TheDoctor wrote:Project Hardcore![]()
![]()
Anime![]()
![]()
Hier wordt niet gezeverdmaarten1410 wrote:Bijna weekend.
TheDoctor wrote:Project Hardcore![]()
![]()
Anime![]()
![]()
Hier wordt niet gezeverdmaarten1410 wrote:Bijna weekend.
Niemand?phoenix wrote:Me cue button van cdj 1000mk3 clickt nog wel, maar de cdj doet niets? Iemand enig idee waar aan dit zou kunnen liggen? De play button van diezelfde cdj doet het nog perfect!
Behulzing/vorm, leessnelheid en eventueel beveiliging(vingerprint bijv.)Nazale wrote:Mannen, ik wil overstappen op draaien met USB sticks, maar ik heb geen idee waar ik dan op moet letten bij de aanschaf ervan. Hoeveel gb? Zijn er nog andere variabelen waar ik op moet letten?
Thanks alvast boys.
Voor een aantal spelers is het format van de stick bepalend (meestal FAT32). Zorg dat je USB stick dat in ieder geval ondersteunt. Daarnaast geldt: bij grotere sticks (> 8 GB) kan de performance van het inlezen wat trager zijn op de spelers.Nazale wrote:Mannen, ik wil overstappen op draaien met USB sticks, maar ik heb geen idee waar ik dan op moet letten bij de aanschaf ervan. Hoeveel gb? Zijn er nog andere variabelen waar ik op moet letten?
Thanks alvast boys.
Thanks. Zijn er ook nog een aantal USB sticks waarvan bekend is dat DJ's m gebruiken? Of bepaalde merken waarvan bekend is dat ze betrouwbaar en goed zijn?Mixer wrote:Voor een aantal spelers is het format van de stick bepalend (meestal FAT32). Zorg dat je USB stick dat in ieder geval ondersteunt. Daarnaast geldt: bij grotere sticks (> 8 GB) kan de performance van het inlezen wat trager zijn op de spelers.Nazale wrote:Mannen, ik wil overstappen op draaien met USB sticks, maar ik heb geen idee waar ik dan op moet letten bij de aanschaf ervan. Hoeveel gb? Zijn er nog andere variabelen waar ik op moet letten?
Thanks alvast boys.
http://www.bax-shop.nl/usb-stick/corsai ... tails.htmlNazale wrote:Thanks. Zijn er ook nog een aantal USB sticks waarvan bekend is dat DJ's m gebruiken? Of bepaalde merken waarvan bekend is dat ze betrouwbaar en goed zijn?Mixer wrote:Voor een aantal spelers is het format van de stick bepalend (meestal FAT32). Zorg dat je USB stick dat in ieder geval ondersteunt. Daarnaast geldt: bij grotere sticks (> 8 GB) kan de performance van het inlezen wat trager zijn op de spelers.Nazale wrote:Mannen, ik wil overstappen op draaien met USB sticks, maar ik heb geen idee waar ik dan op moet letten bij de aanschaf ervan. Hoeveel gb? Zijn er nog andere variabelen waar ik op moet letten?
Thanks alvast boys.
Zo werkt de linkb-ram wrote: http://www.bax-shop.nl/usb-stick/corsai ... tails.html
Deze units worden door de meeste djs gebruikt
Het probleem ligt volgens mij aan de cd. Welk format speel je erop af? MP3 files, WAV of andere? Is het een MP3 disc? Verder kan het ook liggen aan jouw brandprogramma, of de instellingen waarmee je brand (snelheid / overruns etc.) of het type CD-Rramon038 wrote:Ik zit met een probleem, mijn cd-speler leest sommige cd's niet (goed) meer.
Als ik hem een poosje laat laden dan geeft ie de foutcode E8303 aan.
Iemand enige idee hoe dit te verhelpen is?
Het vage is, dat hij het niet bij alle cd's doet.
En dat mijn andere CDJ de cd's wel gewoon afspeelt.
Ik heb even een filmpje gemaakt als voorbeeld.
View on YouTube
Ik heb voornamelijk MP3 bestanden, gebruik NERO en brand altijd op de sloomste stand: 4x (600 kB/sec) hoewel hij altijd wel aan het einde aangeeft dat ie op een hogere snelheid gebrand heeft..Mixer wrote:Het probleem ligt volgens mij aan de cd. Welk format speel je erop af? MP3 files, WAV of andere? Is het een MP3 disc? Verder kan het ook liggen aan jouw brandprogramma, of de instellingen waarmee je brand (snelheid / overruns etc.) of het type CD-Rramon038 wrote:Ik zit met een probleem, mijn cd-speler leest sommige cd's niet (goed) meer.
Als ik hem een poosje laat laden dan geeft ie de foutcode E8303 aan.
Iemand enige idee hoe dit te verhelpen is?
Het vage is, dat hij het niet bij alle cd's doet.
En dat mijn andere CDJ de cd's wel gewoon afspeelt.
Ik heb even een filmpje gemaakt als voorbeeld.
View on YouTube
Moet je niet 1 of ander schakelaartje omzetten? van Master naar Cue? Zoals bij een gewone mixer?RooieLoeloe wrote: Verder heb ik nog een klein vraagje. Ik heb nog een mixvibes u-control 2 op de kop weten te tikken. Gewoon voor simpel setjes op te nemen achter mn laptop. echter lukt het niet om een kanaal te cueen mijn headphone. wat ik er wel doorheen hoor is het kanaal wat aan het spelen is. Ik denk dat dit een klein ding is, maar kom er zo niet uit :p
alvast bedankt!
Met deze knopjes misschien?RooieLoeloe wrote:
Verder heb ik nog een klein vraagje. Ik heb nog een mixvibes u-control 2 op de kop weten te tikken. Gewoon voor simpel setjes op te nemen achter mn laptop. echter lukt het niet om een kanaal te cueen mijn headphone. wat ik er wel doorheen hoor is het kanaal wat aan het spelen is. Ik denk dat dit een klein ding is, maar kom er zo niet uit :p
alvast bedankt!

Oh sorry haha. Had je antwoord verkeerd gelezen en het plaatje deed het eerst niet.ramon038 wrote:oke grapjas
Als ik met die controller mix, werk ik met het programma CrossDJ wat erbij hoort. En in principe zou het normaal plug en play zijn, maar denk dat het ergens in de audio instellingen zit. En daar ben ik niet echt een held inParvuz wrote:Wat ik van Traktor weet is dat je bij instellingen wat moet veranderen voor je koptelefoon het doet. Misschien het zelfde?
Bedankt, zal er morgen eens naar kijkenParvuz wrote:Hier wat aan?
http://forum.mixvibes.com/viewtopic.php?t=27079