Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 13:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Leer van de oorkussens van mijn Sony MDR-V700 is helemaal aan het afbladderen.
Is echter niet meer in productie/verkoop, evenals de reserve onderdelen. Heb nu reserve earpads van een derde partij uit Duitsland, deze zijn echter van stof en sluiten dus niet goed af.

Iemand een idee hoe ik aan leren oorkussens die op de Sony MDR-V700 passen kan komen?

Anders denk ik erover om de Pioneer HDJ2000 te halen.


Moet je eens op Ebay zoeken op Sony MDR-V700 Earpads. Daar staan vele soorten op. Ik heb onlangs via Ebay ook een paar besteld voor mijn Technics uit China. Prima kwaliteit ook en dat voor een paar dollar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is de diameter van die earpads van de Technics?
Die zijn namelijk wel via Bax te bestellen :P

Van de Sony is het 90mm
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lui, ik heb dringend hulp nodig. Moet draaien op kinderfeestje met Traktor, maar hij opent traktor niet omdat er probleem is met Root ofzo iets. Geen idee hoe ik het oplos, iemand die dit weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 14:31 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Wat is de diameter van die earpads van de Technics?
Die zijn namelijk wel via Bax te bestellen :P

Van de Sony is het 90mm


Op Bax staat het voor een ander type Technics, die van mij zijn in Nederland moeilijk te krijgen. De diameter bij die van mij is 80 mm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 14:46 
 
Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Lui, ik heb dringend hulp nodig. Moet draaien op kinderfeestje met Traktor, maar hij opent traktor niet omdat er probleem is met Root ofzo iets. Geen idee hoe ik het oplos, iemand die dit weet?

probeer te herinstalleren en anders ff tijdelijk een op alternative wijze verkregen versie gebruiken. nood breekt wet
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil tweedehands 2x CDJ800 of CDJ 1000 gaan halen voor een studievereniging. Wat zijn de punten om op te letten? Ik lees met name dingen over play/cue knoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik wil tweedehands 2x CDJ800 of CDJ 1000 gaan halen voor een studievereniging. Wat zijn de punten om op te letten? Ik lees met name dingen over play/cue knoppen.

Ik zou er alleen twee halen die een onderhoudsbeurt hebben / waarvan de knoppen een keer zijn vervangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In verband met wat? Ik bedoel een opknapbeurt kunnen we altijd zelf nog financieren. Hoeveel zou zoiets kosten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 18:02 
 
Hardtraxx Veteran

Cue/play knoppen kosten hooguit een paar euro heb ik hier wel eens gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

CDJ's kun je in principe altijd wel zonder veel moeite van anderen overkopen. En mochten de knoppen inderdaad stroef zijn geworden/vast zitten, dan zijn die goedkoop te vervangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 11:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Wat is de diameter van die earpads van de Technics?
Die zijn namelijk wel via Bax te bestellen :P

Van de Sony is het 90mm


Mocht iemand ooit hetzelfde probleem hebben:
De earpads van de Technics RP-DH1200 passen prima op de Sony MDR-V700 :)

Probleem opgelost dus, tnx voor de hulp
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 15:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
In verband met wat? Ik bedoel een opknapbeurt kunnen we altijd zelf nog financieren. Hoeveel zou zoiets kosten?


Ik heb ze ooit laten vervangen voor een CDJ-800 en dat kostte 75 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Cue/play knoppen kosten hooguit een paar euro heb ik hier wel eens gelezen.


Die gaan ook het eerste kapot, omdat je die zo wat het meeste gebruik van heel de CD spelers :P Bij mij is alleen de aan/uit knop die blijft haken als je hem aan of uit zet. Hoe duur is daar de reparatie eigenlijk van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mixer schreef:
Khadber schreef:
In verband met wat? Ik bedoel een opknapbeurt kunnen we altijd zelf nog financieren. Hoeveel zou zoiets kosten?


Ik heb ze ooit laten vervangen voor een CDJ-800 en dat kostte 75 euro

Hmm das wel veel geld voor twee. Maar uiteindelijk kun je daar ook weer een jaartje of 3 mee door. Ik ga even kijken wat het budget is :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was ik weer voor een vraag :P
Als ik een setje via audacity opneem en ik wil hem opslaan, kan dat via audacity, maar dan kun je hem ook alleen maar door audacity laten afspelen, of je kunt hem exporteren. Nu doe ik hem bijna vanzelfsprekend al exporteren, omdat ik niet afhankelijk wil zijn van alleen audacity.
Nu gaat mijn vraag over het exporteren, probleem is dat hij hem omzet naar 128 kb/ps, terwijl ik deze gewoon wil exporteren naar 320, alleen waar kan ik die kb's op hetzelfde aantal laten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 17:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Was ik weer voor een vraag :P
Als ik een setje via audacity opneem en ik wil hem opslaan, kan dat via audacity, maar dan kun je hem ook alleen maar door audacity laten afspelen, of je kunt hem exporteren. Nu doe ik hem bijna vanzelfsprekend al exporteren, omdat ik niet afhankelijk wil zijn van alleen audacity.
Nu gaat mijn vraag over het exporteren, probleem is dat hij hem omzet naar 128 kb/ps, terwijl ik deze gewoon wil exporteren naar 320, alleen waar kan ik die kb's op hetzelfde aantal laten?

Als je op exporteren klikt, dan krijg je het schermpje waarin je naam kan geven enz. Hierin staan onder elkaar "opslaan", "annuleren" en "opties". Als je op die laatste klikt, dan kun je de bitrate kiezen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Big problem verdomme, record ik net voor het eerst met me nieuwe mixer een uur lang een set, alles goed ingesteld op zowel de mixer (digitaal via USB) na de computer, zowel Audacity loopt goed, Clipt die bij het luisteren enorm, versneld de track en bij de bass constand een enorme brom de hele mix door...
Het gaat om een DJM750, allemaal het zelfde als de 850 of de 900, digitaal opnemen dus.
Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Zo klinkt het nu :(

[zippy]http://www21.zippyshare.com/v/73335664/file.html[/zippy]

en dit is helemaal erg:
[zippy]http://www26.zippyshare.com/v/83282429/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hmm... Klinkt hetzelfde als een Audio Interface die het allemaal niet meer aankan..! Kan me niet voorstellen dat de DJM750 hier moeite mee zou hebben. Hoe heb je de mixer aangesloten, via een USB hub of direct op de computer? Kan je evt de instellingen van Audacity laten zien, qua latency en dergelijke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon direct na computer, kan normaalgesproken niks mis mee gaan. Denk dat t aan audacity ligt inderdaad, morgen even een ander programma proberen en zou straks een ps maken als t lukt. Zit op een verjaardag haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding


Afbeelding

Ik ga zo effe via Camtasia wat opnemen, en dan kijken of die daar wel goed record.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 19:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hmmm, probeer de buffergrootte eens te verhogen, kijken of dat helpt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gek genoeg, had ik bij de asiosettings van t djmschermpje als standaart ingesteld, heb er zelf geneens aangezeten maar nu he ik net een set opgenomen voor de focus djcontest, en klinkt het allemaal prima! Heel apart :P
Bedankt voor de hulp iniedergeval :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

laat maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 18:48 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo allemaal !

Geen idee of ik de vraag die ik nu ga stellen op de juiste plek stel maar wellicht dat er mensen zijn die mij kunnen helpen met het volgende..

Ik ben nu ongeveer een jaar aan het mixen op mijn Numark N4 Controller, ik gebruik hierbij Virtual DJ omdat deze was meegeleverd en dus lekker makkelijk plug & play was. (evenals Serato maar dit vond ik niks)

Nu wil ik eigenlijk al een tijd lang overstappen op Traktor Pro 2. Nu heb ik diverse torrent downloads geinstaleerd gehad. Deze werkten altijd maar nooit werd mijn midi controller ondersteund. Nu las ik elders dat de controller drivers los op de Native Instruments website te downloaden zijn alleen kom ik er niet achter welke ik dan precies zou moeten downloaden want ik kan hier geen explicite driver vinden voor de midi controller die ik heb.

http://co.native-instruments.com/?id=freeupdates
Weet iemand hier toevallig meer van ? Alvast bedankt ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is niet echt een probleem, maar heb je bij VDJ ook een master tempo of iets waardoor een track op hoger BPM toch gewoon fatsoenlijk klinkt?
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner