Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 113  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 aug 2011 13:57 

Hardtraxx Veteran

Hoppaaaa! Lekker. Volume fader kan wel eens met zo'n opstaand randje binnen in vast zitten. Ook een beetje extra kracht zetten dus.
Bericht Geplaatst op 16 aug 2011 20:54 

Hardtraxxer

Hallo,

Ik zit te twijfelen tussen de http://www.bax-shop.nl/digitale-djgear/ ... tails.html

ion discover dj pro digitale dj midi ipod/iphone-controller

en de
http://www.bax-shop.nl/digitale-djgear/ ... tails.html
nu-mark mixtrack pro midi dj controller.

Alleen mag 200 euro niet van mijn moeder en die bovenste van 150 wel. Maar is het echt een groot verschil of zijn ze beide het zelfde? Of zou het echt zonde zijn om voor die 50 euro de goedkopere te doen?
bedankt.
Bericht Geplaatst op 16 aug 2011 21:06 

Hardtraxx Veteran

Ik zou voor de Nu-Mark gaan als je tussen deze twee moet kiezen. Puur omdat de ION er minder degelijk uitziet en er VirtualDJ ipv van Traktor zoals bij de Nu-Mark. Verder denk ik dat er in deze prijsklasse niet zo heel veel verschil in zit.

Dan maar een maandje langer wachten als je het nu nog niet mag ;)
Bericht Geplaatst op 16 aug 2011 23:29 

Hardtraxxer

eey mensen

ik ga binnen kort krk rp6 g2 kopen
en ik koop er ook een externe geluidskaart bij Steinberg CI1 USB audio interface,
http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart ... tails.html

Weet iemand welke kabels ik allemaal moet kopen om het werkt te krijgen?
Want ik heb namelijk geen verstand tussen balanceerde ongebalacced en jacks enzo.

Laterzz
Bericht Geplaatst op 17 aug 2011 23:17 

Hardtraxx Veteran

ik draai met traktor en op de koptelefoon zit blijkbaar minder latency, want het is net iets eerder dan het geluid uit de boxen, zo weinig dat je het bijna niet merkt maar als je dan fader van plaat 2 opengooit lopen ze toch niet 100% gelijk terwijl dat wel zo leek. maar het rare eraan is dat de latency compensation in asio4all op zijn laagst staat en bij de boxen juist op zijn hoogst, en nog klopt het niet helemaal.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 14:07 

Donateur

Hey mensen, ik ga eindelijk de overstap maken naar een fatsoenlijke set. Ik ben die Reloop DJ2 IE wel zo zat. :P
Ik heb geboden op 2x CDJ800mk2 en ik denk erover om een Behringer DJX 750 er bij te kopen.

Nog tips of opmerkingen er over?
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 14:37 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Hey mensen, ik ga eindelijk de overstap maken naar een fatsoenlijke set. Ik ben die Reloop DJ2 IE wel zo zat. :P
Ik heb geboden op 2x CDJ800mk2 en ik denk erover om een Behringer DJX 750 er bij te kopen.

Woohoo! :thumbup: Ik ben zelf alleen niet zo weg van Behringer, zeker niet een niet digitale. Ben altijd bang dat je last krijgt van lekkende faders. Misschien kijken naar de DDM4000?
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 16:30 

Hardtraxx Addict

Mol schreef:

Géén behringer DJX 750X kopen, alleen maar slechte reacties over gehoord. Krakende faders/Fx kapot.
In die prijsklasse zou ik toch voor een Numark X6, iets duurder en maar 2 kanalen (2Line/2Phono). Heb hem zelf ook en doet het na 2,5 jaar nog steeds zonder problemen, geloof me dat ding heeft al veel te voorduren gehad :P .
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 16:50 

Donateur

Ik wil wel graag meerdere kanalen, voor evt uitbreiding in de toekomst.

Die DDM4000 is ook een digitale mixer als ik het zo zie? Wat is het verschil tussen de 750 en die?
Behalve die lompe effectenbak?
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 17:22 

Hardtraxx Addict

Mol schreef:

Die DDM4000 is ook een digitale mixer als ik het zo zie? Wat is het verschil tussen de 750 en die?

Dan zou ik toch nog iets langer wachten, of de effecten laten zitten.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 17:49 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:

Nee je zegt het verkeerd, de DDM4000 IS een digitale mixer. De DJX750 niet! Bij een digitale mixer heb je geen last van lekkende faders, bij niet digitaal kan dit nog wel.

Maar ik snap eigenlijk niet waarom je zo bezuinigd op een mixer als je er wel 2x een CDJ800 ernaast zet. Dan zou ik nog even met je huigige mixer doorgaan en sparen voor een DJM700? Of een A&H?
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 18:07 

Hardtraxx Addict

Ik zou iig ff doorsparen, als je en effecten, en meerdere kanalen en redelijke kwaliteit wil ga je het niet redden met ong 200 wat je voor een behringer kwijt bent.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 18:11 

Hardtraxx Veteran

Timothy21 schreef:
Ik zou iig ff doorsparen, als je en effecten, en meerdere kanalen en redelijke kwaliteit wil ga je het niet redden met ong 200 wat je voor een behringer kwijt bent.

:yes:
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 19:06 

Donateur

Hoeft ook niet perse in die prijsklasse te zijn, ik begrijp dat er weinig fatsoenlijks tussen zit.
Ook 2dehands is goed mogelijk maar van wat ik zie; staan er nou niet bepaald veel te koop :P
Zo'n nieuwe DJM700 kost gewoon 700 euro, dat ga ik niet neerleggen voor een mixert op dit moment.

Is een DDM4000 echt zoveel slechter dan een Pioneer DJM700?

Edit; ik zit wat reviews te lezen en ik hoor niets anders dan lof over die DDM4000.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 19:11 

Donateur

Het is nu bijna tijd voor me gear (a) maar nu heb ik een vraag...

Ik wil dus Pioneers cdj- 1000 aanschaffen.

Nu heb je de mk-1 2 3

Wat is het verschil ? maakt het uit als ik mk1 neem
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 19:30 

Donateur

@Robert; ik hoorde dat de mk1 veel software problemen had, ik weet niet of dit al opgelost is.
Zo erg up-to-date ben ik niet wat betreft DJ gear.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 19:31 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Het is nu bijna tijd voor me gear (a) maar nu heb ik een vraag...

Ik wil dus Pioneers cdj- 1000 aanschaffen.

Nu heb je de mk-1 2 3

Wat is het verschil ? maakt het uit als ik mk1 neem

MK1 kan geen MP3 afspelen, is trager, scherm is minder scherm etc etc.

Check deze link eens: http://www.djresource.eu/Topics/story/2 ... son-Chart/
Tweede tabel.

Mol schreef:
Hoeft ook niet perse in die prijsklasse te zijn, ik begrijp dat er weinig fatsoenlijks tussen zit.
Ook 2dehands is goed mogelijk maar van wat ik zie; staan er nou niet bepaald veel te koop :P
Zo'n nieuwe DJM700 kost gewoon 700 euro, dat ga ik niet neerleggen voor een mixert op dit moment.

Is een DDM4000 echt zoveel slechter dan een Pioneer DJM700?

Naja veel slechter, Behringer kan een stuk minder hebben. Het is alsof je een Audi met een Citroën vergelijkt. Het rijdt beide maar bij de Citroën weet je nooit of alle bekabeling wel klopt.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 20:08 

Hardtraxx Addict

De DDM4000 is volgens mij wel de beste mixer die ze ooit gemaakt hebben, stukken steviger dan die 700/750. Mocht ook wel want de 4000 kostte in het begin 500 euro, dan mag je ook wel verwachten dat er iets betere componenten inzitten. Dus in dat opzicht is het mooi dat je hem nu voor 289 kan krijgen. Denk niet dat je er een miskoop mee doet.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 21:11 

Hardtraxx Veteran

Timothy21 schreef:
De DDM4000 is volgens mij wel de beste mixer die ze ooit gemaakt hebben, stukken steviger dan die 700/750. Mocht ook wel want de 4000 kostte in het begin 500 euro, dan mag je ook wel verwachten dat er iets betere componenten inzitten. Dus in dat opzicht is het mooi dat je hem nu voor 289 kan krijgen. Denk niet dat je er een miskoop mee doet.

Dat is ook precies waarom ik die aanraad. Meeste kwantiteit binnen ongeveer dezelfde prijs. Kwaliteit dus niet zo maar vergeleken met de 750 ja!
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 23:22 

Donateur

Ik ga het doen :) Het is de beste optie voor mij nu, aangezien ik ook nog huur moet betalen & eten moet kopen lol.
Ik kan in ieder geval een paar jaar vooruit en zo nodig schaf ik een nieuwe mixer aan en dan ben ik ook weer klaar.
Thanks voor het advies, vind het toch fijn om iets van jullie te horen ipv andere fora.

Wat raden jullie me aan om te gebruiken met opnemen van sets? Gewoon aansluiting op Traktor of?
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 23:46 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Ik ga het doen :) Het is de beste optie voor mij nu, aangezien ik ook nog huur moet betalen & eten moet kopen lol.
Ik kan in ieder geval een paar jaar vooruit en zo nodig schaf ik een nieuwe mixer aan en dan ben ik ook weer klaar.
Thanks voor het advies, vind het toch fijn om iets van jullie te horen ipv andere fora.

Wat raden jullie me aan om te gebruiken met opnemen van sets? Gewoon aansluiting op Traktor of?

Audacity! Super makkelijk in gebruik en niks mis mee.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 23:47 

Donateur

Alright! Mengpaneel direct aansluiten op de geluidskaart in m'n PC, of toch nog een externe ertussen proppen?
Wat en waarom? :)
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 23:53 

Hardtraxx Addict

Volgens mij kan het gewoon direct, en als je een digitale ingang op je geluidskaart hebt, kan je de digital out daarvoor gebruiken, die heeft de mixer ook nog.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 23:56 

Donateur

Ik heb een Creative Soundblaster X-Fi Xtrememusic, ik weet niet of ik een digitale ingang heb.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 23:56 

Hardtraxx Addict

Helaas, wel digitaal maar niet de goeie.. :D
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner