Zijn er hier mensen aanwezig met een Reloop RP 7000, de Denon VL12 Prime en/of de Pioneer PLX 1000?
Ik ben van plan om over een paar maanden bezig te gaan met (digital) vinyl. Ik heb alleen twijfels tussen welke platenspeler ik ga nemen. De Reloop RP 7000 is nu te koop voor €499, de Denon VL12 Prime €699 en de Pioneer PLX 1000 €719 bij bax-shop. Ik vind het niet erg om wat meer geld neer te leggen voor een betere kwaliteit, maar dan moet de prijs er wel naar staan.
Ik heb ooit de Reloop Mixage (dj controller) gehad en die vond ik qua bouwkwaliteit niet je van het. Het is niet eerlijk om op die ene ervaring meteen Reloop als een fabrikant neer te zetten die slechte bouwkwaliteit levert, maar ik neem het wel mee in m'n gedachten. De reviews die ik over de Reloop RP 7000 heb gecheckt zijn goed.
Met Denon heb ik geen ervaring, maar ik weet wel dat ze de laatste jaren echt bezig zijn met stevige concurrentie tegenover Pioneer. De reviews over de Denon VL12 Prime klonken net als de Reloop RP 7000 goed.
Bij de Pioneer weet ik dat het veel kost, maar dan heb je ook wat.
Mochten er mensen zijn met andere platenspelers, laat graag je mening achter