Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 13:10 

Hardtraxx Addict

Waar denk je waar die fader voor is waar tempo bij staat?!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 14:57 

Hardtraxx Veteran

pkadini schreef:
ik heb hem al staan maar kan hem echt niet vinden :cry:

Dude, serious? xd

maarten1410 schreef:
Hint: De pitch is geen knop, maar een schuifje.

Hoeveel schuifjes zitten er op je CDJ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 15:35 

Hardtraxxer

volgens mij neemt ie ons in de zeik :p
"t schuifje onder de tekst "TEMPO" xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 15:43 

Hardtraxx Veteran

Rechts van de cake bak vorm zit een schuif, das je pitch
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 20:25 

Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
Rechts van de cake bak vorm

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 21:32 

Hardtraxx Veteran

Mensen, aangezien ik n ueen arme student ben heb ik t idee om direct te beginnen met Pioneers uit mijn hoofd gezet. Nu heb ik op marktplaats een setje zien staan; 2 x reloop RMP-1 + RMX-30. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Zijn er dingen waar ik op moet letten als ik daar heen ga en de gear wil uitproberen? Het probleem is namelijk dat ik niet zo'n iemand ben die graag 2e hands koopt, maar het is erg duur allemaal dus ik zie geen andere oplossing. Ik heb wel 's gehoord dat de cue knoppen van de RMP-1 wel eens haperen ofzo? In ieder geval, iemand met info/tips of wat dan ook? Tell me! (desnoods via PB als 't erg veel info/etc is)

Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 22:01 

Hardtraxxer

Ehm ik heb gelezen dat die cdspeler van reloop een cd lade heeft die open schuift. dus een risico dat dat kapot kan gaan. En inderdaad ik heb ook iets gehoord over de knopjes daarvan (dit zijn zachte knopjes dacht k), die wouden nog wel eens vast blijven zitten ofzo.
Als je iets 2e hands wilt kopen zou k het zelf gaan uittesten (ofcourse) en letten op de knopjes, faders en schuifjes of die vast zitten en niet ingedrukt blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 23:29 

Hardtraxx Veteran

Het grootste probleem zijn niet de zachte knoppen maar het afbreken van de knoppen... Op de printplaat zelf. Iets wat heel vaak voorkomt bij de RMP-1. Dit kun je wel maken maar het zal toch blijven gebeuren.

Dat over die uitschuivende cd la is niet perdirect waar. Natuurlijk kan dat stuk gaan maar dat kan bij cd loaders (cd glijdt over rails naar binnen (Pioneer)) ook gebeuren. Echter zit er natuurlijk wel verschil in kwaliteit, van het plastic bijvoorbeeld.

Is een DJM350 met twee DJ350 niks voor je? Zal een stukje meer kosten dan RMP's maar niet meteen de hoofdprijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:12 

Hardtraxxer

Hallo hardtraxx people :clap:

Ik ben van plan om in een van deze weken mijn dj gear aan te gaan aanschaffen, ik heb besloten om met een midi controller te gaan draaien die op traktor werkt. alleen weet ik niet precies wat voor controller/boxen het beste is voor mijn budget.

De gear moet van toepassing zijn voor kleine drive in shows á vijftig mensen meer zullen het er waarschijnlijk niet zijn omdat het meer gaat voor feesten van vrienden en kennisen van mij, en voor sets op te nemen.

Mijn budget is rond de 1.500 euro hiervoor wil ik het geluid, midi controller en een standaard/flightcase voor de controller en laptop waar ik het netjes in kan wegwerken. (verbeter me als ik iets belangrijks ben vergeten wat zeker nodig is voor dit) ^^

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:10 

Hardtraxx Veteran

midi controller voor traktor: Digital jockey 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:51 

Hardtraxx Addict

Wist je dat er in oktober de Reloop RMP-2.5 komt. Kost rond de 400 euro en ondersteund MIDI en usb. Zitten geen effecten op
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 18:57 

Hardtraxx Addict

Voosaa schreef:
Hallo hardtraxx people :clap:

Ik ben van plan om in een van deze weken mijn dj gear aan te gaan aanschaffen, ik heb besloten om met een midi controller te gaan draaien die op traktor werkt. alleen weet ik niet precies wat voor controller/boxen het beste is voor mijn budget.

De gear moet van toepassing zijn voor kleine drive in shows á vijftig mensen meer zullen het er waarschijnlijk niet zijn omdat het meer gaat voor feesten van vrienden en kennisen van mij, en voor sets op te nemen.

Mijn budget is rond de 1.500 euro hiervoor wil ik het geluid, midi controller en een standaard/flightcase voor de controller en laptop waar ik het netjes in kan wegwerken. (verbeter me als ik iets belangrijks ben vergeten wat zeker nodig is voor dit) ^^

:)

Je kan heus wel een net beginners setje vinden voor jouw budget, maar met laptop erbij gaat dat toch wel een stuk lastiger worden. Je moet toch een stabiele laptop hebben die niet vastloopt of lagt tijdens het draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 16:02 

Hardtraxxer

Brandende vraag: weet iemand waar het knopje master tempo voor dient op de numark ndx-400. Zie er het praktisch nut niet van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 16:42 

Hardtraxx Addict

Master tempo zorgt ervoor dat bijv. de toonhoogte van de track niet verandert bij het veranderen van de snelheid van de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 16:51 

Hardtraxxer

Ah, dank u. Gebruikt iemand dit ook? Heb het namelijk nooit aanstaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 18:06 

Hardtraxx Veteran

ik gebruik het soms, als ik grote veranderingen in de snelheid moet maken, bijv 20%, dan zet ik meestal de master tempo aan als de pitch op 10% staat, verder doe ik het ook wel eens als ik in een nummer het nummer ga versnellen, dan valt de versnelling minder op ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 18:08 

Hardtraxx Veteran

Dutchvini schreef:

Nee nooit, je verneukt de track meer door master tempo aan te hebben, dan dat de toonhoogte wat hoger word...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 22:36 

Hardtraxxer

RAW-vizion schreef:
Dutchvini schreef:

Nee nooit, je verneukt de track meer door master tempo aan te hebben, dan dat de toonhoogte wat hoger word...

Niet helemaal mee eens, tracks hoeven niet per definitie verneukt te worden als je de pitch omhoog doet en master tempo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 23:06 

Hardtraxx Veteran

Simplicity schreef:
RAW-vizion schreef:
Dutchvini schreef:

Niet helemaal mee eens, tracks hoeven niet per definitie verneukt te worden als je de pitch omhoog doet en master tempo

Maar 99% van de keren dat je het doet, is het wel zo. Komt doordat alles op elkaar gedrukt wordt om het binnen een bepaalde tijd te laten passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 17:19 

Hardtraxxer

aangezien mijn Behringer DJX-750 een tijdje geleden overleden is..

ben ik opzoek naar een nieuwe mixer ik hoef niet persee beste te hebben maar gewoon simpel ding voor thuis en drive inn feesten

nou heb ik er2 op het oog Behringer DDM-400 en de Reloop RMX-30 welke raden jullie mij aan?

vraagje over Reloop RMX-30 zitten de eq knoppen van die heel klein en dicht op elkaar zoals bij de Behringer DX-626 bijv of gwn veruit elkaar zoals op een Pioneer DJM-400 enz?

mijn budget is max 300 euro;) het gaat in samenwerking met 2x Denon DN-S700
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 17:46 

Hardtraxxer

the_sequence schreef:

ben ik opzoek naar een nieuwe mixer ik hoef niet persee beste te hebben maar gewoon simpel ding voor thuis en drive inn feesten

nou heb ik er2 op het oog Behringer DDM-400 en de Reloop RMX-30 welke raden jullie mij aan?

vraagje over Reloop RMX-30 zitten de eq knoppen van die heel klein en dicht op elkaar zoals bij de Behringer DX-626 bijv of gwn veruit elkaar zoals op een Pioneer DJM-400 enz?

Je laatste alinea vind ik wel even raar geformuleerd, maar wat ik vaak hoor over behringer is dat ze dat vaak afraden (A) De rmx-30 is een leuk mixertje en de knoppen zullen gewoon op een gemiddelde afstand van elkaar zitten. Als de DJM-400 in je budget valt dan zou ik persoonlijk dat gewoon doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:28 

Hardtraxxer

Simplicity schreef:
the_sequence schreef:

Je laatste alinea vind ik wel even raar geformuleerd, maar wat ik vaak hoor over behringer is dat ze dat vaak afraden (A) De rmx-30 is een leuk mixertje en de knoppen zullen gewoon op een gemiddelde afstand van elkaar zitten. Als de DJM-400 in je budget valt dan zou ik persoonlijk dat gewoon doen ;)

ja mijn nederlands is niet geweldig:P dan gaat k denk tog maar kijken voor de Reloop RMX-30 aangezien een Pioneer DJM-400 alleen nog 2e hands te verkrijgen is
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:51 

Donateur

Ik heb zelf de DDM4000 en hij bevalt fantastisch! Alleen het paneeltje is slecht af te lezen maar daar blijft het bij!
Voelt solide aan en een overvloed aan opties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 14:53 

Hardtraxxer

Mol schreef:
Ik heb zelf de DDM4000 en hij bevalt fantastisch! Alleen het paneeltje is slecht af te lezen maar daar blijft het bij!
Voelt solide aan en een overvloed aan opties.

hoe bedoel je paneeltje is slecht af te lezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 15:36 

Hardtraxx Veteran

Denk dat hij het display bedoeld
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner