Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 20:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als het goed is kun je gewoon de schroefjes losdraaien, stekkers er uit trekken en een nieuwe erin zetten. Tenminste dat lijkt mij, want het ziet er ongeveer hetzelfde uit als bij een laptop en dat stelt ook niet veel voor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 10:35 
 
Hardtraxxer

Maar zo'n heel nieuw loopwerk op ebay kopen kost keiveel niet?
Als je alleen dit koopt: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... Categories

Dan is dat toch al anders hé?
Want dat is niet heel het ding :O?
Is het dan dit: http://www.ebay.com/itm/NEW-SONY-KSM-21 ... 500wt_1156

gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 23:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kun je niet een loopwerk via Reloop zelf bestellen? Weet je ook zeker dat je het goede hebt. Ik heb eens op het web rondgezocht en het schijnt best makkelijk te zijn dit zelf te vervangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 10:52 
 
Hardtraxxer

Heb van iemand een tutorial gekregen maar ik weet gewoon niet hoe ik uit dat gehele grijs ding alleen het loopwerkje moet vervangen, dus nog ff doorzoeken en hopen dat iemand me dit kan zeggen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon zelf uitzoeken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 10:36 
 
Donateur

Een kerkvereniging van mij heeft oude pioneer cdj100 die aardig stuk zijn nu. Nu willen ze nieuwe aanschaffen, alleen vanwege grote kosten, willen ze niet te veel uitgeven.

Nu willen ze nieuwe CDJ100 kopen, maar mijn vraag is hebben de recentere modellen wel die QUE funtie dat als je hem vast houd en daarna op Play drukt dat het nummer blijft spelen.

Ik zie namelijk ook ergens te koop CDJ100 S, wat is verschil hiermee?

Later!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 12:44 
 
Hardtraxx Newbie

Onlangs 2 pioneer cdj's 800 overgenomen van iemand, maar ben nu op zoek naar een beetje een goedkope flightcase waar ik ze in kan doen en waar ik ze ook in kan gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 23:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Processor schreef:
Onlangs 2 pioneer cdj's 800 overgenomen van iemand, maar ben nu op zoek naar een beetje een goedkope flightcase waar ik ze in kan doen en waar ik ze ook in kan gebruiken.


Onder de 60 euro zul je geen flightcase vinden voor dee CDJ800. Zelf heb ik tassen waarin ik mijn cdjs vervoer en ik moet zeggen dat ze het geld zeker waard zijn. http://www.musicstore.com/en_EN/EUR/DJ/ ... 002738-000
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 10:41 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb mijn oog laten vallen op de Zomo Universal Case Live 1000 is iemand bekend met dit merk of deze flightcases? En zou je de cd spelers ook in de case kunnen gebruiken of zouden ze alleen voor transport zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zover ik weet is zomo gewoon een goed merk, en ja je kunt je spelers gebruiken als ze in de flightcase zitten. Hiervoor haal je het schot voor de cd-gleuf weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 19:22 
 
Hardtraxx Newbie

oke maar hoe zit het dan met de bekabeling achter de speler? zit er een gat in de case waar je de kabeltjes door heen kunt halen? in ieder geval al bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 21:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Processor schreef:
oke maar hoe zit het dan met de bekabeling achter de speler? zit er een gat in de case waar je de kabeltjes door heen kunt halen? in ieder geval al bedankt :)


Bij mijn Zomo case voor de DN-S1200's en DN-X120 is er een vak achter de spelers met ruimte voor de bekabeling. Boven dit vak zit een plan die je weg kunt halen met een gat erin waar de kabels doorheen kunnen. Ik neem aan dat dit bij alle cases is. Zelf vind ik dit met de plank niet zo fijn en deze laat ik er meestal ook uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 01:23 
 
Donateur

Heeft iemand ervaring met de Numark NDX 900....? Ik wil mijn CDJ 200 gaan vervangen voor andere, niet voor serieus gebruik maar gewoon voor thuis. Nu wil ik gewoon wat meer kunnen, maar dej CDJ's zijn gewoon wat prijzig. Is de Numark NDX 900 voor 400,00 per stuk een goede keuze in die prijs klasse?

Of zijn het slechte dingen? Levensduur etc...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je zou ook kunnen overwegen om je tweedehands pioneers te halen, scheelt een hoop in prijs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag 24 mei misschien ergens B2B draaien met een vriend op een studentenavond waar hardstyle/hardcore zal worden gedraaid. Dit zou dan mijn eerste optreden worden voor publiek. :)

Ik zit alleen met het volgende ; Hoogst waarschijnlijk staan daar CDJ 1000's en heb tot nog toe altijd op mijn eigen Reloop Rmp-1's gedraaid, de plaat rechtleggen indien nodig deed ik met pitch bend (jogwheel van Reloop werkt niet zo lekker hiervoor). Maar op CDJ 1000's zitten geen pitch bend knoppen heb ik vernomen? Maar ik weet wel dat het jogwheel daar wél lekker op werkt om de plaat recht te leggen indien nodig.

Zou het ter plekke heel erg wennen zijn om opeens met het joghweel te moeten werken als je pitch bend gewend bent om eventueel te corrigeren en een plaat recht te leggen, of denken jullie dat dit geen problemen zou moeten opleveren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat dit geen enkel probleem op levert, let er wel op dat als vinyl mode aanstaat je alleen aan de zijkant draait en niet de bovenkant pakt. Verder zou ik gewoon in het begin heel subtiel eraan draaien tot je het een beetje aanvoelt en dan zit het wel goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Mag 24 mei misschien ergens B2B draaien met een vriend op een studentenavond waar hardstyle/hardcore zal worden gedraaid. Dit zou dan mijn eerste optreden worden voor publiek. :)

Ik zit alleen met het volgende ; Hoogst waarschijnlijk staan daar CDJ 1000's en heb tot nog toe altijd op mijn eigen Reloop Rmp-1's gedraaid, de plaat rechtleggen indien nodig deed ik met pitch bend (jogwheel van Reloop werkt niet zo lekker hiervoor). Maar op CDJ 1000's zitten geen pitch bend knoppen heb ik vernomen? Maar ik weet wel dat het jogwheel daar wél lekker op werkt om de plaat recht te leggen indien nodig.

Zou het ter plekke heel erg wennen zijn om opeens met het joghweel te moeten werken als je pitch bend gewend bent om eventueel te corrigeren en een plaat recht te leggen, of denken jullie dat dit geen problemen zou moeten opleveren?


Waarom werkt je jogwheel niet zo lekker? Heb zelf ook rmp-1's en heb er geen enkel probleem mee.. Heb af en toe ook gedraaid op cdj 800's, en kan je vertellen dat het alleen in het begin heel even wennen is aangezien het jogwheel van de Reloop's wat losser zit, maar verder ben je zo gewend aan CDJ's en zul je meteen merken dat die veel gruwelijker en makkelijker zijn om mee te werken.

Dus ga de komende twee weken gewoon ff lekker met je jogwheel op de Reloop's draaien, dan komt het echt wel goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 18:38 
 
Hardtraxx Newbie

goeieavond,

ik heb een probleem met me pioneer ddj t1 met als software traktor

maar nou heb ik een probleem met het voor beluisteren ik kom er maar niet uit
ik krijg alleen het geluid eruit van wat er gebeurt op de pioneer zelf dus ik kan geen nummers voor beluisteren .
het zal vast wel met een kleine instelling te maken hebben maar wie kan mijn helpen ? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wil de Pioneer Ddj-ergo kopen om gewoon een beetje in me kamer te draaien, en een beetje te hobby'e.

Nu zit ik te twijfelen of ik er ook een stel monitors bij neem aangezien mijn kamer heel klein in en het volgens mij wel met een paar logitec boxen afkan.

Wat raden jullie aan? gewoon de ddj-ergo zonder monitor
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 17:42 
 
Hardtraxx Newbie

@Project 141
ik heb die allebij gewoon op het midden staan :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik twijfel nog tussen de RELOOP TERMINAL MIX 2 en de Ddj-ergo. Wat zouden jullie aanraden??
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 23:15 
 
Hardtraxx Addict

@dbafca, je moet ervoor zorgen dat álle outputs (Master, booth, headphones) door je Pioneer gaat. Traktor kan het signaal niet in de computer afsplitsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 14:02 
 
Hardtraxx Newbie

Rossieking schreef:
Ik twijfel nog tussen de RELOOP TERMINAL MIX 2 en de Ddj-ergo. Wat zouden jullie aanraden??


Ik heb de ergo en moet zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben, vooral als je hem gebruikt met Traktor software!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 19:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Even een vraagje voor de dj's, als ik een ander merk dan pioneer koop (bijv Numark), kan ik dan wel met pioneers overweg mocht dat nodig zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zolang de bediening van het apparaat gewoon het zelfde werkt wel, wat meestal wel zo is. Alleen bij Numark wat ik zo uit mijn hoofd even weet zijn enkele functies zoals cue-points instellen anders. Maar dat weet ik niet zeker, zul je even moeten wachten op de reactie van een ander :)
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner