Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 09:48 
 
Hardtraxxer

Ik heb ook een probleem met die reloop knop, moet ik dan gewoon die knap vanbuiten erafnemen of meot ik hem weer helemaal opendraaien en die plaat eruithalen enzo :O?
Want daar begin ik niet aan!

gr Xypes
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je moet bij de onderkant van de knop kunnen, aan de andere kant van de printplaat.. Je zal dus de hele boel eruit moeten halen om de knoppen los en vast te kunnen solderen!

Dream Chaser schreef:
TakkU schreef:
Klopt. De hoogte is wel hetzelfde! Het klik gedeelte komt op dezelfde positie te staan als bij de oude knoppen ;)


Oke, dus ze kunnen er gewoon zonder problemen in dan?! Bestel ik ze vandaag nog :) .

Yes! Heb zelf mn knoppen met die vervangen, doen t perfect ;) Zorg wel dat je bij het vast solderen zorgt dat je ze zo ver mogelijk doordrukt, dus dat je ze zo dicht mogelijk op de printplaat hebt zitten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hallootjes,

Na enige tijd met mixen op de computer alleen wil ik graag fysiek gaan draaien en om niet meteen een hele smak geld kwijt te zijn aan cd spelers en een mixer is mijn oog gevallen op een aantal controllers.

Namelijk:
http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-cont ... rettyPhoto

http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-cont ... rettyPhoto

http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-cont ... rettyPhoto

http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-cont ... rettyPhoto

Prijzen zijn allemaal rond de 200 euro en dat is ook ongeveer mijn budget.
Wat ik ermee wil doen is eigenlijk een leuke controller hebben waar sowieso alle basiselementen opzitten en van een goede kwaliteit.

Welke van bovenstaande controllers zou de beste koop zijn? En op basis waarvan? (nieuwsgierig)

Alvast bedankt :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb geen verstand van Controllers, maar als ik jouw was zou ik gewoon kijken wat je eisen zijn en daar de 2 beste van kiezen. Daarna gewoon vergelijken. Lees reviews (zoals op bax-shop, wellicht andere DJ/Controller/DJGear forum) of kijk wat youtube heeft te melden over de controller. Die Numark Mixtrack Pro heeft 16 reviews op bax-shop en 5 sterren, ik zou als ik jouw was sws die even goed gaan bekijken!

Iemand met meer hulp mag zich natuurlijk atlijd aansluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb jaren geleden een Behringer BCD2000 gehad samen met een Reloop (voor platen) maar die heb ik na een tijdje weer verkocht. Nu wil ik er wat serieuzer aan beginnen alleen is er dus allemaal nieuwe gear uit, en ik weet niet zo goed waar ik mee moet beginnen. Ik zat te denken om te beginnen met een mixer en één CDJ (of een andere variant voor een beginner) zodat ik met één ingang vanaf de CDJ muziek kan afspelen en de andere vanaf de computer. Nu is mijn vraag wat raden jullie mij aan? Ik wil niet al te veel kwijt zijn, aangezien ik rustig aan wil beginnen en dat vast ook met wat goedkopere varianten kan.

Bij voorbaat dank
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 13:00 
 
Hardtraxxer

Wat zijn goede boxen die goed luid kunnen met een goede bass? Liefst max. 200 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Logitech Z 263
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 20:36 
 
Hardtraxxer

ik heb problemen met mn Ikey (originele eerste ding) op één of andere manier wil ie maar niet herkent worden door mn pc met als gevolg dat ik mn setjes niet kan opnemen :'(
Kan iemand helpen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben nog steeds aan het zoeken naar een goedkope leuke midi controller waar ik gewoon thuis een beetje mee kan hobby´en. Weet iemand of de RELOOP BEATMIX DJ CONTROLLER wat is om mee te beginnen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 13:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb sindskort 2 Pioneer CDJ800's en een Behringer DDM4000 maar ik heb wat problemen met recorden. Ik kan wel recorden maar ik krijg de ruis niet weg, ik gebruik Audacity. Iemand die in de meest simpele woorden kan uitleggen hoe ik dit verholpen krijg? (Welke instellingen bijv.) :)

Alvast bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 20:59 
 
Hardtraxx Addict

Aan welke uitgang van de mixer heb je je computer aangesloten? En heb je al gekeken naar het input level in audacity?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 21:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
Aan welke uitgang van de mixer heb je je computer aangesloten? En heb je al gekeken naar het input level in audacity?

Output B. Hij record wel gewoon alleen die ruis wil niet weg, maar ik hoor net dat het wrs aan m'n geluidskaart ligt. Waar kan ik dat input level zien? Ik heb al van alles geprobeerd met audacity maar ik weet niet hoe al die dingen heten :P

Dit is hoe het eruit ziet bij mij: http://i46.tinypic.com/2yuyhj9.png
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 21:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Timothy21 schreef:
Aan welke uitgang van de mixer heb je je computer aangesloten? En heb je al gekeken naar het input level in audacity?

Output B. Hij record wel gewoon alleen die ruis wil niet weg, maar ik hoor net dat het wrs aan m'n geluidskaart ligt. Waar kan ik dat input level zien? Ik heb al van alles geprobeerd met audacity maar ik weet niet hoe al die dingen heten :P

Dit is hoe het eruit ziet bij mij: http://i46.tinypic.com/2yuyhj9.png

Zou sowieso het inputvolume wat lager zetten (Schuifbalkje bij microfoon rechtsboven). Denk dat dat al een hoop scheelt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 21:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dat heb ik ook al een paar keer geprobeerd maar die ruis is er dan nog steeds ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 21:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dat heb ik ook al een paar keer geprobeerd maar die ruis is er dan nog steeds ;)

Ik heb een externe geluidskaart, maar ik heb nooit last van ruis. Een andere reden dan een slechte geluidskaart kan ik dan ook niet bedenken :)

Ik heb deze: http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet bij windows naar opnameapparaten, dan degene selecteren die je gebruikt, en dan daar het volumeniveau veel naar beneden halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:10 
 
Hardtraxxer

nog steeds niemand een oplossing voor het ikey probleem? ik word echt helemaal gek ervan xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 21:45 
 
Hardtraxx Addict

Die budget-Behringer mixers staan er sowieso om bekend om snel ruis te geven en kapot te gaan. Maar aan je plaatje te zien clipt hij gewoon (donkerblauw boven de maximale waarden, +1dB dus), wat Draidy zegt, of het volume van je mixer naar beneden halen (master dus) of je opnameapparaat het volumeniveau wat zachter zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 21:47 
 
Hardtraxx Addict

Boelie-beatz schreef:
nog steeds niemand een oplossing voor het ikey probleem? ik word echt helemaal gek ervan xD


Juiste drivers op internet opzoeken? Staan er misschien 2 opnameapparaten aan waardoor hij de Ikey als secundaire neemt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 01:44 
 
Hardtraxx Newbie

Mensen ik heb 2 actieve speakers (met versterker ingebouwd dus).

Kan het geluid van Speakers slechter worden als er veel stof bijkomt? Dekken jullie speakers af?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 08:21 
 
Hardtraxxer

persoonlijk dek ik alles af als ik klaar ben met draaien, ik weet eigenlijk niet of de speakers ook veel stof vergaren... maar om zeker te zijn zou ik ze nadat je klaar bent (en ze hebt uitgezet) gewoon afdekken. voorkomen is beter dan genezen toch :P


ennuhm over mijn Ikey probleem ---> gefikst :D
het bleek dat je die helemaal niet op de pc kan aansluiten maar dat ie inkomende geluidsdata meteen converteert naar mp3 en dat naar USB-stick schrijft. :D binnenkort dus wat setjes van mij op hardtraxx xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 14:53 
 

Gisteren heb ik een midi controller gekocht maar kon er niet mee voorluistern dus heb ik een geluidskaart erbij gekocht maar het lukt nog steeds niet?
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 19:03 
 
Hardtraxxer

Welke MIDI controler gebruik je? Welk programma om te draaien (VDJ, Tracktor etc.) En welk type geluidskaart heb je aangeschaft? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 21:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ok, heb dus eindelijk die pioneer play/cue knopjes binnen. Volgende week even met mijn vader samen in mijn reloop rmp 2's maken.
Als er interesse is, wil k best een soort van how-to maken ofzo? Kan gewoon foto's maken van iedere stap natuurlijk.
Weet niet of er meer mensen last hebben van hetzelfde probleem (haperende/slecht reagerende play/cue knoppen van reloop).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan iemand mij vertellen hoe je het makkelijkst een cue point zet op een CDJ 2000?

Moet morgen op CDJ 2000's draaien en zodra ik me eerste track startklaar wil maken voor me set (meteen na de intro) wil ik gewoon vanaf dat punt kunnen beginnen.

Op mijn Reloops weet ik het wel maar volgens mij werkt het op CDJ 2000 anders. :P
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner