Hardtraxxer

Spobbertiet schreef:
Ik wil graag voor mijn verjaardag een DJ set vragen. Ik heb al een computerding met Virtual DJ, maar wil nu graag een 'echte' waarin je usb en/of cd's kan doen. Wat zijn jullie adviezen hierover? Wat zijn de nadelen aan het hebben van een mixingstation t.o.v. 2 CDJ's en een mixer? En wat is het verschil tussen Single MP3/USB player en een multimedia player? (veel vragen, maar wil keer echt leren draaien :$ )

Edit: USB vooral, CD's in principe niet
Edit: is een Pioneer CDJ 350 icm DJM 350 outdated of gewoon nog prima?

CDJ 350 is semi outdated aangezien er wel een USB stick in kan, maar deze volgens mij dus niet gelinkt (en dus gedeeld) kan worden met een andere CDJ 350. In andere woorden, je hebt dus 2 USB sticks nodig als je met 2x CDJ 350 gaat draaien. Het beeldscherm is erg basic, je ziet de timecode en welk nummer je selecteert, denk dat het scrollen in nummers op USB dan er niet makkelijker op wordt.

Het verschil tussen een controller en platenspelers icm een mixer is dat je met een controller vaak op je beeldscherm kijkt met een volledige en overzichtelijke interface en daar ook aan went, terwijl platenspelers natuurlijk niet zo'n interface hebben. Ook moet je voor platenspelers ietwat meer moeite doen, namelijk je nummers eerst op een USB/CD zetten. Klinkt als een kleine moeite, maar als jij een collectie hebt van 1000+ nummers (en je maakt gebruikt van een Pioneer platenspeler), dan moeten die allemaal geanalyseerd worden in Recordbox, moet de info van elke track zo worden aangepast dat je op je CDJ makkelijk kan zien welke track het is/de track kan opzoeken, en moet je die collectie op je USB stick zetten, wat zo bij elkaar redelijk wat tijd kost. Het hele gevoel van draaien met een CDJ/mixer vs draaien met een controller is ook echt anders.

Ook is de combi van CDJ's met een mixer vaak veel duurder dan een controller (als je apparatuur koopt die dicht bij de clubstandaard zit). Ook moet je jezelf afvragen, wil ik überhaupt met apparatuur werken die zo dicht mogelijk bij de clubstandaard zit, met allerlei foefjes en mooie schermen en hulpmiddelen etc, of wil ik gewoon kunnen draaien met zowat elke apparatuur en het tempo op gehoor bijstellen/beatmatchen enzo (al moet beatmatchen eigenlijk altijd wel op gehoor), en dus bijna elke willekeurige platenspeler kan kopen. Dat laatste scheelt namelijk veel geld, en heeft als voordeel dat je niet meteen van slag bent als je een keer een gig hebt en ze daar geen CDJ2000 hebben.

Al met al moet je even nadenken wat je precies wil van je dj set zodat je gerichter kan zoeken en je niet teleurgesteld bent na 2 weken omdat het eigenlijk niet is wat je er van had verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 09:24 
 
Hardtraxx Veteran

Sjaakie P schreef:



Thanks voor je antwoord :)
Sowieso wil ik juist die CDJ/mixer ervaring, aangezien ik al zo'n Midi-Controller heb en dat toch niet hetzelfde vind (met Virtual DJ enzo heb je die controller zowat niet nodig).

Ik zie nu sets op marktplaats staan met 2 cdj 350 en djm 350 voor ~€700. Voor diezelfde prijs kan je 2x CDJ 1000 MK3 + DJM 600 kopen? Wat is dan beter? De eerste heeft een USB record functie die mij erg trekt en de tweede heeft 4 kanalen in de mixer wat mij ook wel trekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 15:03 
 
Hardtraxxer

Sjaakie P schreef:
of wil ik gewoon kunnen draaien met zowat elke apparatuur en het tempo op gehoor bijstellen/beatmatchen enzo [...] en heeft als voordeel dat je niet meteen van slag bent als je een keer een gig hebt en ze daar geen CDJ2000 hebben.

Is wel gigantisch toevallig dit, kreeg gisteren een paar uur voor m'n gig te horen dat er geen CDJ 2000's stonden maar CDJ 1000 MK3's. Normaal zijn er bij de boekingen wel gewoon CDJ 2000's (draai af en toe bij feesten van studieverenigingen), dus ik heb mij lelijk gebrand aan mijn eigen uitspraak en mocht mooi snel nog even wat CD'tjes branden en on the spot leren om op gehoor het tempo te matchen. De ironie :lol: :lol:

Spobbertiet schreef:
Thanks voor je antwoord :)
Sowieso wil ik juist die CDJ/mixer ervaring, aangezien ik al zo'n Midi-Controller heb en dat toch niet hetzelfde vind (met Virtual DJ enzo heb je die controller zowat niet nodig).

Ik zie nu sets op marktplaats staan met 2 cdj 350 en djm 350 voor ~€700. Voor diezelfde prijs kan je 2x CDJ 1000 MK3 + DJM 600 kopen? Wat is dan beter? De eerste heeft een USB record functie die mij erg trekt en de tweede heeft 4 kanalen in de mixer wat mij ook wel trekt.

Ben gisteren dus onverwachts ervaringsdeskundige geworden van de CDJ 1000 MK3, dus kan hier nog wat wel over zeggen. Met CD's mixen is echt even wennen, het is een aanrader om een tracklist per CD te maken en vooral om níét te veel nummers op één CD te zetten aangezien de kans anders groter is dat je een nummer wil mixen dat op dezelfde CD staat (en dat gaat natuurlijk niet, tenzij je elke CD dubbel maakt/nummers op meerdere CD's zet). Scherm van de MK3 is compact, de waveform van een onbekend nummer laden duurt ongeveer 20 sec, en de bpm indicatie is verrassend accuraat, maar kan er nog wel eens er net naast zitten (heb in 2 uur tijd maar 1x gehad dat het tempo van het nummer echt anders was dan aangegeven).

Als ik moest kiezen tussen de CDJ 350 set en de 1000 MK3 set, dan zou ik dat zelf ook nog niet weten. USB is een stuk gebruiksvriendelijker dan CD, maar een 4-kanaals mixer is altijd handig voor als je wil uitbreiden naar meer CDJ's, en de DJM 600 heeft ook meer effecten, welke ook op specifieke kanalen kunnen worden gezet ipv de master. De opnamefunctie van de DJM 350 is dan wel weer een pluspunt. Het beste wat je nu zou kunnen doen is de functionaliteiten van de cdj's/mixers naast elkaar zetten en kijken welke voor jou vereist zijn of een leuke bijkomstigheid. En anders kan je ook altijd nog verder sparen en duurdere apparatuur kopen die precies alles heeft wat je zoekt, als je dat nu niet kan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 15:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ja wil wel echt USB, dus wordt waarschijnlijk wel de CDJ 350. Vanuit daar over een tijdje verder uitbreiden :thumbsup: Wordt steeds leuker hoe meer je erover leest, bedankt voor je advies
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 16:56 
 
Hardtraxxer

Je moet wel echt goed nadenken of je de DJM 350 neemt. Ik heb die in 2013 gekocht samen met 2 CDJ 900's. Ik vond het zelf niet echt nodig om een 4 kanaals mixer voor thuis te hebben. Achteraf was de keuze voor een 2 kanaals mixer wel goed, maar het vervelende aan de DJM 350, wat Sjaakie P ook al aangaf, zijn de effecten. Het zijn in principe color effects die op bijv een DJM 900 zit, maar dan allemaal over de master. Je kan dus geen effect aan een kanaal koppelen en dat irriteerde mij op een gegeven moment. Wat mij nog meer irriteerde aan de effecten is dat je de beat effects mist, met name effecten zoals echo, reverb, flanger, pitch/robot, etc.

Ik zou de DJM 350 afraden. Ik had die dus gehaald vanwege 2 kanalen, de makkelijke opname functie (die echt heel fijn en snel werkt) en de prijs.

Sinds eind 2016 is er de DJM 450 en dat is eigenlijk bijna een DJM 900, maar dan 2 kanaals en iets minder beat effecten (de belangrijkste effecten zitten er wel op). Ik zou dus door sparen voor de DJM 450 als je 2 kanalen genoeg vind.

EDIT:
Als je trouwens echt voor USB wilt gaan kan je imo beter de XDJ-RX halen, die heb ik nu ook al 1,5 jaar. Het heeft alles wat de club standaard dj sets ook hebben. Het enige verschil is de jogwheel, maar dat is niet zo'n probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

Vandaag toevallig die XDJ-RX in de winkel gezien! Toch leek mij dat minder aangezien je in de toekomst dan niet stapsgewijs uit kan breiden(nieuwe cdjs, DJM etc)?

En is recorden op een djm450 te doen?(of eigenlijk hoe is recorden zonder de direct USB van de 350 op andere sets?)

Oh en: alleen Pioneer is echt aantrekkelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 00:05 
 
Hardtraxxer

Spobbertiet schreef:
Vandaag toevallig die XDJ-RX in de winkel gezien! Toch leek mij dat minder aangezien je in de toekomst dan niet stapsgewijs uit kan breiden(nieuwe cdjs, DJM etc)?

Ik vind het zelf gewoon lekker compact. Het is eigenlijk een samengeperste 2x CDJ 2000 Nexus en een DJM 450/2 kanaals 900.

CDJ's uitbreiden kan wel. Je kan gewoon CDJ's aansluiten op de XDJ-RX. Dan wordt de XDJ-RX alleen als mixer gebruikt. Je hebt geen 4 kanalen, maar je kan per kanaal instellen of je de decks van de XDJ-RX wilt gebruiken of extern aangesloten decks.

Ik zag Sound Rush een keer de XDJ-RX gebruiken als mixer met 2 vinyl turntables aangesloten.

Video: https://www.facebook.com/officialsoundr ... 461608036/

Spobbertiet schreef:
En is recorden op een djm450 te doen?(of eigenlijk hoe is recorden zonder de direct USB van de 350 op andere sets?)

Je kan (voor zover ik begrepen heb) opnemen met de Rekordbox DJ software die erbij geleverd is. Je kunt de DJM 450 namelijk via usb aansluiten op een pc.

Spobbertiet schreef:
Oh en: alleen Pioneer is echt aantrekkelijk?

Als je graag club standaard wilt hebben wel. Denon is ook met een opmars bezig. Onder andere Laidback Luke en Tiësto zijn soort van ambassadeurs of partners van Denon. Ik vind de Denon DJ SC5000 Prime zelfs beter dan de CDJ 2000 Nexus 2 van wat ik er van heb gezien, maar aangezien alle organisaties/clubs de komende tijd nog Pioneer gear zullen hebben zal ik zelf nog niet overstappen.
Vorige  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner