Hahahaha fail moet hem op de foto natuurlijk omdraaien.
Thanks. 
Hahah, goeiemorgeee93Wesley93 wrote:Hahahaha fail moet hem op de foto natuurlijk omdraaien.Thanks.
Hahah, goeiemorgeee93Wesley93 wrote:Hahahaha fail moet hem op de foto natuurlijk omdraaien.Thanks.
ik brand ze altijd zo traag mogelijk, ik heb al vaker gelezen dat dat het beste is voor de kwaliteit.Timothy21 wrote:Kort antwoord: Nee
Ja dat is waar, ik heb dr geen pootjes onder maar wel op goeie hoogte. hangt van de persoon zelf af en of die het fijn vind als het hoog staat of laag.maarten1410 wrote:Goede hoogte mits je er pootjes onder zet ja
Maar hoogte is per persoon wel anders.. Mijn decks staan op 91cm hoogte, meubel zelf gebouwd op maat.
Geluidskwaliteit: Nee93Wesley93 wrote:Zet me vraag maar even hier, weet niet waar ik hem beter kwijt kan..
Ben nu dus volop cd'tjes aan het branden, ik kies op iTunes altijd voor de optie "Zo snel mogelijk branden" maar gaat daar eigenlijk kwaliteit mee verloren?
Te laag is echt killing voor je rug! Je gaat onbewust toch voorover hangen... Hoger is niet heel erg, maar je ellebogen in een hoek van 90 graden is ideaalSiweZ wrote:Ja dat is waar, ik heb dr geen pootjes onder maar wel op goeie hoogte. hangt van de persoon zelf af en of die het fijn vind als het hoog staat of laag.maarten1410 wrote:Goede hoogte mits je er pootjes onder zet ja
Maar hoogte is per persoon wel anders.. Mijn decks staan op 91cm hoogte, meubel zelf gebouwd op maat.
Als je maar geen last van je rug krijgt met draaien
Draaitafels op een salontafel.. lache!PierrePruuk wrote:Ik heb m'n gear op navelhoogte ongeveer, echt ideaal. Ik krijg al rugpijn als ik alleen al kijk naar gear die op penishoogte of zelfs nog lager staat...
Is zelf te doen maar of het echt veel gaat helpen... Je kunt ze sowieso eens openmaken en de lens schoonvegen, voorzichtig natuurlijk. Je hebt ook van die schoonmaak cd's maar daar ben ik persoonlijk niet zo'n fan van, je kunt nooit zien wat ze precies doen.G1LL wrote:Mensen, mijn CDJ's pakken niet altijd de cd als ik 'm d'r in doe, na 1 x er uit en er in gedaan te hebben pakt ie 'm wel, maar soms pas na 4 x ofzo. Best frustrerend als je snelle overgangen wilt doen en te weinig tijd hebt. Dus, ik wil ze graag schoonmaken! Moet ik daarvoor naar een dealer? Of is dit zelf op 1 of andere manier te doen?
welke plugin?youri91 wrote:ik heb een hercules rmx van iemand overgenomen. en ik heb virtual dj 7 gedownload maar ik kan die plugin niet
downloaden. is er iemand die mijn aan die plug in kan helpen??
Die krijg je bij je hardware pakket geleverd.Draidy wrote:welke plugin?youri91 wrote:ik heb een hercules rmx van iemand overgenomen. en ik heb virtual dj 7 gedownload maar ik kan die plugin niet
downloaden. is er iemand die mijn aan die plug in kan helpen??
ik wist neit dat er plugins voor virtual dj zijn.
Bedankt voor de bevestiging. Iemand die me andere vraag nog kan beantwoorden?Project 141 wrote:Kabel is in ieder geval de juiste
Ik heb eerlijk gezegt nog nooit met die broadcast functie gewerkt, dus ik weet er niet zo heel veel vanaf. Maar wanneer je kan broadcast vanuit een externe geluidsbron dan zal dat wel mogelijk zijn en zul je geen extra kabel nodig hebben.93Wesley93 wrote:Bedankt voor de bevestiging. Iemand die me andere vraag nog kan beantwoorden?Project 141 wrote:Kabel is in ieder geval de juiste
Ik wacht nog even met bestellen want misschien heb ik daar voor nog een kabel nodig en kan ik het dan in een keer bestellen om verzendkosten te besparen.