Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2010 20:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Heb de laatste paar dagen met men Denons, dat ze de platen laten overslaan of soms hele stukken ervan weghappen.
Het ligt volgensmij niet aan mijn cd's aangezien ik gister bij Skitzo gedraaid heb en er daar geen last van gehad heb ....
Zou dat dan aan mijn cd spelers liggen ?

Je oogje zou defect kunnen zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2010 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Piaaa schreef:
Heb de laatste paar dagen met men Denons, dat ze de platen laten overslaan of soms hele stukken ervan weghappen.
Het ligt volgensmij niet aan mijn cd's aangezien ik gister bij Skitzo gedraaid heb en er daar geen last van gehad heb ....
Zou dat dan aan mijn cd spelers liggen ?

Je oogje zou defect kunnen zijn...

Hmm hoop niet dat dat het is, denk dat ik maar is een belletje ga doen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

en dat is bij alle 2 je denons? :/

welke denons heb je dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Heb de laatste paar dagen met men Denons, dat ze de platen laten overslaan of soms hele stukken ervan weghappen.
Het ligt volgensmij niet aan mijn cd's aangezien ik gister bij Skitzo gedraaid heb en er daar geen last van gehad heb ....
Zou dat dan aan mijn cd spelers liggen ?

als het bij allebei je spelers is kan het misschien ook zijn dat ze overslaan door trillingen van je boxen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

the_sequence schreef:
en dat is bij alle 2 je denons? :/

welke denons heb je dan?

dn-s 700 ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Piaaa schreef:
Heb de laatste paar dagen met men Denons, dat ze de platen laten overslaan of soms hele stukken ervan weghappen.
Het ligt volgensmij niet aan mijn cd's aangezien ik gister bij Skitzo gedraaid heb en er daar geen last van gehad heb ....
Zou dat dan aan mijn cd spelers liggen ?

als het bij allebei je spelers is kan het misschien ook zijn dat ze overslaan door trillingen van je boxen?

Weet niet, dat zou kunnen, nog niet opgelet of tie ook bij een break overslaat ja of nee.
Maar die optie kan zeker aangezien men boxen op hetzelfde dressoir staan, wat valt daar tegen te doen dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ow en k wil nog wel denon dn-s700 gaan kopen:P


hmm boxe anders plaatsen of rubbertjes onder je pootjes doen;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

the_sequence schreef:
ow en k wil nog wel denon dn-s700 gaan kopen:P


hmm boxe anders plaatsen of rubbertjes onder je pootjes doen;)

Moet je ook zeker doen, mocht het echt aan de Denons liggen, stuur ik ze gewoon terug maar lijkt me sterk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 02:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Heb de laatste paar dagen met men Denons, dat ze de platen laten overslaan of soms hele stukken ervan weghappen.
Het ligt volgensmij niet aan mijn cd's aangezien ik gister bij Skitzo gedraaid heb en er daar geen last van gehad heb ....
Zou dat dan aan mijn cd spelers liggen ?

lijkt me niet dat het aan je cd's ligt want toen ik bij jou draaide sloegen mijn cd's ook over wat ik nog nooit eerder had gehad! Probeer je speakers eens te verplaatsen of op een stuk piepschuim te zetten ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 08:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

en als speaker verplaatse zo gauw niet lukt ff gwn alleen met koptelefoon luisteren;)

het moet haast wel door de trilling van je boxen komen lijkt me wel heel sterk als ze allebij zo doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

the_sequence schreef:
en als speaker verplaatse zo gauw niet lukt ff gwn alleen met koptelefoon luisteren;)

het moet haast wel door de trilling van je boxen komen lijkt me wel heel sterk als ze allebij zo doen ;)

Ja mij ook, dingen staan er net 3 weken, mag toch voor een Denon aannemen dat dit niet nu al stuk is, ik zal eens van dat rubberen spul wat je onder tegels op het dak legt proberen.
Boxen verplaatsen gaat nu niet zo 1,2,3 namelijk ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 16:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... tails.html

Ik wil deze als PC speakers gebruiken voor het gewoon luisteren, maar ook voor het draaien. Zijn deze daar goed voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nou en als je nou is je master dicht dondert en je luistert ff alleen met koptelefoon? ;) dat deed k laatst bij vriend ook die had zelfde probleem met zijn denon dn-s700
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monitor/behringer-truth-b1030a-actieve-studiomonitorset-set/product-details.html

Ik wil deze als PC speakers gebruiken voor het gewoon luisteren, maar ook voor het draaien. Zijn deze daar goed voor?


voor thuis draaien neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

the_sequence schreef:
nou en als je nou is je master dicht dondert en je luistert ff alleen met koptelefoon? ;) dat deed k laatst bij vriend ook die had zelfde probleem met zijn denon dn-s700

WAar lag het bij hem aan dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hij heeft zo'n kast had bassbox op bodem staan en denons boven op toen hadde we dat gedaan toen deed die het gwn zette we master weer ope begon die af en toe weg te happen toen hebbe we bassbox aan andere kant van kamer gezet en deed die het gwn weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 00:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb een vraagje over de Hercules DJ Control Steel. Zit er een geluidskaart bij? Zoniet, weten jullie wat een goede geluidskaart is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 08:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

the_sequence schreef:
Teknizion schreef:
http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monitor/behringer-truth-b1030a-actieve-studiomonitorset-set/product-details.html

Ik wil deze als PC speakers gebruiken voor het gewoon luisteren, maar ook voor het draaien. Zijn deze daar goed voor?


voor thuis draaien neem ik aan?

Ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 19:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helya schreef:
Heb een vraagje over de Hercules DJ Control Steel. Zit er een geluidskaart bij? Zoniet, weten jullie wat een goede geluidskaart is?


Aan de prijs te zien wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 19:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nog even een vraagje;

Ik heb 2x Raveland x1034 speakers
Specificaties:

200 watts R.M.S 500 watts max.

Nu heb ik een 12 jaar oude sony versterker, maar ik denk dat deze niet het optimale uit mijn speakers haalt.. aangezien ik het geluid best slecht vind.

Welke versterker past hier het best bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wil niets de grond in boren of afzeiken, maar Raveland is de grootste troep ooit. Denk dat je dan beter voor actieve boxen kunt gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 19:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tomb schreef:
Ik wil niets de grond in boren of afzeiken, maar Raveland is de grootste troep ooit. Denk dat je dan beter voor actieve boxen kunt gaan..

Heb deze een paar jaar geleden gekocht, maar ok, dat is dus duidelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 11:55 
 
Hardtraxxer

Ik heb aantal jaar geleden 2e hands philips MFB's gekocht, zijn actieve speakers die niet meer gemaakt worden, maar kwalititeit is zeer hoog.
Je zou je dr even in moeten verdiepen maar het principe achter die speakers is geniaal, des tijds waren ze hun tijd ver vooruit en niet te betalen daarom zijn ze ook niet meer in de handel maar 2e hands is het prima te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

Demian schreef:
Ik heb aantal jaar geleden 2e hands philips MFB's gekocht, zijn actieve speakers die niet meer gemaakt worden, maar kwalititeit is zeer hoog.
Je zou je dr even in moeten verdiepen maar het principe achter die speakers is geniaal, des tijds waren ze hun tijd ver vooruit en niet te betalen daarom zijn ze ook niet meer in de handel maar 2e hands is het prima te doen.

alleen voor het uiterlijk hoef je het niet te doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 21:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
Demian schreef:
Ik heb aantal jaar geleden 2e hands philips MFB's gekocht, zijn actieve speakers die niet meer gemaakt worden, maar kwalititeit is zeer hoog.
Je zou je dr even in moeten verdiepen maar het principe achter die speakers is geniaal, des tijds waren ze hun tijd ver vooruit en niet te betalen daarom zijn ze ook niet meer in de handel maar 2e hands is het prima te doen.

alleen voor het uiterlijk hoef je het niet te doen :P

Monitors zou ik ook niet zozeer op uiterlijk kopen hoor.. :P Genelecs zijn ook niet echt bepaald mooie speakers, maar wel fucking dik geluid!
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner