Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 21:37 

Hardtraxxer

ik ben van plan om deze boxen te kopen: http://www.maxiaxi.com/dj-luidspreker-e ... natie-400w
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 21:55 

Hardtraxx Veteran

Denk dat je in t verkeerde topic zit;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 22:03 

Hardtraxxer

nee ik vraag of dat goeden zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 22:30 

Hardtraxx Veteran

denk dat je toch beter in het wat zou jij als volgende dj aankoop willen doen topic zit maar ok.
geen ervaring mee, maar naar wat ik gehoord heb is skytronic niet zon super merk. winkel heb ik ook nooit van gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 22:45 

Hardtraxx Veteran

Jarno schreef:
nee ik vraag of dat goeden zijn?

Misschien moet je het dan ook werkelijk vragen... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 15:00 

Hardtraxxer

achja, maar ik vraag het nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 19:32 

Hardtraxx Addict

Skytec is een echt de grootste rotzooi die je je kunt voorstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 02:00 

Hardtraxxer

http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-gear ... tails.html

Deze midi controller net besteld en aangezien dit het begin is van mij Qua het dj gebeuren lijkt het me een redelijke aankoop. Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met deze controller en tevens ook wat mixen met een midi controller zoveel minder maakt als draaien op bijvoorbeeld een pioneer set?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 16:54 

Hardtraxx Elite

Ik heb aankomend NYE mijn eerste gig en waarschijnlijk op de Pioneers CDJ1000, nu heb ik hier al wat vaker op gedraait alleen wil ik zorgen dat het een "foutloze" set word door thuis te oefenen. Alleen het probleem is dat ik die thuis niet heb en ik dus iets in de richting van de CDJ1000 wil gaan huren ;) Weet iemand waar dit het beste kan liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk want we blijven nederlanders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 00:00 

Hardtraxx Veteran

Misschien een domme vraag, maar wat heb ik nou precies allemaal nodig met een set CD spelers.
2 x CD speler
1 x Mixer
1 x Koptelefoon

maar voor de rest? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 00:23 

Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:
Misschien een domme vraag, maar wat heb ik nou precies allemaal nodig met een set CD spelers.
2 x CD speler
1 x Mixer
1 x Koptelefoon

Speakers/monitoren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 00:26 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
2 x CD speler
1 x Mixer
1 x Koptelefoon

Heb nu ook net cd spelers en een paar dingen waar ik mee zat zijn:
Ben van de prijs van cd speler & mixer uitgegaan (kopt.) had ik al.
Maar daar kwam nog bij:
Cds (voor mij stuk of 300) (weet niet hoeveel muziek je hebt en hoe jr gaat branden: release per cd / cd gewoon vol met muziek / etc.
Cd mappen
Kabels

Gelukkig had ik nog wat geld maar deze extra kosten kwamen bij mij rond de 100 euro :/

Suc6 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 00:27 

Hardtraxx Veteran

Owja en speakers (evt. Met versterker)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 00:57 

Hardtraxx Veteran

Ja dat zat ik dus ook al te denken. Heb wel nog 2 aardig goede boxen, maar die zijn gewoon van zo'n hifi set van Philips, en of dat gaat werken is dus de vraag :P

Cd's heb ik genoeg liggen, en ook 2 slappamaps ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 11:04 

Hardtraxx Veteran

Hi fi setje gaat voor het draaien prima;)
Voor het produceren word het lastig
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:26 

Hardtraxxer

Hey mensen,

ik had een vraagje: ik ben onlangs in het bezit gekomen van een mooi setje (CDJ800mk2+DJM400) en heb deze aangesloten op mijn Fast Track Pro (M-AUdio).

Nou streamde ik vroeger wel eens met VDJ voor mensen, en die konden het altijd wel waarderen. Nu ben ik hetzelfde van plan met deze CDJ's, alleen heb ik geen idee hoe dat gaat software matig!
Heb al het een en ander gelezen over shoutcast en winamp en weet ik het wel niet wat, maar ik weet dus niet goed wat ik precies moet doen. Ik streamde vroeger altijd via listen2myradio.com

Als iemand me zou kunnen helpen, zou heel mooi zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 17:11 

Hardtraxx Addict

Diamanic schreef:
Hey mensen,

ik had een vraagje: ik ben onlangs in het bezit gekomen van een mooi setje (CDJ800mk2+DJM400) en heb deze aangesloten op mijn Fast Track Pro (M-AUdio).

Nou streamde ik vroeger wel eens met VDJ voor mensen, en die konden het altijd wel waarderen. Nu ben ik hetzelfde van plan met deze CDJ's, alleen heb ik geen idee hoe dat gaat software matig!
Heb al het een en ander gelezen over shoutcast en winamp en weet ik het wel niet wat, maar ik weet dus niet goed wat ik precies moet doen. Ik streamde vroeger altijd via listen2myradio.com

Als ik jou was zou ik de Record uitgang op je DJM400 verbinden met de lijn-in van je pc. Van hieruit je muziek opnemen in Audacity en deze daarna gewoon uploaden op welk download kanaal je maar wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 00:47 

Hardtraxxer

ik ben van plan overstap te maken naar pioneerspelers...
ik zie er verschillende op marktplaats staan en dan kijk ik vooral naar de cdj 800 mk2...
mijn vraag is:
Is het kopen van 2ehands cdspelers risicovol, en kan er als er gebreken zijn hoge kosten optreden?
waar moet ik zoal op letten als ik de cdj's bij iemand thuis test?

laatste vraag offtopic:

heeft iemand nog toevallig nog 2x cdj800 mk2 voor een schappelijk prijsje? :P

EDIT: wat is het verschil tussen de cdj 800 en de cdj 800 mk2?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 14:17 

Hardtraxx Veteran

Nairobi schreef:
ik zie er verschillende op marktplaats staan en dan kijk ik vooral naar de cdj 800 mk2...
mijn vraag is:
Is het kopen van 2ehands cdspelers risicovol, en kan er als er gebreken zijn hoge kosten optreden?

laatste vraag offtopic:

CDJ800's zijn een prima overstap naar Pioneers. Ik zou wel voor de MK2 gaan omdat die ten opzichte van de MK1 een groter display, een beter reagerend jog wheel, beter loop functie en nog wat dingetjes heeft.

In principe is het kopen van tweedehands spullen altijd een risico maar CDJ's kunnen gelukkig tegen een stootje! Heb mijn CDJ1000's ook tweedehands gekocht, nooit spijt van gehad! Waar je sowieso op moet letten:
- Werken alle knoppen nog, speler dus aanzetten en alle functies proberen
- Let daarbij op of alle knopjes nog klikken, je moet ze echt horen en hij moet weer netjes omhoog komen. Als een knop niet klikt of is 9/10 keer de knop op de printplaat stuk *
- Test de pitchcontrole door deze omhoog en omlaag te schuiven, let daarbij op of het tempo netjes meeschuift
- Druk de spoel-knoppen en skip-knoppen één voor één in en draai daarna terwijl je er één indrukt aan het jogwheel. Als je de skipknop indrukt en draait zou je door de tracks op de cd moeten scrollen, als je de spoelknop indrukt en draait spoel je snel door een track. Let op of dat soepel gaat
- Kijk, en luister, of de cd netjes naar binnen en buiten schuift.
- Check evetueel of de SD-card er nog inzit en de nood-eject-pin. Die pin is een zilveren staafje aan de onderzijde.

Kijk ook of het een ex-verhuur of een speler bij iemand thuis is. Als ze uit de verhuur komen weet je bijna zeker dat ze flink gebruikt zijn en dat kan nog wel eens sporen achter laten (in de vorm van krassen maar ook in de vorm van cola). Zet ze dus altijd aan en speel er even mee. De buitenkant is daarin het minst belangrijk :) Je kunt trouwens elk onderdeel nog bestellen en bijna alles is zelf te vervangen maar ik zou zelf niet met een defecte speler beginnen.

Veel plezier met zoeken en draaien alvast! :)

* Knopjes zijn wel snel en goedkoop te maken als je een beetje handig bent met de soldeerbout. Knopjes kosten 0,90 p/st en een cue-knop vervangen kost je 30 minunten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:22 

Hardtraxx Elite

Mensen,
Ben van plan om deze set te kopen
iemand hier ervaring mee? zou graag wat feedback willen
http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/d ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:49 

Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Mensen,
Ben van plan om deze set te kopen
iemand hier ervaring mee? zou graag wat feedback willen
http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/d ... tails.html

Ik geloof dat 50% van de mensen hier met een set, deze set hebben. Misschien niet 50%, maar wel veel. Leuke set om mee te starten dat zeker, maar je hoort heel vaak over slechte cue/playknoppen van de RMP1. Deze breken nogal snel van de printplaat af. Niet makkelijk zelf te maken helaas. Veel mensen zijn ook snel uitgekeken op de RMX30 omdat deze geen effecten heeft. Geen must natuurlijk, helemaal niet als je nog niet of weinig draait.

Maar voor het geld en als startset zeker een leuke set! Lekker om mee te klooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 17:35 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
Nairobi schreef:
mijn vraag is:

laatste vraag offtopic:

CDJ800's zijn een prima overstap naar Pioneers. Ik zou wel voor de MK2 gaan omdat die ten opzichte van de MK1 een groter dislay, een beter reagerend jog wheel, beter loop functie en nog wat dingetjes heeft.

In principe is het kopen van tweedehands spullen altijd een risico maar CDJ's kunnen gelukkig tegen een stootje! Heb mijn CDJ1000's ook tweedehands gekocht, nooit spijt van gehad! Waar je sowieso op moet letten:
- Werken alle knoppen nog, speler dus aanzetten en alle functies proberen
- Let daarbij op of alle knopjes nog klikken, je moet ze echt horen en hij moet weer netjes omhoog komen. Als een knop niet klikt of is 9/10 keer de knop op de printplaat stuk *
- Test de pitchcontrole door deze omhoog en omlaag te schuiven, let daarbij op of het tempo netjes meeschuift
- Druk de spoel-knoppen en skip-knoppen één voor één in en draai daarna terwijl je er één indrukt aan het jogwheel. Als je de skipknop indrukt en draait zou je door de tracks op de cd moeten scrollen, als je de spoelknop indrukt en draait spoel je snel door een track. Let op of dat soepel gaat
- Kijk, en luister, of de cd netjes naar binnen en buiten schuift.
- Check evetueel of de SD-card er nog inzit en de nood-eject-pin. Die pin is een zilveren staafje aan de onderzijde.

Kijk ook of het een ex-verhuur of een speler bij iemand thuis is. Als ze uit de verhuur komen weet je bijna zeker dat ze flink gebruikt zijn en dat kan nog wel eens sporen achter laten (in de vorm van krassen maar ook in de vorm van cola). Zet ze dus altijd aan en speel er even mee. De buitenkant is daarin het minst belangrijk :) Je kunt trouwens elk onderdeel nog bestellen en bijna alles is zelf te vervangen maar ik zou zelf niet met een defecte speler beginnen.

Veel plezier met zoeken en draaien alvast! :)

* Knopjes zijn wel snel en goedkoop te maken als je een beetje handig bent met de soldeerbout. Knopjes kosten 0,90 p/st en een cue-knop vervangen kost je 30 minunten.

thx maarten! hier heb ik echt heel veel aan.. precies wat ik allemaal moest weten! top! :thumbsup: :thumbsup: dan kan ik dus (als ik marktplaats even doorkijk) beter voor een cdj1000 mk2 of mk3 gaan.. betaal je niet zo heel veel meer dan een 800!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 23:09 

Hardtraxx Veteran

Geen probleem :) Qua prijs maakt het inderdaad bijna niks meer uit en dat is toch leuk zo'n CDJ1000. Zitten net een paar extra functies op die toch leuk zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 10:38 

Hardtraxxer

marsiascout schreef:
Diamanic schreef:
Hey mensen,

Als ik jou was zou ik de Record uitgang op je DJM400 verbinden met de lijn-in van je pc. Van hieruit je muziek opnemen in Audacity en deze daarna gewoon uploaden op welk download kanaal je maar wilt.

Ik heb een MacBook (Pro) dus ik heb geen line-in ingang op mijn PC zelf zitten ;).
Daarnaast wil ik streamen (live mixen, mensen die requests doen etc) en niet setjes uploaden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 01:20 

Hardtraxxer

cdj 800 mk2 of cdj 1000 mk2?
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner