Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 20:09 

Hardtraxx Veteran

Ik heb een probleem:

Als ik mijn sets record, is de output qua volume superzacht. Dusdanig dat als ik het volume van mijn laptop op zijn hoogst zet, en ik luister met oordoppen, dan hoor ik het op een zacht tot normaal volume.

Situatieschets:

2× CDJ800
1× Numark mixer
2× KRK huppelepup

Externe geluidskaart waar de mixer en beide KRK's in uitkomen. Ik gebruik Audacity voor recorden, en doe op de balk van de input 0.1 omdat anders de pieken over de 0.5 gaan. Op de mixer heb ik de master dusdanig gezet dat het geluid nét niet in het rood gaat.

Iemand een idee wat ik fout doe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 20:19 

Hardtraxx Veteran

Voor het exporteren bij de effecten van audacity even normaliseren naar -1 dB ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 23:32 

Hardtraxx Veteran

Waar staat dat precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 12:25 

Hardtraxx Veteran

Je moet eerst het hele nummer selecteren, gewoon links op dat blok klikken. Dan boven op de balk op effecten klikken en dan in die lijst op normaliseren klikken. Dan in dat vak -1dB invullen en op ok drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 13:21 

Hardtraxx Veteran

Oke thx man, zal het binnekort proberen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 22:50 

Hardtraxx Elite

Draidy schreef:
Je moet eerst het hele nummer selecteren, gewoon links op dat blok klikken. Dan boven op de balk op effecten klikken en dan in die lijst op normaliseren klikken. Dan in dat vak -1dB invullen en op ok drukken.

Niet bepaald een oplossing... Dit is gewoon software matig t volume omhoog gooien, met alle ruis en alles erbij...

Probeer is te kijken naar je audio instellingen in Windows.. Staat invoer volume toevallig laag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 23:26 

Ik heb hier sinds kort 2x een Reloop RMP-1 Scratch staan en 1 van de CD spelers heeft sinds kort een vaag probleem.

Als ze een tijdje aan staan (ongeveer 2 uur) dan lijkt het net alsof de CD lezer oververhit is geraakt, want hij leest geen enkele CD meer. Ook niet als ik hem een uur lang uit laat rusten of de stekkers los koppel.
Als ik het dan de volgende dag weer opnieuw probeer dan doet die het wel, maar dan ook weer voor een uur of 2 en daarna speelt hetzelfde verhaal zich af.

Iemand hier ooit een vergelijkbare situatie gehad? Is het in deze situatie het beste om hem terug naar Bax-Shop te sturen en het probleem aan hun vermelden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 17:03 

Hardtraxx Veteran

Ik zou eerst even een mailtje sturen naar de helpdesk van bax hierover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 17:43 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Ik zou eerst even een mailtje sturen naar de helpdesk van bax hierover.

Dit.

Heb nog niet verhalen gehoord hoe jij dit net hebt verteld. Denk dat ze je bij bax prima kunnen helpen. Ze hebben ook zo'n chat functie ergens op die site, kun je ''live'' chatten met iemand van bax over je probleem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 20:26 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Draidy schreef:

Niet bepaald een oplossing... Dit is gewoon software matig t volume omhoog gooien, met alle ruis en alles erbij...

Probeer is te kijken naar je audio instellingen in Windows.. Staat invoer volume toevallig laag?

Dan hebben we het over de invoer van de geluidskaart neem ik aan? Ja daar heb ik al eens naar gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 20:48 

Hardtraxx Veteran

Als je het ingangsvolume omhoog gooit krijg je ook meer ruis hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 22:16 

Hardtraxxer

Ik kan een Denon dn-x1100 kopen voor 250e tweedehands, doen of niet? Wat vinden jullie? Heb geen ervaring met Denon verder en wordt dan mijn eerste hardware mixer, na een aantal jaren met VDJ gedraaid te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 20:03 

SpaceRazr schreef:
Ik kan een Denon dn-x1100 kopen voor 250e tweedehands, doen of niet? Wat vinden jullie? Heb geen ervaring met Denon verder en wordt dan mijn eerste hardware mixer, na een aantal jaren met VDJ gedraaid te hebben.

Dat kan iedereen want hij staat hier bij het Aanbod forum ;) voor de rest geen ervaring mee. Schijnt wel een degelijk merk te zijn, controleer het apparaat zeker goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 16:15 

Hardtraxxer

Ja dat weet ik, maar voordat ik tot kopen over ga wil ik eerst weten of ik hier goed aan doe ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 17:11 

Hardtraxxer

Denk er eigenlijk nu pas over na....

Die Prog knop rechts boven op de Numark NDX 400 waar dient deze eigenlijk voor, er verschijnt op de display P-00 Empty.. Wat kan ik hier mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:07 

Hardtraxxer

Ik ben deze maand jarig en ik mag iets uit kiezen met een budget van 200 euro. (250 zou nog wel kunnen) en ik wil daarvoor boxen kopen. Ik wil geen studiomonitoren of een computer setje. Ik hoef ook niet het beste merk. Hoeft ook niet een kleurloos geluid te zijn. Ze moeten goed luid kunnen met een goede bas en toch nog wel redelijke kwaliteit (hoeft niet beste van het beste te zijn though). Subwoofer + speakers zou kunnen als jullie mij dat raden maar het moet wel allemaal binnen het budget.

Kabelaansluitingen maken mij niks uit als je mij vertelt welke kabels ik dan nog nodig ben om het aan te sluiten op mijn computer :) (Mits er daarvoor een versterker nodig is moet dat ook binnen het budget)

Thanks alvast :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 20:14 

Hardtraxx Veteran

MikezDJ schreef:
Denk er eigenlijk nu pas over na....

Die Prog knop rechts boven op de Numark NDX 400 waar dient deze eigenlijk voor, er verschijnt op de display P-00 Empty.. Wat kan ik hier mee?

18. PROGRAM
– This button helps you create a program – a sequence of tracks to play continuously:
• To add a song to the program, turn the TRACK KNOB to select it, then press and hold PROG then
press REC. A "P–##" will flash on the LCD ("##" indicates what number that track occupies in the
program – "P–01," "P–02," etc.). Repeat this process to add more songs to the program. If a program is
stored, "PROG" will be shown on the LCD.
• To view your program, press PROG once. The currently selected track in the program will be shown in
the LCD, which you can adjust by turning the TRACK KNOB. The total number of tracks in the program
will be displayed in the upper-left corner of the LCD (as "P##"). To play the program, turn the TRACK
KNOB to select which track in the program you want to play. Press the TRACK KNOB to load the track
then press PLAY.
• To exit the program, press and hold PROG then press FOLDER. (If a track is currently playing, it will
continue playing.)
• To delete the program, press and hold PROG then press EJECT. When asked if you want to delete
the program, turn the TRACK KNOB to select "YES" or "NO" and press the TRACK KNOB to confirm
your choice. (If a track is currently playing, it will continue playing.)

Uit de quickstart guide gehaald ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 21:21 

Hardtraxxer

Ja die zat bij mij dus boven op zolder in de doos.. bedankt eens kijken of het nut heeft voor mij.

Edit: Handig hoor... gewoon een playlist die je maakt en automatisch afspeelt, of dus per nummer stopt, voorheen maakte ik op de pc een aparte folder, maar nu kan het dus zo bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 22:23 

Hardtraxx Veteran

Np ^^ heb zelf de ndx 200. Heeft ook die functie maar heb er eigenlijk niks aan. Ik pak per set toch van elke cd maar 1 nummer (uitzonderingen daargelaten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:03 

Hardtraxxer

Is de Edifier S530D een goede keuze voor deze prijs ? Of kan ik beter een andere speakerset of misschien zelfs beter 2 luidsprekers met een versterker kopen? Thanks. (Ze zijn bedoelt om thuis & op kleine feestjes muziek te spelen, vooral hardstyle/hardcore).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 14:21 

Hardtraxx Veteran

Zo, ik heb een DJM-350 en als ik mix over de hoofdtelefoon hoor ik 't Cue gedeelte heel goed, maar als ik de knop naar de Master zet hoor ik die wel, maar heel erg zacht. Dus wat is hier aan de hand? En hoeveel zou 't kosten om te laten repareren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 15:36 

Hardtraxx Veteran

Iemand suggesties voor een degelijke DJ tas? (Goedkopere prijsklasse)

Moet er me cd map in kunnen doen en headphone sowieso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:57 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:

Kom je toch wel bij UDG uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:29 

Hardtraxx Veteran

Eastpak rugzak is inderdaad meer dan voldoende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 21:42 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
93Wesley93 schreef:

Kom je toch wel bij UDG uit :P

Inderdaad bij UDG uitgekomen maar dat is niet bepaald een goedkope prijsklasse, ga wel kijken of ik is ergens 2e hands iets kan halen voor een zacht prijsje. :)
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner