Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 23:59 

Donateur

Welke kan je me aanraden? (beetje betaalbaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 00:03 

Hardtraxx Addict

Verstand van geluidskaarten heb ik niet echt, ik zou het iig eerst gewoon via usb proberen, dan kan je altijd daarna nog verder kijken, en je hoeft hem natuurlijk niet perse digitaal aan te sluiten natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 00:05 

Donateur

Direct.. RCA naar 3,5mm stekkertje gebruiken dan of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 00:05 

Hardtraxx Addict

Exact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 00:12 

Donateur

Zijn er dan dingen waar ik op moet letten (evt risico's?)? En welk poortje pak ik dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 00:20 

Hardtraxx Addict

Blauwe ingang moet je hebben. En risico's zou ik niet weten eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 00:37 

Hardtraxx Veteran

Rec out op je mengpaneel naar line in op je geluidskaart. Blauw inderdaad, groen is voor je pc speakers, rood microfoon. In windows het ingangsvolume omlaag gooien (mijne staat op 35, even testen met een opname) en opnemen met audacity. Pies of keek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 20:20 

Hardtraxx Newbie

beste mensen

ik ben romano 13 jaar.
ik zoek een goede, goedkopen table top cd-speler.
ik ben er eentje tegen gekomen, de omnitronic DJS-1050
er zijn er 2, maar met de eentje is iets mis:
het lasertje waarmee hij cd's leest is stuk.
ik mag hem voor 25 euro kopen, en een nieuw lasertje kost volgens hem 10 euro.
is het verstandig om ze dan alletwee te nemen voor 85 euro, en dan voor 10 euro dat lasertje te maken?

alle advies graag welkom (=

gr romano
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 20:39 

Hardtraxx Addict

Ik zelf zou het niet doen. En voor 85 euro zal je echt geen goede goedkope tabletops kunnen vinden. Je bent toch wel n paar 100 euro kwijt wil je fatsoenlijke tabletops.

Maar de vraag is ook wat je met die spelers wil doen en wat je aan eisen hebt. (plus n budget is wel makkelijk om te weten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 20:42 

Hardtraxx Addict

Idd niet doen, en een nieuw lasertje kost echt geen 10 euro... ben je wel wat meer voor kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 21:19 

Hardtraxx Addict

Misschien het lasertje zelf wel, maar de reparatiekosten komen er dan ook nog eens mooi bovenop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 21:41 

Hardtraxx Addict

En het is zover ik weet ook geen kwestie van lasertje vervangen, je moet het hele loopwerk vervangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 23:21 

Hardtraxx Addict

Zowiezo lijkt het me makkelijker als je zo weinig geld te besteden hebt om naar n midicontroller te kijken.
Hier kan je hetzelfde mee (op cd's draaien na), alleen zijn hier al veel goedkopere instapmodellen voor.

Kijk maar eens naar n controllertje van Hercules, of een goedkopere Reloop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 13:31 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Alright! Mengpaneel direct aansluiten op de geluidskaart in m'n PC, of toch nog een externe ertussen proppen?
Wat en waarom? :)

Ik heb er zelf een externe geluidskaart tussenzitten.
Heb het eerst rechtstreeks gedaan, maar met die externe geluidskaart merk je wel degelijk verschil in geluidskwaliteit.
Bovendien kostte het ding me maar een euro of 30 geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 18:40 

Donateur

Lekker :) voor 30 euro kan je dat nog een keer doen ja. Bedankt voor alle tips lui.
Ik heb hier ondertussen 2x CDJ800mk2 staan in perfecte staat met alle bekabeling en boekjes.
De mixer laat even op zich wachten, eerst even verhuizen binnen 3 weken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 19:01 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Ik heb hier ondertussen 2x CDJ800mk2 staan in perfecte staat met alle bekabeling en boekjes.

nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 20:32 

Hardtraxx Newbie

marsiascout schreef:
Ik zelf zou het niet doen. En voor 85 euro zal je echt geen goede goedkope tabletops kunnen vinden. Je bent toch wel n paar 100 euro kwijt wil je fatsoenlijke tabletops.

Maar de vraag is ook wat je met die spelers wil doen en wat je aan eisen hebt. (plus n budget is wel makkelijk om te weten)

klopt. ik dacht dat een nieuw lasertje 10-15 euro zou kosten.
mijn budget licht tot nu tot <200-,
ik heb de numark DXM-06, ik zoek (het liefst) 2 cd spelers met scratch en loop functies
iniedergeval bedankt, en ik ga nog even verder kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:08 

Hardtraxx Veteran

Ben aan het kijken voor 2x Denon Dn-s5000, Iemand ervaringen of tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:47 

Hardtraxx Addict

Hang ervan af wat je ervoor moet betalen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 00:00 

Hardtraxxer

Ik zoek een programma waarmee je de tracklist van een cd kan opschrijven en uitprinten, voor bij de cd. Kan iemand me helpen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 09:56 

Hardtraxx Newbie

Ik weet niet of dit het goede topic is, maar ik kon geen Cubase topic vinden:

Ik heb sinds gisteren het probleem dat als ik bijvoorbeeld een kick wil reversen dat al mijn kicks worden gereversed.

Normaal als je een kick aan klikt, en klikt op reverse dan maakt die als het ware een nieuwe versie van die kick aan maar dan gereversed. Nu kopiert (zo lijkt het) Cubase de kick zodat deze op alle kicks actief is (net of ze aan elkaar gelinkt zijn).

Dit geldt niet alleen voor reversen, maar ook als ik bijvoorbeeld de kick pitch.

Ik denk zelf dat het door een sneltoets komt maar ik heb geen idee welke.

Heeft iemand dit vaker mee gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 10:35 

Hardtraxx Veteran

Helya schreef:
Ik zoek een programma waarmee je de tracklist van een cd kan opschrijven en uitprinten, voor bij de cd. Kan iemand me helpen?

word?
ikzelf doe het gewoon met kladblok.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 10:41 

Hardtraxx Veteran

Helya schreef:

Ik weet niet waarmee je brandt? Maar als je Nero gebruikt kun je waarneer je je cd samen hebt gesteld of aan het branden bent, bovenin klikken op Nero Coverdesign. Daarin kun je een standaard lay-out gebruiken of er zelf één maken, werkt perfect!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 14:25 

Hardtraxx Veteran

CdburnerXP kan het ook en is nog gratis ook.

http://www.cdburnerxp.se
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 17:29 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
Helya schreef:

Ik weet niet waarmee je brandt? Maar als je Nero gebruikt kun je waarneer je je cd samen hebt gesteld of aan het branden bent, bovenin klikken op Nero Coverdesign. Daarin kun je een standaard lay-out gebruiken of er zelf één maken, werkt perfect!

Lekker :D Ga ik zeker eens proberen! Ikzelf brand met Itunes maar die van men ouders heft Nero :) Bedankt voor info
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner