Eerste contest was in Teejater Naaldwijk, daar heb ik ook TakkU ontmoet
Op weg ernaar toe was ik facking nerveus en toen ik net binnen was ook, moest toen vrij laat 12 tot half 1 ofzo.. TakkU weet dat denk nog wel, die moest na mij
Toen eenmaal binnen praatje met idereen maken, biertje erbij en voor ik het wist waren alle zenuwen weg.
Toen op een gegeven moment zag ik dat het nog een half uur duurde tot ik aan de beurt was, toen kwamen de zenuwen weer aardig naar boven.
Toen ik eenmaal me spullen aan het klaarzetten was stond ik zo te shaken dat ik serieus een halve minuut bezig was om de eerste cd in de speler te laden.. En headphone in de mixer pluggen vergeet het maar
moest egt paar keer diep ademhalen voordat het lukte
Maar na ik de eerste overgang had gemaakt waren egt alle spanningen weg, stond volop te springen en te genieten
Meeste daar waren ook aardig onder de indruk omdat ik nog zo jong was, denk dat de meeste niet verwacht hadden dat ik met Scary Noises, Hardstyle Matters en Awake etc.. Aankwam.
Was de kleinste met het hardste setje
Uiteindelijk niet gewonnen, was ook wel te verwachten, ze zochten iets meer commercieel haha
Ben egt blij dat ik toen meegedaan had aan die contest, anders had ik nu niet gestaan waar ik nu sta! Het maakt mij ook niet uit of ik win of niet, je doet telkens ervaring op en je ontmoet steeds nieuwe mensen, en maak ook heel vaak mee dat ik door contesten weer nieuwe boekingen krijg.