Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

is het het waard om een midi-keyboard te kopen?
en zo ja, heeft iemand ervaring met:
http://www.bax-shop.nl/midi-keyboards/m-audio-ekeys-37-midi-keyboard/product-details.html
of
http://www.bax-shop.nl/midi-keyboards/icon-ikey-mini-midi-keyboard/product-details.html
of
http://www.bax-shop.nl/midi-keyboards/akai-lpk25-midi-keyboard/product-details.html

het moet wel werken met Cubase 5

ik ben namelijk wel geinterreseerd in zo'n midi keyboard, want ik krijg mn melodien soms niet op de piano roll,
en voor als ik geen melodie weet kan ik dan gewoon wat uitproberen lijkt me. ;)

ik ben vooral geinterreseerd in die van AKAI vanwege de hoge review cijfertjes en het formaat. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben van plan om binnen nu en hele korte tijd een externe geluidskaart aan te schaffen, voor het gebruik voor (voor nu nog) digitaal te mixen, heb geen idee welke ik heb beste kan nemen, en waar ik die het beste kan kopen. Iemand wat suggesties voor me? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 22:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De M-Audio Fast Track Pro vind ik wel een aardig kaartje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nitroxx schreef:
De M-Audio Fast Track Pro vind ik wel een aardig kaartje :thumbup:


die kost al gauw 150 - 200 euro zo te zien, goedkopere mogelijkheid misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik ben op zoek naar een goede mixer,maar heb er een 200 a 300euro voor over.

k heb al wat rond zitten kijken op internet en kwam deze http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/behringer-djx-750-pro-dj-mixer/product-details.htmltegen :)

heeft iemand deze of gehad? en wat vind je ervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 16:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik heb hem zeer goeie mixer :D alleen als je master open hebt staan en geen muziek aan hoor je een ruis door je boxen maar daar komt je muziek wel overheen;) verder heb k nog niks ontdekt wat me tegenvalt eraan heb hem nu 5 maande ofso denk
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog suggesties voor een externe geluidskaart (usb) max. 50 euro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Iemand nog suggesties voor een externe geluidskaart (usb) max. 50 euro?

daar ken k niks van ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HARDSTYLE_XD_tbse schreef:
93Wesley93 schreef:
Iemand nog suggesties voor een externe geluidskaart (usb) max. 50 euro?

daar ken k niks van ;)

zeg dan ook niks :')

Waar heb je de geluidskaart voor nodig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
HARDSTYLE_XD_tbse schreef:
93Wesley93 schreef:
Iemand nog suggesties voor een externe geluidskaart (usb) max. 50 euro?

daar ken k niks van ;)

zeg dan ook niks :')

Waar heb je de geluidskaart voor nodig?


Voor nu digitaal mixen (Virtual DJ) maar ben binnen nu en korte tijd van plan om mijn eerste setje aan te schaffen, ik wil dus voorluisteren met me headphone. Dat gaat nu ook zonder een tweede geluidskaart maar op een erg storende manier, door een oor kan het en dan speelt het geluid zich dus ook af door een van mijn speakers
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Voor nu digitaal mixen (Virtual DJ) maar ben binnen nu en korte tijd van plan om mijn eerste setje aan te schaffen, ik wil dus voorluisteren met me headphone. Dat gaat nu ook zonder een tweede geluidskaart maar op een erg storende manier, door een oor kan het en dan speelt het geluid zich dus ook af door een van mijn speakers


Die dingen kosten iets van 10 euro. Weet zo alleen niet waar, en hoeveel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
93Wesley93 schreef:
Voor nu digitaal mixen (Virtual DJ) maar ben binnen nu en korte tijd van plan om mijn eerste setje aan te schaffen, ik wil dus voorluisteren met me headphone. Dat gaat nu ook zonder een tweede geluidskaart maar op een erg storende manier, door een oor kan het en dan speelt het geluid zich dus ook af door een van mijn speakers


Die dingen kosten iets van 10 euro. Weet zo alleen niet waar, en hoeveel :P


Hm oke toch bedankt dan zal ik zelf even verder zoeken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die hercules console kopen is ook een optie. Is compatibel met VDJ en daar kan je een headphone inpluggen. Heb er eigenlijk geen idee meer van hoeveel die kost denk iets van een 150euro fzo. Ben daar ook mee begonnen vroeger. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HARDSTYLE_XD_tbse schreef:
ik ben op zoek naar een goede mixer,maar heb er een 200 a 300euro voor over.

k heb al wat rond zitten kijken op internet en kwam deze http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/behringer-djx-750-pro-dj-mixer/product-details.htmltegen :)

heeft iemand deze of gehad? en wat vind je ervan?

ik vind altijd bij behringer dat ze er goed uitzien maar de kwaliteit is gewoon meuk, er hoeft maar een beetje stof in te komen en het is al klaar met je faders.. ik zou gewoon dan voor reloop of numark gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ ShaG schreef:
HARDSTYLE_XD_tbse schreef:
ik ben op zoek naar een goede mixer,maar heb er een 200 a 300euro voor over.

k heb al wat rond zitten kijken op internet en kwam deze http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/behringer-djx-750-pro-dj-mixer/product-details.htmltegen :)

heeft iemand deze of gehad? en wat vind je ervan?

ik vind altijd bij behringer dat ze er goed uitzien maar de kwaliteit is gewoon meuk, er hoeft maar een beetje stof in te komen en het is al klaar met je faders.. ik zou gewoon dan voor reloop of numark gaan

Numark? Dat staat nog onder Behringer....
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
DJ ShaG schreef:
HARDSTYLE_XD_tbse schreef:
ik ben op zoek naar een goede mixer,maar heb er een 200 a 300euro voor over.

k heb al wat rond zitten kijken op internet en kwam deze http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/behringer-djx-750-pro-dj-mixer/product-details.htmltegen :)

heeft iemand deze of gehad? en wat vind je ervan?

ik vind altijd bij behringer dat ze er goed uitzien maar de kwaliteit is gewoon meuk, er hoeft maar een beetje stof in te komen en het is al klaar met je faders.. ik zou gewoon dan voor reloop of numark gaan

Numark? Dat staat nog onder Behringer....

nee hoor numark houd het egt lang vol ik had eerst ook numark op een gegeven moment helemaal verstoft en nog gewoon draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 22:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

als je die bijna dagelijks gebruikt word die dan zo heell stoffig ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HARDSTYLE_XD_tbse schreef:
als je die bijna dagelijks gebruikt word die dan zo heell stoffig ?

Dat maakt toch niks uit? Stof komt er sowieso wel op. Als je er tussen het draaien door een decksaver op legt hou je nog wel een berg stof tegen maar zonder bescherming komt er altijd vuil in.

the sidespinnars schreef:
nee hoor numark houd het egt lang vol ik had eerst ook numark op een gegeven moment helemaal verstoft en nog gewoon draaien!

Oke, dat zou heel goed kunnen hoor :) Maar volgens mij zit er zo weinig verschil tussen die merken binnen dat budget dat het niet veel uitmaakt wat je kiest qua degelijkheid. Kun je beter naar de gebruiksvriendelijkheid (scrabblewoord) en het uiterlijk kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 23:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
HARDSTYLE_XD_tbse schreef:
als je die bijna dagelijks gebruikt word die dan zo heell stoffig ?

Dat maakt toch niks uit? Stof komt er sowieso wel op. Als je er tussen het draaien door een decksaver op legt hou je nog wel een berg stof tegen maar zonder bescherming komt er altijd vuil in.

bestaad er een decksaver voor deze mixer k heb op bax shop aan het zien geweest maar denk niet dat die er op staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HARDSTYLE_XD_tbse schreef:
maarten1410 schreef:
HARDSTYLE_XD_tbse schreef:
als je die bijna dagelijks gebruikt word die dan zo heell stoffig ?

Dat maakt toch niks uit? Stof komt er sowieso wel op. Als je er tussen het draaien door een decksaver op legt hou je nog wel een berg stof tegen maar zonder bescherming komt er altijd vuil in.

bestaad er een decksaver voor deze mixer k heb op bax shop aan het zien geweest maar denk niet dat die er op staat

Zo, hallo. Typcursus nodig?

Ik neem aan dat je bedoeld: Bestaan er ook decksavers voor de Behringer mixer waar ik het op de vorige pagina over had? Ik heb even op de site van Bax-Shop gekeken maar daar zie ik ze zo snel niet staan.

Mijn antwoord: ik niet geen idee weten of dingen zijn. maar ancders misschien zelf bakje meaken voor deropverheen.

Hoop dat je hier iets mee kunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 23:44 
 
Hardtraxx Veteran

hhhhm als ik me pioneer's binnen heb moet ik denk ook maar een paar van die decksaver's kopen denk want ik wil er wel zuinig op zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
hhhhm als ik me pioneer's binnen heb moet ik denk ook maar een paar van die decksaver's kopen denk want ik wil er wel zuinig op zijn!

Ik weet niet of je ook een pioneer mixer hebt maar je kunt dan een complete set kopen. Twee voor je spelers, één voor je mixer. Ben je iets goedkoper uit en die dingen gaan gewoon nooit stuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 23:52 
 
Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
the sidespinnars schreef:
hhhhm als ik me pioneer's binnen heb moet ik denk ook maar een paar van die decksaver's kopen denk want ik wil er wel zuinig op zijn!

Ik weet niet of je ook een pioneer mixer hebt maar je kunt dan een complete set kopen. Twee voor je spelers, één voor je mixer. Ben je iets goedkoper uit en die dingen gaan gewoon nooit stuk :)

ja het word sowieso lastig want ik neem geen pioneer mixer (te duur voor mij op dit moment) en zo te zien hebben ze geen decksaver voor een reloop RMX 40 :/ en alleen al de decksaver's voor me cdj 900's kosten 80 euro (en op dit moment is dat gewoon te duur voor mij) ik denk dat ik eerst zelf maar is wat ga fiksen ervoor als ze maar stof vrij zijn toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 00:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Zo, hallo. Typcursus nodig?

Ik neem aan dat je bedoeld: Bestaan er ook decksavers voor de Behringer mixer waar ik het op de vorige pagina over had? Ik heb even op de site van Bax-Shop gekeken maar daar zie ik ze zo snel niet staan.

Mijn antwoord: ik niet geen idee weten of dingen zijn. maar ancders misschien zelf bakje meaken voor deropverheen.

Hoop dat je hier iets mee kunt.


goed idee van dat bakje :) dank u

sorry voor mijn taalgebruik (slecht getypte woorden) zal er op letten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 00:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je een beetje handig bent met een decoupeerzaag kan je t opzich zelf ook nog wel maken met wat plexiglas :P
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner