Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 17:33 

Hardtraxx Elite

maarten1410 schreef:
Wat sides. ook al zegt: Ik zou ze zeker NIET verkopen, of tenminste 1 niet. Is zonde zeker als je nog redelijk wat vinyl hebt. Als je eerst een beetje wilt oefenen kun je kijken naar een set goedkope cd-spelers. Let er wel op dat goedkopere spelers een heel andere "gevoel" kunnen geven als wat duurdere. Per merk zit er ook nog verschil tussen! Misschien eens rond kijken hier en in je vriendengroep of iemand cd-spelers heeft staan en eens kijken hoe het voelt :) en daarna is dan de vraag wat je budget is.

Ik heb op dit moment nog geen budget, ook nog geen geld trouwens :P . Ik ken niemand (persoonlijk) die cdspelers heeft staan en bij wie ik ze een keer kan proberen. Zoals ik al zij heb ik er nog nooit mee gedraait, dus het "gevoel" maakt opzich niet veel uit aangezien ik nog totaal geen gevoel heb. Ik heb een beetje rond zitten neuzen, voor een beetje redelijke mixers zit je toch al snel op een bedrag van 600 à 700 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 17:46 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
maarten1410 schreef:
Wat sides. ook al zegt: Ik zou ze zeker NIET verkopen, of tenminste 1 niet. Is zonde zeker als je nog redelijk wat vinyl hebt. Als je eerst een beetje wilt oefenen kun je kijken naar een set goedkope cd-spelers. Let er wel op dat goedkopere spelers een heel andere "gevoel" kunnen geven als wat duurdere. Per merk zit er ook nog verschil tussen! Misschien eens rond kijken hier en in je vriendengroep of iemand cd-spelers heeft staan en eens kijken hoe het voelt :) en daarna is dan de vraag wat je budget is.

Ik heb op dit moment nog geen budget, ook nog geen geld trouwens :P . Ik ken niemand (persoonlijk) die cdspelers heeft staan en bij wie ik ze een keer kan proberen. Zoals ik al zij heb ik er nog nooit mee gedraait, dus het "gevoel" maakt opzich niet veel uit aangezien ik nog totaal geen gevoel heb. Ik heb een beetje rond zitten neuzen, voor een beetje redelijke mixers zit je toch al snel op een bedrag van 600 à 700 euro.

waar woon je, misschien dat je wel in de buurt van een andere hardtraxxer met cd spelers woont ;) (waar je het misschien effe uit mag proberen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 18:25 

Hardtraxx Elite

the sidespinnars schreef:
Waar woon je, misschien dat je wel in de buurt van een andere hardtraxxer met cd spelers woont ;) (waar je het misschien effe uit mag proberen)

Er wonen hier wel een paar hardtraxers in de buurt, waarvan ook 1tje met cd spelers volgens mij. Om het nog een beetje beleefd te zeggen: die persoon is echt niet mijn typ >.< .

Heee krijg net een sms binnen, het is geregeld. Morgenavond bij de vriend van mn nicht (misschien dat sommigen hem kennen Mindhacker aka Division X) kan ik het proberen. Door hem ook aan het mixen geraakt, heeft sinds kort cdspelers zegt tie ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 18:47 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Heee krijg net een sms binnen, het is geregeld. Morgenavond bij de vriend van mn nicht (misschien dat sommigen hem kennen Mindhacker aka Division X) kan ik het proberen. Door hem ook aan het mixen geraakt, heeft sinds kort cdspelers zegt tie ;) .

Kijk dat schiet op :)

Met "gevoel" bedoelde ik trouwens dat je bijvoorbeeld leert mixen op Reloop cd-spelers. Als je daarna bijvoorbeeld met Denon/Pioneer gaat draaien voelt dit heel anders!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 18:06 

Hardtraxx Veteran

Je kunt meestal in zo'n winkel ook wel aan de gang met wat spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 18:35 

Hardtraxxer

Setje opnemen is dit daarvoor de juiste kabel? vanuit reloop rmx 30 naar pc

http://www.bax-shop.nl/jack-rca/hq-2x-rca-male-jack-3.5mm-10.00-meter/product-details.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 18:37 

Hardtraxx Veteran

Bisde schreef:

http://www.bax-shop.nl/jack-rca/hq-2x-rca-male-jack-3.5mm-10.00-meter/product-details.html

jup!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 18:56 

Hardtraxxer

Bisde schreef:

jup!

Dank! volgensmij heb ik dan alles :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 19:20 

Artiest

Bisde schreef:
Bisde schreef:

jup!

behalve een topic met je set @ forum ... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 20:40 

Hardtraxx Elite

Dit ging echt dramatisch xd . Wat een knopjes en tierelantijnen, werd er duizelig van! Nu was hij zelf ook nog zoekende dus het fijne heeft hij me nog niet echt kunnen laten zien.
Zaterdagavond gaan we het nog een keer proberen, hopen dat het dan wat beter gaat dan nu ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 22:33 

Hardtraxx Addict

GVD, NA 2 WEKEN RMP-2, NU AL 1 CUE KNOP KAPOT! :evil:
Ik heb er ook niet echt op staan rammen ofzo?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 10:57 

Hardtraxx Addict

Bisde schreef:

In welke gaten moeten die dan van de pc en mixer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 17:28 

Hardtraxx Veteran

Die gekleurde in je mixer in de record out en die andere in je line in ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 17:40 

Hardtraxx Addict

is dit wat om mee te beginnen http://muziek.marktplaats.nl/dj-sets/36 ... nd=21&fs=1
of zouden jullie toch eerst een midi controller aan raden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 18:30 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Bisde schreef:
jup!

behalve een topic met je set @ forum ... :P

Wat bedoel je hiermee?! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 19:46 

Artiest

Bisde schreef:

een mix op t forum zette... zodat iedereen ken mee geniete xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 17:43 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Bisde schreef:

een mix op t forum zette... zodat iedereen ken mee geniete xd

Daaar moet je nog even op wachten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 23:44 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
is dit wat om mee te beginnen http://muziek.marktplaats.nl/dj-sets/36 ... nd=21&fs=1
of zouden jullie toch eerst een midi controller aan raden?

ik zou geen midi controller nemen, dit is best een redelijk setje om mee te beginnen er kan weinig fout aan gaan en je hebt snel de basis door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 04:20 

Hardtraxx Addict

dank je wel dan ga ik deze kopen als ik een beetje geld heb.

maar hoe doen de meeste mensen het met cd's gewoon stuk of 10 tracks op cd branden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 10:17 

Hardtraxxer

jeone schreef:

maar hoe doen de meeste mensen het met cd's gewoon stuk of 10 tracks op cd branden?

ik doe er meestal max 12 op een cd dat vind k persoonlijk het makkelijkst
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 11:52 

Hardtraxx Addict

Ik doe per 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 12:12 

Hardtraxx Addict

oke bedankt,
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 21:28 

Hardtraxxer

zoiets moet je zelf toch uitvogelen, je moet kijken wat JIJ het fijnste vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 23:41 

Hardtraxx Veteran

the_sequence schreef:
jeone schreef:

ja maar jou cd's zijn gewoon 1 groot drama, daar kwam ik zaterdag wel achter :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 16:01 

Hardtraxxer

the_sequence schreef:
jeone schreef:

ja maar jou cd's zijn gewoon 1 groot drama, daar kwam ik zaterdag wel achter :lol: :lol:

haha zolang ik alles maar weet te vinden is er niks ergs aan:P en k vind voor mezelf het zo wat prettiger:P
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner