Zorgen dat dit vakje aangevinkt staatEl Mare wrote:Wat heb je gedaan dan? Want ik heb dat ook al vaker gezien bij mij.

Zorgen dat dit vakje aangevinkt staatEl Mare wrote:Wat heb je gedaan dan? Want ik heb dat ook al vaker gezien bij mij.

Waar staat je opneem volume op? Hij moet rond de 0.13-0.15 liggen naar mijn ervaring, niet op 1.Hyperactive wrote:Als ik aan het opnemen ben (met Audacity), hoor ik als ik het terug luister heel veel gekraak, maar ik draai niet in het rood, iemand die weet waar eventueel het probleem kan liggen?
Klopt daar staat hij ook op, heb zo'n beetje alles wel geprobeerd blijf gekraak horen...Ordinary Joe wrote:Waar staat je opneem volume op? Hij moet rond de 0.13-0.15 liggen naar mijn ervaring, niet op 1.Hyperactive wrote:Als ik aan het opnemen ben (met Audacity), hoor ik als ik het terug luister heel veel gekraak, maar ik draai niet in het rood, iemand die weet waar eventueel het probleem kan liggen?
Wat voor mixer heb je? Ik had het eerst ook omdat ik 1 knopje op mijn mixer om MAX had ingesteld en nu heb ik hem terugedraaid voor de helft en is mijn geluid ook op. Het knopje heet bij mij ''Booth'' en heb een Numark M6 mixer.Hyperactive wrote:
Klopt daar staat hij ook op, heb zo'n beetje alles wel geprobeerd blijf gekraak horen...
Behringer djx700, en booth staat bij mij ook op de helft, kwaliteit van de opname is nu wel prima, alleen t volume is vrij zacht, en output in audacity staat bij mij op 0,7... moet die soms naar 1?Lenny wrote:Wat voor mixer heb je? Ik had het eerst ook omdat ik 1 knopje op mijn mixer om MAX had ingesteld en nu heb ik hem terugedraaid voor de helft en is mijn geluid ook op. Het knopje heet bij mij ''Booth'' en heb een Numark M6 mixer.Hyperactive wrote:
Klopt daar staat hij ook op, heb zo'n beetje alles wel geprobeerd blijf gekraak horen...
Toch nog maar een keer proberenEl Mare wrote:Mensen, ff kort vraagje. Ik merk dat als ik op de cdj een track que dat de track niet laadt, maar als ik niet hoef te que-en dat de track wel laadt. Ligt dat aan mijn instelling van het branden van cd's?
Ik brand standaard als Audio, maar bij mij moet de waveform ook altijd volledig gebouwd worden zodra ik de track laad. Nou kan dit zijn omdat ik geen SD kaart erin heb zitten.chicken wrote:Brand je je cd's als data cd's of als audio cd's? Data CD's laadt ie alleen de waveforms van tijdens het spelen van de track namelijk. Misschien dat dat het probleem is
Data cd's is mp3 neem ik aan he? Zo ja, doe ik dat bij volledige labels. Tijdens het spelen van de track laadt ie, maar dan moet ik die track dus niet gecued hebben op het beginpunt, soms duurt het een seconde ofzo voordat ik het eerste geluid hoor en dan cue ik hem dus en op dat moment laadt ie de waveform niet, maar in de meeste gevallen als ik niet gecued heb, hoor ik meteen als ik op de playknop druk en dan laadt de waveform wel.chicken wrote:Brand je je cd's als data cd's of als audio cd's? Data CD's laadt ie alleen de waveforms van tijdens het spelen van de track namelijk. Misschien dat dat het probleem is
Oh kijk aan, nette prijs ook.Ordinary Joe wrote:Ik heb een case logic 320. Per pagina dan 4 cd's voor en ruimte voor 4 achter. Met voorblaadjes erbij zit het redelijk krap maar het past wel en alles blijft op zn plek.
Bij bax shop een euro of 35 en daarbij 1 van de grootste mappen.