Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 00:30 

Hardtraxx Veteran

Dit is wat ik denk dat een oplossing zou kunnen bieden, of het echt zo is niet 100% zeker.

Als je die kabel in je comluter doet. En dan die input bij VDJ op 1 van de decks gebruikt. Krijg je daar gewoon het signaal wat je met je gear mixt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:48 

Hardtraxxer

ik moest gisteren draaien op cdj 1000's maar die pakte mijn cd's niet aan :/

weet iemand waar dit aan kan liggen?

ik gebruik philips cd's, ik brand ze op de traagste stand en het zijn mp3 bestanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 18:37 

Hardtraxx Newbie

TakkU schreef:
MacBook heeft geen drivers nodig, die zal je dan ook niet vinden... Heb je de RDJ2 op stroom aangesloten met een adapter? Kan heel goed dat het hier mee te maken heeft. Wanneer je puur op USB zit heeft de RDJ2 in principe voldoende stroom om te functioneren, maar t is net aan en kan voor gezeik op je USB bus zorgen. Als je dus de adapter niet gebruikt, probeer dit is!

Ik had hem eerst inderdaad alleen via usb aangesloten. Toen ik de adapter aangesloten had leek het probleem verholpen te zijn maar na een tijdje bezig te zijn gebeurde het toch weer. Hierna is het nog een aantal keer gebeurt dus er is helaas toch nog iets anders mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 19:58 

Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
HARDSTYLE_XD_tbse schreef:

ik gebruik philips cd's, ik brand ze op de traagste stand en het zijn mp3 bestanden.

Ondersteunen die cdj 1000's we mp3?

mischien waren het Mk2's, met stiekem een Mk3 kap erover :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 20:57 

Hardtraxxer

Squid schreef:
Cruelty schreef:
HARDSTYLE_XD_tbse schreef:

Ondersteunen die cdj 1000's we mp3?

mischien waren het Mk2's, met stiekem een Mk3 kap erover :whistle:

het was 1 gewone cdj 1000 en 1 mk2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 21:14 

Hardtraxx Addict

Brand je de cd's als audio cd of mp3 cd?

Als je ze als mp3 cd's brandt dan klopt het dat ze het niet deden. Alleen de cdj1000mk3 kan mp3 cd's lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 21:53 

Hardtraxxer

Timothy21 schreef:
Brand je de cd's als audio cd of mp3 cd?

Als je ze als mp3 cd's brandt dan klopt het dat ze het niet deden. Alleen de cdj1000mk3 kan mp3 cd's lezen.

dat kan idd wel het probleem zijn :/
weet je ook ofdat de cdj 850 mp3 cd's afspeeld?
want dat zijn de spelers die ik ga kopen en het zou spijtig zijn dat ik al mijn cd's opnieuw moet branden
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 23:18 

Hardtraxx Addict

Die 850's pakken alles wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 01:42 

Hardtraxx Veteran

Alleen de CDJ1000 MK3 ondersteunt MP3. Dus als het een 'gewone' CDJ1000 was (een MK1 dus?) en een MK2, dan werkt het inderdaad niet.

De CDJ850 ondersteunt ook MP3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 18:56 

Hardtraxxer

ok nu weet ik wat er verkeert ging, bedankt voor de reacties :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 15:46 

Hardtraxxer

Hee jongens,

Ik heb een Reloop RMX-40 mixer,
heb er problemen mee gehad omwille van het geluid, het klonkt zwaar overstuurd op laag volume.
Terug naar Reloop gestuurd via Bax-Shop, hele printplaat vervangen.
Krijg ik hem terug, precies hetzelfde, maat van me zegt: Ligt aan je Trim output (zit achterop naast de master output)
Beetje mee gespeeld, maar het blijft zo.
Iemand toevallig ook dit probleem gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 22:29 

Hardtraxxer

Hallohallo,
ik heb een pioneer DJM350 waarmee je via usb opneemt, allemaal leuk en aardig, prima kwaliteit en neemt automatisch als .wave op.
Nu ik bij FearFM zit moet ik wekelijks een set insturen wat MP3 moet wezen en mindstends 192 kbps!
Nu is het de eerste x fout gegaan want ik heb m in audacity omgezet na MP3 via Lame MP3 encoder, nu blijkt dat die alleen maar 128 kbps opslaat :( Ieman enig idee of ik dit kan verhogen, iniedergeval kan ik t niet vinden.
Of mogelijk een ander programmatje wt wel mindstends 192 kbps omzet,want moet t voor dinsdag 16:00 klaar hebben

Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 22:47 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Kan wel via Audacity hoor?

Bestand exporteren --> opties --> 192 kbps kiezen?

Volgensmij niet? Heb via de lame mp3 encoder he?
Als het wel zo is ben ik je hartelijk dankbaar!
Ga zo direct ff kijken achter me computer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 23:11 

Hardtraxxer

Hardphonic schreef:
Hee jongens,

heb er problemen mee gehad omwille van het geluid, het klonkt zwaar overstuurd op laag volume.
Krijg ik hem terug, precies hetzelfde, maat van me zegt: Ligt aan je Trim output (zit achterop naast de master output)

Is dit alleen als het mengpaneel is aangesloten via master 1 of ook via master 2?
Heb zelf ook dit mengpaneel en heb op master 1&2 met de trim vol open nergens last van.
Hoe is bij jou het megpaneel aangesloten? Via de XLR uitgang of de RCA?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 23:36 

Hardtraxxer

maxje schreef:
Hardphonic schreef:
Hee jongens,

Is dit alleen als het mengpaneel is aangesloten via master 1 of ook via master 2?
Heb zelf ook dit mengpaneel en heb op master 1&2 met de trim vol open nergens last van.
Hoe is bij jou het megpaneel aangesloten? Via de XLR uitgang of de RCA?

Master 2 iets minder maar wel hoorbaar.
Aangesloten via RCA, maar bij Bax hebben we hem aangesloten via XLR en dan hoorde je het ook..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 23:45 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Ja ik heb ook Lame, dus volgens mij moet het bij jou ook kunnen :) Laat maar horen

Mijn god :$ Wat ben ik toch een kneus ! :lol: , heb die hele opties niet zien staan.
Mijn dank is groot voor de snelle reactie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 12:31 

Hardtraxxer

Hardphonic schreef:
Master 2 iets minder maar wel hoorbaar.
Aangesloten via RCA, maar bij Bax hebben we hem aangesloten via XLR en dan hoorde je het ook..

Dan zou ik gewoon weer terug gaan naar Bax, je zou ook nog je hele imput kunnen controleren,
maar de kans dat beide van je imputs brak zijn is wel heel erg klein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 14:46 

Hardtraxxer

He,
Ik heb laatst een behringer bcd3000 gekocht en heb er wat problemen mee.

Het is mij nog niet gelukt om via mijn koptelefoon naar deck B te luisteren als ik deck A afspeel. Ik doe het nu door de fader iets naar rechts te schuiven en het koptelefoon volume omhoog te draaien.. maar dat is denk ik niet de juiste manier!

Verder hoor ik het geluid van deck A door de linker box en deck B door de rechter box, is dit normaal? want zou het natuurlijk wel gewoon graag stereo willen horen.

Gegroet een hardtraxx newbie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 16:59 

Hardtraxxer

Ben momenteel niet thuis dus kan het niet ff snel testen, maar die 'Phones Mix' knop snapte ik ook niet precies wat daar de bedoeling van was, ik kreeg geen reactie toen ik er aan draaide.

Dat switchen tussen de decks voor koptelefoon via 'Cue A' en 'Cue B' knop las ik ook ergens dat het zo zou moeten werken maar lukte me in eerste instantie niet. Ga er als ik thuis ben gelijk naar kijken.

Over de boxen, ik heb in master output vanaf me mixer een rood witte kabel en dan een zwarte naar m'n versterker. Is maar een heel klein versterkertje. Dus heb ik gewoon een versterker nodig met rood witte aux input?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 19:41 

Hardtraxxer

nou het is me nog steeds niet gelukt met me headphones, cue A knop brand, deck B over de boxen, fader naar deck B, volume van deck A en B omhoog, deck A en B spelen af maar hoor deck B door me phones en daar staat Cue knop van uit...

als ik dan de cue knop weer uit zet, vraagt ie of ik de track wil stoppen.. klopt dat?
of zit ik met een miskoop!! :oh:

Tell me, what am i doing wrong!! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 19:46 

Hardtraxx Newbie

Ik heb een Reloop RMX-30 mengpaneel. Nu heb ik vaker als ik deze aanzet dat ik in begin maar 1 over 1 kant geluid hoor. Dacht dat het aan mijn boksen lag(breuk in kabel). Maar dit lijkt toch niet zo te zijn. Soms als ik mijn koptelefoon uit de ingang haal en weer terug doe, of aan de masterknoppen draai doet ie het ineens weer. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 20:19 

Hardtraxx Veteran

Ik heb vandaag een Hercules Mk4 gekocht, maar nu kraakt mijn geluid door mijn headphone nogal. Iemand die weet hoe dit kan en hoe je dit op kan lossen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 00:24 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
Ik heb vandaag een Hercules Mk4 gekocht, maar nu kraakt mijn geluid door mijn headphone nogal. Iemand die weet hoe dit kan en hoe je dit op kan lossen? :)

Over welke geluidskaart komt het?
Want als he uit een geluidskaart komt die in de computer zit kan het ook aan CPU liggen, had ik eerst ook wel eens.

moest ik een aantal programmas op de achtergrond sluiten en traktor ff restarten. deed ie het weer goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 01:04 

Hardtraxx Veteran

owja das waar ook.

Dan zou ik het niet weten. sorry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 15:35 

Hardtraxx Addict

Mannen,

Ik denk dat ik mijn vraag 't beste hier neer kan zetten.

Mijn pa heeft een USB-platenspeler gekocht, om zo zijn oude LP's te digitaliseren. We nemen nu de LP's op met Audacity,
maar Audacity slaat de opgenomen LP's op als een .au bestand. Deze bestanden kan WMP niet lezen, dus nu was mijn vraag,
Hoe krijg ik het voor elkaar dat Audacity de opgenomen LP's gelijk in een .mp3 of .WAV formaat zet?

Alvast bedankt!
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner