Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 18:11 

Hardtraxx Crew

Destination schreef:
chicken schreef:
Ik geloof dat Zenda die heeft. Moet je even aan hem vragen!

Ik zal hem even Pmen, Thanks :)

Heb ik niet, ik heb veel eenvoudigere Numarks (200) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 13:05 

Hardtraxx Elite

Destination schreef:
Is dit Numark setje goed om mee te beginnen? Of is wel er wat beters in die prijsklasse?

http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/numark-ndx400-+-numark-m6-complete-dj-set/product-details.html

Mijn broer heeft een NDX-400 setje, wat ik zelf opgemerkt heb, is dat de playknoppen zeer snel 'verslijten'...

Ik kan 't niet echt goed uitleggen maar de knoppen zitten niet meer hoe ze moeten...
En de set is echt niet veel gebruikt, oppassen dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:45 

Ben aan het twijfelen tussen 2 controllers:
Pioneer ddj t1
Pioneer ddj SX

Welke lijkt jullie de beste? Als ik geld kan sparen zou dat mooi zijn, maar ik wil investeren in echt een super dingetje. Maar als die T1 ook echt top is kan ik die evengoed kopen. Of zou die SX toch echt meer kunnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:23 

Hardtraxxer

Destination schreef:
Is dit Numark setje goed om mee te beginnen? Of is wel er wat beters in die prijsklasse?

http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/numark-ndx400-+-numark-m6-complete-dj-set/product-details.html

Misschien een hele domme vraag, maar ik had ook bedacht om dit setje te kopen, maar moet je er dan ook Boxen bij kopen zodat er ook echt geluid uit komt of kan je hem gewoon aan de PC koppelen? Klinkt misschien wat dom maar ik hoop dat jullie mij hiermee verder kunnen helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:33 

Hardtraxx Veteran

Je moet losse boxen hebben (actieve boxen of passieve + versterker)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:37 

Hardtraxxer

Draidy schreef:
Je moet losse boxen hebben (actieve boxen of passieve + versterker)

Oke bedankt, en welke raad je mij aan? Als je rekening hou dmet het feit dat ik al voor de goedkoopste numarks ga,
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 09:05 

Hardtraxx Veteran

Daar kan ik je niet echt mee helpen, er is zoveel keus. je kan voor philips boxen gaan maar ook voor (goedkope) studiomonitoren bijv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 13:00 

Hardtraxx Veteran

Boxen maakt qua kwaliteit niet heel veel uit volgens mij, ik heb 2 zo'n megagrote speakers van zo'n carnavalswagenset van de Gamma, zeker geen geweldige kwaliteit omdat die carnavalsdingen vooral voor bass zijn maar het is goed te horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 17:45 

Hardtraxx Veteran

Ben aan het twijfelen tussen CDJ1000's of CDJ850's.

Was eerst de bedoeling dat ik CDJ1000's ging halen maar aangezien alles en iedereen nu op USB overstapt ben ik toch weer aan de twijfel geslagen. Iemand die de overstap al gemaakt heeft die me even de voor en nadelen kan opsommen?

Het nadeel van USB is denk ik dat het niet zo overzichtelijk. Als je voor een paar gb aan tracks erop hebt staan raak je al snel het overzicht kwijt natuurlijk. Daarnaast vind ik USB nog een beetje 'nep' maar dat is niet echt een nadeel :P

Voordeel is dan weer dat je veel minder 'gehannes' hebt en dat je vlak voordat je weg moet nog effe een track op je USB kunt pleuren wat in 0,1 seconde gebeurd is ipv helemaal een cd branden, tracklist printen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 20:01 

Hardtraxxer

PierrePruuk schreef:
Ben aan het twijfelen tussen CDJ1000's of CDJ850's.

Was eerst de bedoeling dat ik CDJ1000's ging halen maar aangezien alles en iedereen nu op USB overstapt ben ik toch weer aan de twijfel geslagen. Iemand die de overstap al gemaakt heeft die me even de voor en nadelen kan opsommen?

Het nadeel van USB is denk ik dat het niet zo overzichtelijk. Als je voor een paar gb aan tracks erop hebt staan raak je al snel het overzicht kwijt natuurlijk. Daarnaast vind ik USB nog een beetje 'nep' maar dat is niet echt een nadeel :P

Voordeel is dan weer dat je veel minder 'gehannes' hebt en dat je vlak voordat je weg moet nog effe een track op je USB kunt pleuren wat in 0,1 seconde gebeurd is ipv helemaal een cd branden, tracklist printen etc.

Je móét niet met usb draaien als je hem hebt hé ;) . Ik heb zelf USB en vind het ideaal. Als ik wat nieuwe tracks even wil mixen maar verder niet gebruik even snel op een usb-tje. Scheelt zo toch heel wat cd's en kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 17:04 

Hardtraxx Veteran

Ik word steeds chagerijniger door Traktor momenteel. Iemand bekend met dit probleem: Als ik mijn bibliotheek probeer te analyseren in Traktor, verwijdert hij al mijn tags in explorer zelf, en deze zijn niet meer aan te passen?

Edit; Laat maar, al opgelost
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 21:48 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop dat iemand dit toevallig weet:

Ik heb een traktor kontrol s2 hier thuis staan. Is het mogelijk om bijvoorbeeld 2 pioneer cdj 400's hier op aan te sluiten? Zodat de kontrol enkel nog functioneert als mixer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 14:11 

Hardtraxx Elite

Als je genoeg inputs hebt voor die CDJ's, dan kan dat! Wat je moet doen is t volgende:

Bij je instellingen naar input routing. Hier stel je de inputs voor Deck A en Deck B in.. Even zoeken welke CDJ op welke input zit, en klaar.
Vervolgens moet je de A en B kanalen in Traktor instellen op Live Input. Als de Input Routing goed staat gaat nu het geluid van je CDJ's via traktor, en kan je ze net als de normale Traktor kanalen gebruiken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 16:12 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Ik word steeds chagerijniger door Traktor momenteel. Iemand bekend met dit probleem: Als ik mijn bibliotheek probeer te analyseren in Traktor, verwijdert hij al mijn tags in explorer zelf, en deze zijn niet meer aan te passen?

Edit; Laat maar, al opgelost

Ok, het probleem is er dus toch nog steeds, ik word er helemaal gek van >.< Iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 16:55 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Als je genoeg inputs hebt voor die CDJ's, dan kan dat! Wat je moet doen is t volgende:

Bij je instellingen naar input routing. Hier stel je de inputs voor Deck A en Deck B in.. Even zoeken welke CDJ op welke input zit, en klaar.
Vervolgens moet je de A en B kanalen in Traktor instellen op Live Input. Als de Input Routing goed staat gaat nu het geluid van je CDJ's via traktor, en kan je ze net als de normale Traktor kanalen gebruiken ;)

Yeehees, op zo'n antwoord zat ik echt te hopen, maar wat bedoel je precies met genoeg inputs?

Ook dacht ik ergens gelezen te hebben dat het gebruiken van je traktor kontroller als mixer alleen geld voor de S4 versie, maar dit is dus niet het geval? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 19:51 

Hardtraxx Elite

Als je op de S2 of een andere geluidskaart maar genoeg inputs hebt om de CDJ's aan te kunnen sluiten ;) dus 2x 2RCA's! Als je S2 dat niet heeft, kan je met ASIO een 2e geluidskaart erbij pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 17:49 

Hardtraxxer

Ik ben van plan dit setje te gaan kopen, wat vinden jullie ervan? Goede keuze als eerste setje ofniet, ik kan al goed overweg met een midi-controller en ik wou overgaan op CD's, en ik dacht dit setje te nemen:

http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/r ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:05 

Hardtraxxer

Iemand die advies kan geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 22:36 

Hardtraxx Veteran

Ik heb zelf ook ff een vraag, enig idee waarom Traktor Pro Hercules DJ Console MK4 niet herkent? Heb ook al genoeg gelezen dat dit bij meerdere mensen problemen geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 22:48 

Hardtraxx Veteran

Ja klopt, maar het zou toch ook met andere dj software moeten kunnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 23:41 

Hardtraxx Veteran

Je moet het configureren he? En dan kun je aangeven met welk soort console je wilt werken, hardware controller selection en daar staat die dj console niet bij. Is dat wat je bedoelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 00:12 

Hardtraxx Veteran

Haha, nou ja, ik bedoel meer dat ik niet welke knoppen je bedoelt en hoe je die instelt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 15:47 

Hardtraxx Newbie

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb sinds kort een Beats by Dre Studio koptelefoon en die wilde ik ook gaan gebruiken voor het draaien. Er zit een koptelefoon verloopadapter bij van Monster Beats by Dre maar als ik die in mijn mengpaneel doe hoor ik flink wat geruis en de muziek heel zacht terwijl de muziek op zijn hardst staat. Mijn oude koptelefoon doet het nog gewoon normaal. Dus het zal niet aan mijn mengpaneel liggen.

Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat ik ook goed geluid uit mijn Beats krijg via mijn mengpaneel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 15:58 

Hardtraxx Newbie

Rawsom19 schreef:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb sinds kort een Beats by Dre Studio koptelefoon en die wilde ik ook gaan gebruiken voor het draaien. Er zit een koptelefoon verloopadapter bij van Monster Beats by Dre maar als ik die in mijn mengpaneel doe hoor ik flink wat geruis en de muziek heel zacht terwijl de muziek op zijn hardst staat. Mijn oude koptelefoon doet het nog gewoon normaal. Dus het zal niet aan mijn mengpaneel liggen.

Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat ik ook goed geluid uit mijn Beats krijg via mijn mengpaneel.

Vraag niet hoe, maar ineens doet ie het al :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 17:04 

Hardtraxxer

hardstyle007 schreef:
Ik ben van plan dit setje te gaan kopen, wat vinden jullie ervan? Goede keuze als eerste setje ofniet, ik kan al goed overweg met een midi-controller en ik wou overgaan op CD's, en ik dacht dit setje te nemen:

http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/r ... tails.html
Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner