En nu heb ikzelf naar aanleiding van mijn afgelopen twee gigs een vraag

. Thuis heb ik een DJM250 en daarop zit dat 'Mixing'-knopje met aan weerskanten 'Cue' en 'Master'. Wanneer ik dan bijvoorbeeld kanaal 2 voorbeluister zet ik daarvan de 'Headphones' CH2 knop aan. Als ik die knop van CH1 uit laat kan ik dat kanaal wel alsnog horen door met dat draaiknopje van 'Mixing' de balans tussen het geluid van de 2 kanalen te regelen.
Dit verhaal lukt mij met het nieuwere materiaal op feesten blijkbaar niet. Het lukt enkel om één kanaal voor te beluisteren of om beide kanalen te horen via het aanzetten van de Cue-knoppen. Echter hoor je daarbij het inkomende kanaal amper omdat de draaiende plaat dan doorgaans een harder stuk afspeelt. Dat balansknopje waar ik het in het begin over had werkt dan gewoon niet bij mij, waardoor ik dat volumeverschil niet kan fixen.
Mijn prangende vraag is dan ook: Hoe doe ik dit? Is het überhaupt mogelijk om dit te kunnen doen op de nieuwere gear? Het is namelijk erg frusterend thuis wel foutloos te kunnen mixen en ik live steeds niet weet of de platen wel onbeat liggen. Graag hulp dus!