Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 15:43 

Hardtraxx Veteran

Je moet eerst een bestnad heebben om die files naar mp3 te kunnen converteren. Lame is het meest voor de hand liggende.

En dan moet je bij opties -> exporteren naar mp3. (als je andere kwaliteit wil moet je de exportkwaliteit eers bij voorkeuren aanpassen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 19:24 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
@Kaasboer
Dan is die cueknop toch niet waarvoor ik dacht dat ie was denk ik, die reacties die je krijgt make no sense in ieder geval.. Vind dit net trouwens.

http://www.native-instruments.com/forum ... p?p=917117

Draai je ook met Traktor/VDJ? Misschien moet je dan nog de betekenis aan de knoppen toewijzen zeg maar.

Ik heb Traktor geïnstalleerd en alles werkt inmiddels naar wens :thumbsup:
er staan volgens mij nu nog wel wat knoppen omgewisseld, waar kan ik dit veranderen? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 13:07 

Hardtraxx Veteran

Heb traktor niet meer maar zo even uit mijn hoofd:
Rechtsboven naar instellingen
-> Midi mapping
en dan moet je ff uitvogelen hoe dat werkt. is niet zo moeilijk maar kan het je niet zo goed uitleggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 15:48 

Hardtraxxer

Ik ben nu al een tijdje aan het prutsen om mijn mixer met 2 USB-aansluiten aan te sluiten aan mijn laptop. Ik heb hiervoor 2x Procab CXU610 USB A - USB B kabeltje, een JB-Systems Beat 6 USB en een HP Pavilion G6.

Maar nu is het probleem dat als ik de USB kabels met mijn mixer en laptop verbindt mijn laptop maar één zo'n kabeltje 'toelaat' als luidspreker. Mijn bedoeling was om bijvoorbeeld de 2 kanalen van VirtualDJ te laten overeenkomen met 2 kanalen op mijn mixer, maar dit werkt nu dus niet.

Weet iemand hier een oplossing voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 18:50 

Hardtraxxer

Laurensss schreef:
Ik ben nu al een tijdje aan het prutsen om mijn mixer met 2 USB-aansluiten aan te sluiten aan mijn laptop. Ik heb hiervoor 2x Procab CXU610 USB A - USB B kabeltje, een JB-Systems Beat 6 USB en een HP Pavilion G6.

Maar nu is het probleem dat als ik de USB kabels met mijn mixer en laptop verbindt mijn laptop maar één zo'n kabeltje 'toelaat' als luidspreker. Mijn bedoeling was om bijvoorbeeld de 2 kanalen van VirtualDJ te laten overeenkomen met 2 kanalen op mijn mixer, maar dit werkt nu dus niet.

ik heb deze mixer ook en heb zelf ook al geprobeerd een tijd geleden. maar ik denk (weet het niet zeker) dat het niet gaat met deze mixer, je kan volgens mij enkel de muziek naar de mixer sturen en de muziek van de mixer opnemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 22:19 

Hardtraxx Veteran

Kan iemand mij vertellen of het beter is je cd's Audio te branden of MP3? Wat zijn de verschillen.. Vriend van me zegt dat Audio beter is en heb verdorie al 35 cd's op MP3 gebrand. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 22:28 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Kan iemand mij vertellen of het beter is je cd's Audio te branden of MP3? Wat zijn de verschillen.. Vriend van me zegt dat Audio beter is en heb verdorie al 35 cd's op MP3 gebrand. xd

Audio cd is beter, voornamelijk omdat een deel cd spelers geen mp3-cd's ondersteunen, maar wel audio cd's
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 22:30 

Hardtraxxer

Laurensss schreef:

Kun je niet bij je settings -> sound setup -> more iets veranderen, daar kun je inputs/outputs/geluidskaarten aanpassen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 22:59 

Hardtraxx Veteran

Kan je een Midi-Keyboard ook direct aansluiten op je mengpaneel? :P En welke kabel heb je precies nodig? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 23:01 

Hardtraxx Veteran

Nee. Een MIDI keyboard zend een MIDI signaal uit wat door computers of andere MIDI gevoelige apparaten gezien wordt.

Er zijn wel MIDI keyboards die ook gewoon als gewoon keyboard gebruikt kunnen worden. Die dus ook een geluidssignaal hebben maar dat is weer iets anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 17:06 

Hardtraxx Veteran

Het is geen probleem, eerder een vraag:
Heb deze mixer:
Afbeelding
En bij de master blijf ik met gemak onder de 0db maar bij de gain van de kanalen heb ik eigenlijk 80% van de gevallen de gain knop helemaal dicht staan.

Maar het probleem: Soms klinkt een nummer zachter over de boxen. Maar branden er wel even veel lampjes of zelfs meer. Mischien dat dan de lagere frequenties harder zijn ofso. Die dan net te laag zijn voor mijn boxen.
Maar iig, is het heel slecht voor je mixer om hem een beetje in het rood te hebben staan? Het lijkt mij iig niet goed maar als ik van plaat 1 de gain helemaal dicht heb gedraaid en plaat 2 branden alle groene lampjes en hij klinkt nog zachter, moet ik hem dus eigenlijk in het rood zetten wat ik liever niet doe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 17:53 

Hardtraxxer

Normaal zet je de gain van je kanaal rond 0db (midden) tot max +3db, zonder dat de track gaat oversturen. Wat ik raar vind is dat je zegt dat je gain helemaal dicht staat maar toch geluid hebt? Probeer master en channel allebei eens rond de 0db te zetten en kijk eens wat hij dan doet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:47 

Hardtraxx Elite

hallo,

weet iemand toevallig de juiste instellingen in virtual dj voor de behringer bcd 2000? Daarmee bedoel ik dat ik 1 kanaal via me speakers kan afspelen en 1 kanaal via mijn headphone?

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 10:40 

Hardtraxxer

Kan je nou beatmatchen met jogwheel op de digital jockey 2 interface edition of niet?en zoja, wat te doen?

Ik heb t nog niet gevonden, maar kan ook aan de mapping liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 14:35 

Hardtraxx Veteran

Beatmatchen is niet een functie. Beatmatchen is onderdeel van het mixen wat je doet doormiddel van meerdere functies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 19:01 

Hardtraxx Newbie

ik zit er aan te denken om de dap DS-CDJ-MKII te kopen.. heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand of dit een goeie keus?
http://www.bax-shop.nl/combi-spelers-+- ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 21:01 

Hardtraxx Addict

Basslinerz schreef:
ik zit er aan te denken om de dap DS-CDJ-MKII te kopen.. heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand of dit een goeie keus?

Dap ten alle tijden -1000000000000000000000000
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 09:01 

Hardtraxxer

Squid schreef:

wat voorn problemen heeft dap dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 09:18 

Hardtraxxer

Zijn er hier nog mensen met een digital jockey 2 ie?

Welke mapping gebruik je in traktor pro2 en welke firmware?ik gebruikte 3.3, maar die reageert echt niet fijn en ik heb ook oudere mappings gebuikt en heb maar 1 kant fx gebruik, dus advies/tips graag! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 14:52 

Hardtraxx Veteran

Squid schreef:
Basslinerz schreef:

Voor een beginner is die Dap best leuk denk ik, maar kwaliteit zou wel wat lager liggen dan een soortgelijk product van een beter merk :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 13:25 

Hardtraxxer

Bedoel je dit?

Afbeelding

Dat is namelijk simpel op te lossen.

Afbeelding

Het groene draadje is zowel links en rechts geluid :P.

http://www.bax-shop.nl/jack-rca/hq-3.5m ... tails.html

Dit is het draadje wat je dan nodig hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 19:55 

Hardtraxxer

Ik heb een nieuw setje Reloop RMP-2 (2) & JBstystems Beat 4 mk2, Ben tijdje met de aansluiting bezig geweest maar krijg het niet voor mekaar, Wie weet precies De uitsluting
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 09:42 

Artiest

Oké, even een probleempje posten, misschien weet iemand hier er raad mee!

Heb sinds een tijdje twee Numark Axis 9 staan, die ik weinig tot niet gebruik, omdat er een probleem in de pitch zit... Als ik twee tracks pak die qua bpm gelijk liggen en ze allebij op 0% pitch afspeel, heb ik een perfecte beatmatch, zoals het hoort. MAAR, als ik beide tracks nu naar +2,5% pitch, is de ene op een of andere manier net wat sneller dan de andere! ­

Alle leuke, perfect werkende effectjes en snufjes van de Axis 9 meegenomen, dit verneukt ze toch echt waardoor ik op dit moment nog gewoon met m'n ouderwetse Numark CDN 22 MK IV draai... ­ Was niet echt de bedoeling toen ik 250 euro aan die Axis 9 uitgaf ­
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 12:54 

Hardtraxx Addict

Darycka schreef:
Oké, even een probleempje posten, misschien weet iemand hier er raad mee!

Heb sinds een tijdje twee Numark Axis 9 staan, die ik weinig tot niet gebruik, omdat er een probleem in de pitch zit... Als ik twee tracks pak die qua bpm gelijk liggen en ze allebij op 0% pitch afspeel, heb ik een perfecte beatmatch, zoals het hoort. MAAR, als ik beide tracks nu naar +2,5% pitch, is de ene op een of andere manier net wat sneller dan de andere! ­

Alle leuke, perfect werkende effectjes en snufjes van de Axis 9 meegenomen, dit verneukt ze toch echt waardoor ik op dit moment nog gewoon met m'n ouderwetse Numark CDN 22 MK IV draai... ­ Was niet echt de bedoeling toen ik 250 euro aan die Axis 9 uitgaf ­

Oei, balen man!
Als er nog garantie op je midi-controller zit, gewoon terugsturen naar het bedrijf waar je 'em gekocht hebt en een brief erbij doen met wat nou precies het probleem is.
Als er geen sprake van garantie is zou ik bedrijf bellen en vragen wat je nu het beste zou kunnen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 13:36 

Artiest

Midicontroller, huh? :P Ik heb 't over cd-spelerts...

Probleem lijkt gevonden te zijn. Waarschijnlijk kunnen de cd-spelers preciezer pitchen dan op 1 decimaal, maar dit niet weergeven... -_-'
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner