Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 18:52 
 
Hardtraxx Elite

El Mare schreef:
Wat heb je gedaan dan? Want ik heb dat ook al vaker gezien bij mij.

Zorgen dat dit vakje aangevinkt staat
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 16:29 
 
Hardtraxx Elite

Huuuuh, ik had net iets heeel vreemds.
Ik had een CD in mijn rechter CDJ, die deed het gewoon helemaal prima.
Toen deed ik 'm in de linker CDJ en toen stotterden de laatste 2 nummers.
Dus ik doe 'm weer in de rechter om te testen of het aan de CD ligt, in de rechter CDJ stotterden die laatste 2 nummers niet.
Ik die CD opnieuw gebrand en in mn linker CDJ gedaan en ineens doen de laatste 2 nummers het wel..
Iemand enig idee hoe dit kan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 22:48 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 09:50 
 
Hardtraxx Elite

Hahah that's the only right answer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen, ff kort vraagje. Ik merk dat als ik op de cdj een track que dat de track niet laadt, maar als ik niet hoef te que-en dat de track wel laadt. Ligt dat aan mijn instelling van het branden van cd's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 02:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik aan het opnemen ben (met Audacity), hoor ik als ik het terug luister heel veel gekraak, maar ik draai niet in het rood, iemand die weet waar eventueel het probleem kan liggen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 09:52 
 
Hardtraxx Veteran

Slecht snoer dat naar je pc loopt? Kan ook zijn dat je geluidskaart het signaal niet aankan. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 10:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hyperactive schreef:
Als ik aan het opnemen ben (met Audacity), hoor ik als ik het terug luister heel veel gekraak, maar ik draai niet in het rood, iemand die weet waar eventueel het probleem kan liggen? :)

Waar staat je opneem volume op? Hij moet rond de 0.13-0.15 liggen naar mijn ervaring, niet op 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Hyperactive schreef:
Als ik aan het opnemen ben (met Audacity), hoor ik als ik het terug luister heel veel gekraak, maar ik draai niet in het rood, iemand die weet waar eventueel het probleem kan liggen? :)

Waar staat je opneem volume op? Hij moet rond de 0.13-0.15 liggen naar mijn ervaring, niet op 1.


Klopt daar staat hij ook op, heb zo'n beetje alles wel geprobeerd blijf gekraak horen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

Hyperactive schreef:

Klopt daar staat hij ook op, heb zo'n beetje alles wel geprobeerd blijf gekraak horen...


Wat voor mixer heb je? Ik had het eerst ook omdat ik 1 knopje op mijn mixer om MAX had ingesteld en nu heb ik hem terugedraaid voor de helft en is mijn geluid ook op. Het knopje heet bij mij ''Booth'' en heb een Numark M6 mixer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 04:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Hyperactive schreef:

Klopt daar staat hij ook op, heb zo'n beetje alles wel geprobeerd blijf gekraak horen...


Wat voor mixer heb je? Ik had het eerst ook omdat ik 1 knopje op mijn mixer om MAX had ingesteld en nu heb ik hem terugedraaid voor de helft en is mijn geluid ook op. Het knopje heet bij mij ''Booth'' en heb een Numark M6 mixer.


Behringer djx700, en booth staat bij mij ook op de helft, kwaliteit van de opname is nu wel prima, alleen t volume is vrij zacht, en output in audacity staat bij mij op 0,7... moet die soms naar 1?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 23:53 
 
Hardtraxx Veteran

Output maakt geen verschil, is simpelweg het volume waarop je hem afspeelt, oftewel het volume waarop jouw laptop/pc op dat moment staat.

Kijk eens bij: effecten -> normaliseren. En dan de standaard instellingen daar zo laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Mensen, ff kort vraagje. Ik merk dat als ik op de cdj een track que dat de track niet laadt, maar als ik niet hoef te que-en dat de track wel laadt. Ligt dat aan mijn instelling van het branden van cd's?


Toch nog maar een keer proberen :$ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

Wat bedoel je precies met als je moet que'en en als je niet moet que'en? En hoe laadt de track niet? De waveform?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De waveform idd, die zie ik niet als ik de track gecued heb. Dus op het begin heb gezet he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

Brand je je cd's als data cd's of als audio cd's? Data CD's laadt ie alleen de waveforms van tijdens het spelen van de track namelijk. Misschien dat dat het probleem is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Brand je je cd's als data cd's of als audio cd's? Data CD's laadt ie alleen de waveforms van tijdens het spelen van de track namelijk. Misschien dat dat het probleem is ;)

Ik brand standaard als Audio, maar bij mij moet de waveform ook altijd volledig gebouwd worden zodra ik de track laad. Nou kan dit zijn omdat ik geen SD kaart erin heb zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 14:54 
 
Hardtraxx Veteran

Hmmm net even snel getest. Bij mij laadt ie de waveforms gewoon als ik doorspoel, zowel met als zonder SD-kaartje erin. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Brand je je cd's als data cd's of als audio cd's? Data CD's laadt ie alleen de waveforms van tijdens het spelen van de track namelijk. Misschien dat dat het probleem is ;)


Data cd's is mp3 neem ik aan he? Zo ja, doe ik dat bij volledige labels. Tijdens het spelen van de track laadt ie, maar dan moet ik die track dus niet gecued hebben op het beginpunt, soms duurt het een seconde ofzo voordat ik het eerste geluid hoor en dan cue ik hem dus en op dat moment laadt ie de waveform niet, maar in de meeste gevallen als ik niet gecued heb, hoor ik meteen als ik op de playknop druk en dan laadt de waveform wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb even een vraag over mijn Reloop mixer.

Als ik de mixer via de record in/uitgangen aansluit met een kabel naar je pc, fungeert jouw mixer toch als geluidskaart? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Nu nam ik met audacity even wat op en ik zie dat hij opneemt, maar als ik vervolgens terug luister hoor ik niks. Nu heb ik in dit topic een paar pagina's teruggelezen dat je dit via configuratiescherm kan instellen (de stappen ga ik hier even niet opnoemen), alleen kom ik daar niet ver mee, aangezien mijn webcam staat aangevinkt als opname apparaat >.< Dit heb ik uiteraard verwijderd, want dat lijkt me niet de bedoeling :lol: Nu stond er ook een microfoon bij, maar die kon ik op de 1 of andere manier niet vinden.

Betekend dit nou dat bij de geluidskaart van mijn PC geen microfoon zit die dit op kan nemen (behalve dan de webcam, wat niet zou moeten fungeren als geluidskaart met microfoon voor het opnemen van jouw set).
Ik heb namelijk wel die stappen een paar pagina's terug proberen door te lopen, alleen dat lukt dus niet.

Na veel gekloot en gezoek, is het gelukt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 11:51 
 
Hardtraxx Elite

Vraagje, zoek eigenlijk een beetje een goedkope CD-map.
Graag eentje met 4 CD's per 'pagina'. Iemand tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 12:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb een case logic 320. Per pagina dan 4 cd's voor en ruimte voor 4 achter. Met voorblaadjes erbij zit het redelijk krap maar het past wel en alles blijft op zn plek.
Bij bax shop een euro of 35 en daarbij 1 van de grootste mappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 14:23 
 
Hardtraxx Elite

Ordinary Joe schreef:
Ik heb een case logic 320. Per pagina dan 4 cd's voor en ruimte voor 4 achter. Met voorblaadjes erbij zit het redelijk krap maar het past wel en alles blijft op zn plek.
Bij bax shop een euro of 35 en daarbij 1 van de grootste mappen.

Oh kijk aan, nette prijs ook.
Even checken, thanks ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leer van de oorkussens van mijn Sony MDR-V700 is helemaal aan het afbladderen.
Is echter niet meer in productie/verkoop, evenals de reserve onderdelen. Heb nu reserve earpads van een derde partij uit Duitsland, deze zijn echter van stof en sluiten dus niet goed af.

Iemand een idee hoe ik aan leren oorkussens die op de Sony MDR-V700 passen kan komen?

Anders denk ik erover om de Pioneer HDJ2000 te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 23:28 
 
Hardtraxx Addict

Mijn Cue/Play buttons reageren niet meer goed. Is dit eenvoudig zelf te repareren? het betreft een stanton c304 en een stanton c314
Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner