Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 01:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Als je een beetje handig bent met een decoupeerzaag kan je t opzich zelf ook nog wel maken met wat plexiglas :P

ik ben al aan het denken hoe ik het moet doen :)

heb een tijdje gelden gezien bij een maat van mij dat er een soort plastic doek over zijn mixer enz. hing/lach ^^ zal er morgen is een goed idee op zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 01:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
ja het word sowieso lastig want ik neem geen pioneer mixer (te duur voor mij op dit moment) en zo te zien hebben ze geen decksaver voor een reloop RMX 40 :/ en alleen al de decksaver's voor me cdj 900's kosten 80 euro (en op dit moment is dat gewoon te duur voor mij) ik denk dat ik eerst zelf maar is wat ga fiksen ervoor als ze maar stof vrij zijn toch?

Nee voor Reloop heb je ze niet en ja ze zijn prijzig maar je kunt ze ook zelf maken van plexiglass zoals Takku ook zegt.

Het makkelijkst is dan 1 platte plaat bovenop, links en rechts een lange strook eraan plakken en ook aan de voor- en achterkant zodat je een soort deksel maakt :) Kit in de hoekjes en hoppakee! Ben je nog goedkoper uit ook.

HARDSTYLE_XD_tbse schreef:
heb een tijdje gelden gezien bij een maat van mij dat er een soort plastic doek over zijn mixer enz. hing/lach ^^ zal er morgen is een goed idee op zoeken.

Ja een bakje moet je maken :) hoeft niet heel moeilijk te zijn. Misschien dat de plaatselijke bouwmarkt het zo voor je kan zagen, dan hoef je alleen nog zelf te plakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 12:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
the sidespinnars schreef:
ja het word sowieso lastig want ik neem geen pioneer mixer (te duur voor mij op dit moment) en zo te zien hebben ze geen decksaver voor een reloop RMX 40 :/ en alleen al de decksaver's voor me cdj 900's kosten 80 euro (en op dit moment is dat gewoon te duur voor mij) ik denk dat ik eerst zelf maar is wat ga fiksen ervoor als ze maar stof vrij zijn toch?

Nee voor Reloop heb je ze niet en ja ze zijn prijzig maar je kunt ze ook zelf maken van plexiglass zoals Takku ook zegt.

Het makkelijkst is dan 1 platte plaat bovenop, links en rechts een lange strook eraan plakken en ook aan de voor- en achterkant zodat je een soort deksel maakt :) Kit in de hoekjes en hoppakee! Ben je nog goedkoper uit ook.

HARDSTYLE_XD_tbse schreef:
heb een tijdje gelden gezien bij een maat van mij dat er een soort plastic doek over zijn mixer enz. hing/lach ^^ zal er morgen is een goed idee op zoeken.

Ja een bakje moet je maken :) hoeft niet heel moeilijk te zijn. Misschien dat de plaatselijke bouwmarkt het zo voor je kan zagen, dan hoef je alleen nog zelf te plakken!

ik volg zelf houtbewerking op school dus moeilijk is het niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een flightcase is ook erg handig en kan ook dienen om je mixer; turntables, cd spelers af te dekken en het is ook nog eens handig voor als je ze eens ergens mee heen neemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nitroxx schreef:
Een flightcase is ook erg handig en kan ook dienen om je mixer; turntables, cd spelers af te dekken en het is ook nog eens handig voor als je ze eens ergens mee heen neemt.

is idd ook handig maar kost ook al weer ong 100euro meer :/
http://www.bax-shop.nl/mixer/cd-speler-cases/road-ready-rr12mix-flightcase-voor-12-inch-mixer/product-details.html
en dat is wel wat te veel vind ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

deze is mss wel iets goed passen mijn 2 cd-spelers ook in :P
http://www.bax-shop.nl/mixer/cd-speler-cases/jb-systems-dj-case-200/product-details.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 15:14 
 
Hardtraxx Veteran

ik heb een vraagje ik ben op zoek naar een 4 kanaals mixer met effecten en ik zat te denken aan de reloop RMX 40 blackfire maar weten jullie misschien nog een betere mixer voord dat geld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb de RMX-40 USB en ik ben er eigenlijk echt wel tevreden over, werkt perfect voor mij. Denk dat de blackfire wel te vergelijken is maar dan gewoon zonder de usb aansluitingen en de interne geluidskaarten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

Nitroxx schreef:
Ik heb de RMX-40 USB en ik ben er eigenlijk echt wel tevreden over, werkt perfect voor mij. Denk dat de blackfire wel te vergelijken is maar dan gewoon zonder de usb aansluitingen en de interne geluidskaarten.

zou ik de usb en interne geluidskaarten nodig hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hangt ervan af hoe je hem wil gaan gebruiken, als je van plan bent om je pc te gaan gebruiken als ingang voor 2 kanalen in samenwerking met een softwareprogramma zoals Traktor dan heb je die nodig ja. Anders moet je nog een externe geluidskaart voorzien. Wil je echter gewoon standaard 2 platenspelers en 2 cd spelers aansluiten heb je die helemaal niet nodig.

Ik heb die mixer toen in de tijd gekocht omdat ik met Traktor werkte en 2 platenspelers en dan had ik die 4 ingangen mooi benut met 2 hardware ingangen en 2 software. Tegenwoordig heb ik digitale vinyl en heb ik ze eigenlijk niet meer nodig. Gebruik alleen nog 1 usb aansluiting op de mixer om men mixen op te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 15:36 
 
Hardtraxx Veteran

Nitroxx schreef:
Hangt ervan af hoe je hem wil gaan gebruiken, als je van plan bent om je pc te gaan gebruiken als ingang voor 2 kanalen in samenwerking met een softwareprogramma zoals Traktor dan heb je die nodig ja. Anders moet je nog een externe geluidskaart voorzien. Wil je echter gewoon standaard 2 platenspelers en 2 cd spelers aansluiten heb je die helemaal niet nodig.

Ik heb die mixer toen in de tijd gekocht omdat ik met Traktor werkte en 2 platenspelers en dan had ik die 4 ingangen mooi benut met 2 hardware ingangen en 2 software. Tegenwoordig heb ik digitale vinyl en heb ik ze eigenlijk niet meer nodig. Gebruik alleen nog 1 usb aansluiting op de mixer om men mixen op te nemen.

nee ik ga geen software gebruiken maar je kan tog ook opnemen zonder usb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tuurlijk maar ik werk met een laptop (al een vrij oude) en die geluidskaart is ook niet al te best dat daarin zit. Dus de beste manier voor mij om op te nemen is via usb ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

Nitroxx schreef:
Tuurlijk maar ik werk met een laptop (al een vrij oude) en die geluidskaart is ook niet al te best dat daarin zit. Dus de beste manier voor mij om op te nemen is via usb ;)

oke ik ga nog is goed kijken wat het beste uitkomt voor mij bedankt voor de info!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
the sidespinnars schreef:
ja het word sowieso lastig want ik neem geen pioneer mixer (te duur voor mij op dit moment) en zo te zien hebben ze geen decksaver voor een reloop RMX 40 :/ en alleen al de decksaver's voor me cdj 900's kosten 80 euro (en op dit moment is dat gewoon te duur voor mij) ik denk dat ik eerst zelf maar is wat ga fiksen ervoor als ze maar stof vrij zijn toch?

Nee voor Reloop heb je ze niet en ja ze zijn prijzig maar je kunt ze ook zelf maken van plexiglass zoals Takku ook zegt.

Het makkelijkst is dan 1 platte plaat bovenop, links en rechts een lange strook eraan plakken en ook aan de voor- en achterkant zodat je een soort deksel maakt :) Kit in de hoekjes en hoppakee! Ben je nog goedkoper uit ook.

HARDSTYLE_XD_tbse schreef:
heb een tijdje gelden gezien bij een maat van mij dat er een soort plastic doek over zijn mixer enz. hing/lach ^^ zal er morgen is een goed idee op zoeken.

Ja een bakje moet je maken :) hoeft niet heel moeilijk te zijn. Misschien dat de plaatselijke bouwmarkt het zo voor je kan zagen, dan hoef je alleen nog zelf te plakken!

Net zoiets als ik heb bedoel je dus :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Net zoiets als ik heb bedoel je dus :kiss:

Sterker nog: PRECIES zoals jij het hebt gedaan :D Had er wel eens aan gedacht en heb bij jou goed gekeken hoe het zat. Prima oplossing!

Maar ik ga gewoon voor decksavers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Piaaa schreef:
Net zoiets als ik heb bedoel je dus :kiss:

Sterker nog: PRECIES zoals jij het hebt gedaan :D Had er wel eens aan gedacht en heb bij jou goed gekeken hoe het zat. Prima oplossing!

Maar ik ga gewoon voor decksavers :P

Vind het er ook erg strak uitzien, idee kwam ook nog is van mezelf haha !
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 15:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik weet niet of ik in het goede topic zit maar ik heb de volgende vraag:
Hoe kun je zien of monitoren actief of passief zijn?
Ik kan de JBL Control 5 overkopen en moet weten of die passief of actief zijn.
Iemand trouwens ervaring met deze boxen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
Ik weet niet of ik in het goede topic zit maar ik heb de volgende vraag:
Hoe kun je zien of monitoren actief of passief zijn?
Ik kan de JBL Control 5 overkopen en moet weten of die passief of actief zijn.
Iemand trouwens ervaring met deze boxen?

Bij de krk is het zo als ze actief zijn, dat je met bepaalde knoppen achterop de versterker die erin zit kan bij en instellen.
Neem aan als het een passieve box is dat dit er niet op zitten.
Verder zou ik het ook niet weten eigenlijk ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Atraxisz schreef:
Ik weet niet of ik in het goede topic zit maar ik heb de volgende vraag:
Hoe kun je zien of monitoren actief of passief zijn?
Ik kan de JBL Control 5 overkopen en moet weten of die passief of actief zijn.
Iemand trouwens ervaring met deze boxen?

Bij de krk is het zo als ze actief zijn, dat je met bepaalde knoppen achterop de versterker die erin zit kan bij en instellen.
Neem als een box passief is dat dit er niet op zit.
Verder zou ik het ook niet weten eigenlijk ...

om het simpel te houden een actieve box heb knoppen achterop om alles af te stellen etc.. en een passieve box heb alleen aansluiting voor speaker kabel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:15 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo!
Ben net nieuw hier en had een vraagje over een set die ik wil gaan halen.
Het betreft 2 x reloop rmp-1 en 1 x Behringer djx 750.
Wil ze alleen graag 2e hands halen voor zo goedkoop mogelijk om te kijken
of ik het wel echt leuk vind. (denk het haast wel hoor

Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:21 
 
Hardtraxx Veteran

karssie schreef:
Hallo!
Ben net nieuw hier en had een vraagje over een set die ik wil gaan halen.
Het betreft 2 x reloop rmp-1 en 1 x Behringer djx 750.
Wil ze alleen graag 2e hands halen voor zo goedkoop mogelijk om te kijken
of ik het wel echt leuk vind. (denk het haast wel hoor

Alvast bedankt!

zou je niet eerst is met software als VDJ beginnen om te kijken of je het wat vind? en als je die set zo goedkoop mogelijk wil dan zul je toch egt moeten zoeken op marktplaats!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

karssie schreef:
Hallo!
Ben net nieuw hier en had een vraagje over een set die ik wil gaan halen.
Het betreft 2 x reloop rmp-1 en 1 x Behringer djx 750.
Wil ze alleen graag 2e hands halen voor zo goedkoop mogelijk om te kijken
of ik het wel echt leuk vind. (denk het haast wel hoor

Alvast bedankt!

En... wat is je vraag dan?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
karssie schreef:
Hallo!
Ben net nieuw hier en had een vraagje over een set die ik wil gaan halen.
Het betreft 2 x reloop rmp-1 en 1 x Behringer djx 750.
Wil ze alleen graag 2e hands halen voor zo goedkoop mogelijk om te kijken
of ik het wel echt leuk vind. (denk het haast wel hoor

Alvast bedankt!

En... wat is je vraag dan?

:lol:

denk dat hij bedoeld of wij voor hem gaan zoeken naar dat setje zo goedkoop mogelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
maarten1410 schreef:
karssie schreef:
Hallo!
Ben net nieuw hier en had een vraagje over een set die ik wil gaan halen.
Het betreft 2 x reloop rmp-1 en 1 x Behringer djx 750.
Wil ze alleen graag 2e hands halen voor zo goedkoop mogelijk om te kijken
of ik het wel echt leuk vind. (denk het haast wel hoor

Alvast bedankt!

En... wat is je vraag dan?

:lol:

denk dat hij bedoeld of wij voor hem gaan zoeken naar dat setje zo goedkoop mogelijk ;)

Hij weet al wat hij wilt en wil er nog wat over vragen... tenminste zo lees ik het :P Maar volgens mij gaan we er niks meer van horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:43 
 
Hardtraxx Veteran

weetje ik vind het wel best :P
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner