Je oogje zou defect kunnen zijn...Piaaa wrote:Heb de laatste paar dagen met men Denons, dat ze de platen laten overslaan of soms hele stukken ervan weghappen.
Het ligt volgensmij niet aan mijn cd's aangezien ik gister bij Skitzo gedraaid heb en er daar geen last van gehad heb ....
Zou dat dan aan mijn cd spelers liggen ?
Active topics in DJ's Corner
Moderators
Hmm hoop niet dat dat het is, denk dat ik maar is een belletje ga doenMannonymous wrote:Je oogje zou defect kunnen zijn...Piaaa wrote:Heb de laatste paar dagen met men Denons, dat ze de platen laten overslaan of soms hele stukken ervan weghappen.
Het ligt volgensmij niet aan mijn cd's aangezien ik gister bij Skitzo gedraaid heb en er daar geen last van gehad heb ....
en dat is bij alle 2 je denons?
welke denons heb je dan?
welke denons heb je dan?
als het bij allebei je spelers is kan het misschien ook zijn dat ze overslaan door trillingen van je boxen?Piaaa wrote:Heb de laatste paar dagen met men Denons, dat ze de platen laten overslaan of soms hele stukken ervan weghappen.
dn-s 700 ...the_sequence wrote:en dat is bij alle 2 je denons?![]()
welke denons heb je dan?
Weet niet, dat zou kunnen, nog niet opgelet of tie ook bij een break overslaat ja of nee._dp_ wrote:als het bij allebei je spelers is kan het misschien ook zijn dat ze overslaan door trillingen van je boxen?Piaaa wrote:Heb de laatste paar dagen met men Denons, dat ze de platen laten overslaan of soms hele stukken ervan weghappen.
Maar die optie kan zeker aangezien men boxen op hetzelfde dressoir staan, wat valt daar tegen te doen dan ?
ow en k wil nog wel denon dn-s700 gaan kopen:P
hmm boxe anders plaatsen of rubbertjes onder je pootjes doen;)
Moet je ook zeker doen, mocht het echt aan de Denons liggen, stuur ik ze gewoon terug maar lijkt me sterk...the_sequence wrote:ow en k wil nog wel denon dn-s700 gaan kopen:P
lijkt me niet dat het aan je cd's ligt want toen ik bij jou draaide sloegen mijn cd's ook over wat ik nog nooit eerder had gehad! Probeer je speakers eens te verplaatsen of op een stuk piepschuim te zetten ofzo..Piaaa wrote:Heb de laatste paar dagen met men Denons, dat ze de platen laten overslaan of soms hele stukken ervan weghappen.
en als speaker verplaatse zo gauw niet lukt ff gwn alleen met koptelefoon luisteren;)
het moet haast wel door de trilling van je boxen komen lijkt me wel heel sterk als ze allebij zo doen
het moet haast wel door de trilling van je boxen komen lijkt me wel heel sterk als ze allebij zo doen
Ja mij ook, dingen staan er net 3 weken, mag toch voor een Denon aannemen dat dit niet nu al stuk is, ik zal eens van dat rubberen spul wat je onder tegels op het dak legt proberen.the_sequence wrote:en als speaker verplaatse zo gauw niet lukt ff gwn alleen met koptelefoon luisteren;)
Boxen verplaatsen gaat nu niet zo 1,2,3 namelijk ...
http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... tails.html
Ik wil deze als PC speakers gebruiken voor het gewoon luisteren, maar ook voor het draaien. Zijn deze daar goed voor?
Ik wil deze als PC speakers gebruiken voor het gewoon luisteren, maar ook voor het draaien. Zijn deze daar goed voor?
nou en als je nou is je master dicht dondert en je luistert ff alleen met koptelefoon?
dat deed k laatst bij vriend ook die had zelfde probleem met zijn denon dn-s700
voor thuis draaien neem ik aan?Teknizion wrote:http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monitor/behringer-truth-b1030a-actieve-studiomonitorset-set/product-details.html
WAar lag het bij hem aan dan ?the_sequence wrote:nou en als je nou is je master dicht dondert en je luistert ff alleen met koptelefoon?dat deed k laatst bij vriend ook die had zelfde probleem met zijn denon dn-s700
hij heeft zo'n kast had bassbox op bodem staan en denons boven op toen hadde we dat gedaan toen deed die het gwn zette we master weer ope begon die af en toe weg te happen toen hebbe we bassbox aan andere kant van kamer gezet en deed die het gwn weer 
Heb een vraagje over de Hercules DJ Control Steel. Zit er een geluidskaart bij? Zoniet, weten jullie wat een goede geluidskaart is?
Jathe_sequence wrote:voor thuis draaien neem ik aan?Teknizion wrote:http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monitor/behringer-truth-b1030a-actieve-studiomonitorset-set/product-details.html
Aan de prijs te zien wel..Helya wrote:Heb een vraagje over de Hercules DJ Control Steel. Zit er een geluidskaart bij? Zoniet, weten jullie wat een goede geluidskaart is?
Nog even een vraagje;
Ik heb 2x Raveland x1034 speakers
Specificaties:
200 watts R.M.S 500 watts max.
Nu heb ik een 12 jaar oude sony versterker, maar ik denk dat deze niet het optimale uit mijn speakers haalt.. aangezien ik het geluid best slecht vind.
Welke versterker past hier het best bij?
Ik heb 2x Raveland x1034 speakers
Specificaties:
200 watts R.M.S 500 watts max.
Nu heb ik een 12 jaar oude sony versterker, maar ik denk dat deze niet het optimale uit mijn speakers haalt.. aangezien ik het geluid best slecht vind.
Welke versterker past hier het best bij?
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ik wil niets de grond in boren of afzeiken, maar Raveland is de grootste troep ooit. Denk dat je dan beter voor actieve boxen kunt gaan..
Heb deze een paar jaar geleden gekocht, maar ok, dat is dus duidelijktomb wrote:Ik wil niets de grond in boren of afzeiken, maar Raveland is de grootste troep ooit. Denk dat je dan beter voor actieve boxen kunt gaan..
-
DHardtraxxer
- 248 posts member since 2010
- last seen Jan 2026
Ik heb aantal jaar geleden 2e hands philips MFB's gekocht, zijn actieve speakers die niet meer gemaakt worden, maar kwalititeit is zeer hoog.
Je zou je dr even in moeten verdiepen maar het principe achter die speakers is geniaal, des tijds waren ze hun tijd ver vooruit en niet te betalen daarom zijn ze ook niet meer in de handel maar 2e hands is het prima te doen.
Je zou je dr even in moeten verdiepen maar het principe achter die speakers is geniaal, des tijds waren ze hun tijd ver vooruit en niet te betalen daarom zijn ze ook niet meer in de handel maar 2e hands is het prima te doen.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
alleen voor het uiterlijk hoef je het niet te doenDemian wrote:Ik heb aantal jaar geleden 2e hands philips MFB's gekocht, zijn actieve speakers die niet meer gemaakt worden, maar kwalititeit is zeer hoog.
Monitors zou ik ook niet zozeer op uiterlijk kopen hoor..the sidespinnars wrote:alleen voor het uiterlijk hoef je het niet te doenDemian wrote:Ik heb aantal jaar geleden 2e hands philips MFB's gekocht, zijn actieve speakers die niet meer gemaakt worden, maar kwalititeit is zeer hoog.