Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 15:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Robster schreef:
Met 500/600 euro ga je er inderdaad niet komen. Voor een beetje degelijke set ben je toch wel gauw 1000 euro kwijt

Ook 2e hands ?
Ik hoef niet echt een nieuwe versie ofzo als ik maar lekker kan mixen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trainfreak schreef:
Robster schreef:
Met 500/600 euro ga je er inderdaad niet komen. Voor een beetje degelijke set ben je toch wel gauw 1000 euro kwijt

Ook 2e hands ?
Ik hoef niet echt een nieuwe versie ofzo als ik maar lekker kan mixen :P

Ik zou gewoon kijken naar een digitale oplossing dan ;)
Kijk eens naar:
Reloop digital jockey (lekker veel knopjes)
Vestax VCI 100 (Stevig)
American Audio VS4 (Stevig + Analoge mixer)
:thumbup:

Bij de meeste controllers krijg je overigens maar beperkte software, maar kun je vaak goedkoop upgraden naar de volledige software. Zo kost de volledige versie van traktor je maar 100 euro als je een LE versie bij je controller krijgt. (Je kunt overigens ook de piraat uithangen als je toch je kosten wil besparen :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 19:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Trainfreak schreef:
Robster schreef:
Met 500/600 euro ga je er inderdaad niet komen. Voor een beetje degelijke set ben je toch wel gauw 1000 euro kwijt

Ook 2e hands ?
Ik hoef niet echt een nieuwe versie ofzo als ik maar lekker kan mixen :P

Ik zou gewoon kijken naar een digitale oplossing dan ;)
Kijk eens naar:
Reloop digital jockey (lekker veel knopjes)
Vestax VCI 100 (Stevig)
American Audio VS4 (Stevig + Analoge mixer)
:thumbup:

Bij de meeste controllers krijg je overigens maar beperkte software, maar kun je vaak goedkoop upgraden naar de volledige software. Zo kost de volledige versie van traktor je maar 100 euro als je een LE versie bij je controller krijgt. (Je kunt overigens ook de piraat uithangen als je toch je kosten wil besparen :P )


:lol: Ja heb al is gekeken naar die controllertjes maar dat zal mij niet het gevoel geven van mixen, ik wil echt op draaitafels leren. Misschien moet ik dan eerst 2 cd spelers kopen en dan nog is een mix paneeltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Trainfreak schreef:

:lol: Ja heb al is gekeken naar die controllertjes maar dat zal mij niet het gevoel geven van mixen, ik wil echt op draaitafels leren. Misschien moet ik dan eerst 2 cd spelers kopen en dan nog is een mix paneeltje.


maar hoe wil je dan mixen? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 20:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

SoundHound schreef:
Trainfreak schreef:

:lol: Ja heb al is gekeken naar die controllertjes maar dat zal mij niet het gevoel geven van mixen, ik wil echt op draaitafels leren. Misschien moet ik dan eerst 2 cd spelers kopen en dan nog is een mix paneeltje.


maar hoe wil je dan mixen? ;)


Ja dan spaar ik wel door, maar als ik slaag dit jaar willen me ouders vast ook nog wel 300 ofzo inleggen (A)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kijk anders eens op marktplaats voor een reloop setje.. met een 2 kanaals mengpaneeltje slaag je misschien wel voor 600 euro.. ik zou alleen niet de rmp-1 pakken als ik jou was, die is nogal bagger namelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

hier gast hele set 1100 ofzo valt heel erg mee
http://muziek.marktplaats.nl/dj-sets/38 ... otoGallery
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heren! Ik ben dus ook op zoek naar een nieuw 2e hands setje. Nu heb ik iets gevonden in de buurt maar een van de RMP-2's zegt error als je de CD erin duwt, en doet het weer als je op het jogwheel duwt.. Die gozer zegt dat de kosten 90 euro zijn. Is dit jullie bekend? kan ik dit makkelijk laten maken? Of moet ik op zoek naar een ander setje?
edit: http://muziek.marktplaats.nl/draaitafel ... 2B8ZxiihPl
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 17:24 
 
Hardtraxx Veteran

DJ ShaG schreef:
Heren! Ik ben dus ook op zoek naar een nieuw 2e hands setje. Nu heb ik iets gevonden in de buurt maar een van de RMP-2's zegt error als je de CD erin duwt, en doet het weer als je op het jogwheel duwt.. Die gozer zegt dat de kosten 90 euro zijn. Is dit jullie bekend? kan ik dit makkelijk laten maken? Of moet ik op zoek naar een ander setje?
edit: http://muziek.marktplaats.nl/draaitafel ... 2B8ZxiihPl

als je hem koopt moet je wel egt flinke korting krijgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 17:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DJ ShaG schreef:
Heren! Ik ben dus ook op zoek naar een nieuw 2e hands setje. Nu heb ik iets gevonden in de buurt maar een van de RMP-2's zegt error als je de CD erin duwt, en doet het weer als je op het jogwheel duwt.. Die gozer zegt dat de kosten 90 euro zijn. Is dit jullie bekend? kan ik dit makkelijk laten maken? Of moet ik op zoek naar een ander setje?
edit: http://muziek.marktplaats.nl/draaitafel ... 2B8ZxiihPl

Zorg eerst dat je een hele specifieke beschrijving van het probleem hebt, en neem zelf even contact op met een bedrijf die dat soort dingen kan fixen... Dan heb je een richtlijn wat het echt kan kosten.. Als ik iets zou verkopen zou ik er ook wel bijzeggen dat de prijs voor het laten maken niet zoveel is.. Maar je moet jezelf ook afvragen waarom diegene het niet eerst heeft laten fixen voor ie ze verkoopt.. Dan kan de verkoper namelijk weer de prijs omhoog gooien ;)

Kortom, kijk er mee uit, en laat je niet naaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 18:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
DJ ShaG schreef:
Heren! Ik ben dus ook op zoek naar een nieuw 2e hands setje. Nu heb ik iets gevonden in de buurt maar een van de RMP-2's zegt error als je de CD erin duwt, en doet het weer als je op het jogwheel duwt.. Die gozer zegt dat de kosten 90 euro zijn. Is dit jullie bekend? kan ik dit makkelijk laten maken? Of moet ik op zoek naar een ander setje?
edit: http://muziek.marktplaats.nl/draaitafel ... 80-reloop-


Zoiets heb ik ook in me gedachten maar dan nog heel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oké bedankt! de vraagprijs was 350,- voor de 2 cd spelers en nog een behringer mixertje.. ik zal eens contact opnemen met een bedrijf. Welk bedrijf doet zoiets? bax- shop misschien? :huh:
Edit: ligt dit puur aan de software of zo, want bestaat de kans dat de andere speler het ook nog heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

in mijn subwoofer zitten TRS inputs daar in past een jack nou, is bij mij zo'n goedkope kut jack plug uit elkaar gevallen en zit het bovenste onderdeel van de jack in de TRS input weet iemand hoe ik hem eruit kan krijgen (open maken heb ik al geprobeerd maar kom ik niet ver mee!) kan iemand me alsjeblieft helpen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
in mijn subwoofer zitten TRS inputs daar in past een jack nou, is bij mij zo'n goedkope kut jack plug uit elkaar gevallen en zit het bovenste onderdeel van de jack in de TRS input weet iemand hoe ik hem eruit kan krijgen (open maken heb ik al geprobeerd maar kom ik niet ver mee!) kan iemand me alsjeblieft helpen!

Is het een 3,5 jack of een grote? Als het een grote is: Openmaken heb je niks aan inderdaad, want ze zijn zo goed als dicht van binnen. Is de jack zo kapot dat je ín de jack kunt kijken? Dus in het holle gedeelte zeg maar? Misschien dat je hem er dan nog uit kunt krijgen door er een stuk ijzerdraad in te duwen net zolang tot je er niet meer in krijgt en dan proberen eruit te trekken. Moet je wel een flinke ruk geven anders komt de jack niet los. Anders zou ik het ook niet weten.. lastig! Een magneet helpt denk ik ook niet, tenzij je een hele hele sterke hebt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

weet iemand ofdat ze de "jb systems mcd 200" nog verkopen?

ik heb al op enkele sites gekeken maar daar staat ie niet meer op. :/

ik wil er nog 1 bijkopen.
als ze die niet meer verkopen moet ik op zoek naar een andere cd speler. (tussen de 200 - 300 euro) als iemand ideetjes heeft zou me erg helpen.

alvast bedankt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik heb zelf een Denon DN-S700(265 euro) en vind het echt top voor als je een klein budget hebt:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
the sidespinnars schreef:
in mijn subwoofer zitten TRS inputs daar in past een jack nou, is bij mij zo'n goedkope kut jack plug uit elkaar gevallen en zit het bovenste onderdeel van de jack in de TRS input weet iemand hoe ik hem eruit kan krijgen (open maken heb ik al geprobeerd maar kom ik niet ver mee!) kan iemand me alsjeblieft helpen!

Is het een 3,5 jack of een grote? Als het een grote is: Openmaken heb je niks aan inderdaad, want ze zijn zo goed als dicht van binnen. Is de jack zo kapot dat je ín de jack kunt kijken? Dus in het holle gedeelte zeg maar? Misschien dat je hem er dan nog uit kunt krijgen door er een stuk ijzerdraad in te duwen net zolang tot je er niet meer in krijgt en dan proberen eruit te trekken. Moet je wel een flinke ruk geven anders komt de jack niet los. Anders zou ik het ook niet weten.. lastig! Een magneet helpt denk ik ook niet, tenzij je een hele hele sterke hebt...

ik heb het geprobeerd maar nu zie ik hem niet meer egt kut maar ik heb hem nou aangesloten met XLR en doet het nog prima niks aan de hand alleen ik kan hem niet met TRS aansluiten :/ goedkoppen kut jack pluggen :mad: maar goed het doet het weer! en wegbrengen zal zeker ook niet helpen voor zoiets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 21:46 
 
Artiest

the sidespinnars schreef:
maarten1410 schreef:
the sidespinnars schreef:
in mijn subwoofer zitten TRS inputs daar in past een jack nou, is bij mij zo'n goedkope kut jack plug uit elkaar gevallen en zit het bovenste onderdeel van de jack in de TRS input weet iemand hoe ik hem eruit kan krijgen (open maken heb ik al geprobeerd maar kom ik niet ver mee!) kan iemand me alsjeblieft helpen!

Is het een 3,5 jack of een grote? Als het een grote is: Openmaken heb je niks aan inderdaad, want ze zijn zo goed als dicht van binnen. Is de jack zo kapot dat je ín de jack kunt kijken? Dus in het holle gedeelte zeg maar? Misschien dat je hem er dan nog uit kunt krijgen door er een stuk ijzerdraad in te duwen net zolang tot je er niet meer in krijgt en dan proberen eruit te trekken. Moet je wel een flinke ruk geven anders komt de jack niet los. Anders zou ik het ook niet weten.. lastig! Een magneet helpt denk ik ook niet, tenzij je een hele hele sterke hebt...

ik heb het geprobeerd maar nu zie ik hem niet meer egt kut maar ik heb hem nou aangesloten met XLR en doet het nog prima niks aan de hand alleen ik kan hem niet met TRS aansluiten :/ goedkoppen kut jack pluggen :mad: maar goed het doet het weer! en wegbrengen zal zeker ook niet helpen voor zoiets?


wat heb je met je jack gedaan dan? ik zie niet zo snel hoe die dingen opeens uit elkaar vallen, tegen aan gestoten ofwa?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 21:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien niet een vraag die hier 100% past, maar om een heel nieuw topic te openen vond ik ook niks.

Laten we zeggen dat ik wat standaard gear heb; 1 mixer, 2 cd-spelers. Kan ik hierbij ook een padKontrol 'aansluiten'? Zodat ik tijdens 't mixen ook met de padKontrol kan kloten? Een padKontrol gaat via de computer, maar zou ik dit in kunnen stellen bij bv. Audacity?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 22:26 
 
Hardtraxx Veteran

Je moet dan sowieso een mixer hebben met 3 kanalen. Rest weet ik niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 23:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je moet idd een mixer hebben met minimaal 3 kanalen, als je de 2 CD spelers erop houdt ;) Je padkontrol sluit je aan op een computer, en vervolgens sluit je de audio out van de computer aan op de mixer. Als je dan het geluid van de Mixer Out op de Audio In van je PC doet, kan je dit gewoon opnemen met Audacity hoor ;) Wel ff zorgen dat het geluid wat audacity opneemt niet over de audio out meegestuurd wordt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 15:24 
 
Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
wat heb je met je jack gedaan dan? ik zie niet zo snel hoe die dingen opeens uit elkaar vallen, tegen aan gestoten ofwa?

nee het is een soort van verloop stukje 1 kant is jack die de sub in gaat en de andere kant ervan is naar tulp (weet niet handig maar destijds had ik niks anders) ik denk dat hij uit elkaar getrild is (de kwaliteit van die dingen waren ook niet egt hoog) en toen ik de sub ging verplaatsen haalde ik natuurlijk die dingen eruit, en de ene viel in me hand uit elkaar en bij de anderen zat er nog een deel van in de sub! maar het is opgelost ik heb effe XLR kabel gekocht en klinkt beter dan ooit, alleen ik kan hem nou niet meer aansluiten met TRS :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 16:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik mix nu zon 2 à 3 jaar met vinyl. Kan niet zeggen dat ik een pro ben, maar gewoon mixen gaat me behoorlijk goed af. Jammer genoeg worden er steeds minder platen gereleased op vinyl, dit maakt het voor mij steeds onaantrekkelijker om met vinyl te blijven mixen.

Ik heb nu twee reloop 4000 m3d en een blackfire 20 mixer, en ik begin er steeds meer aan te twijfelen of ik deze moet inruilen tegen cdspelers. Het enige punt is dat ik geen enkele ervaring heb met cdspelers. Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik het beste kan aanschaffen/inruilen, voor een degelijke cdspeler set?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Ik mix nu zon 2 à 3 jaar met vinyl. Kan niet zeggen dat ik een pro ben, maar gewoon mixen gaat me behoorlijk goed af. Jammer genoeg worden er steeds minder platen gereleased op vinyl, dit maakt het voor mij steeds onaantrekkelijker om met vinyl te blijven mixen.

Ik heb nu twee reloop 4000 m3d en een blackfire 20 mixer, en ik begin er steeds meer aan te twijfelen of ik deze moet inruilen tegen cdspelers. Het enige punt is dat ik geen enkele ervaring heb met cdspelers. Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik het beste kan aanschaffen/inruilen, voor een degelijke cdspeler set?

ik zou zeker wel 1 platen speler houden! maar vertel eerst is wat je budget is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Ik mix nu zon 2 à 3 jaar met vinyl. Kan niet zeggen dat ik een pro ben, maar gewoon mixen gaat me behoorlijk goed af. Jammer genoeg worden er steeds minder platen gereleased op vinyl, dit maakt het voor mij steeds onaantrekkelijker om met vinyl te blijven mixen.

Ik heb nu twee reloop 4000 m3d en een blackfire 20 mixer, en ik begin er steeds meer aan te twijfelen of ik deze moet inruilen tegen cdspelers. Het enige punt is dat ik geen enkele ervaring heb met cdspelers. Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik het beste kan aanschaffen/inruilen, voor een degelijke cdspeler set?

Wat sides. ook al zegt: Ik zou ze zeker NIET verkopen, of tenminste 1 niet. Is zonde zeker als je nog redelijk wat vinyl hebt. Als je eerst een beetje wilt oefenen kun je kijken naar een set goedkope cd-spelers. Let er wel op dat goedkopere spelers een heel andere "gevoel" kunnen geven als wat duurdere. Per merk zit er ook nog verschil tussen! Misschien eens rond kijken hier en in je vriendengroep of iemand cd-spelers heeft staan en eens kijken hoe het voelt :) en daarna is dan de vraag wat je budget is.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner