Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Ik heb er zelf geen ervaring mee. Behringer is op zich zo'n slecht merk nog niet. Alleen de mixers wel. In het begin is het echt een top mixer voor die prijs maar na een tijd gaat hij echt kuren vertonen.
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Ik draai momenteel vaak op (examen)feestjes en verjaardagen van vrienden, maar omdat ik zelf geen sterke speakers heb moet ik die momenteel steeds van een vriend lenen :P

Ik ben nu dus op zoek naar een set van goede speakers met redelijk wat vermogen voor een goede prijs.
Kan iemand mij vertellen of deze geschikt zijn?

Danku :)
M
Hardtraxxer
161 posts member since 2010
last seen May 2019
Persoonlijk raad ik dit aan

http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/PA/A ... art-PAH518

Je hebt er ten opzichte van het setje wat je postte hier ook subs bij zitten. En geloof me subs zijn wel zeer fijn om te hebben :)
Hardtraxx Elite
last seen 9 days ago
Zit wat in, al is dat setje wel vrij lastig overal mee naar toe te nemen...
Hardtraxx Elite
last seen 9 days ago
http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/PA/L ... art-PAH443
Is dit een beetje goede prijs/kwaliteit verhouding?
X
Hardtraxxer
221 posts member since 2011
last seen Jan 2014
Ik moet mijn laser in mijn reloop veranderen en heb deze nu binnen.
MAar ik heb zonder het plaatje gekocht (dus alleen laser: KSS213V)
Nu is het probleem dat ik niet weet hoe ik dat oude van dat plaatje afkrijg en die nieuwe er
dus op :D? De oude hangt vast aan een staafje maar hoe krijg ik deze dan los?

Als iemand dit zou weten kan hij dit sturen/hier iets achterlaten?

heel erg bedankt
Last edited by xypes on 29 May 2012 22:58, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
TakkU wrote: