Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 23:07 

Hardtraxx Veteran

Darklevi schreef:
Als ik via USB draai op mn XDJ R1 en ik wil recorden met audocity, hoe moet ik het dan aansluiten? Nog een kabel van mn master naar mn pc laten lopen? want het wil met de usb aansluiting niet echt lukken

Als je een goede geluidskaart op je PC hebt gewoon een kabeltje van je Booth uitgang naar je blauwe ingang van je geluidskaart.

Of een externe geluidskaart kopen, deze aan je pc aansluiten, speakers aan de geluidskaart en de master out naar de microfoon ingang op je geluidskaart en 't werkt ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 18:25 

Hardtraxxer

G1LL schreef:
Darklevi schreef:
Als ik via USB draai op mn XDJ R1 en ik wil recorden met audocity, hoe moet ik het dan aansluiten? Nog een kabel van mn master naar mn pc laten lopen? want het wil met de usb aansluiting niet echt lukken

Als je een goede geluidskaart op je PC hebt gewoon een kabeltje van je Booth uitgang naar je blauwe ingang van je geluidskaart.

Of een externe geluidskaart kopen, deze aan je pc aansluiten, speakers aan de geluidskaart en de master out naar de microfoon ingang op je geluidskaart en 't werkt ook :)

Thanks het werkt nu, heb een kabeltje van de externe geluidskaart naar mn booth out lopen, speakers in mn master out en usb van externe geluidskaart naar mn pc en geluid klinkt perfect :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 22:01 

Hardtraxx Elite

Ik heb zelf een DAP CDR-110 CD-USB Recorder MKII
Deze is aangesloten op mijn mengpaneel , er wordt op genomen op de usb stick in 128 kbps maar door de volume regelaar kan je de kwaliteit benaderen van 320 kbps. Zo is een mix van 90 minuten ongeveer 85 mb in een uitstekende kwaliteit. Dus het bestand is vrij klein voor een lange mix. Ideaal toch :P Echt een aanrader, ik heb er een hoop plezier van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 13:55 

Hardtraxx Elite

Vraagje over Record Box;

Als ik mijn usb in de computer steek vraagt ie iedere keer of ik wil controleren op fouten. Kan dit kwaad als ik het laten controleren? of moet ik gewoon annulleren? ik vind dit vreemd omdat deze 2 sticks nieuw zijn en alleen voor de record box word gebruikt. dus er zijn geen andere bestanden in het verleden op geplaatst.
min vraag is of de record box het nog herkent na het controlleren
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 21:59 

Hardtraxx Veteran

dave schreef:
Vraagje over Record Box;

Als ik mijn usb in de computer steek vraagt ie iedere keer of ik wil controleren op fouten. Kan dit kwaad als ik het laten controleren? of moet ik gewoon annulleren? ik vind dit vreemd omdat deze 2 sticks nieuw zijn en alleen voor de record box word gebruikt. dus er zijn geen andere bestanden in het verleden op geplaatst.
min vraag is of de record box het nog herkent na het controlleren

Dat zegt ie bij mij ook wel 's. vind 't ook vaag, maar nog geen problemen mee gehad verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 00:15 

Hardtraxxer

Mischien stomme vraag maar is het mogelijk een mixer op een MIDI controller aan te sluiten, d.m.v. RCA kabels? Bijvoorbeeld Numark ns6/n4 midi controller met een pioneer DJM-750 mixer.

Of werkt een mixer alleen met tabletop's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 22:41 

Wat is de beste manier om cd's te branden, als data of als audio? En hoe ben ik ervan verzekerd dat de titel etc ook meegenomen wordt en wordt weergegeven op een CDJ2000?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 23:23 

Hardtraxx Addict

Data kunnen veel meer nummers op, maar laadt trager en is minder betrouwbaar van wat ik weet. Ik doe altijd Audio op een snelheid van 16-20x. Zo kunnen er met geluk 14 nummers op en zelf nooit problemen mee gehad.

Als je NERO burning rom gebruikt, kies een Audio CD, dan bij de tabbladen voor instellingen, ga ook naar audio-cd, dan staat er CD text. Vink aan 'op cd schrijven'. Bij titel en artiest hoef je niets in te vullen, zolang die data in het nummer zelf zit (ID3-Tags)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 23:45 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Wat is de beste manier om cd's te branden, als data of als audio? En hoe ben ik ervan verzekerd dat de titel etc ook meegenomen wordt en wordt weergegeven op een CDJ2000?

Haha wordt Output de eerste keer? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 01:17 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:

Ik maak altijd in itunes een playlist aan, en dan brand ik de playlist als audio cd, dan wordt alle info vanaf de beschrijving (dus niet de bestandsnaam) mee genomen, werkt perfect!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 14:24 

Firetrap schreef:
stefaneke schreef:

Haha wordt Output de eerste keer? :P

Voor een dergelijk groot publiek wel ja. Ik heb thuis een midi controller en wel eens wat gedraaid met USB's maar ik wil ook bij een maat van me kunnen draaien die geen USB's kan laden. En altijd fijn voor back-up natuurlijk.

MikezDJ schreef:

Ik maak altijd in itunes een playlist aan, en dan brand ik de playlist als audio cd, dan wordt alle info vanaf de beschrijving (dus niet de bestandsnaam) mee genomen, werkt perfect!

Oké, mooi bedankt! Moet ik dan ook niet "inclusief cd-tekst" aanvinken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 16:18 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Oké, mooi bedankt! Moet ik dan ook niet "inclusief cd-tekst" aanvinken?

Juist wel, geluidscontrole en inclusief cd-tekst aanvinken. Meestal (bij nieuwere hardstyle nummers) trekt itunes het volume dan zelf redelijk gelijk.

Afbeelding

Zo dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 00:52 

Hardtraxx Veteran

Haal Nero, audio CD en brand op de laagste snelheid. Verder niks aanvinken of wat dan ook en ik garandeer je dat het ALTIJD goed gaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 11:17 

Hardtraxx Veteran

Waarom laagste snelheid dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 11:33 

Hardtraxx Addict

Minste kans op fouten tijdens het branden. Kan ervoor zorgen dat de muziek hick ups heeft of willekeurig pauzeert tijdens het draaien haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 11:42 

Hardtraxx Veteran

Ahaaaa, dat ga ik een keer proberen voor ik een nieuwe brander koop. Want die van mij spoort m niet helemaal meer.
Voor branden gebruik ik iTunes, maar de ene keer komt de cd er gewoon goed uit. Doet hij het ook gewoon. Maar vaker is hij gewoon aan het branden, maar als hij zegt klaar te zijn en ik doe de cd in de cd speler dan geeft hij een error.
Snap er geen kut van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 16:36 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Haal Nero, audio CD en brand op de laagste snelheid. Verder niks aanvinken of wat dan ook en ik garandeer je dat het ALTIJD goed gaat :D

Bij Nero moet je wel degelijk eerst 'op cd schrijven' aanvinken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 19:13 

Hardtraxx Veteran

Ik ben op zoek naar een nieuwe Over ear hoofdtelefoon. Ik zit met een budget van €100/150,-
Waarschijnlijk ben ik van plan de Technics RP-DH1200 te bestellen maar misschien dat iemand mij hier nog iets beters kan aanraden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 19:20 

Hardtraxx Addict

Waar ga je de headphone voor gebruiken? Mixen, muziek luisteren of produceren? Handig om te vermelden! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 19:29 

Hardtraxx Veteran

Bas schreef:
Waar ga je de headphone voor gebruiken? Mixen, muziek luisteren of produceren? Handig om te vermelden! :D

Mixen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 19:01 

Hardtraxx Veteran

Ik raad deze eigenlijk wel aan :)
Pioneer HDJ 500 werkt perfect~!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 22:21 

Hardtraxxer

Hij wilt wel over ear, weet niet ofde hdj 2000 pads er op passen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 11:40 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Ik ben op zoek naar een nieuwe Over ear hoofdtelefoon. Ik zit met een budget van €100/150,-
Waarschijnlijk ben ik van plan de Technics RP-DH1200 te bestellen maar misschien dat iemand mij hier nog iets beters kan aanraden?

Ik heb hem en volgens mij is die headphone in zijn prijsklasse de beste ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 17:31 

Hardtraxx Veteran

misschien niet helemaal het goeie topic ervoor... maar weet even niet waar ik het anders moet vragen..
ik heb net een Reloop RMX-40 gekocht en sinds ik die heb neemt audacity veeeel zachter op dan met mijn oude mengpaneel... het opnamevolume staat max en toch is die vreselijk zacht.. iemand die me even kan helpen? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 19:53 

Hardtraxx Addict

Forbidden Phobia schreef:
misschien niet helemaal het goeie topic ervoor... maar weet even niet waar ik het anders moet vragen..
ik heb net een Reloop RMX-40 gekocht en sinds ik die heb neemt audacity veeeel zachter op dan met mijn oude mengpaneel... het opnamevolume staat max en toch is die vreselijk zacht.. iemand die me even kan helpen? ^^

Master schuif en volume moeten omhoog staan, misschien dat je dat niet had.
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner