Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 22:55 

Artiest

Zijn ook niet gemaakt om mee te draaien :thumbup:
Alles behalve DJ hooftelefoons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 22:56 

Hardtraxx Veteran

Momenteel staat de HD 25 Basic Edition op 1. Kost flink wat tientjes minder en die extra oorkussens + tasje boeien me vrij weinig. Verder zijn de specs gewoon hetzelfde dus klinkt wel aantrekkelijk. :)

Ga vrijdag nog even de stad in om er een aantal te testen. Die van Dr. Dre klinken nogal exclusief, zouden ze die bij de standaard muziek winkels hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 22:58 

Artiest

Dakpan schreef:
Momenteel staat de HD 25 Basic Edition op 1. Kost flink wat tientjes minder en die extra oorkussens + tasje boeien me vrij weinig. Verder zijn de specs gewoon hetzelfde dus klinkt wel aantrekkelijk. :)

Ga vrijdag nog even de stad in om er een aantal te testen. Die van Dr. Dre klinken nogal exclusief, zouden ze die bij de standaard muziek winkels hebben?

Noem eens een winkel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 23:01 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Dakpan schreef:

Noem eens een winkel?

Media Markt? :P

Moet nog even zoeken welke goede winkels er in Rotterdam Centrum zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 23:05 

Artiest

media markt zal ze als het goed is gewoon hebben ja :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 23:09 

Hardtraxx Veteran

media markt zal ze als het goed is gewoon hebben ja :thumbup:

Ik dank u.

EDIT:

Ik lees nu ook dat studio headphones een neutrale weergave hebben waar je van moet houden. Zal dit erg veel verschillen van mijn huidige Sennheiser CX 400 II In Ears/redelijke auto speakers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 23:15 

Artiest

Ik geef alleen ff advies :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 01:41 

Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:

Ik geef alleen ff advies :)

Is zekerrrrr niet gemaakt om mee te draaien nee haha maar heb hem toen voor een paar tientjes in plaats van 200 kunnen kopen en hij lag al 2 jaar voor niks in de kast. Sluit inderdaad heel goed af, super licht en klinkt heel helder. Dus doet wat hij moet doen. En alles behalve fragiel gelukkig. Maar zou hem niet aanraden omdat zo'n HD25 nog net iets beter zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 15:42 

Artiest

http://www.facebook.com/#!/video/video. ... _processed
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:44 

Hardtraxx Veteran

Welke USB-stick raden jullie mij aan om mee te gaan draaien aangezien de mijne te langzaam is (1.0 USB)? Heb liever in 1 keer iets goeds wat een tientje meer kost, dan dat is iets koop wat ik later weer moet vervangen.. Alvast bedankt voor de hulp. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:51 

Hardtraxx Elite

Festuca schreef:
http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=201190726595946&notif_t=video_processed

Doet t niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 17:45 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Welke USB-stick raden jullie mij aan om mee te gaan draaien aangezien de mijne te langzaam is (1.0 USB)? Heb liever in 1 keer iets goeds wat een tientje meer kost, dan dat is iets koop wat ik later weer moet vervangen.. Alvast bedankt voor de hulp. :thumbup:

De prijs zegt dus helemaal niks. En als je met CDJ400's draait heb je sowieso een USB1.1 aansluiting. Daarnaast geldt ook hoe voller je USB, hoe langzamer er gelezen wordt. Dus neem je bijvoorbeeld een 2GB stick met 3 nummers, dan kan dat sneller ingelezen worden dan een 2GB stick met 30 nummers.

En formateer hem in FAT of FAT32, anders leest hij hem niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 17:48 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Edwinn schreef:

De prijs zegt dus helemaal niks. En als je met CDJ400's draait heb je sowieso een USB1.1 aansluiting. Daarnaast geldt ook hoe voller je USB, hoe langzamer er gelezen wordt. Dus neem je bijvoorbeeld een 2GB stick met 3 nummers, dan kan dat sneller ingelezen worden dan een 2GB stick met 30 nummers.

Ik heb nu eentje van 1.1 als het goed is (stond inderdaad 1.0 mijn fout). En die is van 2GB echter happert hij al als ik er 3 nummers opzet. Is een USB 2.0 dan niet beter of leest de Pioneer hem niet? Ik kan er niks over vinden op de site.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 18:34 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
maarten1410 schreef:
Edwinn schreef:

Ik heb nu eentje van 1.1 als het goed is (stond inderdaad 1.0 mijn fout). En die is van 2GB echter happert hij al als ik er 3 nummers opzet. Is een USB 2.0 dan niet beter of leest de Pioneer hem niet? Ik kan er niks over vinden op de site.. :/

Ik had ook al even zitten googlen ja maar volgens de updatelog van de laatste firewire update is het gewoon 1.1. Dat wordt ook niet ineens 2.0 door een software update dus ik denk niet dat het iets uit maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 19:13 

Hardtraxx Veteran

Vreemd.. Maar het kan dan toch wel zo zijn dat de overdrachtssnelheid gewoon niet hoog genoeg is van die USB-stick? En zou een 2.0 wel werken of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 19:13 

Hardtraxxer

hey,

ik heb probleem met mn krk en dj console hercules mk2.

als ik thuis wil mixen sluit ik mn hercules aan via usb. (zit ingebouwde geluidskaart in)
dan sluit ik mijn jack kabel aan in mn hercules van me krk.

maar dan hoor je n hele irritante toon. een gezoem zeg maar, je zou zeggen dat de kabel er niet goed in zit. maar dit heeft hij ook als ik hem in me oude versterker doe. alleen niet als ik hem in de geluidskaart doe van de pc niet.

wat ik zelf denk is dit;

aansluiting op hercules zit er geen plastic ringetje om heen, in de versterker ook niet. om me pc wel. kan dit het m zijn? of is t gewoon dom lullen?

enig idee hoe ik t kan oplossen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 20:19 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Vreemd.. Maar het kan dan toch wel zo zijn dat de overdrachtssnelheid gewoon niet hoog genoeg is van die USB-stick? En zou een 2.0 wel werken of niet?

Ja dat kan, maar ik kan dus nergens vinden hoe hoog die zou moeten zijn... Er zijn ook USB-sticks van Pioneer (Zany loopt daar bijvoobeeld mee) maar ik kan daar de specificaties niet van vinden.

Dat je een USB 1 of 2 stick hebt maakt niks uit. Als je een 2.0 stick in een 1.1 poort steekt, reageert deze ook als 1.1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 22:38 

Hardtraxx Veteran

thedutchrages schreef:
hey,

ik heb probleem met mn krk en dj console hercules mk2.

als ik thuis wil mixen sluit ik mn hercules aan via usb. (zit ingebouwde geluidskaart in)
dan sluit ik mijn jack kabel aan in mn hercules van me krk.

maar dan hoor je n hele irritante toon. een gezoem zeg maar, je zou zeggen dat de kabel er niet goed in zit. maar dit heeft hij ook als ik hem in me oude versterker doe. alleen niet als ik hem in de geluidskaart doe van de pc niet.

wat ik zelf denk is dit;

aansluiting op hercules zit er geen plastic ringetje om heen, in de versterker ook niet. om me pc wel. kan dit het m zijn? of is t gewoon dom lullen?

enig idee hoe ik t kan oplossen?

sorry maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 22:39 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Edwinn schreef:

Ja dat kan, maar ik kan dus nergens vinden hoe hoog die zou moeten zijn... Er zijn ook USB-sticks van Pioneer (Zany loopt daar bijvoobeeld mee) maar ik kan daar de specificaties niet van vinden.

Dat je een USB 1 of 2 stick hebt maakt niks uit. Als je een 2.0 stick in een 1.1 poort steekt, reageert deze ook als 1.1.

ik denk dat deze of de 8 gb versie ook prima functioneren hoor
http://www.bax-shop.nl/data-opslag-medi ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:47 

Hardtraxxer

modernization schreef:
Ik wil binnekort een audio-interface aanschaffen, omdat me standaard geluidskaart wat tekort doet van me pc. En denk dat ik hiermee ook wat meer uit me monitoren zelf kan halen, bout geluidskaart is niet je van het ofcourse. Tevens wil ik ook een volumeknop hebben, echt ideaal is het nu niet.

Ik wil maximaal 200euro uitgeven, inclusief kabels ( 2x, 3meter TRS waarschijnlijk). Nu beschik ik over USB en Firewire, dus maakt mij persoonlijk niet zoveel uit. Ook zou ik graag een uitgang hebben voor een koptelefoon, ingangen zijn in principe niet nodig, maar daar ontkom je bijna niet aan.

Mijn monitoren zijn M-audio BX8a :)

Nu kwam ik deze tegen:
TC Electronic Desktop Konnekt 6 audio interface

M-Audio Fast Track Pro USB audio interface

Focusrite Saffire 6 USB audio interface

Heeft iemand tips voor mij? Want er zijn zoveel keuzes, ik zie het bos echt niet meer tussen alle bomen.

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 19:34 

Hardtraxxer

Wat is anti-shock?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 20:47 

Hardtraxx Veteran

hardaddict schreef:
Wat is anti-shock?

Bij cd-spelers betekend dit dat er rubbertjes en/of veertjes om het draaiende cd-gedeelte heen zitten, om schokken en stoten op te vangen. Zo kun je dus rustig naast je CDJ op tafel gaan staan springen, zonder dat je cd overslaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 21:01 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
hardaddict schreef:
Wat is anti-shock?

Bij cd-spelers betekend dit dat er rubbertjes en/of veertjes om het draaiende cd-gedeelte heen zitten, om schokken en stoten op te vangen. Zo kun je dus rustig naast je CDJ op tafel gaan staan springen, zonder dat je cd overslaat :)

Oh dus ik kan hem ook als kussen gebruiken en cd-speler?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 21:48 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
maarten1410 schreef:
Edwinn schreef:

ik denk dat deze of de 8 gb versie ook prima functioneren hoor
http://www.bax-shop.nl/data-opslag-medi ... tails.html

Ja precies, moet geen probleem zijn. Het voegt alleen op je cd-speler niks toe dat het 2.0 is als je aansluiting 1.0 of 1.1 is. Aan je pc is het dan wel weer sneller.

hardaddict schreef:
maarten1410 schreef:
hardaddict schreef:
Wat is anti-shock?

Oh dus ik kan hem ook als kussen gebruiken en cd-speler?

Vraag dan niks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 21:01 

Hardtraxxer

He heb ff een paar vraagjes,
Ik wil dus binnekort de hele apparatuur gaan afschaffen, tafeltjes + mixert.
Wat is nou het verschil tussen line en phono?
waar kan ik de line-in aan herkennen op de mixer en moet die ook met tulp of gewoon audio jack?

Hoor graag van jullie.
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner