Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 19:58 
 
Hardtraxxer

Ook maar weer eens een gokje wagen, hopen op wat positiefs :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een vage regel met dat early of raw, maarja zal wel om 't feit zijn dat je moet openen in de grote zaal (maar dan zou early juist goed zijn).. achja, ik ga 't ook nog wel 's proberen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle tijd nog hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 14:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dylanhardstyle schreef:
ik zou wel willen weten van jullie waar jullie eerste dj contest was en hoe ging die ??


Mijn eerste DJ contest was tevens mn eerste keer live ergens draaien, voor het eerst op Pioneers (CDJ1000mk3/DJM800) en dan ook nog is in België :P Was net een half jaartje oid bezig met draaien toen ik daar op die contest stond. Was gigantisch zenuwachtig, maar dat was binnen 1 minuut achter de decks compleet weg ;) In het begin nog een beetje onwennig achter de draaitafels, aangezien ik thuis echt sta te rossen als een gek.. Maar uiteindelijk kwam ook dat los en heb ik er een mooi feestje van gemaakt! Helaas niet gewonnen (Backfire won die contest) maar wel heel veel complimenten gekregen van de aanwezigen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 14:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kak, dubbelpost :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 18:43 
 
Hardtraxx Veteran

Eerste contest was in Teejater Naaldwijk, daar heb ik ook TakkU ontmoet :P
Op weg ernaar toe was ik facking nerveus en toen ik net binnen was ook, moest toen vrij laat 12 tot half 1 ofzo.. TakkU weet dat denk nog wel, die moest na mij ;)
Toen eenmaal binnen praatje met idereen maken, biertje erbij en voor ik het wist waren alle zenuwen weg.
Toen op een gegeven moment zag ik dat het nog een half uur duurde tot ik aan de beurt was, toen kwamen de zenuwen weer aardig naar boven.
Toen ik eenmaal me spullen aan het klaarzetten was stond ik zo te shaken dat ik serieus een halve minuut bezig was om de eerste cd in de speler te laden.. En headphone in de mixer pluggen vergeet het maar xd moest egt paar keer diep ademhalen voordat het lukte :P
Maar na ik de eerste overgang had gemaakt waren egt alle spanningen weg, stond volop te springen en te genieten :thumbsup:
Meeste daar waren ook aardig onder de indruk omdat ik nog zo jong was, denk dat de meeste niet verwacht hadden dat ik met Scary Noises, Hardstyle Matters en Awake etc.. Aankwam.
Was de kleinste met het hardste setje xd
Uiteindelijk niet gewonnen, was ook wel te verwachten, ze zochten iets meer commercieel haha xd
Ben egt blij dat ik toen meegedaan had aan die contest, anders had ik nu niet gestaan waar ik nu sta! Het maakt mij ook niet uit of ik win of niet, je doet telkens ervaring op en je ontmoet steeds nieuwe mensen, en maak ook heel vaak mee dat ik door contesten weer nieuwe boekingen krijg. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij mag helemaal geen bier :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Jij mag helemaal geen bier :x

jij toch ook niet? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt. Maar waar heb jij hier gelezen dat ik bier gedronken heb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Volgens mij is raw-vizion zo'n pedofiel die gewoon zegt dat ie 14 is :x .
Vraagt ie dadelijk iemand voor een collab, komt die gene bij zn studio en dan is het raak hoor.

Jij hebt een kleurrijke fantasie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Limit FM – Madd Friday Dj Contest

Om in 2012 meteen goed van zichzelf te laten horen kondigt The Limit FM een dj contest aan om het jaar goed mee te beginnen. In deze contest zal er gestreden worden om op 2 maart tijdens de Madd Friday show het laatste uur te vullen met een live set plus een interview. Een mooie kans als beginnende hardstyle dj om van zich te laten horen.

De DJ Contest zal bestaan uit 2 rondes. In de eerste ronde zullen door een jury van The Limit Fm alle ingezonden setjes beoordeeld worden. Uit alle ingezonden setjes zullen de beste 8 door gaan naar de stem ronde. Deze 8 zullen tijdens de Madd Friday show van 3 februari bekend worden gemaakt. In deze tweede ronde zal er 2 weken lang door het publiek gestemd kunnen worden op hun favoriete set. De set die na 2 weken de meeste stemmen heeft opgeleverd is de winnaar van de dj contest en zal op vrijdag 2 maart live in de studio in Hilvarenbeek zijn kunsten mogen vertonen tijdens de Madd Friday show. En uiteraard zal deze dan ook als Podcast weer terug te vinden zijn in iTunes en te downloaden via http://www.thelimit.fm

Insturen

Om mee te doen aan deze contest moet je een setje opnemen van minimaal 30 en maximaal 40 minuten. Vervolgens dien je deze zelf op Soundcloud te plaatsen en dit samen met de volgende gegegevens te mailen naar [email protected]

Naam:
Dj Naam:
Leeftijd:
Woonplaats:
Telefoonnummer:
Email adres:
DJ-Gear:
Kort verhaaltje over jezelf en je dj-hobby (max 150 woorden):
Link naar je soundcloud mix:

Deze set dient uiterlijk op vrijdag 27 januari 2012 te zijn opgestuurd. Sets die later worden opgestuurd worden niet meer meegenomen in de beoordeling voor de contest.

Demo vereisten

- De mix moet minimaal 30 en maximaal 40 minuten lang zijn
- Je set moet in het genre Hardstyle zijn.
- Alleen sets op Soundcloud worden geaccepteerd
- Je set mag enkel op cd spelers in elkaar gemixt zijn
- Je dient beschikbaar te zijn om op 2 maart in de studio te komen draaien

Voor meer informatie omtrent deze contest kun je natuurlijk altijd terecht op http://www.thelimit.fm

Wil je op de hoogte blijven, volg The Limit dan via onderstaande social media:
http://www.facebook.com/thelimitfm
http://www.twitter.com/thelimitfm
http://thelimit.hyves.nl
http://www.youtube.com/thelimitfm
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ga overleggen en dan gaan we wel een poging wagen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee die ga ik niet meepakken, het is een uurtje op de radio wat al minder is als een gig en de studio ligt aan de andere kant van het land... wordt hem niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 00:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
nee die ga ik niet meepakken, het is een uurtje op de radio wat al minder is als een gig en de studio ligt aan de andere kant van het land... wordt hem niet

En ook een podcast in iTunes...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi, meer kans voor andere :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga zeker een poging wagen kerel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mm jammer alleen cd spelers:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roalddb schreef:
mm jammer alleen cd spelers:(

Jup, das zo'n beetje bij elk DJ contest. Had eerst ook geen CD spelers, kon ook ergens aan meedoen.
Woont er niet iemand in de buurt waar je eens een setje zou kunnen opnemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 16:47 
 
Hardtraxxer

Draidy schreef:
roalddb schreef:
mm jammer alleen cd spelers:(

Jup, das zo'n beetje bij elk DJ contest. Had eerst ook geen CD spelers, kon ook ergens aan meedoen.
Woont er niet iemand in de buurt waar je eens een setje zou kunnen opnemen?


Bij mij ook een probleem altijd ja! Doe nu mee aan de kunstbende, met midicontroller (volgens mij), maar een voorwaarde was dat ik alleen eigen producties draai, en er een liveoptreden van maak eigenlijk. Hoop echt dat mijn tracks live niet falen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim schreef:
Draidy schreef:
roalddb schreef:
mm jammer alleen cd spelers:(

Jup, das zo'n beetje bij elk DJ contest. Had eerst ook geen CD spelers, kon ook ergens aan meedoen.
Woont er niet iemand in de buurt waar je eens een setje zou kunnen opnemen?


Bij mij ook een probleem altijd ja! Doe nu mee aan de kunstbende, met midicontroller (volgens mij), maar een voorwaarde was dat ik alleen eigen producties draai, en er een liveoptreden van maak eigenlijk. Hoop echt dat mijn tracks live niet falen :P

Hey je komt uit eindhoven. Ik doe ook mee aan kunstbende. op 5 februari. jij ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 20:15 
 
Hardtraxxer

Haha, kijk 2 pagina's terug :P . Nee zou eigenlijk 5 februari in Eindhoven doen, maar ze mailde mij dat het hun beter uitkwam met plannen enzo als ik 24 februari in Breda meedoe. Komt ook voor mij beter uit, want dan heb ik meer tijd om alles voor te bereider, plus op 5 februari heb ik ook een wedstrijd. Misschien dat ik daarvoor even kom kijken, weet niet hoelaat al dat gebeuren is. Ga je nog een terrorset neerzetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim schreef:
Haha, kijk 2 pagina's terug :P . Nee zou eigenlijk 5 februari in Eindhoven doen, maar ze mailde mij dat het hun beter uitkwam met plannen enzo als ik 24 februari in Breda meedoe. Komt ook voor mij beter uit, want dan heb ik meer tijd om alles voor te bereider, plus op 5 februari heb ik ook een wedstrijd. Misschien dat ik daarvoor even kom kijken, weet niet hoelaat al dat gebeuren is. Ga je nog een terrorset neerzetten?

Heel mischien. Kleine kans. Want doe het nu samen met Darkestsymphony onder de naam Search & Destroy en hij houdt daar niet zo van. Word waarschijnlijk Industrial setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 21:12 
 
Hardtraxxer

Draidy schreef:
pim schreef:
Haha, kijk 2 pagina's terug :P . Nee zou eigenlijk 5 februari in Eindhoven doen, maar ze mailde mij dat het hun beter uitkwam met plannen enzo als ik 24 februari in Breda meedoe. Komt ook voor mij beter uit, want dan heb ik meer tijd om alles voor te bereider, plus op 5 februari heb ik ook een wedstrijd. Misschien dat ik daarvoor even kom kijken, weet niet hoelaat al dat gebeuren is. Ga je nog een terrorset neerzetten?

Heel mischien. Kleine kans. Want doe het nu samen met Darkestsymphony onder de naam Search & Destroy en hij houdt daar niet zo van. Word waarschijnlijk Industrial setje.


Oké nice! :thumbup: Als ik tijd heb kom ik ekkes kieke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, Merk het wel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je kunt nog tot 27 januari jezelf inschrijven voor onze Dj Contest.

De Winnaar zal in de show van maart mag, live, een setje mogen komen neer zetten met daarbij natuurlijk een kort interview.

Vandaag kunnen we officieel bekend maken dat de winnaar deze avond met niemand minder dan Dj Thera in de show zal zitten. En ook samen met zijn set als podcast in iTunes zal worden geplaatst.

Succes nog voor de mensen die mee doen!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner