genelec is niet egt mooi maar ook niet totaal lelijk deze dingen zijn best lelijkTakkU wrote:Monitors zou ik ook niet zozeer op uiterlijk kopen hoor..the sidespinnars wrote:alleen voor het uiterlijk hoef je het niet te doenDemian wrote:Ik heb aantal jaar geleden 2e hands philips MFB's gekocht, zijn actieve speakers die niet meer gemaakt worden, maar kwalititeit is zeer hoog.
Je zou je dr even in moeten verdiepen maar het principe achter die speakers is geniaal, des tijds waren ze hun tijd ver vooruit en niet te betalen daarom zijn ze ook niet meer in de handel maar 2e hands is het prima te doen.Genelecs zijn ook niet echt bepaald mooie speakers, maar wel fucking dik geluid!
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
-
DHardtraxxer
- 248 posts member since 2010
- last seen Jan 2026
Ligt er aan hahah ik heb MFB 585 en die zijn zonder kap best te aanschouwen
maar het geluid is 
Ik wil binnenkort ook cd spelertjes halen en heb bij meerdere mensen zo'n logitech setje erbij zien staan. Nu heb ik de Logitech X540 5.1 maar kun je dan zo 2 boxjes rechtstreeks naar je mixer sturen of moet eerst de subwoofer en alles erachter?
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Bij dat soort systemen zit meestal de versterker in de subwoofer dus zal je waarschijnlijk alles via de subwoofer moeten laten gaan.Atraxisz wrote:Ik wil binnenkort ook cd spelertjes halen en heb bij meerdere mensen zo'n logitech setje erbij zien staan. Nu heb ik de Logitech X540 5.1 maar kun je dan zo 2 boxjes rechtstreeks naar je mixer sturen of moet eerst de subwoofer en alles erachter?
als je geld genoeg hebt moet je gewoon een setje actieve studio monitoren aanschaffen, is veel gemakkelijker
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
waarom heeft het hier iedereen over monitoren speakers, waarom niet gewoon fullrange van 250 watt rms, 12 inch ofz.. Kun je altijd nog voor vele anderen dingen gebruiken, kleine feestjes ofz. 
jah maar die dingen zijn vaak best lomp en laat staan dat ik dat in me kleine 6 bij 4 kamertje ga zetten 
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
monitoren geven vooral een heel eerlijk geluid...Timmer wrote:waarom heeft het hier iedereen over monitoren speakers, waarom niet gewoon fullrange van 250 watt rms, 12 inch ofz.. Kun je altijd nog voor vele anderen dingen gebruiken, kleine feestjes ofz.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
ja maar het gaat hier over dj spul he,, voor produceren snap ik het.. Maar voor home DJ's nietOverload wrote:monitoren geven vooral een heel eerlijk geluid...Timmer wrote:waarom heeft het hier iedereen over monitoren speakers, waarom niet gewoon fullrange van 250 watt rms, 12 inch ofz.. Kun je altijd nog voor vele anderen dingen gebruiken, kleine feestjes ofz.vooral belangrijk voor producers...
vraagje ik ga donderdag naar bax-shop maar twijfel nog of ik een denon dn-s700 ga halen of Reloop RMP1 wat raden jullie mij aan? 
en ga niet zeggen door sparen want het is alleen voor thuisgebruik
alleen hoorde wel iets over buttons bij rmp1s?
Ik heb zelf de dn-s 700 en heb ook op de reloops gedraaid, persoonlijk vind ik de denons veel fijner.
Compacter en fijner i.m.o. dan
Compacter en fijner i.m.o. dan
oke dat moest k dus even weten
heb nou ook even filmpjes ervan gekeken en de denon bevalt me dan het meest
heb nou ook even filmpjes ervan gekeken en de denon bevalt me dan het meest
De RMP1 heeft een zwaar brakke CUE knop.. Die dingen gaan echt bijna standaard om de paar weken naar de klote.. Als je de RMP2 of RMP3 neemt is t gefixedthe_sequence wrote:vraagje ik ga donderdag naar bax-shop maar twijfel nog of ik een denon dn-s700 ga halen of Reloop RMP1 wat raden jullie mij aan?
Heb uiteindelijk ook spijt dat ik voor RMP1's ben gegaan, 1 speler heeft nu dus na 1 jaar het CUE probleem..TakkU wrote:De RMP1 heeft een zwaar brakke CUE knop.. Die dingen gaan echt bijna standaard om de paar weken naar de klote.. Als je de RMP2 of RMP3 neemt is t gefixedthe_sequence wrote:vraagje ik ga donderdag naar bax-shop maar twijfel nog of ik een denon dn-s700 ga halen of Reloop RMP1 wat raden jullie mij aan?
Ik ga hem binnenkort opsturen, en dan mijn set verkopen.
Zit er niet bij.Atraxisz wrote:Aan de prijs te zien wel..Helya wrote:Heb een vraagje over de Hercules DJ Control Steel. Zit er een geluidskaart bij? Zoniet, weten jullie wat een goede geluidskaart is?
Neem er gewoon een USB geluidskaart bij van 10 Euro en het probleem is opgelost.
En heb je tenminste zwaar brak geluid..RiStyle wrote:Zit er niet bij.Atraxisz wrote:Aan de prijs te zien wel..Helya wrote:Heb een vraagje over de Hercules DJ Control Steel. Zit er een geluidskaart bij? Zoniet, weten jullie wat een goede geluidskaart is?
Neem er gewoon een USB geluidskaart bij van 10 Euro en het probleem is opgelost.
Zo heb ik het ook gedaan, eerst laten herstellen en dan voor een lage prijs verkocht en pioneer gekochtTeknizion wrote:Heb uiteindelijk ook spijt dat ik voor RMP1's ben gegaan, 1 speler heeft nu dus na 1 jaar het CUE probleem..
Ik ga hem binnenkort opsturen, en dan mijn set verkopen.
Wereld van verschil die dinge
Voor welke prijs heb je het dan verkocht?lorennzkee wrote:Zo heb ik het ook gedaan, eerst laten herstellen en dan voor een lage prijs verkocht en pioneer gekochtTeknizion wrote:Heb uiteindelijk ook spijt dat ik voor RMP1's ben gegaan, 1 speler heeft nu dus na 1 jaar het CUE probleem..
Ik ga hem binnenkort opsturen, en dan mijn set verkopen..
Wereld van verschil die dinge
350 voor 2x reloop RMP1's
Redelijk goedkoop maar moest er gewoon zo snel mogelijk vanaf
Redelijk goedkoop maar moest er gewoon zo snel mogelijk vanaf
@ Takku
Zwaar brak? Nee hoor gewoon normaal zonder stotter of wat dan ook.
vandaag denon dn-s700 gekocht voor mij perfekt ding:D
Tja.. Knap dat jij voor 10 euro een geluidskaart kan krijgen die t goed doet... Als er iets meuk is zijn t wel die goedkope geluidskaartenRefuze wrote:@ Takku
-
RHardtraxx Newbie
- 20 posts member since 2009
- last seen Jun 2012
Ik heb de cdj 850 set met een djm 700 mengpaneel met Jb system AM-50 weet iemand welke kabels ik nodig heb om ze aan mijn mengpaneel aan te sluiten?
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
hebben ze geen XLR aansluiting?RVB wrote:Ik heb de cdj 850 set met een djm 700 mengpaneel met Jb system AM-50 weet iemand welke kabels ik nodig heb om ze aan mijn mengpaneel aan te sluiten?