Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 13:37 

Artiest

maarten1410 schreef:
Festuca schreef:
Alleen ik heb master 1 en master 2 die zijn allebij vor Tulp, hoe controleer ik strak mijn speakers vanaf de mixer ? :P

Je gebruikt sowieso maar 1 master uitgang. Welke mixer heb je?

Deze mixer heb ik http://www.evsound.be/images/catalogus/3391_.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 13:43 

Hardtraxx Elite

Master Balanced gebruiken, 2 gebalanceerde Jack (TRS) kabels kopen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 13:54 

Artiest

Haha ja, maar waarrrrr kan ik hem mee bedienen met master 1 of 2 ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 14:07 

Artiest

Gewoon jack 6.3 erin stoppen en klaar is kees :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 14:14 

Hardtraxxer

Festuca schreef:
Haha ja, maar waarrrrr kan ik hem mee bedienen met master 1 of 2 ?

ik heb dezelfde mixer, als je op de achterkant kijkt staat er master 1 en master 2 met tulp dus als je een tulp in je master 1 doet ken je hem besturen emt de master 1 knop op de mixer zelf. en zo ook bij master 2.
bij balanced is het automatisch master 1 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 14:15 

Artiest

Ok thx
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 14:18 

Artiest

http://www.bax-shop.nl/jack-kabels/proc ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 14:22 

Hardtraxx Elite

Neem mono ;) Je stuurt immers geen stereo signaal over je kabel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 15:11 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Neem mono ;) Je stuurt immers geen stereo signaal over je kabel!

Precies

of
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 16:30 

Artiest

danku ga ze nu bestellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 20:02 

Artiest

Besteld + de bovenste link :)

Thx :D

Ik zal morgen wel ff wat fotootjes in het Dj gear topic doen ;
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 20:27 

Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
Besteld + de bovenste link :)

Thx :D

Ik zal morgen wel ff wat fotootjes in het Dj gear topic doen ;

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 22:08 

Hardtraxx Veteran

Ben op zoek naar een goede koptelefoon voor het luisteren naar mijn MP3/Laptop/Computer. Welke zouden jullie dan aanraden? Ga er niet mee draaien en hoef hem ook niet te gebruiken voor produceren.

Momenteel denk ik dat de Sennheiser HD 25 kwalitatief het beste is maar misschien kan iemand mij een betere aanraden?

Alvast bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 22:09 

Artiest

Sennheiser is een luister koptelefoon dus die zijn wel aan te raden ja. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 22:11 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Sennheiser is een luister koptelefoon dus die zijn wel aan te raden ja. :thumbup:

En welke HD 25 is het beste dan? Zie types als HD 25 C II, SP II, 25-1-II.

Zoveel keuze. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 22:18 

Artiest

Hangt van je budget af :P

Je kunt ook kijken naar Skullcandy, zelf nooit gehad, maar ze zijn redelijk bekend. Alleen het moet maar je smaak wezen. Vind het persoonlijk emo shit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 22:24 

Hardtraxx Veteran

Je kunt ook kijken naar Skullcandy, zelf nooit gehad, maar ze zijn redelijk bekend. Alleen het moet maar je smaak wezen. Vind het persoonlijk emo shit :lol:

Die Skullcandy's zie ik ook vaak ja maar ik vind ze spuuglelijk haha. Budget ligt rond de 300 euro, dus daar kan ik wel een redelijke voor kopen lijkt me. Vind het wel belangrijk om gelijk een goede te hebben want luister toch aardig lang muziek per dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 22:27 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Die Skullcandy's zie ik ook vaak ja maar ik vind ze spuuglelijk haha. Budget ligt rond de 300 euro, dus daar kan ik wel een redelijke voor kopen lijkt me. Vind het wel belangrijk om gelijk een goede te hebben want luister toch aardig lang muziek per dag.

Koop dan gewoon meteen een goede pioneer als je toch genoeg budget hebt ...
Die zijn ook gewoon super goed om te luisteren.
Heb zelf een Santon Dj Pro 2000, ook erg fijn spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 22:29 

Artiest

Als je voor 300 euro kan gaan zou ik als ik jou was gaan voor Monster beats.
Hoewel ik mensen meestal af raad zoveel geld te besteden aan een hoofdtelefoon puur voor beluisteren van muziek.
Dus de bekende Monster Beats Dr Dre studio hoofdtelefoon waar je veel voetballers ook vaak mee ziet lopen.
Bekend eigenschap (waardoor je dus op het WK ook veel spelers van oranje ermee zag) is dat het vrijwel al het geluid van buiten compleet afschermt. Je hoort dus in feite niets van buiten en puur je muziek.
Daarom is die zo populair voor voetballers, zodat ze niet snel afgeleid raken en zich kunnen focussen.
In Ear monitor van monster kan ook, dat is een stuk goedkoper. Je kunt ook voor de goedkopere versie van de Dr Dre gaan, de solo, die is wat kleiner.
Ik raad je alleen niet aan dat je de Dr Dre serie op hebt tijdens het fietsen of lopen ofzo. Want dan krijg je niets mee van de dingen om je heen en dat kan gevaarlijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 22:31 

Hardtraxx Veteran

Bedankt voor de adviezen zal er een aantal tegen elkaar gaan afwegen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 22:31 

Hardtraxx Veteran

Hoewel ik mensen meestal af raad zoveel geld te besteden aan een hoofdtelefoon puur voor beluisteren van muziek.
Dus de bekende Monster Beats Dr Dre studio hoofdtelefoon waar je veel voetballers ook vaak mee ziet lopen.
Bekend eigenschap (waardoor je dus op het WK ook veel spelers van oranje ermee zag) is dat het vrijwel al het geluid van buiten compleet afschermt. Je hoort dus in feite niets van buiten en puur je muziek.
Daarom is die zo populair voor voetballers, zodat ze niet snel afgeleid raken en zich kunnen focussen.
In Ear monitor van monster kan ook, dat is een stuk goedkoper. Je kunt ook voor de goedkopere versie van de Dr Dre gaan, de solo, die is wat kleiner.
Ik raad je alleen niet aan dat je de Dr Dre serie op hebt tijdens het fietsen of lopen ofzo. Want dan krijg je niets mee van de dingen om je heen en dat kan gevaarlijk zijn.

Dat spul ken ik dan weer totaal niet, tklinkt wel chique
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 22:33 

Artiest

Piaaa schreef:

Dat spul ken ik dan weer totaal niet, tklinkt wel chique

als je hem ziet zal het wel een ohja momentje worden denk ik. Zijn mooie dingen voor het oog ook.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 22:44 

Hardtraxx Veteran

Ik wou net zeggen... als je die niet kent! Zelf nog nooit op gehad maar vind het nu al jammer dat je hem niet kunt draaien, de schelpen...

En anders inderdaad HDJ2000 of Sennheiser HD-25 C II (C staat voor krulsnoer) ook al draai ik zelf met een Bose Triport (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 22:50 

Hardtraxx Elite

Draai je met die Bose? Als ik hm zo zie dan heb ik het idee dat die hoofdband zo doorbreekt... Ziet er nogal fragiel uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 22:51 

Artiest

M'n maat heeft er 1, nou hij is iig niet fijn om te draaien, heel stijf ding, maar hij sluit heerlijk af en het geluid is ook wel mooi :)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner