Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 19:58 

Hardtraxxer

Als ik mn mix record met audacity springt een track soms een paar seconden naar voren opeens of valt een stuk van de linker/rechter box weg, eerst werkte het gewoon perfect maar sinds gister heb ik dit opeens. Weet iemand hier toevallig wat er mis is? Gebruik een kabeltje van mn booth out naar een externe geluidskaart, boxen in mn master out en usb kabeltje van de geluidskaart naar mijn computer.

Edit: Dit keer speelt hij iets van 3 bpm lager opeens
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 14:53 

Hardtraxx Veteran

Ordinary Joe schreef:
Forbidden Phobia schreef:
misschien niet helemaal het goeie topic ervoor... maar weet even niet waar ik het anders moet vragen..
ik heb net een Reloop RMX-40 gekocht en sinds ik die heb neemt audacity veeeel zachter op dan met mijn oude mengpaneel... het opnamevolume staat max en toch is die vreselijk zacht.. iemand die me even kan helpen? ^^

Master schuif en volume moeten omhoog staan, misschien dat je dat niet had.

Master staat helemaal open... dat is dus het probleem niet.. andere tips? In ieder geval bedankt voor je comment :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 17:07 

Hardtraxx Addict

Het enige wat ik nog kan bedenken is dat er een volume regelaar zit op je geluidskaart (heb ik namelijk ook), die te laag staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 18:52 

Hardtraxx Veteran

Ordinary Joe schreef:
Het enige wat ik nog kan bedenken is dat er een volume regelaar zit op je geluidskaart (heb ik namelijk ook), die te laag staat.

Heb ik op het moment niet.. ik druk de opname kabel achter in me computer en hij neemt op... maar ik heb de master helemaal open staan... maar de gain zo zacht dat ik nog wel in het groen draai... maar als ik de master dan zachter zet en de gain harder dan neemt die wel goed op... heeft die ook veel grote waveforms maar dan draai ik vol in het rood... dat is neem ik aan niet goed voor het mengpaneel toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 19:13 

Hardtraxx Addict

Ik zou zeggen maximaal 1 rood aantikken. Ik raad je aan een Behringer UCA222 aan te schaffen voor een euro of 30 en tussen je mixer en laptop/computer te zetten, heb je waarschijnlijk ook sowieso betere kwaliteit en ben je van het gedoe af.

Als je de kwaliteit wilt horen, alle mixes op mijn soundcloud (behalve Zware Kost 2 en Wavolizer Tribute) zijn daarmee opgenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 19:02 

Hardtraxx Veteran

iemand die mij uit kan leggen hoe ik deze: http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart ... tAodpDQASA goed kan aansluiten op mijn cdj-200 en reloop rmx-40? ik snap er niks van en zo blijft het geluid heel zacht :/

alvast bedankt voor de tips!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 21:30 

Hardtraxx Addict

Bij mij moet de USB kabel van de geluidskaart in een laptop/computer zitten die aan staat. Zolang hij niet is aangesloten of aan een laptop zonder stroom/uit dan zal het geluid heel zacht zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 11:09 

Hardtraxx Veteran

ik kom 2 kabels te kort... alles is aangesloten alleen nu is het mengpaneel niet aangesloten aan de cdj's.. dus de kanalen doen het nu niet.. maar als ik het mengpaneel aansluit dan kom ik kabels te kort voor de externe geluidskaart.
Ik snap er echt niks meer van.. er zijn verder geen kabels die ergens in kunnen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 12:04 

Hardtraxx Addict

2 RCA kabels per CDJ, gaan achterin je mixer in 2 kanalen (lijn).
2 RCA kabels vanaf Rec op je mixer naar Input op je geluidskaart.
2 kabels vanaf je speakers (1 per speaker) naar je geluidskaart. Linker speaker kabel in witte output, rechter speaker kabel in rode output.
USB kabel vanaf je geluidskaart in je laptop/computer.

Je krijgt bij je geluidskaart namelijk geen RCA kabels als het goed is, die moet je los bijkopen. Kan je nooit genoeg van hebben overigens dus kan geen kwaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 14:15 

Hardtraxx Veteran

dankjewel hier moet ik verder mee komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 21:27 

Hardtraxxer

Ik ben er eindelijk zeker van: ik ga investeren in nieuwe DJ gear. Ik wil graag een setje CDJ 350's kopen. Omdat het een flinke investering is, wil ik nog één laatste check van jullie.

- Zijn er betere alternatieven voor rond de 1500 euro?
- Zijn er nieuwe ontwikkelingen waardoor op korte termijn betere alternatieven komen?

Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 16:56 

Hardtraxx Veteran

Ik moet zeggen dat ik die Pioneer XDJ-R1 ook wel heel interessant vind, lijkt me ook wel de moeite waard om naar te kijken als je toch al rond dit bedrag zit te kijken. Zelf niet mee gedraaid dus kan er verder niet heel veel op los laten haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 18:45 

Hardtraxxer

Het is toch de CDJ 350 set geworden. Gisteren besteld en nu al binnen. Bax-shop, bedankt!

Ik kom er alleen net achter dat ik geen boxen heb die ik er op kan aansluiten :whistle:

Heeft iemand tips voor een klein prijsje? (max 100 euro)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 19:50 

Hardtraxx Crew

http://tweakers.net/pricewatch/245975/l ... -z523.html wellicht, evt met iets als http://www.allekabels.nl/Tulp-Kabels/9/ ... Kabel.html , om de enkele jack plug op je mengpaneel aan te kunnen sluiten. Heb zelf de Z623, maar die valt net buiten jouw prijsklasse, dus wellicht dat deze uitkomst biedt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 01:23 

Hardtraxx Veteran

Veel plezier ermee :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 10:50 

Kraak... Piep...

Hallo medemens.

Weet iemand een Nederlandse winkel die 3,5 stereo to 2x 3,5 mono female verkoopt?
Een splitter dus die van een stereo output twee mono kanalen maakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 12:33 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Hallo medemens.

Weet iemand een Nederlandse winkel die 3,5 stereo to 2x 3,5 mono female verkoopt?
Een splitter dus die van een stereo output twee mono kanalen maakt?

Hier in Lelystad hebben wij TCTron, weet niet of het een landelijke winkel is;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 09:54 

Hardtraxx Addict

Ik heb deze kabel thuis liggen (http://www.bax-shop.nl/beltpack-kabels- ... tails.html) voor me koptelefoon alleen hij past niet door dat ijzeren ringetje. Iemand enig idee hoe ik dat eraf kan halen/slopen zonder de jack te beschadigen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 17:13 

Hardtraxx Veteran

Die kabel is bedoeld voor een bodypack zender, de ene kant gaat in je gitaar o.i.d. en de andere kant, die met het ringetje, gaat in de zender en die lock je met het ringetje. Hij zal er vast af kunnen maar het is niet zoals het bedoeld is en zal waarschijnlijk moeilijk gaan. Je kunt misschien beter een nieuwe kabel kopen...

Heb er hier toevallig ook een paar liggen maar geloof niet dat ik die er zonder geweld af krijg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 19:25 

Hardtraxxer

Waar moet je een beetje op letten bij het kopen van usb? Wat is het beste?

Zijn deze aan te raden?

http://www.bax-shop.nl/usb-stick/kingst ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 12:19 

Hardtraxx Elite

Civitas schreef:
Waar moet je een beetje op letten bij het kopen van usb? Wat is het beste?

Zijn deze aan te raden?

http://www.bax-shop.nl/usb-stick/kingst ... tails.html

Ik heb zelf niet zulke goede ervaringen met de Kingston DataTravelers.. Heb er in totaal 4 liggen, 2 zijn er binnen een paar maanden stuk gegaan. Ik gebruik nu zelf de Corsair Survivor sticks, ze zijn wel een stukje duurder maar tot dusver doen ze het bijzonder goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 13:02 

Hardtraxxer

Zit op de numark ndx400 ook een id3 mode zoals op de 800 of niet?

Edit: ik heb t antwoord al :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 12:23 

Hardtraxxer

Lastig vraagje voor jullie.

Wij zijn met een paar vrienden van plan om in de zomer op "afwijkende" locaties privé feesjes te houden. Hierbij kan je denken aan het strand, op een weiland etc etc. (waar dus weinig/geen energie voorzieningen zijn).

Mijn vraag is hoe krijg ik genoeg elektriciteit om mijn (toekomstigge) Pioneer controller DDJ-SX + boxen (waarschijnlijk KRK RP-6)of andere boxen te gebruiken. Ik zat zelf te denken om mijn auto te gebruiken als power leverancier(ik kan het geluid output van mijn auto gebruiken als boxen(aux)). Grote batterij generator gebruiken of iets??

Het belangrijkste is dus de elektriciteit voor de controller of de muziek te kunnen blijven draaien. ( ik ben bang dat mijn auto het op gegeven moment begeeft op zoveel aparaten)

Het plan is nog in zijn beginfase dus alle hulp en tips zijn welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 14:34 

Hardtraxxer

TheDoctor schreef:
Lastig vraagje voor jullie.

Wij zijn met een paar vrienden van plan om in de zomer op "afwijkende" locaties privé feesjes te houden. Hierbij kan je denken aan het strand, op een weiland etc etc. (waar dus weinig/geen energie voorzieningen zijn).

Mijn vraag is hoe krijg ik genoeg elektriciteit om mijn (toekomstigge) Pioneer controller DDJ-SX + boxen (waarschijnlijk KRK RP-6)of andere boxen te gebruiken. Ik zat zelf te denken om mijn auto te gebruiken als power leverancier(ik kan het geluid output van mijn auto gebruiken als boxen(aux)). Grote batterij generator gebruiken of iets??

Het belangrijkste is dus de elektriciteit voor de controller of de muziek te kunnen blijven draaien. ( ik ben bang dat mijn auto het op gegeven moment begeeft op zoveel aparaten)

Het plan is nog in zijn beginfase dus alle hulp en tips zijn welkom!

Aggregaat huren. Punt. Als je tenminste nog naar huis wilt rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 10:18 

Hardtraxxer

Bushman schreef:
TheDoctor schreef:

Aggregaat huren. Punt. Als je tenminste nog naar huis wilt rijden.

Precies wat ik zocht, thanks goos :thumbsup: :thumbsup:
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner