Qz. schreef:
Ik vond het altijd wel leuk om op mijn PC voor de lol wat te mixxen, maar ik heb het daar wel mee gehad. De mogelijkheden zijn toch te beperkt met een muis en toetsenbord. Daarom wil ik een DJ Controller aanschaffen. Gewoon lekker goedkoop om voor de lol wat te mixxen. Niks professioneels dus. Nu had ik de apparatuur van Hercules op het oog:
http://www.hercules.com/nl/DJ-Muziek/Iemand die hier ervaring mee heeft en wat tips kan geven? Is dat goede apparatuur? Welk type is geschikt voor huis-tuin-en-keuken-gebruik?
Bedankt.

zelf heb ik de Hercules MK2. 2 jaar geleden ofzo gekocht voor 200 euro. nu kostie nog maar 130 euro ofzo. voor 130 is hij het geld zeker waard

! ik gebruik hem zelf niet vaak, maar als jij veel mix is het wel een leuk dingetje! maar denk er wel over of je later misschien voor mensen gaat draaien kleine feestjes enzo. dan zou ik door sparen. maar zoals jij zegt alleen voor thuis gebruik is het wel leuk:) De standaard dingen zitten er op.
maar ik raad je wel aan verder te kijken, naar andere producten. verder heb ik nog geen ander gehad. vandaar.