Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 12:05 

Hardtraxxer

noxit15 schreef:
http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monitor/m-audio-studiophile-bx8a-deluxe-edition-dj/studio-monitor-set/product-details.html <------- Dat zijn de monitoren die ik een deze dagen ga bestellen samen met deze geluidskaart:
http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart ... tails.html

Ik ben geen echte Pro, maar wel een bovengemiddelde beginner ( ? xd ).

Zijn er mensen die deze monitoren gehad hebben of ervaring hebben met de geluidskaart? Vertel mij er dan graag wat meer over! :thumbsup:

ik heb er geen ervaring mee, maar zit er over te denken De M-audio fast track pro ook te kopen. Vertel me je ervaring als je hem binnen hebt :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 14:20 

Hardtraxxer

thedutchrages schreef:
noxit15 schreef:
http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monitor/m-audio-studiophile-bx8a-deluxe-edition-dj/studio-monitor-set/product-details.html <------- Dat zijn de monitoren die ik een deze dagen ga bestellen samen met deze geluidskaart:

Zijn er mensen die deze monitoren gehad hebben of ervaring hebben met de geluidskaart? Vertel mij er dan graag wat meer over! :thumbsup:

ik heb er geen ervaring mee, maar zit er over te denken De M-audio fast track pro ook te kopen. Vertel me je ervaring als je hem binnen hebt :)!

Zal ik doen man. Ik kan vanavond of morgen eindelijk deze big babies bestellen en die fast track pro. Die speakers zijn groter dan normaal 30cmx20x20, dus ongeveer net zo groot als een 17 inch scherm, maar dan op ze kant :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 15:28 

Hardtraxxer

noxit15 schreef:

Ik heb die monitoren ;) Hoop wel voor je dat je een aardig grote kamer hebt, want 8 inch is vrij groot. Let ook eventjes op de maten, want ik moest een nieuwe bureau aanschaffen anders ging het niet passen :P