Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 20:59 

Hardtraxx Veteran

the_sequence schreef:
haha zolang ik alles maar weet te vinden is er niks ergs aan:P en k vind voor mezelf het zo wat prettiger:P

idd als je het zelf maar prettig vind! alleen ik weet wel dat ik van jou cd map egt niks snap :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 21:01 

Artiest

the sidespinnars schreef:
the_sequence schreef:
haha zolang ik alles maar weet te vinden is er niks ergs aan:P en k vind voor mezelf het zo wat prettiger:P

idd als je het zelf maar prettig vind! alleen ik weet wel dat ik van jou cd map egt niks snap :P

je ken ook 75 nummers op een cd zetten... mp3 cd, mocht je speler t ondersteunen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 21:02 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
the_sequence schreef:

je ken ook 75 nummers op een cd zetten... mp3 cd, mocht je speler t ondersteunen xd

mijne wel wat voor spelers heb je dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 21:04 

Artiest

mijne wel wat voor spelers heb je dan?

naja elke mp3 ondersteunende speler kan cd's hebben waarbij je op mp3 brand, erg handig want dan heb je er veel meer bij je, op 1 cd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 21:24 

Hardtraxx Veteran

Ben nu wel benieuwd wat er dan zo slecht is aan zijn map :whistle: zoveel kun je er niet aan verkloten volgens mij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 21:54 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Ben nu wel benieuwd wat er dan zo slecht is aan zijn map :whistle: zoveel kun je er niet aan verkloten volgens mij...

moet je aan hem vragen weet niet of ik dat mag zeggen :P :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 07:12 

Hardtraxxer

haha:P bij de een staat alleen de titel bij de ander titel en artiest:P en alle stylen staan doorelkaar:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 08:38 

Donateur

the_sequence schreef:

Maar als je een keer buiten de deur draait heb je vaak cd spelers die het NIET ondersteunen, dat is dan niet zo handig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 12:16 

Hardtraxx Veteran

the_sequence schreef:
haha:P bij de een staat alleen de titel bij de ander titel en artiest:P en alle stylen staan doorelkaar:P

Dat... is totaal niet handig nee hahaha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 13:14 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
the_sequence schreef:

Dat... is totaal niet handig nee hahaha.

ga binnekort alle cd's leeghale en opnieuw brande maar had nooit zin om helemaal goed te ordene enz:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 12:50 

Hardtraxx Addict

Ik doe gewoon na 10 nieuwe releases nieuwe cd branden, dus gewoon door elkaar. Ik houdt wel verschillende genres apart!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 13:22 

Hardtraxxer

Heb een vraagje. Zit constant te twijfelen tussen 3 setjes. Heb nu Hercules mengpaneel maar kan ik niet zoveel mee doen. Nu zit ik te twijfelen tussen deze 3 setjes:
http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/numark-ndx400-+-numark-m6-complete-dj-set/product-details.html

en

http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/denon-dn-s700-+-reloop-rmx-30-complete-dj-set/product-details.html

en

http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/dj-cd-set-01-reloop-rmp-1-scratch-zwart-2x-+-rmx-30-blackfire/product-details.html

Kan iemand mij helpen door zelfervaring met deze dingen ofz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 13:42 

Artiest

Helya schreef:
Heb een vraagje. Zit constant te twijfelen tussen 3 setjes. Heb nu Hercules mengpaneel maar kan ik niet zoveel mee doen. Nu zit ik te twijfelen tussen deze 3 setjes:
http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/numark-ndx400-+-numark-m6-complete-dj-set/product-details.html

en

http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/denon-dn-s700-+-reloop-rmx-30-complete-dj-set/product-details.html

en

http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/dj-cd-set-01-reloop-rmp-1-scratch-zwart-2x-+-rmx-30-blackfire/product-details.html

Kan iemand mij helpen door zelfervaring met deze dingen ofz?

onderste heb ik zelf, niet doen, je gaat echt effects missen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 13:54 

Hardtraxxer

ow k, welke zou jij dan persoonlijk kiezen van de 2 en waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 14:24 

Artiest

Helya schreef:
ow k, welke zou jij dan persoonlijk kiezen van de 2 en waarom?

geen idee eerlijk gezegd, vind de looks van die andere 2 echt dramatisch vergeleken met reloop, je kan wel een blackfire RMX 40 halen en 2 rmp 1's los erbij kopen, heb je naar mijn mening een mooiere set, puur naar uiterlijk kijkend
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 15:54 

Hardtraxxer

Heb het over de kwaliteit ^^ daar kijk ik nou net naar, want de looks zijn niets vergeleken met Pioneer. Wil gwn een deftige kwaliteits set
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:18 

Hardtraxxer

ik zou voor de 2e gaan aangezien k zelf een Denon DN-S700 heb:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:37 

Hardtraxx Veteran

ik zou of voor een setje reloop rmp1 en rmx40 gaan of wat the sequence al zij die 2de ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:59 

Hardtraxxer

Die Denon kan die ook als je cue knop indrukt direct verder overgaan naar play? dat is eiglijk wat ik zoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 17:35 

Hardtraxxer

ehh weet nie gebruik de cue nooit:P gebruik gwn van loop A als cue:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 20:48 

Hardtraxx Veteran

Helya schreef:
Die Denon kan die ook als je cue knop indrukt direct verder overgaan naar play? dat is eiglijk wat ik zoek

nou als pioneer dat niet kan kan denon dat zeker niet, je kan toch met 1 vinger de cue in drukken en met de ander tegelijken tijd op play drukken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 21:02 

Artiest

Helya schreef:

nou als pioneer dat niet kan kan denon dat zeker niet, je kan toch met 1 vinger de cue in drukken en met de ander tegelijken tijd op play drukken?

klinkt erg onhandig dat ie verder gaat met spelen, dan heb je dus 2 play knoppen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 21:19 

Hardtraxx Veteran

Helya schreef:

klinkt erg onhandig dat ie verder gaat met spelen, dan heb je dus 2 play knoppen...

daarom welke speler heb nou zo'n functie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 21:24 

Artiest

of hij bedoeld dat ie als play werkt als je em inhoud... maar dat is dan weer standaard :x
dus ik snap m nie >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 21:32 

Hardtraxx Veteran

of hij bedoeld dat ie als play werkt als je em inhoud... maar dat is dan weer standaard :x
dus ik snap m nie >.<

nope ik ook niet xd
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner