Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 22:14 

Hardtraxx Veteran

Hahahaha fail moet hem op de foto natuurlijk omdraaien. :lol: Thanks. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 22:30 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Hahahaha fail moet hem op de foto natuurlijk omdraaien. :lol: Thanks. :P

Hahah, goeiemorgeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 22:56 

Hardtraxx Veteran

Goede hoogte mits je er pootjes onder zet ja :)

Maar hoogte is per persoon wel anders.. Mijn decks staan op 91cm hoogte, meubel zelf gebouwd op maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 22:58 

Hardtraxx Veteran

Ik heb zelf onze ouder commode. perfect want die is gemaakt voor werkt op die hoogte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 20:44 

Hardtraxx Veteran

Zet me vraag maar even hier, weet niet waar ik hem beter kwijt kan..

Ben nu dus volop cd'tjes aan het branden, ik kies op iTunes altijd voor de optie "Zo snel mogelijk branden" maar gaat daar eigenlijk kwaliteit mee verloren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 00:18 

Hardtraxx Addict

Kort antwoord: Nee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 00:29 

Hardtraxxer

Timothy21 schreef:
Kort antwoord: Nee ;)

ik brand ze altijd zo traag mogelijk, ik heb al vaker gelezen dat dat het beste is voor de kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 00:41 

Hardtraxx Elite

De kans op fouten is groter! Dat is eigenlijk het voornaamste.. Kwaliteit is niet zozeer het punt, aangezien CD's digitaal zijn.. En bij digitaal kan geen kwaliteits verlies optreden, aangezien 1en en 0en altijd hetzelfde zullen zijn. Het probleem is dat t kan zijn dat een paar 1en en 0en niet worden opgeslagen waar ze horen, en je dus fouten gaat krijgen. Wanneer je snel brand, is de kans op deze fouten groter. Brand je met een lager tempo zal je deze fouten niet of nauwelijks krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 15:24 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:

Maar hoogte is per persoon wel anders.. Mijn decks staan op 91cm hoogte, meubel zelf gebouwd op maat.

Ja dat is waar, ik heb dr geen pootjes onder maar wel op goeie hoogte. hangt van de persoon zelf af en of die het fijn vind als het hoog staat of laag.
Als je maar geen last van je rug krijgt met draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 20:44 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Zet me vraag maar even hier, weet niet waar ik hem beter kwijt kan..

Ben nu dus volop cd'tjes aan het branden, ik kies op iTunes altijd voor de optie "Zo snel mogelijk branden" maar gaat daar eigenlijk kwaliteit mee verloren?

Geluidskwaliteit: Nee
Kans op fouten (slecht of niet leesbaar): Ja

SiweZ schreef:
maarten1410 schreef:

Ja dat is waar, ik heb dr geen pootjes onder maar wel op goeie hoogte. hangt van de persoon zelf af en of die het fijn vind als het hoog staat of laag.
Als je maar geen last van je rug krijgt met draaien :P

Te laag is echt killing voor je rug! Je gaat onbewust toch voorover hangen... Hoger is niet heel erg, maar je ellebogen in een hoek van 90 graden is ideaal ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 21:47 

Hardtraxx Veteran

Ik heb m'n gear op navelhoogte ongeveer, echt ideaal. Ik krijg al rugpijn als ik alleen al kijk naar gear die op penishoogte of zelfs nog lager staat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 00:03 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Ik heb m'n gear op navelhoogte ongeveer, echt ideaal. Ik krijg al rugpijn als ik alleen al kijk naar gear die op penishoogte of zelfs nog lager staat...

Draaitafels op een salontafel.. lache!

Zittend draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 20:11 

Hardtraxx Newbie

hoe zit het met de reloop rmp 3 usb ik wil ze miss aanschafen zijn dit goede media spelers of kunnen julie me wat anders aanraden. i
ik heb echt geen geld voor pioneer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 00:22 

Hardtraxx Veteran

Mensen, mijn CDJ's pakken niet altijd de cd als ik 'm d'r in doe, na 1 x er uit en er in gedaan te hebben pakt ie 'm wel, maar soms pas na 4 x ofzo. Best frustrerend als je snelle overgangen wilt doen en te weinig tijd hebt :P . Dus, ik wil ze graag schoonmaken! Moet ik daarvoor naar een dealer? Of is dit zelf op 1 of andere manier te doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 03:34 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Mensen, mijn CDJ's pakken niet altijd de cd als ik 'm d'r in doe, na 1 x er uit en er in gedaan te hebben pakt ie 'm wel, maar soms pas na 4 x ofzo. Best frustrerend als je snelle overgangen wilt doen en te weinig tijd hebt :P . Dus, ik wil ze graag schoonmaken! Moet ik daarvoor naar een dealer? Of is dit zelf op 1 of andere manier te doen?

Is zelf te doen maar of het echt veel gaat helpen... Je kunt ze sowieso eens openmaken en de lens schoonvegen, voorzichtig natuurlijk. Je hebt ook van die schoonmaak cd's maar daar ben ik persoonlijk niet zo'n fan van, je kunt nooit zien wat ze precies doen.

Ik denk eerder dat het toch aan je cd's ligt. Al eens een ander merk en andere brand snelheid geprobeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 14:35 

Hardtraxx Veteran

Haha, i kheb hier en daar wel wat cd's die ik op de hoogste snelheid heb gebrand, maar denk niet dat het daar aan ligt aangezien 99% van m'n cd's op de laagste snelheid is gebrand. Daarnaast gebruik ik TDK cd's, volgens mij zijn deze best goed :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 15:45 

Hardtraxx Newbie

ik heb een hercules rmx van iemand overgenomen. en ik heb virtual dj 7 gedownload maar ik kan die plugin niet
downloaden. is er iemand die mijn aan die plug in kan helpen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:21 

Hardtraxx Veteran

youri91 schreef:
ik heb een hercules rmx van iemand overgenomen. en ik heb virtual dj 7 gedownload maar ik kan die plugin niet

welke plugin?

ik wist neit dat er plugins voor virtual dj zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:55 

Hardtraxx Addict

Draidy schreef:
youri91 schreef:

welke plugin?

ik wist neit dat er plugins voor virtual dj zijn.

Die krijg je bij je hardware pakket geleverd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 15:33 

Hardtraxx Newbie

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb een probleempje met mijn Reloop digital jockey 2 interface en ik hoop dat iemand me hier bij kan helpen. Ik zit met het volgende:

Ik gebruik de Reloop in combinatie met een macbook pro en traktor pro 2. Wanneer ik een tijdje aan het draaien ben (deze tijd verschilt per keer, soms is het na 5 minuten, soms na 20 minuten) komt het wel eens voor dat Traktor geen reactie meer geeft op de dingen die ik doe op de controller. Wanneer ik de controller even uit en weer aan zet of de usb er in en uit haal doet hij het wel weer. Het is alleen natuurlijk behoorlijk vervelend om dat te doen want de muziek valt dan ook even stil. Volgens mij komt dit trouwens alleen voor als ik ergens mee bezig ben. Als ik dus aan een knop/fader zit.

Eerst dacht ik dat het aan de controller lag. Toen heb ik mijn laptop aangesloten op de controller van een huisgenoot (dezelfde controller alleen iets nieuwere uitgave) en toen gebeurde weer hetzelfde. Toen ik met zijn laptop en zijn controller draaide gebeurde het niet. Ik denk dus dat het een softwarematig probleem is.

Ik heb Reloop al gemaild maar heb er geen reactie van terug gekregen. Ik heb ook een andere versie van Traktor gedownload maar dit hielp ook niet. Ik hoop dat ik mijn probleem duidelijk heb kunnen maken en als iemand dit ook wel eens heeft meegemaakt, of een idee heeft hoe ik het kan verhelpen zou dat fantastisch zijn.

Groeten, Bo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 17:50 

Hardtraxx Newbie

Ik ga het proberen, bedankt voor je reactie. Ik zal laten weten hoe het gegaan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 22:42 

Hardtraxx Elite

MacBook heeft geen drivers nodig, die zal je dan ook niet vinden... Heb je de RDJ2 op stroom aangesloten met een adapter? Kan heel goed dat het hier mee te maken heeft. Wanneer je puur op USB zit heeft de RDJ2 in principe voldoende stroom om te functioneren, maar t is net aan en kan voor gezeik op je USB bus zorgen. Als je dus de adapter niet gebruikt, probeer dit is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:14 

Hardtraxx Veteran

Ben op zoek naar die kabel om te kunnen recorden, dat moet deze zijn juist?
http://www.bax-shop.nl/jack-rca/procab- ... tails.html

En kan ik op een of andere manier ook nog live broadcasten op mijn radiostream zodra ik die kabel in mijn bezit heb? Heb een Reloop RMP-1 CD spelers en een RMX-30 mixer.

Voorheen streamde ik gewoon vanaf Virtual DJ met de broadcast optie, maar toen draaide ik digitaal en nu dus met een DJ set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:35 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Kabel is in ieder geval de juiste

Bedankt voor de bevestiging. Iemand die me andere vraag nog kan beantwoorden?

Ik wacht nog even met bestellen want misschien heb ik daar voor nog een kabel nodig en kan ik het dan in een keer bestellen om verzendkosten te besparen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 00:14 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
Project 141 schreef:
Kabel is in ieder geval de juiste

Bedankt voor de bevestiging. Iemand die me andere vraag nog kan beantwoorden?

Ik wacht nog even met bestellen want misschien heb ik daar voor nog een kabel nodig en kan ik het dan in een keer bestellen om verzendkosten te besparen. :P

Ik heb eerlijk gezegt nog nooit met die broadcast functie gewerkt, dus ik weet er niet zo heel veel vanaf. Maar wanneer je kan broadcast vanuit een externe geluidsbron dan zal dat wel mogelijk zijn en zul je geen extra kabel nodig hebben.
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner