The Skribbler schreef:
De laatste tijd merk ik dat ik elke week onderhand cd's aan het branden ben, en mijn CD map wordt zo dus echt hopeloos onoverzichtelijk. Nou kan ik daar een systeem in proberen te maken, maar ik kan ook een stel spelers kopen waar ik een USB stick in kan duwen...
Wat vinden jullie van een DJ die draait met 2 USB sticks? Ik zag laatst op de foto's van The Magic Show dat Zany gewoon met Traktor staat te draaien... is dat 'minder echt'?
Het is namelijk wel erg makkelijk, met MP3'tjes draaien... dan alleen een CD mapje meenemen als back-up, maar nooit meer tijdens een set 15x cd's verwisselen enzo...
Ik zat ook te twijfelen tussen het branden van mp3'tjes of gewoon ongeveer 14 nummers per cd. Ik heb uiteindelijk voor het laatste gekozen. Ik draai nu sinds een paar maanden en heb mijn cd-map als volgt ingedeeld:
Tot 2011 alle releases op alfabetische volgorde van Dj's. Vanaf 2011 gewoon alles op release datum. Zijn idd wel veel cd's, maar gelukkig ken ik mn cd map nu wel zo goed dat ik wel weet welk nummer waar zit.
Met USB sticks is beetje dubbel lijkt me. Aan de ene kant wel relaxed, maar aan de andere kant ook weer niet, omdat je nummerkeuze met de helft gehalveerd wordt!
En is het ook gewoon leuk om door je cd map naar vette nummers te zoeken vind ik