Is daar niet iets aan te doen? Ik heb een DJM350..
Waar wordt je BPM op geteld? Zo te zien niet op de DJM.Tharec wrote:Is daar niet iets aan te doen? Ik heb een DJM350..
Waar wordt je BPM op geteld? Zo te zien niet op de DJM.Tharec wrote:Is daar niet iets aan te doen? Ik heb een DJM350..
Ik geloof dat de 350 Rekordbox support heeft. Alle nummers die je op je usb wilt hebben in Rekordbox op je PC laden, daar het goede BPM instellen en dan op de stick zetten. Althans, zo werkt het ook bij de CDJ 2000.Tharec wrote:Op mijn cdj 350
Als ik de reviews lees moet dit prima zijn voor thuis te oefenen. Ik lees dat de kabel te kort is, maar dat maakt voor thuis draaien dus weinig uit. Er zit een goede bass in wat zeker belangrijk is en verder is de geluidskwaliteit ook goed. Ik weet alleen niet of die goed isoleert. Je wilt namelijk niet/zo weinig mogelijk het buitengeluid horen.Naad wrote:Nu wel in het goede topic:
Er resten eigenlijk nog twee kleine vraagjes en dan ben ik wel voorzien:
Ik ben van plan om zelf een Pioneer DDJ SB2 te halen (wel een stapje terug na de XDJ R1, maarja geld...).
Ik heb hier alleen nog een goede koptelefoon en speakermonitoren bij nodig.
Nu heb ik thuis nog een Sony MDR-V55R liggen (http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelefoon ... tails.html). Is deze goed genoeg om de komende paar maanden alle beginselen aan te leren en thuis wat te experimenteren, of is het toch wel aan te raden om gelijk een wat betere te kopen?
Bedankt alvast!
Voor zover ik weet wel. Als het goed is heeft de MK2 ook een Mini-XLR plug aan de kant van de koptelefoon en een stereojack aan de andere kant!Civitas wrote:Weet iemand of de kabel van de HDJ-2000MK2 hetzelfde is als de eerste 2000??
Ik wist niet eens dat je een verschil had met analyserenShatterDJ wrote:Ik heb een vraag mbt Rekordbox. Ik analyseerde mijn tracks altijd op dynamic mode, maar ik ging toch even opzoeken wat normal mode inhield. Ik zag overal dat je het beste normal mode kan gebruiken voor constante electro muziek, dus ook hardstyle en hardcore. Nu heb ik normal mode uitgeprobeerd, maar bij bijna alle tracks is de beatgrid verkeerd en bij sommige tracks zit de BPM er een paar decimalen naast.
Ik heb Zany & Tatanka ft. MC DV8 - Front 2 Back bij Beatport gekocht en die zou gewoon 145,00 BPM moeten zijn, maar in normal mode is die 145,03 BPM. In dynamic mode staat die wel op 145,00 BPM.
In dynamic mode staan de BPM's in de playlist wel allemaal juist, alleen schudden die BPM's tijdens het draaien iets omhoog en iets omlaag aangezien het dynamisch is. Dit is niet echt een heel groot probleem en daarom analyseer ik toch liever in dynamic mode dan normal mode.
Misschien iemand die meer verstand heeft van die normal mode? Of mensen die ook scheve beatgrids hebben of BPM's die er een paar decimalen naast zitten?
Dat heb ik dus juist in normal modeIvey Jones wrote:Ik wist niet eens dat je een verschil had met analyserenIk analyseer dus blijkbaar op normal mode omdat ik ook last heb van afwijkende BPM's en de beatgrid klopt niet. Als ik mijn usb in een CDJ of XDJ doe heb ik geen verschil in BPM.
Als het maar bij enkele tracks zo zou zijn dan zou ik het ook wel zo doen, maar bij mij is het bij bijna elke trackIvey Jones wrote:Ik check altijd of de grid juist staat, zo niet pas ik het aan via Rekordbox. De BPM pas ik aan via het info scherm aan de rechterkant als je een track geselecteerd hebt.
Ik denk dat je de goede driver moet instellen.Enemy Contact wrote:Hey!
Ik heb een probleem met traktor. Ik was een setje aan het opnemen en toen liep traktor af en toe ff vast, maar bleef de muziek door spelen en kon gewoon mn controller blijven gebruiken (DDJ Ergo).
Echter later toen ik terug luisterde was op de punten waar traktor vast liep de muziek aan het skippen, stotteren etc.
Wat is hiervan de oorzaak? Ik heb dit nog niet eerder gehad, en eerder werkte het prima.
Waarschijnlijk illegaalpim__ wrote:Ik had op mijn vorige laptop een gratis Traktor, maar nu kan ik deze niet meer vinden. Er was toch een gratis versie of heb ik hem illegaal gehad toen? (is al tijdje geleden dus kan het mij niet meer heugen)