maarten1410 schreef:
Jeroentjuh82 schreef:
Als ik mijn tulp volledig aansluit(als ik de witte stekker erbij in plug) op de input(1 en 2) van mn u46xl usb soundcard en de 6,3 mm jacks in de output heb krijg ik een stotterend geluid over de monitoren, maar dit moet toch gewoon kunnen samen?
Als ik alleen de rode tulp in de output heb samen met de 6,3 mm jack plug is er niks aan de hand. Heb m ook op de ander input(3 en 4) gedaan, maar dan komt er niks binnen.
Oké en probeer het nou a.u.b. eens duidelijk uit te leggen. Wat wil je doen en wat zit waarop aangesloten?
Je hebt een externe geluidskaart, de ESI u46xl. Je wilt daar monitoren op aansluiten? Waar komt het geluid vandaan, dus wat zit er aan de andere kant van de tulp? Waar gaat de jack naartoe, welke speakersmonitoren zijn het?
Als ik mn tulp aansluit, waarvan de andere kant op de master output van mn mixer hangt, en de mix out (6.3)aangesloten heb op de laptop dan krijg ik gestotter over mn behringer truth's 2030a. Als ik de tulp op de andere input aansluit dan hoor ik dat geluid niet, maar dan komt er geen signaal binnen als ik een setje wil opnemen.
Excuses voor de uitleg, maar zo kwam t in me op.