Thijsert schreef:
Als je een nieuwe laptop wil kopen om te mixen koop dan gewoon een dj set

Naar wat ik had begrepen, is dat wel een stuk duurder.
Maar goed, heb nu de hele reutemeteut binnen. Het enige probleem is, het geluid doet het niet. Afzonderlijk doen de boxen het wel. Dus als ik ze aansluit op mijn telefoon, komt er geluid uit. Ik heb het aan meerdere mensen gevraagd en iedereen zegt dat de apparatuur iniedergeval goed aangesloten is. Ook heb ik mijn filmware versie ge-update en de driver van mijn controller gedownload.
De controller reageert wel gewoon op mijn laptop, ik kan bijvoorbeeld gewoon dmv mijn controller een nummer loaden. Alleen als ik op play druk komt er dus geen geluid, ondanks dat het nummet wel afspeelt.
Het betreft trouwens de Pioneer DDJ-RB. De monitoren die is de Pioneer DM-40 actieve desktop monitor speakerset.
Laptop die ik gebruik: HP Probook 6450B Core i5 | 4 GB | 320 GB HDD | Windows 7.
Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?