Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 19:21 
 
Hardtraxxer

Woodside schreef:
Zygoma schreef:
downeyz schreef:
Mischien een slechte vraag maar kom er echt niet uit. Hoe moet ik de cue points verzetten op mijn Reloop Rmp-2? ;$ ik heb van alles geprobeerd maar ik heb m net dus moet alles nog ontdekken.. xd


marsiascout schreef:
1 keer op je cue-point drukken, je jogwheel draaien totdat ie goed staat, je jogwheel loslaten, op play drukken en daarna weer op cue.
Dat werkt bij mijn DN-S1200's.


Dit. En verder zou je misschien de bijgeleverde handleiding kunnen lezen? >.<


Ja gewoon de handleiding lezen staat het in. ikzelf heb Rmp-3 en daar is het gewoon in te vinden.


Ik heb de handleiding gelezen maar snapte er helemaal niks van :$ maar t is me al gelukt. Indderdaad met de Loop in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Nu gaat dit niet echt om DJ gear, maar meer om producers gear en aangezien er in de producers corner geen topic zoals deze is vraag ik het maar hier.

Aangezien ik n Virus heb gekocht die ik niet aan kan sluiten op mn huidige soundcard wil ik n nieuwe kopen. M'n oog is gevallen op de Lexicon Lambda. Hier zit een Midi In / Out op, 2 studiomic ingangen en 2 record ingangen en is dus goed genoeg voor bij mij in mn studio'tje.

Nu moet ik voor de Virus dus 2 ingangen hebben. De Lambda heeft 2 aparte record ingangen (1 & 2), en niet een ingang a la Links en Rechts. Zou ik de Virus hier dan toch fatsoenlijk met Stereo geluid op aan kunnen sluiten?


Niemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 16:33 
 
Hardtraxx Addict

Hey Hardtraxxers, aangezien ik me al een tijdje aan het verdiepen ben ik het mixen, wil ik een beginners setje aan gaan schaffen. Natuurlijk mag het allemaal niet teveel gaan kosten, want ben een hardwerkende student. :P

Nu heb ik het volgende aanbod gekregen:

2x Omnitronic DMS 1150 met een Behringer DMX 700 mixer, voor 225 euro. Natuurlijk kan ik hier niet te veel van verwachten, maar het enigste wat ik wil; is thuis op m'n kamert gewoon lekker plaatjes kunnen draaien en het draaien onder de knie krijgen. Nu heb ik aan iemand het een en ander na gevraagd, maar die zegt dat het troep is. Slechte kwaliteit en te weinig mogelijkheden. Wat moet ik hier mee doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 16:52 
 
Hardtraxxer

Basss27 schreef:
Hey Hardtraxxers, aangezien ik me al een tijdje aan het verdiepen ben ik het mixen, wil ik een beginners setje aan gaan schaffen. Natuurlijk mag het allemaal niet teveel gaan kosten, want ben een hardwerkende student. :P

Nu heb ik het volgende aanbod gekregen:

2x Omnitronic DMS 1150 met een Behringer DMX 700 mixer, voor 225 euro. Natuurlijk kan ik hier niet te veel van verwachten, maar het enigste wat ik wil; is thuis op m'n kamert gewoon lekker plaatjes kunnen draaien en het draaien onder de knie krijgen. Nu heb ik aan iemand het een en ander na gevraagd, maar die zegt dat het troep is. Slechte kwaliteit en te weinig mogelijkheden. Wat moet ik hier mee doen?

Een tijdje door sparen, werken of wachten tot je jarig bent en dan met een beter budget beter apparatuur aanschaffen? ik heb er zelf geen ervaring mee maar je kan het het beste bij iemand uitproberen om zelf te oordelen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 17:15 
 
Hardtraxx Addict

Wat wil je nou eigenlijk toevoegen? :lol: Ik vraag me af of er mensen ervaringen met deze spelertjes hebben, uitproberen heeft geen zin, want ik ben nieuw in dit wereldje en kan daarom niet beoordelen wat goed of slecht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basss27 schreef:
Wat wil je nou eigenlijk toevoegen? :lol:

Serieus kerel, hij geeft je tips & commentaar en jij reageert daar zo op? Ga alsjeblieft weg van dit forum, je hebt hier op deze manier niks te zoeken.
:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 13:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is dit een aardig setje om mee te draaien op verjaardagen/kleine feestjes?
http://www.bax-shop.nl/versterker/skyte ... tails.html
http://www.bax-shop.nl/passieve-fullran ... tails.html
Alvast dank :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 20:30 
 
Hardtraxxer

Als je geluid wilt:
Koop gewoon wat boxen op op marktplaats. Het is niet duur, koop active boxen
en je kunt ze altijd vervangen als ze kapot zijn. Je hebt geen nieuwe boxen
nodig vind ik voor op zo'n feestjes^^

gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 11:11 
 
Hardtraxx Addict

Zygoma schreef:
Basss27 schreef:
Wat wil je nou eigenlijk toevoegen? :lol:

Serieus kerel, hij geeft je tips & commentaar en jij reageert daar zo op? Ga alsjeblieft weg van dit forum, je hebt hier op deze manier niks te zoeken.
:')


Sorry hoor, maar als ik een aardig setje zie ergens, voor een bedrag wat ik eraan uit wil geven, wat heb ik er dan aan als iemand zo uit het niets, zonder onderbouwing roept: Dat spul is slecht, ik zou doorsparen.

Ik wil gewoon beginnen met draaien, dan vraag ik me af of het een leuk setje is. Dan snap jij mijn reactie toch ook wel? Als je begint met auto rijden, kun je eerst ook een oude goedkope auto kopen. Dan nog zullen er mensen zijn die zeggen; oh ik zou doorsparen en een dikke Mercedes oid kopen. Leer je daar beter rijden van? Nee. ;)

Citaat:
Een tijdje door sparen, werken of wachten tot je jarig bent en dan met een beter budget beter apparatuur aanschaffen? ik heb er zelf geen ervaring mee maar je kan het het beste bij iemand uitproberen om zelf te oordelen :)


Het spul wordt gelijk door iemand afgekraakt van alle kanten, maar geeft geen onderbouwing. Zeggen ja je moet wat anders kopen; terwijl hij zelf al aangeeft dat ie er niks vanaf weet. Vandaar mijn gefrustreerde reactie. Mijn excuses!

Inmiddels heb ik het setje gekocht voor 200 euro. Voor dat geld kan je er niks van zeggen, het werkt allemaal prima en ik kan mooi basics onder de knie gaan krijgen van het mixen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 14:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Knul, je mag mij dan even uitleggen waar jij ziet dat die spullen worden "afgekraakt van alle kanten", ik zie het namelijk niet.

Basss27 schreef:
Sorry hoor, maar als ik een aardig setje zie ergens, voor een bedrag wat ik eraan uit wil geven, wat heb ik er dan aan als iemand zo uit het niets, zonder onderbouwing roept: Dat spul is slecht, ik zou doorsparen.

Je vraagt zelf om een mening ("Wat moet ik hier mee doen?"), dan krijg je die, en dan is het niet goed :lol:
En hij zegt nergens dat het slecht is, hij raadt je alleen aan om even door te sparen zodat je een iets uitgebreider setje kan kopen, omdat je bij dit setje waarschijnlijk na een tijdje wat mogelijkheden gaat missen(BPM counter bijv). Verder zegt hij niet dat hij er "niks vanaf weet", hij geeft alleen aan dat hij geen ervaring heeft met dat setje, wat iets heel anders is.

Sorry mods voor de spam, maar ik moest hier even op reageren.
Ontopic stel ik voor. Als meneer nog wat te melden heeft kan dat via PM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk niet dat je na een tijdje een bpm counter gaat missen. Als je die al mist is dat in het begin.

Ik ben niet bekend met Omnitronic dus kan er verder niks over zeggen maar ik raad je wel aan om als eerste setje een niet te duur setje te kopen, stel je vind het niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even lief zijn voor elkaar..

Om maar even te helpen, Omnitronic staat beetje bekend als ''goedkoop''.. Het is dus gewoon weg slecht als je het vergelijkt met bijv. Pioneer. Ik kan die cd-speler van jouw niet meer vinden op Bax-Shop of ergens anders zo snel, dus ik denk dat ze dan al vrij oud zijn. Als 't je allemaal niet zo boeit, en zoals jij zegt, gewoon op je kamer wilt draaien dan zullen ze vast wel geschikt kunnen zijn. 'T is maar net wat voor eisen je d'r zelf aan stelt. Weinig mogelijkheden zal wel, maar effecten, loops, bpm-counter, mooi scherm, usb etc etc zijn gewoon extra's, voor de basis heb je alleen een pitch knop, een cue knop, een play knop, een jogwheel en een mixer nodig. BPM counter is best handig, maar wat ik altijd hoor is dat die BPM counter (zeker op ouder materiaal) heel erg onbetrouwbaar zijn.

De Behringer DMX 700 is ongeveer 't zelfde verhaal. Ik heb de DDM-4000 hier, en het voelt gewoon goedkoop aan. Er zitten heel wat knopjes op, maar ik gebruik nog niet eens 10 % van die knopjes hier thuis. De mixer is voor thuis opzich best prima, heeft lekker veel effecten en ziet er ongeveer zo uit als een DJM-800 (DMX 700 ook trouwens). Het is alleen best goedkoop, gaat sneller stuk en je hebt er sneller problemen mee.

Misschien kun je na klein beetje doorsparen wel een leuk 2e hands setje vinden op marktplaats, of je gaat voor zoiets als dit: http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/n ... tails.html

Als je toch die Omnitronic en Behringer wilt kopen, kijk dan wat de gebreken zijn. Als alles 't nog doen zou dat best een prima setje kunnen zijn om te kijken of je 't leuk vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 09:19 
 
Hardtraxx Addict

Kijk aan, dankjewel voor de heldere feedback! :worship: Inmiddels heb ik het setje gekocht. [200 euro] Alles heb ik getest, niks geen gebreken. Dat zit wel goed dus. Dit is dezelfde speler. Voor het goedkoopste Pioneer setje ben ik minstens het 5/6 voudige kwijt. :P

Het mixen gaat al best lekker nu, alleen weet ik nog niet alle functies precies. Zou je me kunnen vertellen wat ik hier mee kan doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er uit als een loop. Loop van 1/4 beat, loop van 1/8 beat, loop van 1/1 = 1 beat en nog wat.. Weet niet precies, gewoon op 't knopje drukken, zie je vanzelf wat er gebeurd =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 11:59 
 

Ik heb reloop rmp 2.5 alpha's en ik wil daarmee draaien op Virtual DJ... Ik heb de virtual dj pro 7 geinstalleerd op m'n mac.. Maar hoe configureer ik nu die rmp's om ze te gebruiken in Virtual DJ..
Vind het echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 13:16 
 

Ik moet scannen op nieuwe apparatuur. Maar hij vindt het niet... Klotezooi :s
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat moet ik (aan het plaatje te zien) nog erbij kopen voor ik hiermee aan de slag kan:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vinylplaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedoelde de naald & element ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 22:38 
 
Hardtraxx Addict

Voordelige keus:

http://www.bax-shop.nl/elementen-reserve-naalden/stanton-500.v3-element/product-details.html

Betere keus: (Gek genoeg lijkt het erop dat bax geen ortofon meer verkoopt)

http://www.tonecontrol.nl/ortofon-concorde-pro
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 13:51 
 
Hardtraxxer

Hey

Eerst dacht ik dat mijn loopwerk enzo kapot was van mijn RMP2, nu na dit allemaal vervangen te hebben kom ik erachter dat het wieltje waarmee de lezer de cd vastpakt kapot is (eigenlijk niet vast genoeg staat ofoziets)...
Hoe kan ik deze vaster zetten want hij draait de hele tijd op en neer, ik denk dat dat het probleem is want als ik mijn vinger erop duw dan leest hij alles :)

gr Xypes
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Kans zit er dik in dat t de knopjes op de printplaat zijn ;) Ik heb nog ff gekeken, t is de Pioneer DSG1079! Ik heb ze zelf gekocht bij djrepair.nl


Weet je zeker dat je die pioneer knoppen er in kan doen?
Heb net even gekeken en de pioneer knoppen zijn rond en de reloop knoppen hebben een vierkant omhulsel.

Zie foto's:
Reloop:
Afbeelding
Pioneer:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 07:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klopt. De hoogte is wel hetzelfde! Het klik gedeelte komt op dezelfde positie te staan als bij de oude knoppen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 20:02 
 
Hardtraxxer

hey jongens

ik heb een probleem met men traktor S4.

Het programma herkent mn controller niet meer fz, terwijl hij wel is aangesloten. Herinstalatie van het programma deed niets...

Afbeelding
control panel zegt ook dat hij is aangesloten, maar traktor zelf 'ziet' hem niet meer...
iemand een idee?
thanx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 20:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Klopt. De hoogte is wel hetzelfde! Het klik gedeelte komt op dezelfde positie te staan als bij de oude knoppen ;)


Oke, dus ze kunnen er gewoon zonder problemen in dan?! Bestel ik ze vandaag nog :) .
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner