Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 22:29 

Hardtraxx Veteran

Bart0ving schreef:
HDJ-1000 of HDJ-2000?

Ik wil hem vooral gebruiken voor muziek luisteren in de bus (en dergelijken) en soms eens een feestje.

Gebruik m'n huidige koptelefoon (Dre Beats Studio Replica :P) nu ongeveer 3 uur p dag.

Wat zal ik doen?

Heb sinds gisteren de HDJ2000 binnen. Daarvoor de 1000 gehad. De 2000 is bijna 2 keer zo duur als de 1000 maar echt 10 keer beter. Geluid klinkt alsof je in een studio zit. Perfecte weergave. HDJ1000 gaat snel kapot en zit teveel bass in het geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 16:58 

Hardtraxxer

1 Goedeng middag hardtraxxers, ik weetniet of t al voorbij is gekomen maar heb zo ff geen zin om het hele topic door te lezen.
Ik heb van me beide cdj's (800MK2 & 1000MK2) de cue en playknoppen lam. Het zijn nu net touchknoppen en ik hoef er er maar over te aaien en ze werken al. Heel vervelend gooide laatst alleen al een muts perongeluk op de playknop en hij ging al uit.
Heeft iemand enig idee waar ze die dingen verkopen voor een redelijke prijs?(Nederlandse webshop oid) Laten maken lijkt me een beetje onzinnig want op youtube staan filmpjes zat hoe je ze het beste vervangt en dat is niet zo moeilijk.
Alvast bedankt :)
Groeteng
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 17:24 

Hardtraxx Addict

Ik ga dan zometeen toch de 2000 maar halen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 17:46 

Hardtraxx Veteran

Laat je ff horen wat je er van vind? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 17:53 

Hardtraxx Addict

Draidy schreef:
Laat je ff horen wat je er van vind? ^^

Uiteraard! T zal vast niet helemaal objectief zijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 19:39 

Hardtraxx Veteran

SiweZ schreef:
1 Goedeng middag hardtraxxers, ik weetniet of t al voorbij is gekomen maar heb zo ff geen zin om het hele topic door te lezen.
Ik heb van me beide cdj's (800MK2 & 1000MK2) de cue en playknoppen lam. Het zijn nu net touchknoppen en ik hoef er er maar over te aaien en ze werken al. Heel vervelend gooide laatst alleen al een muts perongeluk op de playknop en hij ging al uit.
Heeft iemand enig idee waar ze die dingen verkopen voor een redelijke prijs?(Nederlandse webshop oid) Laten maken lijkt me een beetje onzinnig want op youtube staan filmpjes zat hoe je ze het beste vervangt en dat is niet zo moeilijk.
Groeteng

Bij DJRepair kosten die knopjes een paar cent. Is inderdaad makkelijk zelf te doen, ik heb eventueel ook ergens nog een handleiding voor je maar met een goede video is het ook goed te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 19:59 

Hardtraxx Addict

Bah heb de koptelefoon pas morgen, en als ie niet meer op voorraad is pas later :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 18:11 

Hardtraxx Veteran

Steeds als ik op mijn mixer kanaal 3 opengooi verdwijnt het geluid rechts even. En het geluid rechts is sowieso iets minder goed. En het ligt niet aan de box want in audacity geeft hij ook een verschil tussen links en rechts.

Het is bij de record en master output en ligt ook niet aan de kabels.

Iemand een idee wat dit zou kunnen veroorzaken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 21:06 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
SiweZ schreef:
Groeteng

Bij DJRepair kosten die knopjes een paar cent. Is inderdaad makkelijk zelf te doen, ik heb eventueel ook ergens nog een handleiding voor je maar met een goede video is het ook goed te doen.

Dat was m ja!
Hartstikke bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 21:08 

Hardtraxx Addict

Bart0ving schreef:
Ik ga dan zometeen toch de 2000 maar halen :worship:

Ik heb hem! Wat een ding! ziet er suuuuper strak uit en klinkt formidabel. Nog wel ff een nachtje in laten spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 00:13 

Hardtraxx Veteran

Ik heb een Reloop Rmx 40 BPM. Hier zitten niet standaard effecten op, maar er zitten wel een FX knop op. Hoe kan ik alsnog effecten af gaan spelen (door em op de pc aan te sluiten neem ik aan?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 00:20 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Ik heb een Reloop Rmx 40 BPM. Hier zitten niet standaard effecten op, maar er zitten wel een FX knop op. Hoe kan ik alsnog effecten af gaan spelen (door em op de pc aan te sluiten neem ik aan?)

Ik dacht dat hier gewoon effecten op zaten hoor?
Hoe lang heb je hem al?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 00:31 

Hardtraxxer

Draidy schreef:
Rawbin schreef:

Ik dacht dat hier gewoon effecten op zaten hoor?
Hoe lang heb je hem al?

Inderdaad, daar zitten gewoon effecten op.
Wel op de master of een kanaal inschakelen natuurlijk, volgensmij werkt die t zelfde als op djm toch? Heb m zelf niet maar weet wel dat er effecten op zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 00:37 

Hardtraxx Veteran

Is die oudste versie (zilveren). Dus geen blackfire of dsp. Heb begrepen dat ik via send&return wat kan doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 01:03 

Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Is die oudste versie (zilveren). Dus geen blackfire of dsp. Heb begrepen dat ik via send&return wat kan doen?

Aha klopt, dan heb je er geen effecten op nee.
Je kan wel een efx kastje vn pioneer ofzo aansluiten via send en return. Maar die dingen zijn geloof ik nog duurder dan de mixer zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 01:06 

Hardtraxxer

Tenminste de EFX1000 is zowat even duur als een djm bij wijze van :huh:
http://www.new-line.nl/nl/dj-effecten/p ... _14895.htm
Ziet er allemaal leuk en aardig uit maar dan spaar ik toch liever ff door voor een djm...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 10:01 

Hardtraxx Veteran

Ja zon ding is 900 euro ofso
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 22:05 

Hardtraxx Veteran

Is er geen mogelijkheid om effecten software matig aan te sturen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 01:15 

Hardtraxx Addict

Als je met Traktor draait wel, daar zitten de effecten ingebouwd, maar dan maakt het niet uit wat voor mixer je hebt, dat kan altijd.

De send & return zit erop zodat je een effectenbak er op aan kan sluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 21:27 

Hardtraxx Veteran

Timothy21 schreef:
Als je met Traktor draait wel, daar zitten de effecten ingebouwd, maar dan maakt het niet uit wat voor mixer je hebt, dat kan altijd.

Oftewel, software matig is niet mogelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 21:49 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Timothy21 schreef:

Oftewel, software matig is niet mogelijk?

Ja dat kan wel als je op je pc een effectenbak kunt aanspreken die je via je send/return kunt laten lopen... Dat kan dus bijvoorbeeld met Traktor. De andere optie is een externe effectenbak inderdaad, zoals de EFX1000 maar dat kost te veel voor wat je er mee gaat doen. Dan zou je beter naar een DJM700 kunnen kijken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 22:33 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Ja dat kan wel als je op je pc een effectenbak kunt aanspreken die je via je send/return kunt laten lopen... Dat kan dus bijvoorbeeld met Traktor. De andere optie is een externe effectenbak inderdaad, zoals de EFX1000 maar dat kost te veel voor wat je er mee gaat doen. Dan zou je beter naar een DJM700 kunnen kijken...

Ja precies zo'n effecten bak moet je echt pas aan gaan denken als je een (deels) pre-mixed liveset gaat draaien lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 12:50 

Hardtraxx Veteran

Of wanneer je effect op effect wilt leggen maar of je dat ooit gaat doen in hardstyle/hardcore... Zoek maar eens wat videos over die EFX, wordt merendeelds gebruikt in techno/minimal
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 21:30 

Hardtraxx Veteran

Even een vraagje over een meubel om mijn gear op te zetten. Ik heb veel goeie dingen gelezen over de Ikea Expedit als meubel om DJ gear op te zetten, lijkt mij ook een mooie en goedkope oplossing als ze zo zie. Ben op de Ikea site gaan rondsurfen maar kan nergens de tafel vinden die ik op alle foto´s zie, enigste wat in de buurt komt is:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/produ ... #/60135299

Maar die is niet breed genoeg lijkt me, de ik bedoel zitten meer blokken in vanonder zeg maar zijn er 8 en is dus breder. Iemand een idee of ze die nog verkopen, of hem wel kan vinden op de site? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 21:50 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Even een vraagje over een meubel om mijn gear op te zetten. Ik heb veel goeie dingen gelezen over de Ikea Expedit als meubel om DJ gear op te zetten, lijkt mij ook een mooie en goedkope oplossing als ze zo zie. Ben op de Ikea site gaan rondsurfen maar kan nergens de tafel vinden die ik op alle foto´s zie, enigste wat in de buurt komt is:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/produ ... #/60135299

Maar die is niet breed genoeg lijkt me, de ik bedoel zitten meer blokken in vanonder zeg maar zijn er 8 en is dus breder. Iemand een idee of ze die nog verkopen, of hem wel kan vinden op de site? :)

Ikea expedit kast, heel stevig ik heb m ook erg fijn voor je gear en prima hoogte inderdaad.
je moet deze hebben! http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10103088/
Afbeelding
Ik heb dr zelf nog 1 van 4 bij tegenaan geplaats in zegmaar een hoekvorm :)
succes.
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner