Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 12:39 

Donateur

Ik heb onlangs een 'Reloop mixage' gekregen en wil graag opnemen vanuit Traktor. Met mijn oude (interne) controller kon ik dat gewoon instellen via preferences -> recording. Deze optie staat er bij deze controller echter niet bij. Het is me tot op heden ook nog niet gelukt om dit te activeren. Weet iemand misschien wat ik over het hoofd zie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:08 

Hardtraxx Elite

Welke Traktor versie heb je? Alleen de volledige versie kan recorden.. De LE die meegeleverd wordt niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:12 

Donateur

LE dus, bedankt dat is het. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 16:46 

Hardtraxxer

Hoi poemels,

Deze vraag is vast al eens gesteld, maar aangezien het om geld gaat wil graag even een bevestiging krijgen.

Ik heb een Numark mixtrack Pro (met ingebouwde geluidskaart) hij heeft 2x een rca l+r input...

Nu ben ik gevraagd om voor het eerst te gaan draaien op een feestje van een vriend.. gewoon voor de lol. maar hij heeft een geluidssetje met 2 pinnetjes...aux.

Welke converter heb ik nodig? ik heb hier totaal geen verstand van..:(

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 12:04 

Hardtraxxer

Sorry frazyr, ik heb ook geen idee :huh: .

Ik heb zelf ook een vraagje. Heb gister 2 rmp-1's aangeschaft, bleek mijn mixer kapot. Ik ga van de week dus een nieuwe halen. Nu wou ik dus een rmp-1 aansluiten op mijn digital jockey (met geluidskaart), alleen ik komt er niet uit! Iemand een idee hoe dit moet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 20:57 

Hardtraxx Addict

Frazyr schreef:
Hoi poemels,

Deze vraag is vast al eens gesteld, maar aangezien het om geld gaat wil graag even een bevestiging krijgen.

Ik heb een Numark mixtrack Pro (met ingebouwde geluidskaart) hij heeft 2x een rca l+r input...

Nu ben ik gevraagd om voor het eerst te gaan draaien op een feestje van een vriend.. gewoon voor de lol. maar hij heeft een geluidssetje met 2 pinnetjes...aux.

Welke converter heb ik nodig? ik heb hier totaal geen verstand van..:(

Afbeelding

Je moet uitgang nr 1 gebruiken van de mixtrack pro naar de geluidsinstallatie van je maat. Op uitgang nr 2 is bedoelt voor monitoring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 21:00 

Hardtraxx Addict

pim schreef:
Sorry frazyr, ik heb ook geen idee :huh: .

Ik heb zelf ook een vraagje. Heb gister 2 rmp-1's aangeschaft, bleek mijn mixer kapot. Ik ga van de week dus een nieuwe halen. Nu wou ik dus een rmp-1 aansluiten op mijn digital jockey (met geluidskaart), alleen ik komt er niet uit! Iemand een idee hoe dit moet?

Welke digital jockey heb je?

En hou er rekening mee dat hoewel je er extra cd spelers op kan aansluiten je pc wel altijd aan moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 19:43 

Hardtraxxer

2 Interface Edition. Ja dat snap ik, alleen de master edition kan als losse mixer fungeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 18:43 

Hardtraxx Addict

Je kan er wel een extra geluidsbron op aansluiten alleen kan je alleen het volume ervan regelen. Dus je kan er niks mee qua equalizing en faders enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 14:21 

Hardtraxxer

Ik heb het al gevonden idd, van de cd-speler naar de midicontroller. Bedankt voor de hulp :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:43 

Hardtraxx Veteran

Hoogstwaarschijnlijk een veelgestelde vraag, maar toch graag even willen weten:

Ik heb onlangs mijn DJ set naar mijn studiekamer verplaatst en zou nu met een laptop op moeten nemen. Daar zit geen line-in ingang op. De micingang is gewoon bagger, dus de vraag: dan is het een externe geluidskaart wat ik nodig heb toch?
Welke prijsklasse zou ik moeten zoeken en wat voor features heb je daar precies in? Want ik ben totaal niet in die markt thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 19:04 

Hardtraxx Veteran

Als het gewoon gaat om mixen opnemen en verder niets dan heb je aan 30 euro genoeg voor een simpele en voor 50 euro heb je er een met wat extra knoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 15:58 

Hardtraxxer

Khadber schreef:

Ik heb onlangs mijn DJ set naar mijn studiekamer verplaatst en zou nu met een laptop op moeten nemen. Daar zit geen line-in ingang op. De micingang is gewoon bagger, dus de vraag: dan is het een externe geluidskaart wat ik nodig heb toch?
Welke prijsklasse zou ik moeten zoeken en wat voor features heb je daar precies in? Want ik ben totaal niet in die markt thuis.

Voor 30 tot 60 euro heb je wel een goed geluidskaartje voor dj setjes recorden. Als je er ook echt meer mee wil dan raad ik aan een duurdere te kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 16:04 

Hardtraxxer

Ik heb ff een vraagje,

Ik wil graag een club mixer.
Budget 200-300 euro.

Ik zat eens te kijken naar de Behringer DJX 750 pro en naar de Numark M6.

Hebben jullie tips, eigen ervaringen ?

Alvast bedankt !
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 15:49 

Hardtraxxer

Een vriend van me zit nu in Amerika, en via Amazon.com kun je een zwarte HDJ 2000 kopen voor (omgerekend) 150e
Zijn er dingen waar ik op moeten letten zou ik deze mee laten brengen, omdat het een Amerikaanse headphone is? Of qua invoerrechten oid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:17 

Hardtraxx Veteran

KicKProduction schreef:
Ik heb ff een vraagje,

Budget 200-300 euro.

Alvast bedankt !

Ik zeg 't altijd met Behringer: dit is troep, het gaat 2 jaar lang mee en daarna gaat alles stuk (of 't is in die 2 jaar stuk gegaan). Natuurlijk hoeft dit niet altijd zo te zijn, maar als je dit met bijv. een DJM-800 vergelijkt is reden waarom deze zo goedkoop is wel duidelijk: kwaliteit.

Numark nog nooit mee gewerkt, maar denk dat 't ongeveer 't zelfde is als het verhaal van Behringer.

Waar heb je deze mixwer zo hard voor nodig? 2 cd spelers & 2 vinylspelers of..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 17:30 

Hardtraxxer

G1LL schreef:
KicKProduction schreef:
Ik heb ff een vraagje,

Budget 200-300 euro.

Alvast bedankt !

Ik zeg 't altijd met Behringer: dit is troep, het gaat 2 jaar lang mee en daarna gaat alles stuk (of 't is in die 2 jaar stuk gegaan). Natuurlijk hoeft dit niet altijd zo te zijn, maar als je dit met bijv. een DJM-800 vergelijkt is reden waarom deze zo goedkoop is wel duidelijk: kwaliteit.

Numark nog nooit mee gewerkt, maar denk dat 't ongeveer 't zelfde is als het verhaal van Behringer.

Waar heb je deze mixwer zo hard voor nodig? 2 cd spelers & 2 vinylspelers of..?

Ik hoor inderdaad vaker slechte verhalen over Behringer maarja ik zie die mixers heel veel staan. Dus ik dacht mischien is het dan toch een goeie mixer.

Ik gebruik nu twee Numarks NDX 400 en Twee Numarks NDX 200. Numark NDX 200 voor samples, etc.
Dus graag vier kanaals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 18:15 

Hardtraxx Veteran

Aah op die manier. Als je namelijk maar 2 cd spelers ofzo hebt is een 4 kanaals niet nodig, tenzij je veel effecten wilt gebruiken. Tja, een nieuwe Behringer zal vast wel even mee gaan, maar kijk niet raar op als d'r iets stuk gaat. Ook voelt 't best goedkoop aan aangezien 't vrij goedkope materialen enz zijn. Ook de geluidskaart is meestal niet zo geweldig.

Numark weet ik allemaal niet helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 18:19 

Hardtraxxer

G1LL schreef:
Aah op die manier. Als je namelijk maar 2 cd spelers ofzo hebt is een 4 kanaals niet nodig, tenzij je veel effecten wilt gebruiken. Tja, een nieuwe Behringer zal vast wel even mee gaan, maar kijk niet raar op als d'r iets stuk gaat. Ook voelt 't best goedkoop aan aangezien 't vrij goedkope materialen enz zijn. Ook de geluidskaart is meestal niet zo geweldig.

Numark weet ik allemaal niet helaas.

Okee, in ieder geval harstikke bedankt @
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 15:17 

Bierkoning

Khadber schreef:

Ik had hetzelfde probleem, heb toen een geluidskaart gekocht voor 30 euro ofzo, alleen is de kwaliteit als ik opneem nog steeds niet al te best. Nu kom ik gelijk met de vraag: Ligt dit aan die geluidskaart? Kan het ook aan de mixer liggen bijvoorbeeld? Als ik G1LL moet geloven is Behringer troep en laat dat nou net het merk zijn dat ik heb :P (DDM4000)

Ik record met Audacity btw, hier heb je ook een aantal instellingen die ik voor m'n gevoel wel goed heb staan maar je weet het nooit natuurlijk. Zo ziet er uit bij mij:

Afbeelding

Iemand die weet of dit allemaal goed is? Ik kan bijvoorbeeld die projectfrequentie nog hoger zetten als dat helpt (tot 96000 ofzo).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 20:06 

Hardtraxxer

Ik heb een vraagje wilde een tijdje terug gaan voor de ddj ergo maar toch besloten om wat meer te sparen en voor een andere controller te gaan. Nu zelf zit ik te twijfelen tussen de Numark NS6 en de Numark 4Trak.

Heeft er iemand ervaring met deze controllers en voor welke zouden jullie gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 20:37 

TakkU schreef:
Welke Traktor versie heb je? Alleen de volledige versie kan recorden.. De LE die meegeleverd wordt niet!

Heb dus hetzelfde, waar kan ik die volledige versie vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 17:44 

Hardtraxx Veteran

Is dit Numark setje goed om mee te beginnen? Of is wel er wat beters in die prijsklasse?

http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/numark-ndx400-+-numark-m6-complete-dj-set/product-details.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 17:54 

Hardtraxx Veteran

Ik geloof dat Zenda die heeft. Moet je even aan hem vragen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 18:09 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Ik geloof dat Zenda die heeft. Moet je even aan hem vragen!

Ik zal hem even Pmen, Thanks :)
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner