Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
the sidespinnars schreef:
Demian schreef:
Ik heb aantal jaar geleden 2e hands philips MFB's gekocht, zijn actieve speakers die niet meer gemaakt worden, maar kwalititeit is zeer hoog.
Je zou je dr even in moeten verdiepen maar het principe achter die speakers is geniaal, des tijds waren ze hun tijd ver vooruit en niet te betalen daarom zijn ze ook niet meer in de handel maar 2e hands is het prima te doen.

alleen voor het uiterlijk hoef je het niet te doen :P

Monitors zou ik ook niet zozeer op uiterlijk kopen hoor.. :P Genelecs zijn ook niet echt bepaald mooie speakers, maar wel fucking dik geluid!

genelec is niet egt mooi maar ook niet totaal lelijk deze dingen zijn best lelijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 12:27 
 
Hardtraxxer

Ligt er aan hahah ik heb MFB 585 en die zijn zonder kap best te aanschouwen xd maar het geluid is :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wil binnenkort ook cd spelertjes halen en heb bij meerdere mensen zo'n logitech setje erbij zien staan. Nu heb ik de Logitech X540 5.1 maar kun je dan zo 2 boxjes rechtstreeks naar je mixer sturen of moet eerst de subwoofer en alles erachter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 15:46 
 
Hardtraxx Addict

Atraxisz schreef:
Ik wil binnenkort ook cd spelertjes halen en heb bij meerdere mensen zo'n logitech setje erbij zien staan. Nu heb ik de Logitech X540 5.1 maar kun je dan zo 2 boxjes rechtstreeks naar je mixer sturen of moet eerst de subwoofer en alles erachter?


Bij dat soort systemen zit meestal de versterker in de subwoofer dus zal je waarschijnlijk alles via de subwoofer moeten laten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als je geld genoeg hebt moet je gewoon een setje actieve studio monitoren aanschaffen, is veel gemakkelijker
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

waarom heeft het hier iedereen over monitoren speakers, waarom niet gewoon fullrange van 250 watt rms, 12 inch ofz.. Kun je altijd nog voor vele anderen dingen gebruiken, kleine feestjes ofz. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jah maar die dingen zijn vaak best lomp en laat staan dat ik dat in me kleine 6 bij 4 kamertje ga zetten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 19:45 
 
Hardtraxxer

Timmer schreef:
waarom heeft het hier iedereen over monitoren speakers, waarom niet gewoon fullrange van 250 watt rms, 12 inch ofz.. Kun je altijd nog voor vele anderen dingen gebruiken, kleine feestjes ofz. ;)

monitoren geven vooral een heel eerlijk geluid... :) vooral belangrijk voor producers...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

Overload schreef:
Timmer schreef:
waarom heeft het hier iedereen over monitoren speakers, waarom niet gewoon fullrange van 250 watt rms, 12 inch ofz.. Kun je altijd nog voor vele anderen dingen gebruiken, kleine feestjes ofz. ;)

monitoren geven vooral een heel eerlijk geluid... :) vooral belangrijk voor producers...


ja maar het gaat hier over dj spul he,, voor produceren snap ik het.. Maar voor home DJ's niet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vraagje ik ga donderdag naar bax-shop maar twijfel nog of ik een denon dn-s700 ga halen of Reloop RMP1 wat raden jullie mij aan? :$

en ga niet zeggen door sparen want het is alleen voor thuisgebruik :)

alleen hoorde wel iets over buttons bij rmp1s?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zelf de dn-s 700 en heb ook op de reloops gedraaid, persoonlijk vind ik de denons veel fijner.
Compacter en fijner i.m.o. dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oke dat moest k dus even weten xd

heb nou ook even filmpjes ervan gekeken en de denon bevalt me dan het meest
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 22:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

the_sequence schreef:
vraagje ik ga donderdag naar bax-shop maar twijfel nog of ik een denon dn-s700 ga halen of Reloop RMP1 wat raden jullie mij aan? :$

en ga niet zeggen door sparen want het is alleen voor thuisgebruik :)

alleen hoorde wel iets over buttons bij rmp1s?

De RMP1 heeft een zwaar brakke CUE knop.. Die dingen gaan echt bijna standaard om de paar weken naar de klote.. Als je de RMP2 of RMP3 neemt is t gefixed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 22:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
the_sequence schreef:
vraagje ik ga donderdag naar bax-shop maar twijfel nog of ik een denon dn-s700 ga halen of Reloop RMP1 wat raden jullie mij aan? :$

en ga niet zeggen door sparen want het is alleen voor thuisgebruik :)

alleen hoorde wel iets over buttons bij rmp1s?

De RMP1 heeft een zwaar brakke CUE knop.. Die dingen gaan echt bijna standaard om de paar weken naar de klote.. Als je de RMP2 of RMP3 neemt is t gefixed ;)

Heb uiteindelijk ook spijt dat ik voor RMP1's ben gegaan, 1 speler heeft nu dus na 1 jaar het CUE probleem..
Ik ga hem binnenkort opsturen, en dan mijn set verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
Helya schreef:
Heb een vraagje over de Hercules DJ Control Steel. Zit er een geluidskaart bij? Zoniet, weten jullie wat een goede geluidskaart is?


Aan de prijs te zien wel..


Zit er niet bij.
Neem er gewoon een USB geluidskaart bij van 10 Euro en het probleem is opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 18:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RiStyle schreef:
Atraxisz schreef:
Helya schreef:
Heb een vraagje over de Hercules DJ Control Steel. Zit er een geluidskaart bij? Zoniet, weten jullie wat een goede geluidskaart is?


Aan de prijs te zien wel..


Zit er niet bij.
Neem er gewoon een USB geluidskaart bij van 10 Euro en het probleem is opgelost.

En heb je tenminste zwaar brak geluid.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 11:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Heb uiteindelijk ook spijt dat ik voor RMP1's ben gegaan, 1 speler heeft nu dus na 1 jaar het CUE probleem..
Ik ga hem binnenkort opsturen, en dan mijn set verkopen.

Zo heb ik het ook gedaan, eerst laten herstellen en dan voor een lage prijs verkocht en pioneer gekocht :) .
Wereld van verschil die dinge
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 15:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

lorennzkee schreef:
Teknizion schreef:
Heb uiteindelijk ook spijt dat ik voor RMP1's ben gegaan, 1 speler heeft nu dus na 1 jaar het CUE probleem..
Ik ga hem binnenkort opsturen, en dan mijn set verkopen.

Zo heb ik het ook gedaan, eerst laten herstellen en dan voor een lage prijs verkocht en pioneer gekocht :) .
Wereld van verschil die dinge

Voor welke prijs heb je het dan verkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 15:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

350 voor 2x reloop RMP1's
Redelijk goedkoop maar moest er gewoon zo snel mogelijk vanaf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 17:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

@ Takku
Zwaar brak? Nee hoor gewoon normaal zonder stotter of wat dan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vandaag denon dn-s700 gekocht voor mij perfekt ding:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 11:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Veel plezier ermee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 15:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
@ Takku
Zwaar brak? Nee hoor gewoon normaal zonder stotter of wat dan ook.

Tja.. Knap dat jij voor 10 euro een geluidskaart kan krijgen die t goed doet... Als er iets meuk is zijn t wel die goedkope geluidskaarten
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 17:42 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb de cdj 850 set met een djm 700 mengpaneel met Jb system AM-50 weet iemand welke kabels ik nodig heb om ze aan mijn mengpaneel aan te sluiten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

RVB schreef:
Ik heb de cdj 850 set met een djm 700 mengpaneel met Jb system AM-50 weet iemand welke kabels ik nodig heb om ze aan mijn mengpaneel aan te sluiten?

hebben ze geen XLR aansluiting?
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner